Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Валери123

От вчера почна да забива лаптопа

Препоръчан отговор


Здравейте от вчера  компа ми почна страшно да забива включвам task manager гледам сиди на 2 , 3 ,процента нищо не товари от какво може да е проблема?  Благодаря ви за вниманието

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Очаквам се някой да съдейства

Имайте търпение!!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Марка и модел на лаптоп/а? Какво прави темата Ви, в раздел "Премахване на зловреден софтуер" , ако смятате, че имате зловреден софтуер, това вече е друг въпрос. Следвайте тази тема моля: Системата ми е инфектирана - Какво да правя сега?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

От предоставените логове не се виждат зловредни неща...бих ви посъветвал няколко неща:

 

1. Да, деинсталирате IObit продуктите и PANDORA.TV

 

Advanced SystemCare 7
IObit Uninstaller
Mozilla Maintenance Service
Pandora Service
Skype Click to Call
Surfing Protection
Winamp Detector Plug-in

 

2. Да премахнете зареждането от msconfig => на следните обекти в секцията Startup:

 

[sunJavaUpdateSched] - C:Program Files (x86)Common FilesJavaJava Updatejusched.exe [254336 2013-07-02] (Oracle Corporation)

[Adobe ARM] - C:Program Files (x86)Common FilesAdobeARM1.0AdobeARM.exe [959904 2013-11-21] (Adobe Systems Incorporated)

[OfficeSyncProcess] - C:Program Files (x86)Microsoft OfficeOffice14MSOSYNC.EXE [720064 2013-04-22] (Microsoft Corporation)

 

[bCSSync] - C:Program Files (x86)Microsoft OfficeOffice14BCSSync.exe [89184 2012-11-05] (Microsoft Corporation)

 

3. Да опитате нещата препоръчани тук

 

4. Задайте въпроса си тук => Windows 8 - впечатления, проблеми и решения ако няма подобрение след нещата в първите 3 точки...

 

 

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...