Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

vailoelle

Как да увелича броя на лицевите опори?

Препоръчан отговор


Извинявайте ако повтарям тема. Въпроса ми е как да увелича броя на лицевите опори.Сега правя по 30 без проблем , като се има в предвид , че вече 1-2 години не сам правил никакви упражнения.На 25 съм и да преди 1-2 активно се занимавах с фитнес , 77 кг съм и правех с 110кг. серии от по 5-6 повторения на лежанката.Само за пример почвах от 1 серия от 120кг. 4 повторения,2 серии 115кг. 5 повторения, 3 серии от 110кг. 5-6повторения и 4 серии от 100кг. 7-8 повторения (тук сам стигал и да 15-20 повторения).Дадох този пример за това , че дори и след края на упражненията не се уморявах просто умора нямаше.Сега малко по-застоял начин на живот водя и навярно това е причината да се уморявам.Целта ми да правя по 55 (ще кандидатствам в полицията) лицеви опори и имам време около 1 месец, както казах вече правя по 30 без проблем , но на 30 вече се уморявам.Как да увелича броя им да станат 55 Wink.Решение е може би постоянното изпълнение на това упражнение и няма да има умора или поне ще стигна до 55 , но искам да чуя и вашите мнения.Мерси предварително Razz

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ММММММ... интересно ! На 16 години съм (айде 16 без 2месеца .. ) и тренирам от 1 година .. ( макар да прекъсвах често ) инструктора във фитнеса в който ходя е от съседния блок .. и сме си приказвали много по тези теми .. разаснявал ми е много неща.. моя съвет е да попиташ някой такъф човек ( инструктур ) във фитнеса в който ходиш ..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

пич аз от малък си правя лицеви опори. ако искаш да направиш нещо започваш да правиш примерно 10 лицеви опори първо след това 9 лицеви опори, след това 8 лицеви и така до 1 и така всеки ден, ако искаш да направиш нещо :shake_puter: П.С аз съм на 18 години

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Блазе ви 16 и 18 и аз искам да съм на толкова години."Проблема" вече е почти решен.Човека които държи залата сме приятели работил е в Актавис(бившата Балкамфарма) завършил химия и от 20 години се занимава с фитнес.Просто исках да събера мнения от съвети глава не боли :angry:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има хранителни добавки за повишаване на силата и издръжливостта. Щом си се занимавал с фитнес сигурно знаеш как се използват. Един съвет от мен: 30-45 минути преди правенето на лицевите опори хапни стабилно храна богата на въглехидрати, например макарони или ориз. 10 минути преди натоварването пак ще хапнеш, само че този път шоколад или някаква сладка вафла. Простите въглехидрати от шоколада навлизат в кръвта за няколко минути и предизвикват прилив на енергия и инсулинов пик, после настъпва лека отпадналост и сънливост, но докато настъпят ти вече ще си привършил отдавна.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
:wors: Хммм ,аз правя по 40 ама със зор,а не тренирам.На 16 съм. :) Колкото до въпроса ти си мисля,че за всеки е различно и трябва да намериш правилния начин да ги увеличиш.Позававайки се на моите примитивни методи за фитнес мога да ти препоръчам плавно да увеличаваш лицевите опори.Например днеска 30 утре 31 и т.н или периода да не е през ден а през някоколко часа.Мисля си,че така най-лесно (разбира се с малко постоянство) ще успееш.Все пак ти си доста по-навътре от мен в нещата и рабираш добре какво се опитвам да ти кажа. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Човека си е разрешил проблема,ще се напомпа със стероиди и хайде на изпит.Според мен не е най-правилният начин,но времето е малко за един месец трябва от 30 да прави по 55 лицеви опори.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първата мисъл, която ми дойде на ум, когато прочетох темата беше "анаболни стероиди". Умишлено не ги предложих. Приятелю, толкова ли е важна тази работа за теб, та си готов да се назобиш заради нея? Ако направиш един курс със креатин (хранителна добавка, която повишава силата по безвреден начин) ще се доближиш до желаните резултати. Също така можеш да направиш някакъв хранителен режим и ти гарантирам резултати, казвам го от личен опит. :rolleyes:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

bo6ko къде съм писал , че ще взема "хапчета" :) ?Аз ако искам по този начин няма да се занимавам да пиша по форумите и да искам мнения , защото мисля че съм достатъчно запознат с разните "добавки".Просто исках да събера мнения и идеи това е и мисля че успях.RefreshMe да съгласен съм за Креатина , но ще изчакам да се насрочи дата на изпита и да направя точната програма.За да има по-голям ефект. А за този приятел които споменах той винаги е бил против употребата на каквито и да медикаменти.Никога не ми е давал съвети как и какво да се пие и не съм пил :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"Проблема" вече е почти решен.Човека които държи залата сме приятели работил е в Актавис(бившата Балкамфарма) завършил химия и от 20 години се занимава с фитнес.

Приятеля ти е завършил химия и се занимава с фитнес,какво да си помисля.Извинявай ако не съм те разбрал правилно. Публикувано изображение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Приятеля ти е завършил химия и се занимава с фитнес,какво да си помисля.Извинявай ако не съм те разбрал правилно. Публикувано изображение

Да не си ме разбрал няма проблем ;) Не ми е целта да се натъпча с "химия" това е най-лесно просто исках да чуя някои и друг съвет това е.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@vailoelle, въпроса за лицевите опори е много индивидуален. Аз съм правил лицеви опори по една руска система и при мен беше много ефективна. Живял съм известно време в Санк-Петербург и ходих от време на време на тренировки по самбо. Интересното при лицевите опори е теглото на правещия ги. Моята лична тренировка (когато тренирах тегло ми беше 67-69 кг. и 175 ръст ) опирайки се по руската система беше следната. 10 серии. Като сериите от 1 до 9 се правих по 20 лицеви опори с 2-3 минути почивка. Като последната серия е ударна 50-60 като аз лично сам правил 90. Добре е да редуваш разположението на китките. На ширината на раменете една серия с китки навътре, следващата серия с китки навън.

Сега без да съм тренирам правя минимум 45 лицеви опори като теглото ми е 77 кг.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Усещате ли една жила да прескача около лакътя като правите лицеви опори ? При лежанката го няма това чувство.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Усещате ли една жила да прескача около лакътя като правите лицеви опори ? При лежанката го няма това чувство.

Да защо?От лакътя до китката.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

55 "комата" са си постижение и аз като теб съм на около 30-35 бр. Решението - абстрахираш се от бройката и тръгваш с две по 30 сутрин и две по 30 вечер, общо 120 комата, всеки ден, спазваш 22 часа лягане и хранителен режим като отче наш, спираш ги два дена преди датата на изпита и пълен релакс през двата дена, само папкаш и спинкаш. Според мен трябва да се тревожиш повече за бягането на 800м за под 3.10 мин. и над 2.40 м. скок от място, защото те дават по 8т. всяко, а осморките и лицевите по 7т. всяко. Успех

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Споменахте добавки и искам да ви питам нещо свързано със тях. Аз съм 60 кг.и ако почна да тренирам,тябва ли да взимам тези хранителни добавки да кача кг.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хмм пич това колко двигаш не е много от значение..В смисъл,трябва да имаш здрави сухожилия,естествено якост и без мазнини.Направи си хранителен режим иииии ходи да бягаш навън примерно ;).Издръжливостта е важна в твоя случай ;). edit:@асус..по-добре е въобще да не взимаш добавки,защото те скапват организма ти...Ако ти трябват толкова кила яж,спортувай и ходи на фитнес ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

не бях правил лицеви упори от 2 години до преди 2 седмици когато се хванахме на бас за бройката 50 че ги направих направих ги ама после 15 минути въздуха ми беше разреден сега как да ги овеличиш първо разгреи с половин свивка на една ръка после смени с другата за около половин минута на ръка изправяш се и правиш разтягания на трицепса около 2-3 минути почваш 2 сери по 10 лицеви с пробрани до тялото лакти т.е. ръцете да са успоредни много терсене ще ти се видят спрямо тези на 60 градуса отново разтягане на трицепси още 1 серия от 10 теглиш 1 почивка за 20-30 минуи после повторения 10+10 разтягане 10 така до 3 или 4 повторения според възможностите на втората седмица 15+15 разтягане 15 почивките намаляваш с 5 минути на третата седмица през 3-4 дни може да се изсилваш за максимален брой без почивки желателно е ако имаш възможност да ходиш на плуване а почивките между сериите да пробягваш с ниско темпо от гореспоменатото меню няма да направиш обем а издържливост после може да си организираме турнирче по лицеви опори ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не знам с какво се занимаваш, дали работиш , дали имаш жена и деца, но... Ако наистина трябва за месец да направиш 55, мисля, че не е проблем! Просто се ограничи от всичко! Ограничи се от работа, жена, деца( е, тук нямам идея за жената и децата как ще станe) Направи си един хубав режим с поне 8 часа нощен сън, 1-2 часа следобеден, храни се през 2-2 1/2 часа с малки количества качествена храна, вземай хранителни добавки( протеини, креатин, глутамин, Zn+ Mg) и мисля, че ще се справиш! За тренировките ... Не е лошо едно кросче през ден от 20 мин максимум, редувано със спринтове( тоест единия ден крос, следващия спринтове от 100-200 метра, редувани с ходене или лек крос), сутрин на гладно след чаша кафе и 2 аспирина. Защо това ли? Аспиринът повишава температурата на тялото. Кафето се пие, за да се усвояват мазнините( по-тоно, кофеинът е важен). Така би трябвало да запазиш теглото си въпреки увеличеният прием на храна. В никакъв случай не гладувай. За по-сигурно следи и теглото си. Гледай да не сваляш или качваш много килограми. Получи ли се това, значи грешиш някъде. При положение, че не си тренирал, лесно ще качиш постиженията си за месец. Режимът и тренировките му е майката! Не се претоварвай и не прави всеки ден и дори през ден лицеви опори! На 25 си, а не можеш да се справиш! На тая възраст трябва да знаеш всичко за бодибилдинга! Един месец е много, но и малко време за нетренирал човек. Ако имаш някакъв навик към натоварванията, няма да е проблем за теб да постигнеш целта си. Но ако тепърва почваш тренировки, малко ще е трудно. Имай предвид първоначалната мускулна треска, която ще ти изиграе лоша шега, ако от първата седмица се претовариш!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хора не,че се хваля но аз съм на 12 тренирам по лостовете-набирам се, правя кофи и др упражнения в една зала, но не вдигам тежести, бях натрупал сланинка и сега вече съм във форма, бицепса ми е 32 сантиметра и правя 50 лицеви опори, тренирам от година и половина.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моята програма е 5 серии по 30 с едноминутна почивка между сериите, но с уговорката, че съм свикнал вече. На 30 години, ако се напъна правя 100 лицеви опори и за една серия, но с цената на доста сериозна болка в гърдите след 80-тата. Може да се започне с по- малко бройки в серия примерно по 10 първата седмица, след това се увеличават на 20 и тн. както и да се увеличи времето за почивка между сериите. Успех.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хора не,че се хваля но...

Нали?

Та за лицевите. Аз лично не се занимавам с фитнес и подобни спортове, но до колкото имам опит от други, единствения начин да можеш да правиш повече лицеви, е като почнеш да правиш повече разбира се. Няма как със ядене и пиене и боцкане по клавиатурата да свикнеш да правиш по повече без да се уморяваш. Като тренирах волейбол, всеки път преди тренировка 3 х 20 и толко след. Почвай и ти така, пък до колкото издържиш. Утре пак и така след 1-2 седмици като нищо ще редиш 100.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да де, ама човекът сигурно вече е в Полицията :) За 4 години няма как да не е стигнал до 50, ако е искал.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моят съвет: Количеството е тотално погрешно! Не четох по горе-но ако приемате 5 грама креатин след всяка тренировка и принципно същото количество въобще всекидневно за поддръжка...плюс амино- киселини. - Правете само по 2-3 сериии по 10-15 с диск на гърба 5кг! и през няколко дни!! ------------------------ Питайте някой гологлав от фитнесклуб--- дали е нужно това или моят съвет -- Ако пък гоните високи резултати те струват минимум 50 лева дневно!!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Просто исках да събера мнения и идеи това е и мисля че успях.RefreshMe да съгласен съм за Креатина , но ще изчакам да се насрочи дата на изпита и да направя точната програма.За да има по-голям ефект.

Вярно е че мина много време от последните ти постове , но все пак какви изводи си направи и помогнаха ли ти ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...