Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


И защо за "неопитният купувач" да е невъзможно да попадне на читава кола?

На мен пък ми е много смешно някой като вдигне капака пред продавача и извади щеката за да се прави на разбирач.

Неопитният купувач може да попадне на читава кола, но не разбирам защо трябва да поема значителен риск, много надхвърлящ шанса му за читава.

Разбира се, нямам нищо против игрите на късмета, но цял живот гледам ентусиасти, които после подхранват форумното пространство с тъжните си разкази.

И причината е винаги една - да дойде по-тънко. Както и резултатът е един и същ - най-често ти идва по-дебело.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 51
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Така е, но по пътищата не може и "спорт" да правиш . При ограничение 90 ти стига и Трабант. Макар че забележката ми бе в друга насока - тоя тромавичък автомобил не е толкова за "спорт", колкото за при

Ами не е спорт. Поне не и според европейските разбирания.  За да има спорт, трябва да има подвижност. А такава при БМВ има само в една посока - ускорение. Но същото го има и при твоята седмица. Това н

БМВ в момента са трагедия. Нали знаете добрия стар 4.4 V8 слаган 90-те на Е38 ,е сега същия мотор леко доработен битурбо го слагат в автомобили като М5Ф10 и М6 Gran Coupe и фактически БМВ заработват п

Жена и кола са на късмет. А че новите коли са по-чупливи е ясно, защото трябва да върви бизнеса с частите. Освен това, да кажем на един нов мергел или какво и да е друга нова,кола, за всеки проблеми трябва да ходиш до оторизиран сервиз иначе проблем. Например: за смяна на масло на мергел-а отиваш до специализирания сервиз иначе, ако отидеш в гаражния и го смениш, колата ще ти реве(нали са бъкани с електроники) че маслото не е сменено. Та, отиваш до мергел сервиз, сменяш го и връзваш колата за компютър. Само там, колата "ще разбере", че маслото й е сменено. Това е само прост пример. Всичко е вече така.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 часа, Blago72 написа:

Неопитният купувач може да попадне на читава кола, но...

Тогава нямаше нужда да ме конфронтираш, че, разликата в цената сега винаги се връщала бързо като ремонтни после за неопитните купувачи.

Мога да ти изредя цял куп скъпи скрити дефекти, или наближаващи ремонти, който не могат да бъдат установени чрез тест-драйв, колкото и да си технически грамотен. Там неопитният купувач има същите шансове както и печения тарикат.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 10.05.2016 г. at 17:56, Wdas написа:

А какво бихте ме посъветвали да следя при покупка на колата? Освен разбира се да се занесе в сервиз да се направи преглед? 

Извинявай, ама все едно имаш голям избор между M6  и 645. А на това ако му викате спортна кола...накъде е тръгнал света. Иначе да, има и спортни шестици:

 

2016-05-13_204415.jpg

 

 

 

 

 

 

Само че това струва 50 пъти повече. Е, кво да се прави, за спорта се плаща. 

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Кико написа:

Извинявай, ама все едно имаш голям избор между M6  и 645. А на това ако му викате спортна кола...накъде е тръгнал света. Иначе да, има и спортни шестици:

 

2016-05-13_204415.jpg

 

 

 

 

 

 

Само че това струва 50 пъти повече. Е, кво да се прави, за спорта се плаща. 

Това не е просто "спортна" 6-ца ,това е са професионални пистови автомобили. С такъв автомобил не можеш да се движиш законно по пътищата. 


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, Soviet Soldier написа:

Това не е просто "спортна" 6-ца ,това е са професионални пистови автомобили. С такъв автомобил не можеш да се движиш законно по пътищата. 

Така е, но по пътищата не може и "спорт" да правиш ;). При ограничение 90 ти стига и Трабант. Макар че забележката ми бе в друга насока - тоя тромавичък автомобил не е толкова за "спорт", колкото за приятно и бързо придвижване без непременно да оставаш без бъбреци. Или на Запад им викат GT или Gran Turismo. Ето и какво пише в Уикипедия за тоя клас автомобили:

 

Цитат

Gran Turismo, GT (на английски: Grand Tourer) е високоскоростен автомобил, създаден за пътуване на големи разстояния. Традиционният вид на тези автомобили е купе с две врати с две или четири места.

