Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, от доста време се каня да си взма BMW като поп ринцип се колебаех между 645 и M6 (2006-2007), поради голямата разлика в цената по-скоро клоня към 645, втора ръка се намират за около 20-25 000лв, искам да попитам първо какво ще кажете като идеята, от към гориво, поддръжка и като цяло някакви съвети за двете коли и другото което се чудя е разликата във външния вид, едно че не мога да видя разлика когато колата е със или без фейслифт (минимална е явно) и друго че примерно когато видя 645 и м6 почти няма разлика освен в емблемката за м6 и броя ауспуси и най-често джантите, само това ли е външната разлика и разбира се разликата в конете (333 за 645 и 507 за м6) ?
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е автомобил доволно непригоден за нашите пътища. За разхода на гориво ,какво да коментираме? Когато купуваш мощен спортен автомобил трябва да си на ясно ,че всичко по него струва пари. Автомобили ,като М6 се взимат от хора ,които мислят за удоволствието ,а не за цената. Осъзнаваш ,че не е въпрос до това да събереш пари и да вземеш мощна машина нали? 

Аз от доста време съм собственик на БМВ-730д и съм доволен ,но ако можех да си позволя да издържам мощен спортен автомобил ,то той определено не би бил БМВ.
В този клас определено бих предпочел SL-55 AMG. 
maxresdefault.jpg
 

Редактирано от Soviet Soldier (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Окей, на мен лично не ми е до марката идеята ми е че тази кола от доста време съм си я харесал, принципно разглеждам мерцедес и ауди също но не ми допадат някак, освен прекалено скъпите модели които няма смисъл да ги коментираме. Принципно автомобила не го искам за "гонки" а за каране и удоволствие. Знам че звучи малко странно спортен автомобил за такова нещо, но все пак това мие  целта. Някой може ли да ми обясни дали има разлика въшно между 645 и м6 от 2006-2007 година? 
 

Редактирано от Wdas (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Предната броня е различна и огледалата. Задната се отличава по-силно и при М6 са 4 ауспуха при 645 са 2. 

645
maxresdefault.jpg

M6

c37d1e8s-960.jpg

Редактирано от Soviet Soldier (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А какво бихте ме посъветвали да следя при покупка на колата? Освен разбира се да се занесе в сервиз да се направи преглед? 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вместо БМВ 6 защо не си вземеш БМВ 4 с най-големия двигател? Има доста хора които не са доволни от 6та серия на БМВ. Иначе мерцедесите не са лоши...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като за начало индикациите по таблото ,цвета и количеството на изгорелите газове ,разни необичайни звуци и вибрации ,хубав оглед на боята ,на луфтове и подобни. Трябва да е всичко прецизно по такъв автомобил. Виж болтовете на вратите дали са наранени или боядисвани ,ако са значи вратите са сваляни за да ги изправят или боядисват. Болтовете на други елементи ,гледай не само челната ,а и задната страна на всеки елемент. Обичайно точно там си личи ,ако е пребоядисвана. По износването на салона можеш да си дадеш по-ясна представа дали пробегът е пипан. Огледай охлаждането дали е преправяно ,дали има разни пукнати елементи ,огледай радиаторите добре. Много фактори са ,но в сервиза би трябвало да открият ,ако е наличен сериозен проблем. 
Обади се и настоявай преди оглед колата да е измита. Виж внимателно около калниците ,до каква степен има поражения по боята от камъчета и подобни. Огледай където са наставяни детайлите и се застоява вода ,дали не е започнала корозия. Осведоми се от предишния ѝ собственик ,кога и какви консумативи са подменяни по нея. 

Редактирано от Soviet Soldier (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Az ако днес трябваше да избера  между 435 примерно на дизел за да не ми пука за конските сили чак толкова и 645 примерно на бензин сигурно щях да взема 435, а ако спечеля от тотото едно i8 и да се спирам че няма вече повече серии.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Задължително сервизна история до днешна дата, по възможност - първи собственик.

Разликата в цената сега винаги се връща бързо като ремонтни после.

Иначе, шеста серия винаги ми е правила лошо впечатление - на базата на пета серия е (шаси), евтина изработка (за успокоение на духовете, повечето коли след края на 90те ми изглеждат така), 650 фейслифт не ме впечатли особено като пътно поведение (тест драйв и няколко приятелски возения).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Също така имай напредид, че дори и най-малкия проблем ще ти струва една чанта пари, другото което е, че марката е масова за крадците. Нямаш ли стабилни високи доходи, трудно. Данъци, граждански, каско....

Редактирано от Евгени Симеонов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Blago72 написа:

Задължително сервизна история до днешна дата, по възможност - първи собственик.

Разликата в цената сега винаги се връща бързо като ремонтни после.

Иначе, шеста серия винаги ми е правила лошо впечатление - на базата на пета серия е (шаси), евтина изработка (за успокоение на духовете, повечето коли след края на 90те ми изглеждат така), 650 фейслифт не ме впечатли особено като пътно поведение (тест драйв и няколко приятелски возения).

БМВ в момента са трагедия. Нали знаете добрия стар 4.4 V8 слаган 90-те на Е38 ,е сега същия мотор леко доработен битурбо го слагат в автомобили като М5Ф10 и М6 Gran Coupe и фактически БМВ заработват пари от фанатиците на марката ,които даже не си правят труда да се запознаят технически с това ,за което хвърлят луди пари. Най-голямата подигравка е ,че продават М6 Gran Coupe на почти двойна цена от М5Ф10 а ,двигателя ,скоростите ,спирачки са абсолютно еднакви. 
Точно по гореспоменатите причини и да имам възможност ,да взема подобен автомобил ,по никакъв начин не бих се спрял на БМВ. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да не споменавам, че M-Power е тръгнал от Форд.;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Blago72 написа:

Разликата в цената сега винаги се връща бързо като ремонтни после.

Чак пък винаги...

Да кажем "в повечето случаи" и ще сме достатъчно коректни.

Веднъж смених колата си с 5 години по-нова и 4 пъти по-скъпа (в сравнение с цената за която продадох старата). При това беше същата марка и модел.

2 седмици по-късно обаче скъсах ангренажен ремък, което не стига, че струваше колкото половината кола, ами и ме остави няколко дена без транспорт.

А колата която купих преди 4 години на жена ми беше на половина на възраста и километрите на моята. Въпреки това моята си я карам и днес (само 2 лагера съ сменил), а нейната я продадох на символична цена тази зима поради множеството проблеми.

Късметът играе огромна роля, но не трябва да се разчита само на него.

Редактирано от zemonti (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, zemonti написа:

Чак пък винаги...

Да кажем "в повечето случаи" и ще сме достатъчно коректни.

Веднъж смених колата си с 5 години по-нова и 4 пъти по-скъпа (в сравнение с цената за която продадох старата). При това беше същата марка и модел. 2 седмици по-късно обаче скъсах ангренажен ремък, което не стига, че струваше колкото половината кола, ами и ме остави няколко дена без транспорт.

А колата която купих преди 4 години на жена ми беше на положина на възраста и километрите на моята. Въпреки това моята си я карам и днес (само 2 лагера съ сменил), а нейната я продадох на символична цена тази зима поради множеството проблеми.

Късметът играе огромна роля, но не трябва да се разчита само на него.

Късмета е относително понятие. Много е важно предишния собственик ,как се е грижил за колата ,и в какви условия е ползвана тя. Когато се грижиш правилно за автомобилът си (което разбира се е свързано с много пари) няма да имаш проблеми. В България мнозинството няма ,нито финансова възможност да се грижи добре за автомобил , нито реално си прави труда да се поинтересува ,как правилно да се грижи за колата си. Наливат каквото им падне ,правят ТО с възможно най-евтините консумативи ,да не говорим ,че като се повреди нещо ,веднага търсят по авто моргите. Елементарни консумативи като гуми се купуват масово втора употреба. Всичко това иде от лошото икономическо състояние в страната. Да не говорим лошите пътища и горива у нас ,колко негативно влияят. 
У нас всичко е трагично ,и да се вземе кола от България е леко казано неизгодно. Българите не са добри търговци и от друга страна не са разумни купувачи. Коли взети за по 1000 евро тук ги продават за по 4-5000лв ,а най-тъпото е ,че реално се намират балъци ,дето да ги купуват. 
При възможност купувайте от чужбина ,че у нас нито цена ,нито качество могат да ви предложат. Моята на пример е взимана от Италия ,тук сега много ще възкликнат ,че в Италия убиват тотално машините и може би до някъде са прави ,но аз я взех от технически грамотен ,зрял мъж ,който ѝ е първи собственик. За 4 години по този автомобил освен стандартни консумативи съм подменял предните амортисьори. Много съм доволен ,и за сега не мисля да я сменям. 
Преди нея пак от Италия ползвах Алфа 166 ,и с нея не съм имал ядове. Човекът ,от който я купих е българин авто механик в Италия и неин първи собственик ,страшен фанатик на италиански машини ,на които също се носи доста лоша слава от към надеждност. В момента и на немския автопром не му се носи добра слава що се отнася до надеждност. 

Редактирано от Soviet Soldier (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да ви кажа честно и аз малко недоволствах в началото с това м3 от 94-5-6 година, но сега се радвам на тази патерица която са сложили. Благодарение на тази дървена и стара скоростна кутия която си е подигравка за спортен автомобил (4 скорости само?!) се е запазила колата и купето. Особено от дясно е много запазена. Ако оживее колата до лятото може и да успея да я прибера в гараж за няколко години. Харесва ми купето. На моменти дърпа много бензин, но зависи и от трафик и задкормилно устройство.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Soviet Soldier написа:

Моята на пример е взимана от Италия ,тук сега много ще възкликнат ,че в Италия убиват тотално машините и може би до някъде са прави ,но аз я взех от технически грамотен ,зрял мъж ,който ѝ е първи собственик.

Аз лично предпочитам кола карана от тъпа шматка, дето нищо не разбира от автомобили, но ходи 2 пъти в годината при дилъра да и сменят гумите, маслото и каквото още и кажат. Неприятното е, че тези шматки рядко продават колите си на частни лица, а ги заменят за по-нов модел при дилъра. Получават по-малко пари, но избягват разправии и спестяват от данъците на новата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, zemonti написа:

Аз лично предпочитам кола карана от тъпа шматка, дето нищо не разбира от автомобили, но ходи 2 пъти в годината при дилъра да и сменят гумите, маслото и каквото още и кажат. Неприятното е, че тези шматки рядко продават колите си на частни лица, а ги заменят за по-нов модел при дилъра. Получават по-малко пари, но избягват разправии и спестяват от данъците на новата.

Там е работата ,че въпросните "шматки" с пари изобщо не се вълнуват от това. За тях е досадно губене на време всяко ТО. Купуват нова кола ,карат я докато изтече гаранцията и я разкарват. Само дето Wdas търси автомобил на 10г ,което значи с отдавна изтекла гаранция. 
Мой познат доволно заможен човек собственик на Х5М веднага след изтичане на гаранцията се сблъска с проблем в скоростите. Обърнал се към БМВ за ремонтни дейности и му обявили някаква колосална сума ,която дори и за заможен човек е неприемлива. Направиха му я в обикновен ,малък сервиз. Оказало се че фрикционите ,които по негови думи наподобявали пресован картон са тотално унищожени. Препоръчали му ,не заводски и неустойчиви оригинални БМВ ,а някакви от кевлар и тях постави. До днес проблеми не е имал. 
В новите автомобили има заложени "детски болести" ,защото са проектирани от маркетинг специалисти ,така че след изтичане на гаранцията ,колата да се развали и БМВ отново да печели от теб ,но тоя път от скъпи резервни части. На хората това им е ясно и са измислили решение на част от тях. Чист пример ,колко е важно да си технически грамотен и тотално опровержение ,че "оригиналните" части са най-добрия избор. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, Soviet Soldier написа:

Там е работата ,че въпросните "шматки" с пари изобщо не се вълнуват от това. За тях е досадно губене на време всяко ТО. Купуват нова кола ,карат я докато изтече гаранцията и я разкарват. 

Ами тя гаранцията (стандартна или удължена) не върви ли в комплект с ТО? 

Ако говорим за мърльовци, които си губят гаранцията поради пропуснати ТО, това вече е друга тема. Хора всякакви.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обичайно в различните страни ,дилърите предлагат индивидуални гаранционни условия. У нас БМВ предлага 2 години гаранция ,а удължаването е до 4 години и 200 000 пробег. Сервизното обслужване е допълнителна опция до 5г. и 100 000 пробег. Тия неща са твърде относителни ,даже от модела. 

Ще ни лъжат на дребно и ще ни проектират бомби със закъснител ,докато няма закони ,които да им попречат. Да дадеш само 2г гаранция за автомобил ,който струва над 100 000лв е направо смешно. Като се замисля ЕС ,колко екологични съображения и ограничения налага на авто производителите ,които реално се отразяват негативно на качеството ,пък от друга страна нямат никаква мотивация да произвеждат качествени автомобили.
Най-голямата глупост на БМВ в момента е да слага старт-стоп системи на М-ките. Това е една огромна глупост стимулирана от евро законодателството ,получават даже субсидии за подобни нелепи идеи. Точно тази система съкращава много живота на двигателя. Най-големия стрес и най-високи нива на износване на двигателя са в първите секунди след запалване ,защото маслото се е оттекло долу ,и докато двигателят го раздвижи на ново, и проникне добре на всякъде ,вече са били извършени редица механични процеси ,които водят до най-значителното износване. 
Кажете ми човек който взима 4.4л звяр за умопомрачителна сума дали се интересува от това ,колко милилитра бензин ще спести ,като двигателя му изгасне на светофара? И тази "екстра" ,до колкото знам не е опционална ,тя присъства задължително. Обаче за тази дразнеща и напълно ненужна функция вие плащате пари ,тя оскъпява автомобила ,който сте закупили. В БМВ им е трудно да разберат ,че М-ките не се карат от природозащитници ,на тях не им дреме за разхода на гориво или за природата ,те купуват М за удоволствието ,което им доставя. 

Има такива умопомрачителни и леко казано идиотски тенденции в съвременния автопром ,които аз никога няма да погледна с позитивизъм.

В този форум има хора ,които под автомобил мечта разбират на ток и с възможно най яйцевиден (аеродинамичен) дизайн. Аз разбирам надежден американски V8. Всеки с вкуса и разбиранията си. 

12938121_1110348402330632_82326045108067 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

надежден - американски, с това словосъчетание ме изгуби :) Има си форум на феновете на американски возила в България, има и ретро такива, има и най-новите модели не е зле да се позапознаеш по-отблизо с нещата и тук не опираме до средства, защото който си купи такава кола значи ги има, а опираме до момента, че освен че струва маса пари всяко едно нещо, ще го чакаш/търсиш може би и месеци.

Редактирано от icekiller (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тия двеете коли горе шевролет или додж бяха? Много ми приличат по фаровите на по-старите бмв-та, но са доста по широки. Не са за нашите пътища май.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, サムライオートバイ написа:

Тия двеете коли горе шевролет или додж бяха? Много ми приличат по фаровите на по-старите бмв-та, но са доста по широки. Не са за нашите пътища май.

Dodge Challenger. Класически американски мускули. Предлагат ги с какви ли не двигатели от 300кс V6 до 800кс V8. Специално тези двата се явяват наследници на Dodge Challenger от 1970. Иначе концепцията с 4-те кръгли фара при този модел на Dodge идва още от 1958г. при Silver Challenger. 

13007236_870510696390722_483810944496303

преди 3 часа, icekiller написа:

надежден - американски, с това словосъчетание ме изгуби :) Има си форум на феновете на американски возила в България, има и ретро такива, има и най-новите модели не е зле да се позапознаеш по-отблизо с нещата и тук не опираме до средства, защото който си купи такава кола значи ги има, а опираме до момента, че освен че струва маса пари всяко едно нещо, ще го чакаш/търсиш може би и месеци.

Единствения начин да се "запознаеш с нещата" е да си купиш и да поддържаш американски автомобил. Иначе по форумите и аз съм чел бая ,както позитивни ,така и негативни мнения. Най-често споровете са дали американския автопром произвежда все още легендарните автомобили от 60-те и 70-те ,или е изостанал наистина много. 
Като се замислиш от американски до американски автомобили ,каква космическа разлика има . . . 

Редактирано от Soviet Soldier (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може би е малко в страни от темата, но - преди около месец, в един друг форум, прочетох мнение на българин, живеещ в САЩ, който сподели, че негова приятелка, която се занимава с продажба на БМВ в САЩ(не е обикновен дилър жената, а нещо повее, но вече не помня точната ѝ позиция), му е казала, че БМВ сериозно са намалили качеството на произвежданите автомобили, като се опитват да компенсират с реклама, за която дават колосални суми.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Чак пък винаги...

Да кажем "в повечето случаи" и ще сме достатъчно коректни.

Веднъж смених колата си с 5 години по-нова и 4 пъти по-скъпа (в сравнение с цената за която продадох старата). При това беше същата марка и модел.

2 седмици по-късно обаче скъсах ангренажен ремък, което не стига, че струваше колкото половината кола, ами и ме остави няколко дена без транспорт.

А колата която купих преди 4 години на жена ми беше на половина на възраста и километрите на моята. Въпреки това моята си я карам и днес (само 2 лагера съ сменил), а нейната я продадох на символична цена тази зима поради множеството проблеми.

Късметът играе огромна роля, но не трябва да се разчита само на него.

Да кажем, че за неопитни купувачи "винаги" е достатъчно точно приближение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, Blago72 написа:

Да кажем, че за неопитни купувачи "винаги" е достатъчно точно приближение.

И защо за "неопитният купувач" да е невъзможно да попадне на читава кола?

На мен пък ми е много смешно някой като вдигне капака пред продавача и извади щеката за да се прави на разбирач.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


  • Подобни теми

    • от mariovel
      Излезлиот движение коли купува ,на място дава документи,0887901663,0879988765
    • от J_O_R_O
      Извинявам се, не знам дали е за тука темата, ако трябва е преместете.
      Здравейте, имам лаптоп Dell Inspiron 5555 AMD, искам да купя още 4GB(другите много скъпи), имам в момента 4GB и още един празен слот за рам. Прилагам и снимки на рамта в момента и слота за другата рам. Ще ми предложите ли каква рам да си купя? Още една снимка


    • от maidosta
      Здравейте, възникна ми проблем с централното заключване на mitsubishi space star 2004. Както си работи една сутрин се мъча да го отключа с централното дистанционно но уви, с ключа се отключва но с централно не иска. Батерии всичко е добре, дистанционните работят, проверих предпазителя (не е изгорял). Въпросът ми е от къде може и да е проблема и как да го оправя?
    • от Rhodium
      Здравейте,
      бих искал да купя нов лаптоп до към 800 лв, като изискванията ми са:
      - да е с достатъчно мощен процесор, за да гледам HD филми и стрийминг, както и да вървят малко по-натоварващи програми
      - да е с 15 инчов екран
      - да е с достатъчен RAM, за да може повече приложения да работят едновременно
      - да е издържлив, защото трябва в следващите 3 - 4 години да работи - това изискване е особено важно.
      Спрял съм се на тези два: Dell Inspiron 3567 (предлага се с 4 гб повече RAM, с което стават 8 гб) и Acer Aspire ES1-731G-P5YY, като повече клоня към първия. 
      Ще се радвам, ако ми дадете своето мнение за тях, тъй като самият аз имам ограничено разбиране по темата.
    • от Деньо Денев
      Здравейте, престой да си купя кола и се спрях на БМВ,(Искам най-здравото бмв) но въпроса е кой модел да избера за бюджет от 5 000 до макс 6 000лв.  Без дизел.
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.