Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Twingo™

Мога ли да прекратя договор към мобилен оператор скоро след подписването му?

Препоръчан отговор


Здравейте, колеги!На м-тел съм.Днес получавам смс за сметка 50 лв. Не съм говорил с абсолютно никого, освен с тези, към които имам безплатни минути. Според менюто на телефона ми, сметката е 9 лв., според *88 също, а в профила в сайта на м-тел пише 30 лв. Подписах договор с друг план пак към ментел края на миналия месец.Знам, че гл*бул са по-коректни и вариантът да получа такава сметка е доста по-малък. Та затова ви питам - има ли някакъв вариант да прекратя договора си, при условие, че е влязъл в сила от този понеделник, 7 април?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Можеш, но ще им платиш неустойките. Аз така направих, но сега се родих с новия оператор към които минах. Тези м-тел вече хората много почнаха да се отказват от тях.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо не попиташ в някой офис? Може (колкото и невероятно да звучи) да е станала грешка. Ако не е, поискай подробности, разпечатка за месеца и т.н.

Явно само аз нямам оплаквания от M-Tel. Ползвам един Loop план и от около две години сметката ми е обикновено с някакви стотинки над основната такса.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вместо да се чудите за сметката си, свържете се с оператор и  задайте въпросите си към него. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Чак такова разминаване няма как да има. Не, че защитавам MENTEL. Виж точно какви договори си подписвал и преподписвал. Може да пуснеш жалба и искане да се предостави разпечатка с разговорите.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В офисите им, изобщо няма да му помогнат. Колко пъти съм искал разпечатка на номерата с които съм говорил толкоз, изваждаха ми срещу заплащане и в разпечатката имаше номера, които за първи път бях ги виждал ....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След регистрация на страницата на М-тел, може безплатно да се вади подробна разпечатка на обажданията. Глобул не са по-коректни нито пък Виваком. Всички са един дол мошеници, целящи единствено и само с минимални разходи да печелят и когато възникне проблем, да те размотават. Няма коректни фирми предоставящи услуги вече. Станаха големи налапаха се и имат едни бавни, тегави и неясни процедури и правила. Маркетинга работи на границата на лъжата, когато си рекламират услугите, но нито една скапана българска институция не си мърда пръста, защото е корумпирана и съответно и се плаща, за да си мълчи. Картели и т.н., а се правим на ощипани, че видишли нищо не е ясно... Тук там някой гламав си потърси правата и се разрови, та му замажат очите и това е. Обикновените хорица си го отнасят - дебел... Договора можеш да го развалиш без последващи санкции по теб в случай, че докажеш, че те не си изпълняват коректно клаузите по него. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо не попиташ в някой офис? Може (колкото и невероятно да звучи) да е станала грешка. Ако не е, поискай подробности, разпечатка за месеца и т.н.

Явно само аз нямам оплаквания от M-Tel. Ползвам един Loop план и от около две години сметката ми е обикновено с някакви стотинки над основната такса.

И аз нямам оплаквания, от 99та година съм техен абонат и досега нямам никакви оплаквания.

Сметките винаги са ми точни, един единствен път имах аномалия, но си я коригираха.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!На м-тел съм.Днес получавам смс за сметка 50 лв. Не съм говорил с абсолютно никого, освен с тези, към които имам безплатни минути. Според менюто на телефона ми, сметката е 9 лв., според *88 също, а в профила в сайта на м-тел пише 30 лв. Подписах договор с друг план пак към ментел края на миналия месец.Знам, че гл*бул са по-коректни и вариантът да получа такава сметка е доста по-малък. Та затова ви питам - има ли някакъв вариант да прекратя договора си, при условие, че е влязъл в сила от този понеделник, 7 април?

 

Има една малка подробност без значение на кой оператор си: винаги, когато преподписва човек и минава на друга тарифа се предплаща една такса авансово.

99% съм сигурен, че от там ти идва завишението, което всъщност не е завишение.

 

Не се нервирай и не разпитвай по форумите, а звънни на 88 или си направи акаунта и си отвори подробната разпечатка - там има всичко до секунда и до стотинка.

Понякога отговорите са пред очите ни, а ние тичаме да ги търсим на 10 километра около нас...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Доколкото си спомням миналата година мисля,че въведоха и 7 дневен срок от подписването на договора,през който можеш да го развалиш без да дължиш нищо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има една малка подробност без значение на кой оператор си: винаги, когато преподписва човек и минава на друга тарифа се предплаща една такса авансово.

 

Март месец преподписах два договора, не съм предплащал нищо, сметката си ми е точно колкото трябва да бъде, с единия договор ползвам две сим карти.

 

Има обаче една подробност има един период от 1-2 дена през които условията по новия договор все още не са в сила и договорените отстъпки не важат.

Мен ме предупредиха и внимавах няколко дни как използвам телефона докато новите условия влязат в сила.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Март месец преподписах два договора, не съм предплащал нищо, сметката си ми е точно колкото трябва да бъде, с единия договор ползвам две сим карти.

 

Има обаче една подробност има един период от 1-2 дена през които условията по новия договор все още не са в сила и договорените отстъпки не важат.

Мен ме предупредиха и внимавах няколко дни как използвам телефона докато новите условия влязат в сила.

 

И аз преподписах около 15.03 беше и на 23.03 като ми излезе сметката по същия начин се опулих, защото предния ден я бях проверявал и беше 36 лева и изведнъж отиде на 77 и нещо.

 

пп. Сега се замислям всъщност дали предплащането не е за нови абонати, които нямат още година от договора си.

Но това е без значение, ако момчето се обади на оператор или си направи онлайн акаунт в страницата им - въпросите ще имат и логичен отговор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Прекратяваме договор с Мтел, ако цените бъдат повишени с повече от 20%

 

В случай че Мтел вдигне цените на услуга по предоставяне на цифрова телевизия или месечната такса за нея с над 20%, потребителите ще могат да си прекратят договора с оператора, без да плащат неустойка. Това предвижда промяна в общите условия на компанията, която влиза в сила от 1 септември т.г., пише Труд”.

За да се възползва от това клиентът обаче трябва да уведоми писмено Мтел, че иска прекратяване на договора и това трябва да се направи в 7-дневен срок от вдигането на цената.

За потребителите на гласови услуги, интернет и тв от същата дата влиза в сила ново условие - те няма вече да дължат цяла месечна такса в началото на договора и при приключването му, както досега.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някой да покаже поне една клауза/договор/отношение към клиента на МТел по-добра от другите оператори и ще приема че е нормално да се обвързва човек с този мобилен оператор! Не че другите оператори са цвете за мирисане! Дет са вика първо провери и после рИви!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма никакво значение кой е операторът - ако в един какъв да е договор няма клауза за прекратяването му по взаимно съгласие, то това не е никакъв договор, а рекет, изнудване и както си го наречете там по избор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма никакво значение кой е операторът - ако в един какъв да е договор няма клауза за прекратяването му по взаимно съгласие, то това не е никакъв договор, а рекет, изнудване и както си го наречете там по избор.

 

Всеки един договор може да бъде прекратен по всяко едно време, по взаимно съгласие на двете страни, Това е основен принцип в правото, залегнал е в законодателството на държавата, и не е нужно изрично да бъде записан в договора.

Само че в тази тема не става въпрос за това. А че клиентът иска едностранно да го прекрати, и да се откаже от поетите задължения. За които е удостоверил с подписа си, че е съгласен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...