Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с бушон 14 пасат б5


Galin Nikolov

Препоръчан отговор

Здравейте, има следния проблем.
Отказаха плафони, ел. стъкла, централно
Бушон 14 изгоря и при слагане на нов веднага изгаря, по каталог е даден 10А, реших само за проба да сложа 20 и 25 и те веднага горят, измерих и до мястото за бушона има 12v, като превключва на зумер мултицет не звъни, нулата я вземам някъде от купето, проверих другите два за комфорт системата  6 и 38, те са здрави. Стигнах до комфорт модула, няма вода, така че външно няма проблем. Може ли да помогнете къде да проверя, кое да измеря, коя може да е вероятната причина.
Благодаря предварително.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 часа, Galin Nikolov написа:

Здравейте, има следния проблем.
Отказаха плафони, ел. стъкла, централно
Бушон 14 изгоря и при слагане на нов веднага изгаря, по каталог е даден 10А, реших само за проба да сложа 20 и 25 и те веднага горят, измерих и до мястото за бушона има 12v, като превключва на зумер мултицет не звъни, нулата я вземам някъде от купето, проверих другите два за комфорт системата  6 и 38, те са здрави. Стигнах до комфорт модула, няма вода, така че външно няма проблем. Може ли да помогнете къде да проверя, кое да измеря, коя може да е вероятната причина.
Благодаря предварително.

Това е цял модул и не използва минус за маса. Централното и ел стъклата се движат с промяна поляритета на плюс и минус.  Извади бушоните за стъклата и централното и се моли да заработят плафоните като поставиш нов бушон на мястото на изгорелия. След това постави на централното и ако то заработи, късото ще е във стъклата.

Ако нищо не стане, ще е проблем в модула. Той не подлежи на ремонт по спомен.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 часа, Galin Nikolov написа:

Може ли да помогнете къде да проверя, кое да измеря, коя може да е вероятната причина.

Причината да горят бушони е когато някъде дава късо съединение.Откриването става с разкачване едно по едно на всички консуматори,свързани към този бушон(плафони, ел. стъкла, централно) или връзките на кабелите към тях.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Или, разкачваш всичко свързано към бушона, и закачаш едно по-едно, докато изгори.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Или някъде инсталацията е окъсила. Обърни се към съответен специалист ако не разбираш (а си мисля че е точно така като ти гледам напъните за измерване). При всички обстоятелства е добре да имаш схема. Ако си правил промени по инсталацията (примерно закачане на нова свирка) почни оттам.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...