Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Прекратяване на договор с мобилен оператор.


Препоръчан отговор

Здравейте!
Днес получих смс ,че 25 Януари 2021 ми изтича договорът . Искам да попитам какво става , ако пусна това месечно предизвестие 4-5 дни след първата възможна дата (30 декември)?Ще дължа "непромоционална такса" за тези 4-5 дни само и след това няма да им дължа пари за цял месец или как стоят нещата?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, venci_1913 написа:

Здравейте!
Днес получих смс ,че 25 Януари 2021 ми изтича договорът . Искам да попитам какво става , ако пусна това месечно предизвестие 4-5 дни след първата възможна дата (30 декември)?Ще дължа "непромоционална такса" за тези 4-5 дни само и след това няма да им дължа пари за цял месец или как стоят нещата?

Е ще си дължиш една такса няма начин.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Таксата до 25 януари ще си я платя тъй като ще пусна предизвестието 20тина дни преди да изтече договорът ,а не 30 както трябва да е ме интересува за 10-те дни цяла такса ли ще  ме карат да плащам и как точно стоят нещата

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 часа, venci_1913 написа:

Таксата до 25 януари ще си я платя тъй като ще пусна предизвестието 20тина дни преди да изтече договорът ,а не 30 както трябва да е ме интересува за 10-те дни цяла такса ли ще  ме карат да плащам и как точно стоят нещата

Аз съм на Виваком и договорът ми изтичаше на 15 декември 2020г. Пуснах предизвестие точно един месец по рано, както е написано в договора и последният беше прекратен на  17 декември. Отчета за дължимите такси винаги получавам на 22-ро число от месеца. Във извлечението на последната такса бяха ми пратили сметката с пълната сума, която трябваше да платя на същия ден. На следващият ден получих отново сметка, вече коригирана с намаляване на сметката за оставащите 12-13 дни. Оказа се че ми връщат част от надвзетата сума и трябва да ходя в центъра, в който съм подписвал договора за получаване на надвзетата сума. Кое не ми хареса! Понеже договорът ми беше за повече от едно изделие и общата цена беше около 38 лева , исках да остана само на телефон защото не го  ползвах много, на план с по ниска цена. Отговорено ми беше - че НЕ МОЖЕ. Отидох при адвоката си и ми беше отговорено, че няма такова нещо, което не може.

Все си мисля, че могат да Ви направят проблем по начина, по който Вие сте решил да процедирате, така, че Ви съветвам да подадете молбата си не по късно от 30 дневния период.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

не може да се прекрати договор

след датата договора се подновява автоматично

а след  смъртта наследниците наследяват договора .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 часа, venci_1913 написа:

 ме интересува за 10-те дни цяла такса ли ще  ме карат да плащам и как точно стоят нещата

Отиди в някой офис на оператора, там ще ти ги обяснят нещата как стоят.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, Генадий написа:

не може да се прекрати договор

след датата договора се подновява автоматично

а след  смъртта наследниците наследяват договора .

Договорът може да се прекрати след изтичането на срока (ако е упоменато в него) или да стане безсрочен. Във втория случай обаче ако е имало някакви бонуси те автоматично отпадат и таксата става друга. В повечето случаи оператирът звъни на клиента с питане дали ще използва услугата и ще иска ли да подпише нов договор или да преподпише стария със същите условия, но не винаги се получава. Така, че трябва да се следят нещата, за да не стават изненади.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

За да не се опитат да те зарибят отново, направо отиди при новия оператор и там питай как да станат нещата най-лесно и безпроблемно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, Bubbles написа:

Този въпрос го задавам не за първи път - Какви са тия предизвестия и от какъв зор?
 

Защото ги има в договора, който ти поднасят за подпис от мобилния оператор, когато поискаш да ползваш услугите им.

Да, сигурно във Франция или друга държава не е така. Ама ние живеем в България, така че - не ни интересува.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 38 минути, RudeBoy написа:

Защото ги има в договора, който ти поднасят за подпис от мобилния оператор, когато поискаш да ползваш услугите им.

Да, сигурно във Франция или друга държава не е така. Ама ние живеем в България, така че - не ни интересува.

Не знам, шантаво е, изглежда като абсолютна подигравка с клиента.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

При всяко преподписване изрично искам да бъде отметнато, че не желая да получавам рекламни съобщения и тем подобни глупости.
При първия смс с реклама звъня на оператор и ги правя на бъз и коприва, че нарушават договора и отивам в КЗП.

И при трите оператора работи.
Отделно изисквам да подпиша договора на ХАРТИЯ. Подскачат, ама в края на краищата разпечатват и тогава подписвам.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Чичо Чарли написа:

При всяко преподписване изрично искам да бъде отметнато, че не желая да получавам рекламни съобщения и тем подобни глупости.
При първия смс с реклама звъня на оператор и ги правя на бъз и коприва, че нарушават договора и отивам в КЗП.

И при трите оператора работи.
Отделно изисквам да подпиша договора на ХАРТИЯ. Подскачат, ама в края на краищата разпечатват и тогава подписвам.

Постът Ви няма нищо общо с това, което питащият е написал в първи пост. Колкото до рекламните съобщения или SMS-и, то е засегнато в самия договор с поставяне или премахване на последните, с отметка.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, Kolev71 написа:

Постът Ви няма нищо общо с това, което питащият е написал в първи пост. Колкото до рекламните съобщения или SMS-и, то е засегнато в самия договор с поставяне или премахване на последните, с отметка.

Що да няма бе.
Подписвате без да гледате после ревете.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 26 минути, Kolev71 написа:

Постът Ви няма нищо общо с това, което питащият е написал в първи пост. Колкото до рекламните съобщения или SMS-и, то е засегнато в самия договор с поставяне или премахване на последните, с отметка.

Напротив, има и то доста, наистина е много важно да се гледа какво се подписва и да се знае коя отметка какво значи, иначе после ви правят буквално на маймуни и нищо не може да направите щото стре се подписали че сте съгласни.
Поразрових се за това предизвестие, ами не е задължително да подаваш такова, отиваш плащаш и приключваш максимум с още една месена такса по договора който приключваш, а целта на предизвестието е да те забавят та белким размислиш.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Bubbles написа:

Поразрових се за това предизвестие, ами не е задължително да подаваш такова,

На теория - да, не е задължително. 

Обаче договорите, които масово се подписват в България, са промоционални, иначе са безсмислени. Примерно - стандартната ти такса е 25 лв./мес., но ако подпишеш договор за 2 години, става 15 лв./мес. След изтичане на двете години спокойно можеш да не прекратяваш договора, обаче почваш да плащаш по 25 лв./мес. Clair? Ако това не те устройва, или прекратяваш договора, с един месец предизвестие, и отиваш при друг оператор, или преподписваш нов "промоционален" договор, по действащи в момента тарифи. 

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Разговарях с тези от А1 и мога да кажа ,че там  са събрани пълни некадърници. Използвам кабелна+ интернет от 15 години и не искат да ме задържат ,като клиент. Това си е техен избор и право. Всеки път се опитват да ме прекарат да платя повече или нещо подобно , но удрят на камък. 10 пъти се смениха собствениците на интернета и телевизията и в крайна сметка съм на тях. Ще ги сменям с кварталния доставчик , който предлага повече за по-малко пари.  В крайна сметка след много четене и говорене с оператори всичко стои така:
Подписал съм 24 месечен договор ,за да го прекратя в границите на всички срокове трябва 30 дни предизвестие да пусна. В моя случай аз няма да успея на 30 ден ,а няколко дни след това. За тези няколко дни , които ще са в повече аз ще им дължа такса за ползване на "услугите" , но цената ще е по-висока ,защото сега съм бил на промоционална оферта. Сумата , която ще им дължа се получава като разделя "непромоционалната оферта" на дните , които ще им ползвам услугите.
Монополът при тези мобилни оператори не ми се коментира. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, venci_1913 написа:

Подписал съм 24 месечен договор ,за да го прекратя в границите на всички срокове трябва 30 дни предизвестие да пусна. В моя случай аз няма да успея на 30 ден ,а няколко дни след това. За тези няколко дни , които ще са в повече аз ще им дължа такса за ползване на "услугите" , но цената ще е по-висока ,защото сега съм бил на промоционална оферта. Сумата , която ще им дължа се получава като разделя "непромоционалната оферта" на дните , които ще им ползвам услугите.

Тоест - това, което написах и аз.

Не знам от какво недоволстваш. Имаш си копие от договора, в което е написано какво се случва, нали? Имаш датата, на която си го сключил, можеш да сметнеш кога изтича. И можеше да отидеш няколко дена преди единия месец, и да подадеш предизвестие. А не да чакаш да те "изненадат" с SMS.

Ясно, че условията на A1 не ти допадат. Но в случая няма за какво да ги обвиниш в некоректност.

Дано да си по-добре при кварталната кабеларка ;) .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Недоволствам ,че ми вдигаха таксата през всичките тези 24 месеца и се опитаха да ме набутат с 1 допълнителна такса! При подновяване на договора ми искаха 2 такси. Все дребни работи ,ама 1 път не получих бонус за нещо,отделно се опитаха да ме излъжат ,че договорът ми е с 1 година повече.Преди се молеха да те задържат като клиент ,а сега им е все тая , защото е монопол..Всичките тези опити не минаха ,защото ,като някакъв маняк съм си записвал всичко,но това е друга тема.Идеята на темата ми беше да разбера за сроковете на прекратяване и какви вратички имат монополистите.
Ако някой е в подобна ситуация може да ми пише , защото  изчетох всичко възможно за такива случай.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, venci_1913 написа:

Недоволствам ,че ми вдигаха таксата през всичките тези 24 месеца и се опитаха да ме набутат с 1 допълнителна такса! При подновяване на договора ми искаха 2 такси. Все дребни работи ,ама 1 път не получих бонус за нещо,отделно се опитаха да ме излъжат ,че договорът ми е с 1 година повече.Преди се молеха да те задържат като клиент ,а сега им е все тая , защото е монопол..Всичките тези опити не минаха ,защото ,като някакъв маняк съм си записвал всичко,но това е друга тема.Идеята на темата ми беше да разбера за сроковете на прекратяване и какви вратички имат монополистите.
Ако някой е в подобна ситуация може да ми пише , защото  изчетох всичко възможно за такива случай.

Добре : Лето 2019-то, прибрах се в милата рОдина да видя старите и някой авер, рекох чакай да свърша и нещо полезно дорде съм по родните ширини, та понеже имах една карта теленор която само "събираше прах" но пък й плащах всеки месец такса + последния ми телефон който си бях взел от тях на лизинг и понеже оставаха само няколко месеца викам айде да ми се махат тия от главата и речено сторено - Отивам в техен офис като специално гледах да е от по големите а не кабинка в мол, влизам, посреща ме една симпатична кака, вика - Добър ден, за сметка ли сте? За сметка и "Още нещо" усмихнах се аз. Иаскам да си платя останалите такси и вноски по лизинга и да си прекратя договора. Както беше усмихната каката се оцъкли сякаш вместо пари от джоба си бях извадил пистолет, вика изчакайте и си плю на петите. Салед малко дойде един пубер още с акне и той ме пита за какво съм дошъл, обясних  същото като на каката, онзи замлъкна, препоти се три пъти, мисли мисли, гледа компютъра там с данните ми вижда през последните години какви сметки съм плащал(Минимум 150лв. всяка а не малко и доста над 200лв.), вика ама вие имате право на тая и тая специална оферта, толко мегабайти, толко минути... накратко пробва се да ме успива с някакви оферти, викам човек искам да си прекратя договора, аз не живея тука и тая карта не ми трябва, затова съм дошъл да си платя каквото трябва и да се свършва. Онзи взе да мига като плъх у брашно почнйа нещо да увърта, това съм имал онова съм имал, накрая измрънка изчакайте малко и се шмугна в близката стаичка, минутка-две по-късно от там излезе млада жена, дойде пита ме защо искам да си прекратя договора и т.н., обясних и на нея, казах й че имам още седмица в родината и после си заминавам, рече - Ок това не е проблем, но ще трябва да платите още една месечна такса + оставащите по-договора(2) + оставащите вноски на лизинга(2), платих, даде ми касовата бележка, питах още веднъж - Всичко точно ли е? Каза - Да, няма за какво да се притеснявате. Пожелах лек ден и край, повече не съм ги чул.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
на 26.12.2020 г. в 23:14, Bubbles написа:

Добре : Лето 2019-то, прибрах се в милата рОдина да видя старите и някой авер, рекох чакай да свърша и нещо полезно дорде съм по родните ширини, та понеже имах една карта теленор която само "събираше прах" но пък й плащах всеки месец такса + последния ми телефон който си бях взел от тях на лизинг и понеже оставаха само няколко месеца викам айде да ми се махат тия от главата и речено сторено - Отивам в техен офис като специално гледах да е от по големите а не кабинка в мол, влизам, посреща ме една симпатична кака, вика - Добър ден, за сметка ли сте? За сметка и "Още нещо" усмихнах се аз. Иаскам да си платя останалите такси и вноски по лизинга и да си прекратя договора. Както беше усмихната каката се оцъкли сякаш вместо пари от джоба си бях извадил пистолет, вика изчакайте и си плю на петите. Салед малко дойде един пубер още с акне и той ме пита за какво съм дошъл, обясних  същото като на каката, онзи замлъкна, препоти се три пъти, мисли мисли, гледа компютъра там с данните ми вижда през последните години какви сметки съм плащал(Минимум 150лв. всяка а не малко и доста над 200лв.), вика ама вие имате право на тая и тая специална оферта, толко мегабайти, толко минути... накратко пробва се да ме успива с някакви оферти, викам човек искам да си прекратя договора, аз ка-две по-късно от там излезе млада жена, дойде пита ме защо искам да си прекратя договора и т.н., обясних и на нея, казах й че имам още седмица в родината и после си заминавам, рече - Ок това не е проблем, но ще трябва да платите още една месечна такса + оставащите по-договора(2) + оставащите вноски на лизинга(2), платих, даде ми касовата бележка, питах още веднъж - Всичко точно ли е? Каза - Да, няма за какво да се притеснявате. Пожелах лек ден и край, повече не съм ги чул.

е те тоа въпрос ,,защо".....най ме дразни

....интересно ми е защо не го задават като подписваш договора....примерно:,,защо" при нас,а не при другите оператори

тази вечер дръпнах един малък кредит..

,,мънмънмън....си мрънка девойката....и ще получите по куриер наша кредитна карта".....го сурна по керемидите,едва доловимо,този ред от заученото наизуст стихотворение...

Отговорих и:Не искам кредитна карта,не ми трябва...

Познайте кой въпрос последва?....Точно така.....Дежурния ,,ЗАЩО"

Еми не ми трябва.

Второ ,,ЗАЩО"

Не искам.

Ама как така?Какво ви притеснява?

Нищо.Не ми трябва.

Вие я получете и после ще дойдете да я закрием.

Баси гимнастиката,викам,не става....

Поредното ,,ЗАЩО",няма такси,ала бала....Какво да запиша аз тука сега.

Ами запишете ,,клиента не желае да получи кредитна карта",аз ли да ви уча.

Значи на дебилното ,,защо?" се отговаря ,,ми така",докато задаващия въпроса каталяса

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Здравейте,

Готина тема! :)

Аз имам следния въпрос към вас, защото аз съм невежа и не разбирам от право.

Ако договора ми изтича на 10ти януари, а аз отида да си дам предизвестието на 5ти Декември, защо не мога да кажа че искам предизвестиото с 30 дневен срок за прекратяван,е да влезне в сила на 10ти декври или по конкретно на 11ти Декември за да е с точно 30 календарни дни и по-този начин да си прекратя договорените взаимотношения без да дължа абсолютно нищо отгоре?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, shishmanovp861 написа:

Спирам да плащам и те щът нещът го прекратяват.И не са ме търсили вече години.

Да да! Шегаджия.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Емил Костов написа:

Да да! Шегаджия.

Да.Подписах 10 договора за 10 сим карти и взех 10 телефона на изплащане и ги отсвирих.

Искаха ми 5000лв.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...