Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Как да намаля скоростта на работа на шевна машина Науман


Препоръчан отговор

Как да намаля скоростта на работа на шевна машина Науман 8014/40. Електрическа шевна машина Науман , при натискане на педала започва много бързо и ако не се внимава изкривява тигела. Моля ако някой знае как да се намали тази скорост нека пише.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, Христо Влъчков написа:

Как да намаля скоростта на работа на шевна машина Науман 8014/40. Електрическа шевна машина Науман , при натискане на педала започва много бързо и ако не се внимава изкривява тигела. Моля ако някой знае как да се намали тази скорост нека пише.

Колкото по вече натискащ педала, толкова и скоростта се увеличава! В другият случай следва ремонт на педала!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

с увеличаване  диаметъра на колелата със 100 % намаляване скоростта на половина 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, Banesc написа:

с увеличаване  диаметъра на колелата със 100 % намаляване скоростта на половина 

На кои колела?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Намали и напрежението ... 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Педалът на ел.шевна машина играе ролята на съединител както при колата. Както автомобила не може да тръгва на 4 скорост ,същото се  отнася и за шевната машина. В педала /ако е оригиналния /  има  две патрончета с графитни  тънки  колелца ,които с времето  се износват и вече не функционират правилно ,а често и въобще не го правят т.с. педалът просто  действа  като ключ . Какво може да направите,ако разбира се имате поне елементарна техническа грамотност  .

- разглобете педала  . На дъното на педала има винт с пломба от пластелин ,която сигурно е много твърда и за това трябва да сложите малко масло  за да се размекне

- двете патрончета имат в края запоени винчета ,които трябва да разпоите и да ги завъртите  за да компенсирате износването на графитите

- да почистите контактната пластина и ВНИМАТЕЛНО да сглобите педала

 ВСИЧКО това от опит знам ,че почти е невъзможно  да го направи ,човек който не е специалист за това го занесете за ремонт.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, Banesc написа:

New-Bitmap-Image.png

Кой ти из тъдява знае закониката на механиката ... ;) 

Човеко, тея мислят, че къ знаят какво е закона на ОМ, то той е по велик от F = m*a. ;) = Седи си в дома и си фантазирай ... :) 

п.п. Когато не ти достига маса, то расчитай на ускорението!!! :) = Най убаво е да си нищо ..... :) като .... мъ кой мое да е?! = само този който има пари!!! :) 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 часа, bigiadri написа:

Педалът на ел.шевна машина играе ролята на съединител както при колата. Както автомобила не може да тръгва на 4 скорост ,същото се  отнася и за шевната машина. В педала /ако е оригиналния /  има  две патрончета с графитни  тънки  колелца ,които с времето  се износват и вече не функционират правилно ,а често и въобще не го правят т.с. педалът просто  действа  като ключ . Какво може да направите,ако разбира се имате поне елементарна техническа грамотност  .

- разглобете педала  . На дъното на педала има винт с пломба от пластелин ,която сигурно е много твърда и за това трябва да сложите малко масло  за да се размекне

- двете патрончета имат в края запоени винчета ,които трябва да разпоите и да ги завъртите  за да компенсирате износването на графитите

- да почистите контактната пластина и ВНИМАТЕЛНО да сглобите педала

 ВСИЧКО това от опит знам ,че почти е невъзможно  да го направи ,човек който не е специалист за това го занесете за ремонт.

Благодаря Ви много за думите. Но да ви кажа и аз. Педала и двигателя за задвижването са чисто нови, даже не са използвани още пълноценно и затова скоростта на задвижване и толкова голяма сигурно. Но вие като специалист ще кажете и дали в такъв случай може да се направи нещо!!!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, Христо Влъчков написа:

Благодаря Ви много за думите. Но да ви кажа и аз. Педала и двигателя за задвижването са чисто нови, даже не са използвани още пълноценно и затова скоростта на задвижване и толкова голяма сигурно. Но вие като специалист ще кажете и дали в такъв случай може да се направи нещо!!!

А моделите на новият и старият педал, еднакви ли са? И още нещо. Както си мислиш че е нов педала , така същият може и да не работи нормално, ако е правен в някоя плевня!

Целият ми пост почервеня. Явно на Бота не му харесва думата педал, но как да го напиша вече и аз не знам!

ScreenShot010.jpg

ScreenShot011.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 48 минути, Kolev72 написа:

Явно на Бота не му харесва думата п*дал

органът за управление на скоростта😎

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 часа, dioib написа:

Човеко, тея мислят, че къ знаят какво е закона на ОМ, то той е по велик от F = m*a

Човеко, пак си пил и дрънкаш глупости, заедно с другия неграмотен спамер, когото си цитирал.

Закон на Ом и F=m*a са пропорционални закони, а величието не ги е напънало още.

Въздържайте се от подобни офтопици.

преди 3 часа, Христо Влъчков написа:

дали в такъв случай може да се направи нещо!!!

най-вероятно това е колекторен двигател.В такъв случай би могло да се използва симисторен регулатор. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 часа, Kolev72 написа:

А моделите на новият и старият педал, еднакви ли са? И още нещо. Както си мислиш че е нов педала , така същият може и да не работи нормално, ако е правен в някоя плевня!

Целият ми пост почервеня. Явно на Бота не му харесва думата педал, но как да го напиша вече и аз не знам!

ScreenShot010.jpg

ScreenShot011.jpg

Наистина не са еднакви, новият е Sewing Machine Motor 150w , 0,75A .Това е!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Христо Влъчков написа:

Наистина не са еднакви, новият е Sewing Machine Motor 150w , 0,75A .Това е!

Начина, по който е направен единият и другият явно е коренно различен. Ти може би изхождаш от куплунзите, които явно са еднакви  за куплиране към шевните машини и си мислиш че и пeдал от колело може да свърши работа. Да беше ги казал всички тези неща в самото начало на поста си, а не сега. Ще си намериш модела, който е за твоята машина, а не да приспособяваш от друг модел. Елементарни неща са за човек със нормални познания. И този ми пост почервеня както и предния. Ега си и Бота.

ScreenShot001.jpg

ScreenShot011.jpg

Редактирано от badr (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В първи пост на питащият също е употребена абсолютно същата дума и няма никаква реакция. Оказва се, че става дума за нея, но написана само...от мен

Ето цитат от първи пост на питащият: "Електрическа шевна машина Науман , при натискане на педала започва много бързо и ако не се внимава..."

При него бота не се задейства а при мен става всичко червено.

ScreenShot003.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Kolev72 написа:

В първи пост на питащият също е употребена абсолютно същата дума и няма никаква реакция. Оказва се, че става дума за нея, но написана само...от мен

Ето цитат от първи пост на питащият: "Електрическа шевна машина Науман , при натискане на педала започва много бързо и ако не се внимава..."

При него бота не се задейства а при мен става всичко червено.

:offtopic_s:

Щом има ръчно управление...трябва да има и ..крачно такова...:rolleyes: Ти остави това...представи си ,ако всяко наше действие трябва да се контролира от бот....

p.s.

Дано не съм жив до тогава....

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 часа, Христо Влъчков написа:

Благодаря Ви много за думите. Но да ви кажа и аз. Педала и двигателя за задвижването са чисто нови, даже не са използвани още пълноценно и затова скоростта на задвижване и толкова голяма сигурно. Но вие като специалист ще кажете и дали в такъв случай може да се направи нещо!!!

  Ако бяхте качили една снимка на машината и педала ,бих Ви дал конкретна за Вашата машина информация.  На машини от тази марка  съм срещал три вида педали ,които са на този принцип ,т.е. регулиране на съпротивление чрез увеличаване на допирна площ на графитните тарелки. Това ,което съм казал по-горе е за НАЙ–използвания педал. МНОГО  рядко съм срещал  електроника за по-старите машини произведени от TEXTIMA ГДР  както и при Веритас от същата фабрика. При по-новите марки  / не си спомням да съм го срещал при Науман/ има и педал с електроника . Там Вие едва ли можете да се справите.Вие от къде сте ,ако не е тайна?

Бих искал да добавя . Много често,ако човек не е работил с такава машина  и тя ако е НОВА и всичко и е НЕ пипано заводско се допуска грешка при пускане на машината. Какво имам предвид? Всеки пусков момент на какъвто  и да е двигател е критичен, от което следва че той трябва да се пуска при възможно най-облекчен режим. При шевната машина има три положения ,които затормозяват пуска . Това е горна мъртва точка и долна мъртва точка на иглоносача ,както и съпротивлението на плата. От това следва ,че НАЙ -ДОБРЕ е да се започва шиенето при забита игла в плата или да се помага с въртене на колелото при пуска. В шевната машина има два маховика ,които при рязко натискане и тръгване на машината създават ГОЛЕМИ инерционни моменти  и често това е причина за повреда на машината.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, JKirilov написа:

Христо, разглоби пидала да видим има ли потенциометър или е само (както казва един приятел) включ/изключ?

И защо трябва да го разглобява, ба умнико?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, JKirilov написа:

Е, ти кат беше хлебарка. си влизал вътре...

В нас няма хлебарки! Баце, скрий се някъде и не ме предизвиквай!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 часа, JKirilov написа:

Христо, разглоби пидала да видим има ли потенциометър или е само (както казва един приятел) включ/изключ?

Последните 20г едва ли има шевна машина, която да не е със симисторен регулатор.Това е възможно най-простото и надеждно решение.

Ет'о видео от преди 6г.в което  повече от ясно е обяснено.

Както вече споменах двигателите са колекторни и тези пeдали могат да се използват практически за всяка шевна машина 

Редактирано от badr (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...