Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Настойка за контраст на дисплея на фиксиран безжичен телефон на Vivacom


Препоръчан отговор


Здравейте. Моля за помощ. Играх си с настойките на фиксирано устройство на Vivacom и без да искам промених на по високо ниво контраста на дисплея и сега се вижда само самия "тапет" без текст и не мога да се ориентирам в менютата да оправя настойките. Телефона работи, звъни като прозвънях на номера така че предполагам проблема е от тази настройка... Модела е cordless phone gw165. Пише го под батерията. 

Ако има някъде картинки с менютата да се ориентирам... Пробвах с махане на батерията и сим картата но си е така.... 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Натискаш бутона „Меню“ (Menu) -> отиващ на „Settings“ -> „LCD contrast/Display contrast“ и променяш стойността!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, Dani 01 написа:

Здравейте. Моля за помощ. Играх си с настойките на фиксирано устройство на Vivacom и без да искам промених на по високо ниво контраста на дисплея и сега се вижда само самия "тапет" без текст и не мога да се ориентирам в менютата да оправя настойките. Телефона работи, звъни като прозвънях на номера така че предполагам проблема е от тази настройка... Модела е cordless phone gw165. Пише го под батерията. 

Ако има някъде картинки с менютата да се ориентирам... Пробвах с махане на батерията и сим картата но си е така.... 

Да не би да става на въпрос за този телефон?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не... Пак е със зарядно стойка 

20201202_213029.jpg


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, Dani 01 написа:

Ако има някъде картинки с менютата да се ориентирам... Пробвах с махане на батерията и сим картата но си е така.... 

Тази работа - с картинките - е много умряла! Какво, като гледаш „картинката“ - нали не виждаш, какво показва на твоя дисплей?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не знам... предполагам просто. Нали е телефон с копчета, може би ще се ориентирам ако знам как са подредени самите менюта и опции..

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Dani 01 написа:

Не знам... предполагам просто. Нали е телефон с копчета, може би ще се ориентирам ако знам как са подредени самите менюта и опции..

Много екзотично звучи!!!

Значи ти трябва упътване, като ... Брайловата азбука:

  1. Натисни „Меню“;
  2. Три пъти (примерно) стрелка надолу“;
  3. Десен бутон - „Ок“;
  4. Четири пъти „стрелка надолу“;
  5. Пак „Ок“;
  6. Стрелка наляво ...

Пп. В момента гледам един TCM 225941 - голямо „ръчкане“ е до тази настройка!
DECT Telefon TCM 225941 in Bayern - Schweinfurt | eBay Kleinanzeigen

ППп. Някъде имам и един Gigaset A120 - като този, дето Емо говори за него, ама не знам къде е точно.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По спомен при мене при отваряне на меню с десен бутон иконките са на 2 реда май... та за настройките на дисплея май трябва настрани (понеже този който аз имам има копче и за настрани..) после като се влезе в на дисплея настройките е само надолу... Дали някой няма същия модел? А ако отида в офис на виваком ще ми съдействат ли за този проблем или?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Dani 01 написа:

По спомен при мене при отваряне на меню с десен бутон иконките са на 2 реда май... та за настройките на дисплея май трябва настрани (понеже този който аз имам има копче и за настрани..) после като се влезе в на дисплея настройките е само надолу... Дали някой няма същия модел? А ако отида в офис на виваком ще ми съдействат ли за този проблем или?

Трябва да направиш хардуерен ресет на този телефон. В упътването трябва да го има. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сега гледам на ТСМ-а - и при минимален контраст, и при максимален - пак се вижда, какво пише!

преди 10 минути, Dani 01 написа:

По спомен при мене при отваряне на меню с десен бутон иконките са на 2 реда май... та за настройките на дисплея май трябва настрани (понеже този който аз имам има копче и за настрани..) после като се влезе в на дисплея настройките е само надолу...

Менютата и под-менютата са „вертикално“ - както съдържание! Тоест - дали надолу или надясно (нагоре или наляво) - все тая!
Затова „горните бутони“ (до дисплея) са „Ok“ и „Back“.

преди 10 минути, Dani 01 написа:

А ако отида в офис на виваком ще ми съдействат ли за този проблем или?

А де?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Емил Костов написа:

Трябва да направиш хардуерен ресет на този телефон. В упътването трябва да го има. 

Прегледах го, но не намерих нищо за нулиране.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Dani 01 написа:

Прегледах го, но не намерих нищо за нулиране.

Я напиши точната марка и модел - както го пише на упътването.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опитайте да поставите някакво полупрозразчно фолио пред екрана и тогава вижте дали ще можете да се ориентирате в менюто.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, jhoro написа:

Я напиши точната марка и модел - както го пише на упътването.

В упътването и на кутията пише GW165
На гаранционната карта срещу модел пише - TA DECT 3G ANO GW165

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, jhoro написа:

Я напиши точната марка и модел - както го пише на упътването.

В крайна сметка ако нищо не стане може да се обади на 123 и да му сменят телефона с нов. Иначе спокойно може да сложи сим картата в един обикновен GSM и пак ще си работи.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Емил Костов написа:

Ако се водя по стъпките на стр.10 - Нулиране на базата... този не е с база... не знам дали това е приложимо за модела, който аз имам.

преди 11 минути, M.Николов написа:

Опитайте да поставите някакво полупрозразчно фолио пред екрана и тогава вижте дали ще можете да се ориентирате в менюто.

Не става.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Емил Костов написа:

В крайна сметка ако нищо не стане може да се обади на 123 и да му сменят телефона с нов.

И на мен ми „мирише“ на смяна (ако е възможна) или ремонт. Прилича на проблем с дисплея - примерно, неработеща подсветка.

преди 16 минути, Емил Костов написа:

Иначе спокойно може да сложи сим картата в един обикновен GSM и пак ще си работи.

С тази „сим-карта“ - направо ме „хвърли в оркестъра“!
Доколкото си спомням - DECT телефоните бяха аналогови, с „майка/зарядно“ свързани към жичната мрежа и безжична слушалка.

Другите оператори предлагаха за „домашен телефон“ - мобилни апарати със „сим-карта“, привързана само към една клетка.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, jhoro написа:

И на мен ми „мирише“ на смяна (ако е възможна) или ремонт. Прилича на проблем с дисплея - примерно, неработеща подсветка.

С тази „сим-карта“ - направо ме „хвърли в оркестъра“!
Доколкото си спомням - DECT телефоните бяха аналогови, с „майка/зарядно“ свързани към жичната мрежа и безжична слушалка.

Другите оператори предлагаха за „домашен телефон“ - мобилни апарати със „сим-карта“, привързана само към една клетка.

Там е работата, че това стана в момента, в който бутнах тази настройка като очаквах текста да се чете по-добре (защото бяха бели буквите и с някакъв светъл зелен фон), а то... не съм очаквал да стане така. 

Конкретно този е със сим карта и не е аналогов и не е вързан към една клетка. Но ми се иска да си е същия модел дори и при смяна, защото се ползва от възрастен човек и си е свикнал с него. Ще звънна утре на виваком.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, jhoro написа:

И на мен ми „мирише“ на смяна (ако е възможна) или ремонт. Прилича на проблем с дисплея - примерно, неработеща подсветка.

С тази „сим-карта“ - направо ме „хвърли в оркестъра“!
Доколкото си спомням - DECT телефоните бяха аналогови, с „майка/зарядно“ свързани към жичната мрежа и безжична слушалка.

Другите оператори предлагаха за „домашен телефон“ - мобилни апарати със „сим-карта“, привързана само към една клетка.

Това е АНО телефон( както му казваме ние)Услугата се казва Fixed GSM. Няма кабел. Ползва безжичната мрежа на Виваком, за да работи. "Майката" само го зарежда.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай да наклониш екрана нагоре/надолу/настрани, докато успееш да видиш какво пише.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изважда се батерията за един час или повече и вероятно ще се върне във фабрични настройки. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Това е АНО телефон( както му казваме ние)Услугата се казва Fixed GSM. Няма кабел. Ползва безжичната мрежа на Виваком, за да работи. "Майката" само го зарежда.

Благодаря, за „разширяването на кръгозора” - някои дирекции са ми убягнали. Най-вече - защото не ми трябват!
Не само Вие им казвате така - стандартния термин е „ANO-PHONE: Secure Encrypted Smartphone + Private VPN - ако говорим за,едно и също.
Втората част (Private VPN) е тавтология, щото VPN си е … Private!
Това „Fixed GSM” при другите оператори става точно с „привързване към една клетка”. Майтапите започват когато картата се активира на друго място.

Всичко това НЕ отговаря на основния въпрос - „Защо не се вижда нищо на дисплея?”
Там е работата, че това стана в момента, в който бутнах тази настройка като очаквах текста да се чете по-добре (защото бяха бели буквите и с някакъв светъл зелен фон), а то... не съм очаквал да стане така.

То и при мен … нещо подобно:
Бутнах „настройката” на масата (преместих я) и … една бутилка ракия „отидЕ зян”!
Пп. Това - „бели букви на светло зелен фон” си е направо гавра!

Досега не съм виждал устройство с дисплей (независимо какво), на което „да не се вижда НИЩО”! Даже при изключена подсветка.
Затова предположих „повреден дисплей!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, jhoro написа:


Благодаря, за „разширяването на кръгозора” - някои дирекции са ми убягнали. Най-вече - защото не ми трябват!
Не само Вие им казвате така - стандартния термин е „ANO-PHONE: Secure Encrypted Smartphone + Private VPN - ако говорим за,едно и също.
Втората част (Private VPN) е тавтология, щото VPN си е … Private!
Това „Fixed GSM” при другите оператори става точно с „привързване към една клетка”. Майтапите започват когато картата се активира на друго място.

Всичко това НЕ отговаря на основния въпрос - „Защо не се вижда нищо на дисплея?”

То и при мен … нещо подобно:
Бутнах „настройката” на масата (преместих я) и … една бутилка ракия „отидЕ зян”!
Пп. Това - „бели букви на светло зелен фон” си е направо гавра!

Досега не съм виждал устройство с дисплей (независимо какво), на което „да не се вижда НИЩО”! Даже при изключена подсветка.
Затова предположих „повреден дисплей!
 

Никакви майтапи не започват. Телефонът се доставя от провайдъра на адреса и се заключва за дадената клетка. Ако този телефон се премести и се свърже към друга клетка няма да има входящи и изходящи. Тази забрана се наложи след време, тъй като възрастните хора взеха да пътуват с АНО телефоните навсякъде и се обаждаха безразборно за повредени, а не са си на адреса. И така.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване