Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×

Препоръчан отговор


Както си гледах филм, картината започна да накъсва. Пускам TM и ко да видя, процеса System ми бичи яко процесора, ей така.

Публикувано изображение

Пуснах едно сканиране и нищо. Процеса не е фейк, защото като му отворя локейшъна, се показва десктопа, a и лага започна след средата на филма. След рестарт нещата се оправиха. Нищо интересно в Event Viewer-a.
PS: А, да... с лаптоп съм, 64 битова 7-ца. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Както си гледах филм, картината започна да накъсва. Пускам TM и ко да видя, процеса System ми бичи яко процесора, ей така.

Публикувано изображение

Пуснах едно сканиране и нищо. Процеса не е фейк, защото като му отворя локейшъна, се показва десктопа, a и лага започна след средата на филма. След рестарт нещата се оправиха. Нищо интересно в Event Viewer-a.

PS: А, да... с лаптоп съм, 64 битова 7-ца. 

Във ТМ  натисни върху GPU толкова пъти, че да се видят всички процеси, които товарят.

Във момента се вижда само System и той е на 69%.

При мен System е на 99% и въпреки това GPU Usage e na 10%

Исках да разбера, има ли и друго, което да товари?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изтеглете Process Explorer. Разархивирайте инструмента и стартирайте файла procexp.exe Намерете и кликнете върху SYSTEM

Отидете до секцията Threads Разпънете графата така че да се виждат по-възможност всички обекти/нишки. Направете снимка на прозореца.

За финал...от Process Explorer => View => сложете отметки пред Show Lower Pane, а на Lower Pane View => сложете отметка пред DLLs. Сега кликнете пак на System и отидете в Process Explorer на File => Save as.

Запазете документа на десктопа и след това го прикачете в следващия си коментар. Направенaтa снимкa я качете на хостинг по-избор. Публикувайте линкове към снимките за да ги разгледамe в следващия си пост.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето:

 

Публикувано изображение

 

документ: http://dox.bg/files/dw?a=e0ec00e16c

 

Но пък, тези операции ги правил след рестарт на системата, когато проблемът вече не е налице, има ли смисъл?

 

При мен System е на 99% и въпреки това GPU Usage e na 10%

 

 

При теб вероятно System Idle Processes e на 99%, а не System.

Редактирано от Касперски (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето:

 

Публикувано изображение

 

документ: http://dox.bg/files/dw?a=e0ec00e16c

 

Но пък, тези операции ги правил след рестарт на системата, когато проблемът вече не е налице, има ли смисъл?

 

При теб вероятно System Idle Processes e на 99%, а не System.

Можеш ли да отговориш на B-boy?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За предпочитане е процедурата да се направи след като се появи проблема за да можем да го проследим.

И гледам има доста third-party драйвъри от различен софтуер - Daemon Tools, Norton Ghost и т.н. Може да се наложи да ги деинсталирате едно по едно до изчезването на проблема.

И обновете драйвърите за компонентите - за видеокартата, за интернета - Broadcom NetLink Gigabit Ethernet NDIS6.x Unified Driver, Qualcomm Atheros Extensible Wireless LAN device driver и т.н.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За съжаление, няма как да направя процедурата, защото при 70% зает централен процесор +30 от антивирусната, нищо не може да мръдне. Направо откачих, замалко да сложа диска със 7-цата и да форматирам. Въпросните third-party драйвъри  - те са сложени преди да гледам филма днес, няма как да е от тях. Драйверите за видеото ги сложих на скоро, ъпдейт за WiFi ъпдейтнах също скоро.

Редактирано от Касперски (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Временно деинсталирайте антивирусната. Дори да не е от нея може да се освободят достатъчно ресурси за да изпълните процедурата.

Определено мисля, че има конфликт между драйвърите...

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Временно деинсталирайте антивирусната. Дори да не е от нея може да се освободят достатъчно ресурси за да изпълните процедурата.

Определено мисля, че има конфликт между драйвърите...

:no-no:  Говорите за война, сър ! Човека си е платил за Наталка, и може да деинсталира дори процесора, но нея - никога... :wink12:

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Разбрах накъде биеш..но иначе трудно ще се разбере от кое е проблема. А и лиценза винаги може да си го запази мисля.

Иначе за подобни случаи при товаренето на System поне аз съм виждал модератори от MS при анализа на дъмп файловете (ако има такива) да карат потребителите да деинсталират едно по едно всяко приложение с third-party драйвър и да обнови драйвърите за хардуерните компоненти.

Но може и нещо Windows-a му да се е омазал и да е за преинсталация...Затова си трябва image или бекъп, ако ще се тестват здраво антивирусни продукти и вируси на реалната машина... :)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

:no-no:  Говорите за война, сър ! Човека си е платил за Наталка, и може да деинсталира дори процесора, но нея - никога... :wink12:

Jossbonom, нали беше приключил тук?  :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А да не би да си "пипнал" нещо при тестовете със зарази?

Virus Free ли си или Virus for Free? :):P

 

От тогава не ми се е случвало. Дано да не цъфне пак.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, от 9мес съм с Асус G750J - 16Gb RAM, 120 SSD hard+1Tb, CPU - Intel 4 ядра i7-4700HQ, 2.4Ghz И след всички изброени характеристики на тази геймърска машина имам следния проблем: включвам лаптопа и още със стартирането на win 8, cpu-то ми е на 100%, това се случва и когато е заспал и го събудя. Някакви идеи, съвети или с каквото можете да предложите за помощ, ще черпя :)Качвам едни файлове, може да са от полза.

post-316320-0-94072700-1398600637_thumb.

post-316320-0-77141300-1398600639_thumb.

System.txt

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Каква е ОС - Windows 8 или Windows 8.1?

Снимките са прекалено малко, но има замесени драйвъри за графичната подсистема (dxgmms1.sys) и такива за лана (Athw8x.sys)...

Аз бих почнал от обновяването на всички драйвъри за наличния хардуер - http://support.asus.com/download.aspx?SLanguage=en&m=G750JW&os=8

И ако това не помогне бих прегледал инсталираните приложения, които инсталират third-party драйвъри и бих ги разкарал за теста. Те могат да се видят с Autoruns.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Чиста преинсталация и изключване на всички стартиращи и ненужни програми.Нека да стартира само софтуера на хардуерните компоненти на компютъра и антивирусната

Публикувано изображение

Така стартира моя лаптоп

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

здравейте,

Благодаря за помощта !

След като ъпдейтнах всички дравейри, лаптопа спря да фучи като зимна виелица и вече не загрява толкова много в околността на ESC бутона (т.е. ляво горе). ОС е 8.1. Проблема обаче с cpu-то на 100% си остава. Друг пример е когато стартирам таск мениджъра, отново cpu-то е на 100% и после спада до 6-9%.
Каква ли е причината за това ?!?!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А вижда ли се кой процес товари...ако не се вижда, значи може да има IRQ конфликт между драйвърите. По-принцип Task Manager-a не показва hardware interrupts и затова най-добре дайте лог от следната програма:

 

Изтеглете Process Explorer.
Разархивирайте инструмента и стартирайте файла procexp.exe

Отидете в Process Explorer на File => Save as.
Запазете документа на десктопа и след това го прикачете в следващия си коментар.

 

Инсталирайте и всички налични кръпки за Операционната Система през Windows Update.

 

Компютъра сканирал ли е за зловреден софтуер?

 

Публикувано изображение Моля изтеглете Malwarebytes Anti-Malware и я запазете на вашия десктоп.

  • [*]Стартирайте файла
mbam-setup-2.0.1.1004.exe и следвайте указанията за да инсталирате програмата. [*]След като инсталацията приключи се уверете че сте сложили отметка пред:
  • [*]
Launch Malwarebytes Anti-Malware [*]Отметката активираща пробния 14 дневен период също е маркиран по-подразбиране. Ако не желаете да тествате защитата в реално време на програмата през следващите 14 дни тогава премахнете отметката.

[*]Натиснете бутона Finish. [*]Отидете до табът Settings > Detection and Protection > и под категорията Detection Options включете опцията "Scan for rootkits". [*]Отидете до табът Scan, сложете радио-бутона пред Threat Scan и след това натиснете бутона Scan Now >> . Ако е намерена актуализация тогава натиснете бутона Update Now. [*]Ще започне проверка за зловреден софтуер. [*]При някои инфекции можете да видите съобщението:

  • [*]
"Could not load DDA driver"

[*]Натиснете "Yes" на това съобщение за да позволите драйвера да се зареди след рестарт. [*]Разрешете на компютъра да се рестартира и след това продължете с останалите инструкции. [*]След като проверката приключи натиснете бутона Apply Actions. [*]Изчакайте да се появи прозореца подканващ ви да рестартирате и след това натиснете бутона Yes. [*]След рестарта, когато се появи десктопа MBAM ще се зареди още веднъж. [*]Отидете то табът History > Application Logs. [*]Отворете рапорта с последната дата и час и натиснете бутона "Copy to Clipboard" [*]Сега вече поставете съдържанието на лог файла с клавишната комбинация Ctrl + V и го публикувайте в следващия си коментар.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Благодаря за насоките, очаквам на лични номера на банковата сметка :)

Резултата е:

Malwarebytes Anti-Malware

www.malwarebytes.org
 
Scan Date: 1.5.2014 г.
Scan Time: 22:48:56
Logfile: 
Administrator: Yes
 
Version: 2.00.1.1004
Malware Database: v2014.05.01.12
Rootkit Database: v2014.03.27.01
License: Trial
Malware Protection: Enabled
Malicious Website Protection: Enabled
Chameleon: Disabled
 
OS: Windows 8.1
CPU: x64
File System: NTFS
User: user
 
Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 274671
Time Elapsed: 8 min, 22 sec
 
Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Enabled
Shuriken: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled
 
Processes: 0
(No malicious items detected)
 
Modules: 0
(No malicious items detected)
 
Registry Keys: 2
PUP.Optional.Softonic.A, HKUS-1-5-21-1685394395-3813316787-3700017538-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0SOFTWARESOFTONICUniversal Downloader, Quarantined, [1be5fa06a65a3ec2a87e7cfdbc46f50b], 
PUP.Optional.Conduit.A, HKLMSOFTWAREWOW6432NODEMICROSOFTWINDOWSCURRENTVERSIONUNINSTALLIECT1750559, Quarantined, [6b95ff01669ad42c2716e0873fc35ba5], 
 
Registry Values: 1
PUP.Optional.Conduit, HKUS-1-5-21-1685394395-3813316787-3700017538-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0SOFTWAREMICROSOFTWINDOWSCURRENTVERSIONRUN|BackgroundContainer, "C:WINDOWSSysWOW64Rundll32.exe" "C:UsersuserAppDataLocalConduitBackgroundContainerBackgroundContainer.dll",DllRun, Quarantined, [8c749c6440c0768a4a0089261be8857b]
 
Registry Data: 0
(No malicious items detected)
 
Folders: 8
PUP.Optional.OpenCandy, C:UsersuserAppDataRoamingOpenCandy, Quarantined, [fd03867a7c8436ca2190e581877b639d], 
PUP.Optional.OpenCandy, C:UsersuserAppDataRoamingOpenCandy9CFB29E8C95C45D5AF606FD6C7B874B0, Quarantined, [fd03867a7c8436ca2190e581877b639d], 
PUP.Optional.OpenCandy, C:UsersuserAppDataRoamingOpenCandyD2E7F6E2BDF54A0884EE637C195304FF, Quarantined, [fd03867a7c8436ca2190e581877b639d], 
PUP.Optional.OpenCandy, C:UsersuserAppDataRoamingOpenCandyD68D95F100574C32A490F8300A648632, Quarantined, [fd03867a7c8436ca2190e581877b639d], 
PUP.Optional.OpenCandy, C:UsersuserAppDataRoamingOpenCandyOpenCandy_D2E7F6E2BDF54A0884EE637C195304FF, Quarantined, [fd03867a7c8436ca2190e581877b639d], 
PUP.Optional.Conduit.A, C:UsersuserAppDataLocalTempCT1750559, Quarantined, [748c12eeae52619fe049cd9a4bb7d42c], 
PUP.Optional.Conduit.A, C:ProgramDataConduitIE, Quarantined, [6b95ff01669ad42c2716e0873fc35ba5], 
PUP.Optional.Conduit.A, C:ProgramDataConduitIECT1750559, Quarantined, [6b95ff01669ad42c2716e0873fc35ba5], 
 
Files: 15
PUP.Optional.Conduit.A, C:UsersuserAppDataLocalTempCT1750559ctbe.exe, Quarantined, [1fe1bf416e928d7385fc2ef0dc2420e0], 
PUP.Optional.Conduit.A, C:UsersuserAppDataLocalTempCT1750559ieLogic.exe, Quarantined, [7789a15f669afa06b8c2bd5c8e73ad53], 
PUP.Optional.Conduit.A, C:UsersuserAppDataLocalTempCT1750559statisticsStub.exe, Quarantined, [e11f68980af628d81ce33ac9bf42b34d], 
PUP.Optional.Conduit.A, C:UsersuserAppDataLocalConduitCT1750559BS_Player_ControlBarAutoUpdateHelper.exe, Quarantined, [639d5fa1ec14b24ec06b44da9769ba46], 
PUP.Optional.Conduit, C:WindowsSystem32TasksBackgroundContainer Startup Task, Quarantined, [ed13ee12d82801ff2b7a119aa162be42], 
PUP.Optional.OpenCandy, C:UsersuserAppDataRoamingOpenCandy9CFB29E8C95C45D5AF606FD6C7B874B0SmileysWeLove_SetupS_cdn.exe, Quarantined, [fd03867a7c8436ca2190e581877b639d], 
PUP.Optional.OpenCandy, C:UsersuserAppDataRoamingOpenCandyD2E7F6E2BDF54A0884EE637C195304FFpokkiInstaller.exe, Quarantined, [fd03867a7c8436ca2190e581877b639d], 
PUP.Optional.OpenCandy, C:UsersuserAppDataRoamingOpenCandyD68D95F100574C32A490F8300A648632Trial-14.0.1000.88_en-US_1004739_ROW-EN.exe, Quarantined, [fd03867a7c8436ca2190e581877b639d], 
PUP.Optional.Conduit.A, C:UsersuserAppDataLocalTempCT1750559chromeid.txt, Quarantined, [748c12eeae52619fe049cd9a4bb7d42c], 
PUP.Optional.Conduit.A, C:UsersuserAppDataLocalTempCT1750559ddt.csf, Quarantined, [748c12eeae52619fe049cd9a4bb7d42c], 
PUP.Optional.Conduit.A, C:UsersuserAppDataLocalTempCT1750559setup.ini.txt, Quarantined, [748c12eeae52619fe049cd9a4bb7d42c], 
PUP.Optional.Conduit.A, C:ProgramDataConduitIECT1750559configutaion.json, Quarantined, [6b95ff01669ad42c2716e0873fc35ba5], 
PUP.Optional.Conduit.A, C:ProgramDataConduitIECT1750559SetupIcon.ico, Quarantined, [6b95ff01669ad42c2716e0873fc35ba5], 
PUP.Optional.Conduit.A, C:ProgramDataConduitIECT1750559UninstallerUI.exe, Quarantined, [6b95ff01669ad42c2716e0873fc35ba5], 
PUP.Optional.ASK.A, C:UsersuserAppDataLocalGoogleChromeUser DataDefaultPreferences, Good: (), Bad: (      "startup_urls": [ ""http://www.search.ask.com/?o=APN10640A&gct=hp&d=473-101&v=n9602-164&t=4" ],), Replaced,[22deb54b8a766b957ef095ce7c882ad6]
 
Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)
 
 
(end)

System Idle Process.txt

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Виждат се главно потенциално нежелани приложения...

 

  • [*]Моля изтеглете
Публикувано изображениеFarbar Recovery Scan Tool (според версията на Windows изберете 32 битовата или 64 битовата версия) и го запазете на десктопа. [*]Стартирайте файла FRST.exe (или FRST64.exe) [*]Програмата ще се стартира. Натиснете YES за да се съгласите с лицензионното споразумение. [*]Натиснете бутона Публикувано изображение. [*]Изчакайте търпеливо проверката да приключи. [*]Ще се създадат два лог файла с името - FRST.txt и Addition.txt на десктопа. [*]Копирайте съдържанието на файла FRST.txt в следващия си пост. Прикачете Addition.txt в коментар си (погледнете опцията Прикачване на файлове, когато публикувате мнение).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ъ-ъ...публикувайте лога от MBAM за втори път?? Чудя се защо? :)

Бтв вече ви отговорих в горния коментар (над вашия). :)

 

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

СТЪПКА 1

 

 

Деинсталирайте следните програми от Control Panel-a:

 

UpdateChecker

Software Informer

 

 

СТЪПКА 2

 

Изтеглете Публикувано изображениеfixlist.txt и го запазете в папката от която стартирахте FRST.exe.

Стартирайте FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж!

След като приключи, ако ви поиска рестарт - съгласете се. След рестарта публикувайте лог файла - fixlog.txt, който ще се създаде след работата.

 

 

СТЪПКА 3

 

  • [*]

Изтеглете и стартирайтe Публикувано изображение AdwCleaner.exe.

[*]Натиснете бутона Scan. [*]AdwCleaner ще започне да проверява компютъра, както преди. [*]След като проверката приключи...този път натиснете бутона Clean тъй като няма неща които да не са за триене от лога. [*]Натиснете OK на диалоговия прозорец, който ще се появи подканвайки Ви да затворите всички активни приложения. [*]Натиснете OK отново за да позволите наAdwCleaner да рестартира компютъра и да довърши почистващия процес. [*]След рестарта ще се появи автоматично лог файл с името (AdwCleaner[s0].txt). [*]Прикачете съдържанието му в следващия си коментар [*]Копие на лог файла можеш да намериш и в папката C:AdwCleaner.

 

 

СТЪПКА 4

 

Моля изтеглете Публикувано изображениеJunkware Removal Tool на вашия десктоп.

  • [*]Спрете временно работата на защитните програми. [*]Стартирайте инструмента
JRT.exe [*]Ще се отвори ДОС прозорец. Натиснете което и да е копче от клавиатурата. [*]Затворете излишните приложения и всички браузъри и изчакайте проверката да завърши. [*]Ще се появи лог файл (който можете да намерите и ръчно на десктопа с името JRT.txt). [*]Моля копирайте съдържанието на лог файла в следващия си пост.

 

 

СТЪПКА 5

 

 

1.Изтеглете Hitman Pro.

 

  • [*]За
32-битова система - Публикувано изображение. [*]За 64-битова система - Публикувано изображение

2.Стартирайте програмата.
3.След като сте стартирали програмата като кликнете върху иконата Публикувано изображение и натиснете бутона „Напред“ като се съгласите с лицензионното споразумение (EULA).
4.Сложете отметка пред "Не, искам да завърша еднократно сканиране на компютъра".

5.Натиснете бутона „Напред“.

6.Програмата ще започне да сканира. Времето за сканиране е около 2 минути.

7.След завършване на сканирането от списъка с намерените неща (ако има такива) изберете Apply to all => Ignore.

8.Натиснете "Next" и след това натиснете "Изнеси резултата в XML file" и запазете лог файла на десктопа.

9.Архивирайте файла и го прикачете в следващия си коментар или копирайте съдържанието му в следващия си коментар.

 

Забележка: Ако няма падащо меню, където да изберете ignore както на снимката:

 

Публикувано изображение

 

Тогава просто затворете програмата след края на проверката (без да премахвате нищо)...след това отворете C:ProgramdataHitmanProLogs, отворете и публикувайте съдържанието на лог файла в следващия си коментар.

 

 

Пишете дали има подобрение след процедурите до момента.

 

Лека от мен, че утре съм на работа сутринта...До скоро! :bye1:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.