Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Грешка: Could not reconnect all network drives


Препоръчан отговор

Имам проблем с лаптоп Lenovo. Изведнъж дисплея стана тъмен (плавно се затъмни), но лаптппа работи. Предполагам че е влязъл случайно в режим на хибернизация, но не съм уверен дали не е от друго. Понеже не се включваше по никакъв начин - с натискането на различни бутони и мърдане на мишката, рестартирах с продължително задържане на Power бутона.

След много мислене се включи и изписа грешка: "Could not reconnect all network drives".

За пръв път показва този надпис, какво може да означава грешката и как мога да я оправя?

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Грешката означава "Не мога да се свържа отново с всички устройства в мрежата". Горе-долу.

Та, какви са тези устройства в мрежата, които търси?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Компютъра е служебен и явно не прави връзка със службна мрежа.

Все пак изпълних тези опции:
 

Цитат

 

I understand that you are unable to connect the drive to the network. We will help you to resolve the issue.

I suggest you to follow the steps provided below.

a. Press Windows + R, type services.msc in the Search box.
b. Double click the service "Netlogon".
c. Click on the "General" tab; make sure the "Startup Type" is "Automatic". If not then change the startup type to “Automatic”.
d. Then check if "Start" is selected under "Service Status". If not, start the service and click on Apply and Ok. Now check if the issue resolves.

 

Благодаря за подсказката!

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Моля уточнявайте, когато става дума за служебни машини, особено когато се ползват споделени мрежови ресурси. Извикайте мрежовия си администратор, защото никой тук не може да знае, как е организирана мрежата във фирмата ви.

И този подход с "мапнати" дискове/директории.... не е много OK за корпоративна среда.  

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, street racer написа:

Моля уточнявайте, когато става дума за служебни машини, особено когато се ползват споделени мрежови ресурси. Извикайте мрежовия си администратор, защото никой тук не може да знае, как е организирана мрежата във фирмата ви.

И този подход с "мапнати" дискове/директории.... не е много OK за корпоративна среда.  

Става въпрос за компютъра на брат ми, който работи дистанционно и не разбира чак толкова. И аз му казах, че ако беше в офис щеше да попита системния администратор. Но разбрах, че системния им администратор винаги казва само "рестартирай компютъра" и до там. За момента няма проблеми с изгасването на дисплея, предполагам е натиснал някаква клавишна комбинация за влизане в режим хибернизация и след принудителното изключване е възникнала грешката.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, jordanp написа:

Но разбрах, че системния им администратор винаги казва само "рестартирай компютъра" и до там

Много често, това е достатъчно. Но ако...примерно се ползва някакъв VPN тунел.... и се натискат безразборно клавишни комбинации....става каша :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, jordanp написа:

Става въпрос за компютъра на брат ми, който работи дистанционно и не разбира чак толкова. И аз му казах, че ако беше в офис щеше да попита системния администратор. Но разбрах, че системния им администратор винаги казва само "рестартирай компютъра" и до там. За момента няма проблеми с изгасването на дисплея, предполагам е натиснал някаква клавишна комбинация за влизане в режим хибернизация и след принудителното изключване е възникнала грешката.

Как се свързва машината към интернет? Ако е безжично виж да не е спрял случайно безжичната карта на лаптопа.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, Емил Костов написа:

Как се свързва машината към интернет? Ако е безжично виж да не е спрял случайно безжичната карта на лаптопа.

Свързва се с Wi-Fi (рутер). Как мога да проверя дали е спряна безжичната карта на лаптопа?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, jordanp написа:

Свързва се с Wi-Fi (рутер). Как мога да проверя дали е спряна безжичната карта на лаптопа?

Ами примерно пробвай да гледаш едно кличе в тубата...или казано по друг начин - има ли изобщо връзка с интернет този лаптоп?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, jordanp написа:

Свързва се с Wi-Fi (рутер). Как мога да проверя дали е спряна безжичната карта на лаптопа?

Марка и модел на лаптопа. Има стикер на него с модела.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, street racer написа:

Ами примерно пробвай да гледаш едно кличе в тубата...или казано по друг начин - има ли изобщо връзка с интернет този лаптоп?

Може би няма проблем с картата, защото си има връзка с интернет (всичко се отваря).

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, jordanp написа:

Може би няма проблем с картата, защото си има връзка с интернет (всичко се отваря).

Ако има интернет на лаптопа се свържете с администратора. Със сигурност на машината има софтуер за отдалечен достъп и той ще може да прегледа нещата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, jordanp написа:

Може би няма проблем с картата, защото си има връзка с интернет (всичко се отваря).

В такъв случай (понеже няма инфо, какви мрежови ресурси се търсят), нека попита братчето, някой колега, който също работи отдалечено, дали има проблеми с връзката към мрежата в офиса. Възможно е проблема да е в  офисната инфраструктура. VPN ли ползват или някоя от станалите модерни облачни услуги?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, street racer написа:

Много често рестарт е достатъчно

Реално след рестарт се оправиха нещата, поне вече не излиза грешката вече. Ако възникне отново грешката ще му препоръчам да се свърже със системния администратор и аз предполагам че има някаква програма за връзка. Също ще разгледам и вариантите предложени в темата. В момента не е при мен компютъра за да отговоря на всички въпроси за това най добре да продължи сисадмина при нужда. Благодаря за коментарите по темата!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, jordanp написа:

Реално след рестарт се оправиха нещата, поне вече не излиза грешката вече. Ако възникне отново грешката ще му препоръчам да се свърже със системния администратор и аз предполагам че има някаква програма за връзка. Също ще разгледам и вариантите предложени в темата. В момента не е при мен компютъра за да отговоря на всички въпроси за това най добре да продължи сисадмина при нужда. Благодаря за коментарите по темата!

:lol6:Ей тези магически рестарти. Цена нямат.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, jordanp написа:

Всичко лекуват, нали. :)

Трай бабо, да не те среща мечка :) ....че от "просто исках да си инсталирам един тетрис"......такива неща бяха станали......

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване