Премини към съдържанието

sonrisa

Потребител
  • Публикации

    37
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

1 Неутрална репутация

Всичко за sonrisa

  • Титла
    Потребител
  1. sonrisa

    Белия iPhone в България?

    нямаше го на бг пазара до сега, но все пак хората си купуват и от чужбина...интернет, това-онова, сещате се.... Добре изглежда
  2. sonrisa

    Белия iPhone в България?

    аз пък забелязах, че особоно жените, предпочитат белия вариант, който досега го нямаше тук....
  3. От утре белия iPhone ще бъде по магазините на М-Тел. Който иска дааа действа!
  4. Мноого са зле, гръцка му работа... Лошото е, че сега почнаха и те да набират стажанти. И на какво ще ги научат? На това, което виждаме като отношение в офисите им ли? По-добре не!!!
  5. Честно казано от тази приемна, която е тук в София, май няма особена ползва. Първо защото има огромни опашки от чакащи, и шанса да те приемат е минимален, и второ, защото работното време е абсурдно - само в понеделник, само по 3 часа. От познати, които са ходили там разбрах, че след дълго чакане и несвършена работа там, са се решили и са отищли в офисите на съответните оператори, което е било по-добрия вариант....
  6. е, ти пък вече и пин на картата искаш а личните данни, които в случая се свеждат до имената и някой e-mail адрес...са далеч по-малко от тези, които например хората доброволно предоставят на измислените шетиции, за които се подписват по улиците и ЕГН-та си пишат... лични данни - навсякъде и възможности за злоупотреба колкото щеш... Нито една партия не е администратор на лични данни, но събират такива подписи, това не е тайна за никого.
  7. Да аз видях, че доста негативи за Томалевки и партията могат да се намерят в интернет, но в крайна сметка, целта е да се разбере колко са българите в чужбина, и не мисля, че това би навредило на някого, нали? Хората се регистрират в интернет и това е. Мислите, че ще злоупотребяват с личните данни?
  8. Понеже НСИ не смятат за нужно да разберат броя на българските емигранти, ПП Другата България се е заела с тази дейност. Сънародниците могат да се преброят онлайн на адрес https://iniesme.bg/ като това става безплатно и по желание. За разлика от 3млн ( и може би повече), които сами платихме за да ни изброят хиляди преброители.... партията сама финансира кампанията. Мисля че е за добро, вие какво ще кажете???
  9. защо Виваком не поеха отговорност за нито една от изцепките си? Защо никъде нищо не се говори за това? Навсякъде ли си имат агенти, че техните гафове остават нечути и невидяни????
  10. а някой знае ли пък що за измислен простест е този срещу 'мобилнитЕ операторИ', на който единственото, което се случва е Янаки за плюе и да кашля само срещу МТел??? Що за тенденция?
  11. да, това за блиц си е така, но не намерих репортажа който търсих. А аз по принцип не се доверявам така на приказките на хората, но за виваком нали ти казвам, имам познати пострадали от тях, и за това вече съм склонна да вярвам, ако някой каже нещо кофти за тях, Имаше даже някакъв случай във варна, в който човек отшъл в клон на виваком, да си плати сметката. @0 лв от сметката обаче искал на стотинки да плати, защото нямал друга възможност. Станал супер скандал, служителката даже викнала управителката, тя пък няква охрана, която едва ли не с тупаници го завлачила към някаква кола. Щели да го стрелят, но човека имал късмет и имало полиция на близо. Ето докъде може да стигне наглостта .... много е тъжно, че хората правят такива неща за пари...
  12. е как никой. Толкова долно и подмолно действат, наистина.Ти не четеш ли новини?: http://www.blitz.bg/news/article/100077 не мога да се сетя къде гледах репортаж с една баба от някво село, накоято така и казали, че получава безплатен апарат. И й дали да подпише нещо, тя жената откъде да знае, казали са й че това е гаранционната карта, а всъщност бил договор за 5 лв месечна такса. Жената почти се разплака. И много други подобни случаи има.... http://www.kaldata.com/forums/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif
  13. roy2roy, евала. Така е, ама май сме го забравили това, че като се съберем, тогава сме сила! А за тоя виваком - много са мизерни. Имах по едно време договор с тях, и и интернет, който не ставаше за нищо. На леля ми й пратиха от 'безплатните' телефончета, и сега трябва да плаща 2 години по 16лв такса... Как ви се струва това? А и доста други хора разбрах, че са се сблъскали с тази невероятна оферта.... Така, че това, че първи премахват автоматичното подновяване, специялно мен ама хич не ме впечатлява, даже ми се струва като жалък опит да се издигнат в очите на потребителите....
  14. Със сигурност е така, в крайна сметка работят хора - те грашат по някога, и системи, направени от хора, които грешат. В смисъл - очакваме хипер качество, и то безкомпромисно. Много сме нападателни, не говоря да не си гоним правата, но ако съдя по това което се случва в момента - хората по-скоро имат негативи за изливане, и телекомите, както ги наричат, са доста удобна за момента мишена...
  15. хи, абсолютно вярно е това за нервирането, споделям. А много хора видях да пишат, че ще прекратят всякакви взаимоотношения с който и да било оператор.... Наистина ми е интересно в днешно време, когато толкова много зависим от технологиите и връзката между хората, как по-точно ще се справят? Гълъби? поща.... телеграми може би? Аз лично след като прекратих договора с виваком, подписах с мтел, и (да чукан на дърво) не съм се сблъскала досега с нито един от проблемите, за които масово се пише в интернет, а и не само.... Е, забавиха ми 2-3 фактури, ма не е болка за умиране
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...