GT-автомобилите се отлчиават от типичните спортни автомобили (напр. Лотус Elise, Порше 911) по това, че те са с по-големи размери, по-тежки (понякога над 2 тона) и обикновено не правят компромиси с комфорта за сметка на скоростните показатели. Поради тази причина, повечето GT имат предно-разположен двигател, което оставя повече пространство в кабината в сравнение със средното разположение на двигателя. Те имат и по-меко окачване за осигуряване на по-плавно преминаване през неравностите по пътя. Въпреки това, GT-автомобилите имат сходства със спортните автомобили, като например това, че те почти винаги са със задвижване на задните или и на четирите колела. Съществуват GT-автомобили с много високи показатели като Ферари 599 GTB Fiorano и Мерцедес SLR McLaren, които могат лесно да бъдат причислени и към суперавтомобилите.

 Та ми стана малко смешно, как BMW 6  се окачествява като спортен автомобил. Като спортен слон, да, но не и автомобил. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, Кико написа:

Така е, но по пътищата не може и "спорт" да правиш ;). При ограничение 90 ти стига и Трабант. Макар че забележката ми бе в друга насока - тоя тромавичък автомобил не е толкова за "спорт", колкото за приятно и бързо придвижване без непременно да оставаш без бъбреци. Или на Запад им викат GT или Gran Turismo. Ето и какво пише в Уикипедия за тоя клас автомобили:

 

 Та ми стана малко смешно, как BMW 6  се окачествява като спортен автомобил. Като спортен слон, да, но не и автомобил. 

Защо да не може? За аутобани си чувал предполагам? А у нас ,кой не нарушава ограничението? Дори хора със малолитражки без особен проблем го правят. Понятието "спорт" не опира до автомобила ,а и до стила на шофиране на задкормилното устройство. Дори на съвременните джипове има режим "спорт". 

А на ясно ли си ,че въпросния професионален М6 е със същия 4.4 V8 ,както и при цивилната версия? А на ясно ли си ,че при професионала има сериозни ограничения с оглед на безопасността? Въпросната М6 вярно олекотена и ,обезопасена е ,но е с 585кс. ,а имаш ли представа една шосейна М6 Hamann ,че почва от 700кс. на горе? И това не е спорт нали? С тия 700 коня ще е разходка с лимузина предполагам? 

Редактирано от Soviet Soldier (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Soviet Soldier написа:

Защо да не може? За аутобани си чувал предполагам? А у нас ,кой не нарушава ограничението? Дори хора със малолитражки без особен проблем го правят. Понятието "спорт" не опира до автомобила ,а и до стила на шофиране на задкормилното устройство. Дори на съвременните джипове има режим "спорт". 

А на ясно ли си ,че въпросния професионален М6 е със същия 4.4 V8 ,както и при цивилната версия? А на ясно ли си ,че при професионала има сериозни ограничения с оглед на безопасността? Въпросната М6 вярно олекотена и ,обезопасена е ,но е с 585кс. ,а имаш ли представа една шосейна М6 Hamann ,че почва от 700кс. на горе? И това не е спорт нали? С тия 700 коня ще е разходка с лимузина предполагам? 

Ами не е спорт. Поне не и според европейските разбирания.  За да има спорт, трябва да има подвижност. А такава при БМВ има само в една посока - ускорение. Но същото го има и при твоята седмица. Това не я прави спортна, нали? Точно пък цивилната M6  не е никакъв спортен автомобил. Просто преименуван с буквичката M  за тия, дето си мислят, че карат нещо спортно. Спортно е M2, M3, М4, дори донякъде М5, макар че и там е спорен въпроса. Мощността не прави един автомобил спортен. По тая логика, всеки влекач на ремарке с 500 коня е спортен. Да, ама не. За да е спортен даден автомобил, първо трябва да е възможно най-лек. Това го няма при GT  автомобилите. Там се набляга на удобството и комфорта. Спортен режим има и най-малката бълха вече. Примерно обикновен Golf  със 105 коня, може да се оборудва с адаптивно окачване, притежаващо режим спорт. Това прави ли го спортен? Не. Може да е по-лек, но няма ли мощност и въртящ момент, няма спорт. Освен това при спорта се намесва в немалка степен окачването и кормилното управление. И точно там са най-големите разлики. Понижен клиренс, втвърдени амортисьори, намалено предавателно отношение на волана, коригирани усилватели на волана, спирачките, съединителя. Това е спорта. И го има в съвсем малко автомобили на апзара, ако изключим някои тунинг изгъзици със затъмнени стъкла и широки джанти. 

 

Пак ме накара да се разсмея - джиповете имали спортен режим. Имат грънци. На света има 2-3 джипа, дето могат да претендират за спорт и то са все на една фирма - Порше. Само че и там спортът се е загубил някъде във височина. как го разбирате тоя спорт, не знам. Точно преди 4-5 дни си купих списание Autoclub.bg, което има и български статии и такива, препечатани от италианското издание. Там бе представено Ferrari 458 GT3. Знаеш ли каква е разликата спрямо стандартното 458? Точно 7 секунди за обиколка от малко над една минута!!! И това викаш е спорт? какъв спорт е, след като една кола, наистина спортна, дава с 15% по-добро време на обиколка? 1.05 срещу 1.12 минути.  И всичко това с двигател 550 коня, поради ограничението в GT3  сериите. Стандартното Ferrari 458  е с 605 коня. И къде са тия спънати коне? Ами в оная част, наречена GT  за нормалните пътища - климатик, по-меко окачване, по-високо тегло заради удобствата на пътуващите, по-стандартните гуми с грайфери, а не сликове, липсата на спойлери, даващи 10-20 км/ч по-голяма скорост в завои и 30-35% по-голямо странично ускорение в същите тия завои...

 

Та за какви спортни джипове и БМВ шестици ми говориш че не разбрах? Чували сте клишета, че БМВ било спортно. И аз съм чувал клишета, че Форд и циганин не работят. Само че с предната Фиеста направих за смях едно повдигнато Субару 4х4 в завоите на Шипка, гледайки го в огледалата как сучи безпомощно задница, опитвайки се да мине с моята скорост през обратните завои. Е няма как да стане с тоя слон! Нищо че бях със 75 коня само. 

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Кико написа:

Ами не е спорт. Поне не и според европейските разбирания.  За да има спорт, трябва да има подвижност. А такава при БМВ има само в една посока - ускорение. Но същото го има и при твоята седмица. Това не я прави спортна, нали? Точно пък цивилната M6  не е никакъв спортен автомобил. Просто преименуван с буквичката M  за тия, дето си мислят, че карат нещо спортно. Спортно е M2, M3, М4, дори донякъде М5, макар че и там е спорен въпроса. Мощността не прави един автомобил спортен. По тая логика, всеки влекач на ремарке с 500 коня е спортен. Да, ама не. За да е спортен даден автомобил, първо трябва да е възможно най-лек. Това го няма при GT  автомобилите. Там се набляга на удобството и комфорта. Спортен режим има и най-малката бълха вече. Примерно обикновен Golf  със 105 коня, може да се оборудва с адаптивно окачване, притежаващо режим спорт. Това прави ли го спортен? Не. Може да е по-лек, но няма ли мощност и въртящ момент, няма спорт. Освен това при спорта се намесва в немалка степен окачването и кормилното управление. И точно там са най-големите разлики. Понижен клиренс, втвърдени амортисьори, намалено предавателно отношение на волана, коригирани усилватели на волана, спирачките, съединителя. Това е спорта. И го има в съвсем малко автомобили на апзара, ако изключим някои тунинг изгъзици със затъмнени стъкла и широки джанти. 

 

Пак ме накара да се разсмея - джиповете имали спортен режим. Имат грънци. На света има 2-3 джипа, дето могат да претендират за спорт и то са все на една фирма - Порше. Само че и там спортът се е загубил някъде във височина. как го разбирате тоя спорт, не знам. Точно преди 4-5 дни си купих списание Autoclub.bg, което има и български статии и такива, препечатани от италианското издание. Там бе представено Ferrari 458 GT3. Знаеш ли каква е разликата спрямо стандартното 458? Точно 7 секунди за обиколка от малко над една минута!!! И това викаш е спорт? какъв спорт е, след като една кола, наистина спортна, дава с 15% по-добро време на обиколка? 1.05 срещу 1.12 минути.  И всичко това с двигател 550 коня, поради ограничението в GT3  сериите. Стандартното Ferrari 458  е с 605 коня. И къде са тия спънати коне? Ами в оная част, наречена GT  за нормалните пътища - климатик, по-меко окачване, по-високо тегло заради удобствата на пътуващите, по-стандартните гуми с грайфери, а не сликове, липсата на спойлери, даващи 10-20 км/ч по-голяма скорост в завои и 30-35% по-голямо странично ускорение в същите тия завои...

 

Та за какви спортни джипове и БМВ шестици ми говориш че не разбрах? Чували сте клишета, че БМВ било спортно. И аз съм чувал клишета, че Форд и циганин не работят. Само че с предната Фиеста направих за смях едно повдигнато Субару 4х4 в завоите на Шипка, гледайки го в огледалата как сучи безпомощно задница, опитвайки се да мине с моята скорост през обратните завои. Е няма как да стане с тоя слон! Нищо че бях със 75 коня само. 

Ааа да са ще си говорим простотии и ще си философстваме напразно. Влекач 500 коня намеси ,след това къде ще стигнеш ,в бойната авиация? :D Или ще се аргументираш ,как влак движещ се с 360 и въоръжен с хиляди кс не е спортен? 
Отново ти казвам ,пистовите автомобили имат куп ограничения ,както като мощност и безопасност ,така и от към разни електронни системи. 
И за каква лекота ми говориш? Пистовите М-ки дето публикува горе са около 1300кг ,а М6 Е63 тежи 1700 при разлика в мощността над 100кс мислиш ли ,че тия 400кг има кой знае какво значение? Да не говорим ,че условията на пистата и тези на магистралите се различават значително. Два автомобила с различно предназначение. 
Ако става дума за понятието "спорт" то и при оффроудът го има. Сравнението което правиш е същата работа ,сравняваш автомобили с различно предназначение. 

Това неуважително изказване "Пак ме накара да се разсмея" си го пробутвай на останалите форумни драскачи и с тях спори за простотии. На мен подобни глупости никак не са ми забавни. Това че не можеш да различиш автомобил ,който е предназначен да се ползва напълно легално по обществените пътища и професионален пистов автомобил си е твой проблем. 
Идва и поства няколко пистови машини ,все едно пича цял живот на пистата е прекарал ,и вика оо БМВ 700 коня спортна кола? Само дето в подобна кола с далеч по малко коне на 99% от хора като теб задника им ще бъде мокър след едно кръгче. Емоциите ,които носят подобни автомобили определено не може да се сравнят с Голфче с двигател 1,9тди. Въпросните М-ки са много по-близо до пистовите автомобили ,като възможности ,от колкото да масовите малолитражки. 

 

преди 1 час, ostavime написа:

Билдер, аз съм сигурен, че и Фиестичка с 50 коня да вземеш, пак няма да има кой да те бие. ;)  Само да е Форд. 

Чак сега ми се изясняват филмите ,които чета. Това бил Билдера с нов ник.  И преди съм му чел "мъдрите мисли". Това е човек ,който спокойно ще ти обясни ,как Фиестичка ще бие Bugatti и ще ти обясни ,как добре можеш да му монтираш реактивен двигател на малолитражното фордче. 

 

Редактирано от Soviet Soldier (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, ostavime написа:

Билдер, аз съм сигурен, че и Фиестичка с 50 коня да вземеш, пак няма да има кой да те бие. ;)  Само да е Форд. 

Виж, бих взел и Мазда 2, защото и тя е Фиеста. Или поне беше доскоро. :P  Въпросът е там, че се изкривява понятието "спорт". Всъщност, тия дни си купувам кола...пак Фиеста. Най-сетне и аз да си имам. 

 

Но честно да си кажа, изприщвам се от "спортни" коли над 2 тона без нафтата. А ако са и с нафта, направо ми се дръпва фашкията. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я пък че ви издадем една тайна, специално за тия с буквата "М": не плюйте фордовете, защото именно от там са тръгнали Mpower-ите. Така, че докато си карате беемветата с буквата М, си знайте, че карата Форд. А спортно бмв което тежи два тона изобщо не е спортно. Напълно съм съгласен с Kико. За мен спортната кола трябва да е аеродинамична, лека, твърдо окачване. Аз карам спортна кола, макар и не нова.

Редактирано от Евгени Симеонов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, Евгени Симеонов написа:

Я пък че ви издадем една тайна, специално за тия с буквата "М": не плюйте фордовете, защото именно от там са тръгнали Mpower-ите. Така, че докато си карате беемветата с буквата М, си знайте, че карата Форд. А спортно бмв което тежи два тона изобщо не е спортно. Напълно съм съгласен с Kико. За мен спортната кола трябва да е аеродинамична, лека, твърдо окачване. Аз карам спортна кола, макар и не нова.

Я уточни за това M, че ми стана интересно. То никой не плюе Фордовете, @ostavime, се бъзика с мен не без основание. И той караше Форд, БМВ, Фолксваген, Мазда...може и да пропускам нещо. Евала, не се впечатлява от марки и модели. Аз пък се впечатлявам. Заплюл съм си едно Мондео, че има вече и 7 годишни лизинги. Хаха, бъзикам се, скоро няма да е, но пък си заслужава бележката. Ако някои има излишни 500-700 лева на месец без данъците и горивото, спокойно взема Мондео за 50-60 000 лева. Обслужването е безплатно. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз на моята имам бутон спорт, но той само изпъва малко дължината на скоростите, защото е автомат. И самата кола ми е спорт комби, така се води, но определено не е спортна. 

За мен БМВ 6 си е спортна кола. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Току що, ostavime написа:

Аз на моята имам бутон спорт, но той само изпъва малко дължината на скоростите, защото е автомат. И самата кола ми е спорт комби, така се води, но определено не е спортна. 

За мен БМВ 6 си е спортна кола. 

Ами ти си хамериканец :P  Те обичат масълкарите, дето като тръгнат напред, по-добре да не им се месиш.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, Кико написа:

Та за какви спортни джипове и БМВ шестици ми говориш че не разбрах? Чували сте клишета, че БМВ било спортно. И аз съм чувал клишета, че Форд и циганин не работят. Само че с предната Фиеста направих за смях едно повдигнато Субару 4х4 в завоите на Шипка, гледайки го в огледалата как сучи безпомощно задница, опитвайки се да мине с моята скорост през обратните завои. Е няма как да стане с тоя слон! Нищо че бях със 75 коня само. 

Като почнеш да се унасяш така и се забравяш. Колко глупости прочетох в тая тема не е истина просто! И гледам все пишат хора с беемвета запознати до n-та степен с тях.

Билдер недей да бъркаш автомобили направени за състезания на писта със спортни GTнаправени за шосе. Няма как такъв шосеен GT да го вкараш на пистата и да бие пистов нищо че има три пъти повече коне. Само че тия пистовите де ти специално ги мислиш за спортни са малко със спартанско оборудване (подобно на ЗАЗ 966) и вярвай ми хич не са удобни за каране. Но пък за състезания и резултати са перфектни.

И не на последно място с моята 2.3 тонки кола ще ме е срам да се гоня с фиеста от 75 коня. То ясно че ще я прескоча ама я няма тръпката. То е все едно Майк Тайсън да влезе в детска градина и да почне да ги бие наред.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, BMW Маниак написа:

Като почнеш да се унасяш така и се забравяш. Колко глупости прочетох в тая тема не е истина просто! И гледам все пишат хора с беемвета запознати до n-та степен с тях.

Билдер недей да бъркаш автомобили направени за състезания на писта със спортни GTнаправени за шосе. Няма как такъв шосеен GT да го вкараш на пистата и да бие пистов нищо че има три пъти повече коне. Само че тия пистовите де ти специално ги мислиш за спортни са малко със спартанско оборудване (подобно на ЗАЗ 966) и вярвай ми хич не са удобни за каране. Но пък за състезания и резултати са перфектни.

И не на последно място с моята 2.3 тонки кола ще ме е срам да се гоня с фиеста от 75 коня. То ясно че ще я прескоча ама я няма тръпката. То е все едно Майк Тайсън да влезе в детска градина и да почне да ги бие наред.

Ниакква спортна кола не е тоя слон, нищо че на капака може да пише "спорт" . Нали се сещаш, че БМВ дори продават емблемките си "М" срещу пари, както навремето Мерцедес срещу доплащане скриваха онова "200 D" отзад на капака. Освен всичко БМВ продават и "М" пакет срещу доплащане, който може да монтираш допълнително на колата, която си закупил. Само че това няма нищо общо с истинските "М" модели.  

 

А за Фиестата дадох пример, как в завои може дори да е по-бърза от слонове. Ако отвориш произволно списание с тестове на автомобили като Фиеста и някакви SuV, няма как да не ти направи впечатление, че примерно в слалома тия малки автомобили минават с 62-64 км/ч, докато SuV  рядко се доближава до 60  km/h. Всъщност, това правят единствено модели на Порше и някои наточени. Но това не означава, че са спортни. Те чисто и просто се доближават до поведението на лек автомобил, който е далеч с по-просто окачване, но пък с нисък център на тежестта и лек.  Така, че не бъди толкова сигурен, дали ще ме прескочиш, особено на Шипка. И между другото, преданта Фиеста бе без ЕСП и TC. Така, че можех да си давам газ колкото си искам в остри завои. И да, прав си, човек с опит е предимство пред човек без опит. От тая гледна точка може да прескочиш много хора, докато не си намериш майстора. Гледаш F1  и доколкото знам, се състезаваш. Е, на всяка писта ли прескачаш бълхите? И да, има спорт за здраве и професионален спорт. Понятията са размити, но спортист се нарича само оня, дето тренира професионално. Не и оня, дето бяга в парка. Да, някой дядка на някоя пейка в парка може да го нарече спортист, но това не означава, че е такъв.

 

 

ПП: Ей сега отварям еддин брой на Ауто Мотор и какво чета за произволно избрани истински джипове - Toyota Land Cruiser  и Land Rover Discovery. Слалом - 53.3 км/ч  за първия и 50,5 км/ч за втория. Сега отварям друг тест с малки автомобили. Попада ми Mazda 2 - 63.8 км/ч, Opel Corsa 1.3 CDTi - 62.8 км/ч  с тежката дизелова предница . Е, как ще ме следваш с тоя слон ми кажи. Едно е да мислиш че си бърз, друго е наистина да си бърз. 

 

О, забравих, слагаш му автомоматик и директно ме прескачаш. 

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Кико написа:

 Така, че не бъди толкова сигурен, дали ще ме прескочиш, особено на Шипка.

Веднага се съгласявам с теб понеже нямам тази физическа възможност да ти докажа обратното по простата причина че не се намирам в Европа.
До колкото схванах идеята ти която излагаш няма как такъв "слон" да бие фиестата ти? Или май нещо не съм те разбрал.
За да проверим истината ти предлагам да се обзаложим. Аз твърдя точно обратното и съм готов да ти го докажа лично на теб. Естествено не безплатно. Тоест за теб ще е безплатно ако излезеш прав. Та на какви пари си готов да се обзаложиш и да ти пратя човек с един такъв слон BMW Х5 на Шипка и да проверите възможностите на бързата в завой с просто окачване и нисък център на тежестта фиеста. После заповядай да пишеш глупости отново.
Виж колко е просто. Ден, час и пари на ръка за всеки от участниците. После пак ще пишем за слоновете на Шипка.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, BMW Маниак написа:

Веднага се съгласявам с теб понеже нямам тази физическа възможност да ти докажа обратното по простата причина че не се намирам в Европа.
До колкото схванах идеята ти която излагаш няма как такъв "слон" да бие фиестата ти? Или май нещо не съм те разбрал.
За да проверим истината ти предлагам да се обзаложим. Аз твърдя точно обратното и съм готов да ти го докажа лично на теб. Естествено не безплатно. Тоест за теб ще е безплатно ако излезеш прав. Та на какви пари си готов да се обзаложиш и да ти пратя човек с един такъв слон BMW Х5 на Шипка и да проверите възможностите на бързата в завой с просто окачване и нисък център на тежестта фиеста. После заповядай да пишеш глупости отново.
Виж колко е просто. Ден, час и пари на ръка за всеки от участниците. После пак ще пишем за слоновете на Шипка.

Стига писа глупости! Щял да прати, ама не безплатно. Навремето един тарикат искаше да се хваща на бас с мен за 5 лева, че с хилка за тенис и топче за пинпонг ще стигна до четвъртия етаж без да сгреша. И той като теб ербап, че няма как да го направя. само че го направих и мога много повече да направя, ама откъде да знае сиромаха възможностите ми? И още един като теб се хващаше на бас за каса бира, че МЗ-то, на което карахме курсове е с 4 скорости. Аз му казвам, че карах на пета, той иска на бас да се хваща. Е кво да ти кажа. Протосто избягвам такива уверени в правотата си хора. Аз ти казвам, как Субару, вероятно 4х4, щото няма други Субару, не издържа на темпото в остри завои. Говоря за обратни завои. Нищо че е 4х4. Няма как да излъже законите и височината на купето да не окаже влияние. Аз ти давам данни, как истински всъдеходи са много бавни в слалома. Вярно, модерните SuV  от среден клас са много близко до леките автомобили, но и там изключението просто потвърждава правилото. Няма как автомобил, примерно с 10 сантиметра по-висок център на тежестта, да е по-поъргав в завоите независимо от мощността. Да, 4х4 може да помогне при по-хлъзгава настилка, но при добър асфалт няма как това да стане. X5 щял да ми прати. Айде стига, че ще му взема x5-цата. Тръгваме отдолу за време, да видим кой кого. 

 

 

Ох, сега попаднах на един тест с BMW X5 xDrive 30d. Слалом - 59.9 км/ч без ESP, 59.8 със ESP и TC. Какво повече да говоря. Сравнява се с Porshe Cayenne Diesel, който взема слалома с 64.2 km/h  с изключено ESP и TC. Смятай, щом Порше се представя на нивото на компактен  и малък автомобил, за какво говорим.  

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Кико написа:

. Айде стига, че ще му взема x5-цата. Тръгваме отдолу за време, да видим кой кого. 

Ето това е приказка! Ден и час да кажеш ?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Току що, BMW Маниак написа:

Ето това е приказка! Ден и час да кажеш ?

Виж, мен ме викаха и в София да ида, да поставяме рекорд на Гинес с Фордовете и не се навих. Нямам време да се занимавам с глупости, ощюе повече че не аз откривам топлата вода. Преди мен други са я открили. Давам ти тестове. Това БМВ ще го хапна за закуска, стига да не е нещо пипнато допълнително. Абсурд да се измъкне. Най-много да забие в някой дол и точно от това ме е страх - да не съм причина за нечия смърт! Ей това никога няма да направя, колкото и да смятам, че съм прав! Айде, чао! 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мен не ме кефи много бмв-то, много твърдо вози и съм близо до земята. Мисля си за мерцедес...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Кико написа:

Виж, мен ме викаха и в София да ида, да поставяме рекорд на Гинес с Фордовете и не се навих. Нямам време да се занимавам с глупости, ощюе повече че не аз откривам топлата вода. Преди мен други са я открили. Давам ти тестове. Това БМВ ще го хапна за закуска, стига да не е нещо пипнато допълнително. Абсурд да се измъкне. Най-много да забие в някой дол и точно от това ме е страх - да не съм причина за нечия смърт! Ей това никога няма да направя, колкото и да смятам, че съм прав! Айде, чао! 

Е ти щом нямаш време да спечелиш лесни пари явно се занимаваш  със по приоритетни работи като спасяването на света от извънземни. Аз ако съм сигурен че някъде ще ида и ще спечеля пари изобщо няма да се замисля.

Какво да му е пипнато пък сега!!! Центъра на тежестта ли ? Височината ли ? Стандартно как е излязло от конвейра за слонове.Даже е от любимите ти де ги хапваш за закуска, дизел, автоматик,? М550D адаптивно окачване и много заводски кастер.
Малко само ме притеснява факта че като кажа на човека че трябва срещу фиеста да мери сили (понеже все с яки бензинови резачки се гони) да не ме попита дали условието за него е да кара само на задна !

Тия от субаро да ходят при форд и да се учат как се правят коли. Само ме притеснява това че най вероятно шофьора на субарото изобщо не е разбрал че ти мериш сили с него и най вероятно е бил излязъл на изглед със семейството си.
И при мен тук в района един с един кадилак разправяше така че ме минал кога аз изобщо не му се вързах като ми свирна до мен понеже бях със сина ми ама после на три пъти му обясних някои неща на пътя кога бях сам. От тогава кога се засичаме и гледа на другата страна.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, BMW Маниак написа:

Веднага се съгласявам с теб понеже нямам тази физическа възможност да ти докажа обратното по простата причина че не се намирам в Европа.

Я да те питам дали това е истина:

Цитат

В Доминикана не произнасят с в края на думата.Наскоро бяхме дошли и се наложи да отидем до столицата. Кара ни един местен с бясна скорост из едни сокаци, за по-пряко, но с много завои. Той кара като луд, а аз навсеки завой викам . И човекът ме гледа състрадателно и ми вика - Сеньора Ива, муча курва, муча курва.  Тоест, госпожо, много завои, много завои. Всичко живо изпопада от смях, още ме будалкат.

:)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, A.com написа:

Я да те питам дали това е истина:

:)

:offtopic_s:

Не можах да схвана! Дали произнасят S за множествено число или дали историята е вярна ?
Разбира се че го произнасят, инак няма форма по която да разбереш че се отнася за множествено число. Е ако е някой неграмотен може и да го е съкратил в бързината.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Evgeni Lyubenov
      Лаптоп ASUS TUF Gaming - имат самопочистваща система, тя доколко е добра срещу прах и други обичайни замърсители от въздуха?
      Също ме интересува дали дребни боклуци преминават през клавиатурата, както е при обикновените лаптопи?
      Шумът на охлаждащата система често ли се чува или само при върхови натоварвания?
      Примерен модел
      Търся мнение от техник или потребител, а не проформа
    • от Zego24
      Здравейте  хора       ;
       
       
      Имам въпрос към вас.
      Днес се опитаха да ме сгазят на зелено.
      Другото ще го спестя.
      Всички знаем уличния език ....
      Нямам провинения и винаги съм гледал да живея съгласно закона.
      Подадох жалба.
      Въпросът ми е докато мине въпросния един месец има ли начин как да разбера човека по регистрационния  номер за да мога   да не чакам до еньо си ден.
      Ако ме разбирате. : )
      Някакъв сайт или нещо.
      Доколкото знам има такива сайтове за проверка.
      Въпросът е до колко информацията е пълна и актуална.
      Ако включите и линкове ще съм много благодарен.
       
      Пс на вас между другото случвало ли ви се е !? 🤔
       
      Че ми стана интересно. 😁😁😆
    • от zonaxxx1
      Намерих тази обява в нета и не съм много сигурен дали си заслужава  парите. Освен това мисля че лаптопа е имал двама собственици вече и аз може би ще съм третият. Причината за това съмнение е че няма оригиналните драйвери за лаптопа. А и ме уверява че при преинсталация лаптопа щял да си ги дръпни  чрез Windows Update, което не ми е ясно как ще стане без драйвери за интернет?

    • от Pavell
      Здравейте, преди 2 седмици си купих БМВ 330 д е93 от доверен човек със сервиз и голяма история като наш рали състезател. Колата е италианка запазена е много добре на 17000 км обаче преди няколко дена скъса ангренажна верига в движение. Закарах я до сервиза и ми казаха, че се е скъсала заради това, че съм я карал на високи обороти въпроси ми е възможно ли е аз да съм виновен( според мен не) колата ми я обслужиха те напълно и казаха че няма за какво да се притеснявам. Те ли са били некопетенти че не аз сменили веригите или аз, по някакъв начин? 
      Благлдаря предварително!!
    • от Angel Simeonov
      Здравейте,
       
      Предусещайки риска да пропусна истерията около Черния Петък реших, че искам да си взема бюджетния монитор на мечтите ми от около 5 месеца.
      Принцесата се казва Acer Nitro VG240YPbiip, 23.8". Ситото ми беше нагласено главно спрямо следните характеристики:
      IPS матрица; 144Hz честота на опресняване; 1ms време за реакция; 24" Едва ли е вече тайна, че ще играя на него.
      Проблемът е там, че около две секунди след като взех решението се случи неизбежното и започнаха да ме ядат съмненията, че правя правилното нещо, съпътствани от крехките ми, опорочени детски спомени и чувството за срам, което ме обхваща когато пътувам за две спирки без билет в автобуса.
      Заради това реших да постъпя умно и културно и пих две ракии. След това седнах да Ви питам за Вашите съвети и опит - виждали ли сте такъв монитор, имате ли, имате ли по-добър, как мислите че би се представил срещу insert_monitor_name_here и така нататък. Опорна точка на дискусията е цената от 370 лева, за която го намерих. Мога да се самомотивирам и да бръкна най-много със 100 лева по-дълбоко ако предложението Ви е наистина сексапилно и осъзная колко съм бил заслепен.
      Знам, че 27-инчов модел може и да е по-добре, но бюрото ми не е много голямо и след покупката си ще имам два монитора. Въпреки това, последното от по-горния абзац важи - ако предложението Ви наистина си струва, бих дал около 600 лева за 27-инчова версия. Ще продам пералнята на съседите, те от 4 години са я изнесли и седи до входната им врата.
       
      Благодаря Ви за отделеното време, внимание и поучение. Хубави празници, Весела Коледа, Весела Лечева и да сте живи и здрави.
      Ангел
       
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване