Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с диск проверка Windows 7


Препоръчан отговор


Здравейте, приятели,

Проблемът е, че след рестарт за диск проверка, всичко спира на 67% (прикаченият файл) и стои така повече от час.

Моля за съдействие.

Благодаря!IMG_20201107_210640.jpg.932a505714fcb8f701e7d806e476eb27.jpg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имаш проблем с един от хард дисковете си или с дял на даден хард диск. Препоръчва се прехвърляне на ценната информация и смяна на хард диска с нов.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди да почне тази проверка имаш 15 секунди да я откажеш натискайки бутон Esc или space(Вече не помня). Ако успее да се зареди системата пусни с инатрумента на уиндоус една проверка за фрагментацията и изобщо състоянието на диска(This PC -> десен бутон на мишката върху съответния харддиск/дял -> Свойства -> Дефрагментиране и пускаш проверка).

Ако след отказа на проверката от снимката не може да зареди ОС, колегата ти е казал за какво става дума.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Емил Костов написа:

Имаш проблем с един от хард дисковете си или с дял на даден хард диск. Препоръчва се прехвърляне на ценната информация и смяна на хард диска с нов.

Здравей, но ка да вляза пак в Уиндоус, за да направя това? Как да скипна процеса? Някъде четох, че може да отнеме повече време, защото харда е 1000 ГБ.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Рестарт с control-alt-del? Изключване и включване отново на лаптопа?

 


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА СЪДЕЙСТВИЕТО И ЖЕЛАНИЕТО ДА СЕ ПОМОГНЕ.

СЛЕД ДЪЛЪГ РАЗМИСЪЛ, ЧЕКИНА МИНА УСПЕШНО.

ОЩЕ ВЕДНЪЖ - БЛАГОДАРЯ!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, Светлин Танев написа:

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА СЪДЕЙСТВИЕТО И ЖЕЛАНИЕТО ДА СЕ ПОМОГНЕ.

СЛЕД ДЪЛЪГ РАЗМИСЪЛ, ЧЕКИНА МИНА УСПЕШНО.

ОЩЕ ВЕДНЪЖ - БЛАГОДАРЯ!

Това, че е минал успешно не значи, че хард дискът е добре. Инсталирай си програмата HD Tunes и покажи картинка от опицята Health Status. 

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 8.11.2020 г. в 11:24, Емил Костов написа:

Това, че е минал успешно не значи, че хард дискът е добре. Инсталирай си програмата HD Tunes и покажи картинка от опицята Health Status. 

Компютъра е обратно при собственика, но до колкото знам работи без проблеми, може би е отнело малко повече време в  случая. Лаптопа е доста стар така или иначе и подлежи на смяна въобще, защото параметрите му са морално остарели. Иначе благодаря за съвета, в одобен случай може да се пробва.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То може да работи без видими проблеми, но това не значи, че такива няма. Вчера единия ми диск отказа и добре, че имам мониторинг в реално време и HDSentinel изрева и като погледнах беше паднал на 43% здраве с нови 56 лоши сектори. Диска не помня кога беше купен 2013-та или 2015-та и до 2017-та за две години работа беше паднал с 10% (от 100% на 90%). 3 години не беше дал никакви признаци на проблеми (лавинообразни, както се очаква след появата на подобен проблем), до вчера, когато рязко падна на 43%. Въпреки, че минах с няколко програми за тестване на disk surface, вчера поръчах нов и после ме чака голямо копиране. Иначе е нормално за големи дискове проверката на CHKDSK да приключи по-бавно. По-притеснителното при вас обаче е, че се е забавила на БЪРЗА проверка, където не се тества диска за лоши сектори и информация върху проблематични клъстъри. Ако се пусне една бавна проверка с параметър /R и/или /B ще е още по-бавно сигурно (особено ако има какво да изолира). Най-добре е наистина да кажете на потребителя да провери здравето на диска, както и SMART статуса му за всеки случай.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Във всеки случай имаше полза, защото проверих моят диск, за щастие, всичко е ОК.

Относно въпросният Лаптоп, ще се купи външен диск за архив и ще проверим в дълбочина, ако трябва ще се смени или даде за части Лаптопа въобще.

Мерси за инфото!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 3 седмици по-късно...

Има една програмка:https://crystalmark.info/en/software/crystaldiskinfo/.Много лека,много лесно се инсталира и прави страхотна ДИАГНОСТИКА на HDD!Не може да поправи нищо,но пък за сметка на това ако каже че има проблем значи наистина има!През 2012 година имах проблеми с лаптоп HP 530-viktoriq-та казва че всичко е наред,компа е очистен от вируси,но пак лаптопа често сам си правеше проверката на диск-а и инсталацията на XP-то се сриваше за месец,месец и половина!Тогава,след малко четене инсталирах crystal diskinfo и изненада-индикатора на програмата свети червено за точка 5-пренасочени сектори на диска,а харда беше малко над 12 000 часа!Така че пробвай тази програмка,и ако индикатора в горния ляв ъгъл не е син,а оранжев или (пази боже) червен,то най-добре сменяй харда.......Така трябва да изглежда отчета на програмката:

crystaldiskinfo.png

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване