Премини към съдържанието
Optium

Разглеждане на последната "подвеждаща" Великденска промоционална оферта на VIVACOM !

Препоръчан отговор


Тъй като другия месец ми изтича текущия договор с VIVACOM,

вчера отидох в офис на фирмата за да разговарям с техен служител относно

офертите които предлагат в момента !  

Бях решил на място да преценя да ли да 

продължа взаимоотношенията си с тях или да ги прекъсна !

Служителката като разбра че съм се приготвил да попълня в тяхно присъствие  

едномесечното си предизвестие за прекратяването  на договора ми с тях,

веднага започна да ме "омайва" че на Великден са били пуснали промоция

на цена 15.99 лева /изтичащия ми договор е на цена 14.99 лева/ на която вече ще мога

да ползувам Неограничени минути и мегабайти на територията на страната !

С особени "кандарми от моя страна" успях да  взема предварителен договор /образец/  от тях, 

който да си го прочета в къщи на спокойствие и евентуално да отида до края на този месец да го подпиша,

преди да е изтекла промоцията им !

За съжаление след като го прегледах обстойно в проекто-договора им никъде не срещнах сумата от 15.99 лева,

като едномесечна такса за "неограничените минути и мегабайти", които би трябвало да получа от тях за в бъдеще !?

Единствената цена в лева с ДДС, която ми се наби в очите бе за някакъв план SMART S+  на цена от 19.99 лева ,

който включва в себе си само 1000 минути и 1000 МВ.

Когато тази сутрин се обадих на Оператор /123/, той завоалирано ми каза че не е лично запознат с текста на тази тяхна нова промоция,

но според него би трябвало към тарифния си план да включа допълнително някоя друга услуга на VIVACOM

/домашен телефон или цифрова телевизия/, за да мога да ползувам тези

"неограничени минути и мегабайти в национален мащаб/ на цена от 15.99 лева ! 

Молбата ми е някой който е имал работа с VIVACOM и техните йезуитски методи на работа, да ми даде съвет да ли

да си прекратя Договора  или да се опитвам да се правя на по-голям хитрец от тях . . !?   

http://forum.skynomad.net/gallery/displayimage.php?pid=15767&fullsize=1

Редактирано от Optium (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като гледам, плащаш 9.99 за плана, 4 лева за неограничени минути и 1 лев за удвоени мегабайта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, niki292002 написа:

Като гледам, плащаш 9.99 за плана, 4 лева за неограничени минути и 1 лев за удвоени мегабайта.

Но не може на Договор който обхваща цели 4 пълни страници, никъде да не е 

упомената сумата от месечното ми задължение към тях за "смехотворните"  15.99 лева,

включващи - Неограничени минути и мегабайти !

За такива ЕКСТРИ в Република България не съм чувал дори, на тази цена . . !?

Редактирано от Optium (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има, има и не са само те.
Съвсем в реда на нещата е при всеки оператор да има супер тарифни планове на половин цена за определи клиенти - такива, които искат да напуснат оператора или им предлагат нещо добро от друг оператор и т.н.
 

Преди няколко месеца един съфорумник и мой близък приятел преподписа план в Мтел, който стандалтната му цена беше 50 лева, а той го подписа на цена 25, което си е 50 процента надолу.

Ти от кой град си?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не си длъжен да подаваш едномесечно предизвестие, тази простотия отпадна много отдавна.

Обиколи офисите на другите оператори, примерно Мтел в момента имат много добри оферти при пренос на номер. Всичко е индивидуално и офертата се изготвя в момента в офиса.

Примерно аз обмислям да подновя договора си Мтел безкрай M за 15.99 но да доплатя 4лв за още + 1000 мин. + 4000 MB като след изчерпването в мрежата на Мтел разговорите са напълно безплатни.

Мтел пуснаха 4,5G.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Уловката е, че след изтичането на договора, ако не се усетиш да го подновиш, ще плащаш друга цена за тоя план, който всъщност го има официално, но е на мааалко по-скъпа цена.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, П.е.т.ъ.р написа:

Не си длъжен да подаваш едномесечно предизвестие, тази простотия отпадна много отдавна. 

Няма такова нещо - бъркаш.

И при Виваком и при Теленор го има и е нормално да го има, защото няма как да отидеш и да кажеш "От утре искам картата да ми я няма".
Предизвестието е свързано с проверка на въпросната карта на какви планове е била, какви промоции е ползвала, има ли апарат на изплащане и кога и т.н. - тоест всичко това е свързано с факта, че при прекратяване на даден договор трябва да се занули сметката, за което пък трябва щателна проверка.

В последните три месеца прекратих карти и в двата оператора, споменати по-горе и затова ти казвам, че предизвестието го има дори плана да е за 2 лева и картата да не е ползвана.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, algor написа:

Няма такова нещо - бъркаш.

И при Виваком и при Теленор го има и е нормално да го има, защото няма как да отидеш и да кажеш "От утре искам картата да ми я няма".
Предизвестието е свързано с проверка на въпросната карта на какви планове е била, какви промоции е ползвала, има ли апарат на изплащане и кога и т.н. - тоест всичко това е свързано с факта, че при прекратяване на даден договор трябва да се занули сметката, за което пък трябва щателна проверка.

В последните три месеца прекратих карти и в двата оператора, споменати по-горе и затова ти казвам, че предизвестието го има дори плана да е за 2 лева и картата да не е ползвана.

Защо никой от вас не споменава това което съм споменал и подчертал в темата ми,

а именно твърдението на оператора им сутринта че за да ползувам пълния им пакет от

отстъпки, ще трябва да се "набутам допълнително" към някои от другите предлагани от тях услуги:

1./ домашен телефон

2./ цифрова телевизия

и какво ще кажете относно тази "диненна кора" която ти подлагат,

на която да се подхлъзнеш. . . допълнително !?

Редактирано от Optium (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво има да се споменава?

Ти четеш ли какво ти се пише, или не. Предложили са ти договор без допълнителни обвързващи условия.

Това, че ти си се обадил да търсиш подводни камъни и си получил най-вероятно неадекватен отговор от служител, какво променя в картинката.

Всички оператори процедират така. Казах ти къде са подводните камъни, а ти ако се съмняваш сменяй оператора и така.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, momolord написа:

Какво има да се споменава?

Ти четеш ли какво ти се пише, или не. Предложили са ти договор без допълнителни обвързващи условия.

Това, че ти си се обадил да търсиш подводни камъни и си получил най-вероятно неадекватен отговор от служител, какво променя в картинката.

Всички оператори процедират така. Казах ти къде са подводните камъни, а ти ако се съмняваш сменяй оператора и така.

Явно и вие не сте си доогледали нещата, защото под публикувания ми коментар

има линк с представена  най-съществената част от "Договора-клопка" който ми се предлагаше тези дни във VIVACOM !

Защото след допълнителната извършена от мен проверка се уточни, че такъв филм да

получиш НЕОГРАНИЧЕНИ МИНУТИ И ИНТЕРНЕТ за 15.99 лева . . . не се "прожектира" на този етап в България !

Стандартния тарифен план SMART S+ който е на цена от 19.99 лева и включва 1000 минути

към всички оператори и 1000 МВ интернет  в тази Великденска оферта ти се предлага вече за 15.99 лева,

като приказките за неограничено ползуване на разговори по националните мрежи и теглене на интернет

/колкото ти душа иска/ остава примамка за тези празноглави пенсионери и доверчиви младежи които подписват договори,

"едно към гьотере" в офисите на мошеническите ни мобилни оператори, а след това висят пред кабинета

на Мая Манолова или Комитета за Защита на Потребителите. . . за да се жалват !? 

ТАКА ЧЕ КОЙТО ИМА УШИ ДА СЛУША И КОЙТО ИМА ОЧИ ДА ГЛЕДА,

защото всяка една извършена грешка в нашата родна страна, се заплаща . . . скъпо и прескъпо !!!

/Това е предупреждение не само към алчните пенсионери , но и към самонадеяното младо поколение ! /

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Такъв филм има, и аз го "гледам" на друг оператор. ;)

Според мен са ти предложили следното.

На цената на Smart S+ получаваш плана Smart M с неограничени национални минути и неограничен мобилен интернет с включени 6GB на максимална скорост.

SMART

Редактирано от momolord (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, momolord написа:

Такъв филм има, и аз го "гледам" на друг оператор. ;)

Според мен са ти предложили следното.

На цената на Smart S+ получаваш плана Smart M с неограничени национални минути и неограничен мобилен интернет с включени 6GB на максимална скорост.

SMART

С това ПОЯСНЕНИЕ че към тарифния си план ще трябва да включиш допълнително,

ползуването на станционарен телефон или цифрова телевизия, така че да могат да те изработят тотално. . !?

А колкото до вашия оператор /независимо кой е той стига да се подвизава на територията на страната/, 

защото всички са от "един дол дренки"

както го е казал мъдро народа и са от едно котило /офшорни зони, без реални собственици и

регистрирани на подставени лица /, функциониращи на една забравена от Бога територия /а не държава/

на континентална Европа !

Сигурен съм че и на вас ще ви дойде деня /както ме изработиха преди месец от TELENOR,

да им заплащам в майската сметка,  измислен от тях Роуминг/ в който ще ви се "изплюят в супата"

и тогава ще се усетите и видите какво представляват в същност . . . международни обирджии и мошеници,

влезли да крадат в "чужд имот без зло куче" !? 

 

Редактирано от Optium (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 5/14/2016 at 20:33, Optium написа:

Тъй като другия месец ми изтича текущия договор с VIVACOM,

вчера отидох в офис на фирмата за да разговарям с техен служител относно

офертите които предлагат в момента !  

Бях решил на място да преценя да ли да 

продължа взаимоотношенията си с тях или да ги прекъсна !

Служителката като разбра че съм се приготвил да попълня в тяхно присъствие  

едномесечното си предизвестие за прекратяването  на договора ми с тях,

веднага започна да ме "омайва" че на Великден са били пуснали промоция

на цена 15.99 лева /изтичащия ми договор е на цена 14.99 лева/ на която вече ще мога

да ползувам Неограничени минути и мегабайти на територията на страната !

С особени "кандарми от моя страна" успях да  взема предварителен договор /образец/  от тях, 

който да си го прочета в къщи на спокойствие и евентуално да отида до края на този месец да го подпиша,

преди да е изтекла промоцията им !

За съжаление след като го прегледах обстойно в проекто-договора им никъде не срещнах сумата от 15.99 лева,

като едномесечна такса за "неограничените минути и мегабайти", които би трябвало да получа от тях за в бъдеще !?

Единствената цена в лева с ДДС, която ми се наби в очите бе за някакъв план SMART S+  на цена от 19.99 лева ,

който включва в себе си само 1000 минути и 1000 МВ.

Когато тази сутрин се обадих на Оператор /123/, той завоалирано ми каза че не е лично запознат с текста на тази тяхна нова промоция,

но според него би трябвало към тарифния си план да включа допълнително някоя друга услуга на VIVACOM

/домашен телефон или цифрова телевизия/, за да мога да ползувам тези

"неограничени минути и мегабайти в национален мащаб/ на цена от 15.99 лева ! 

Молбата ми е някой който е имал работа с VIVACOM и техните йезуитски методи на работа, да ми даде съвет да ли

да си прекратя Договора  или да се опитвам да се правя на по-голям хитрец от тях . . !?   

http://forum.skynomad.net/gallery/displayimage.php?pid=15767&fullsize=1

Тоя план е за пренос на номер от друг оператор (в твоя случай теленор, мтел, боб), няма да го намериш официално никъде. Целта на мобилните оператори е да се надцакват и да "крадат" (зарибяват) клиенти от конкуренцията. В конкретният случай не мога да ти кажа, защо са ти го предложили на тебе като вече техен клиент. Може да си имал късмет.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 21.05.2016 г. at 10:38, velony написа:

Тоя план е за пренос на номер от друг оператор (в твоя случай теленор, мтел, боб), няма да го намериш официално никъде. Целта на мобилните оператори е да се надцакват и да "крадат" (зарибяват) клиенти от конкуренцията. В конкретният случай не мога да ти кажа, защо са ти го предложили на тебе като вече техен клиент. Може да си имал късмет.

Тази тарифа ми я предложиха от зор, защото договора ми към тях изтича в края на месец май !

А аз отидох в техния офис с явното намерение да си прекъсна договора с тях или в крайна сметка

да ги "притисна" да ми предложат някаква изгодна за мен оферта !

Намерението ми бе да прекъсна едностранчиво /на моя отговорност/ договора си към TELENOR 

който ми изтича през пролетта на 2017 година, тъй като в момента съм в  конфликт с тях

/заради надписана сметка от Роуминг/, заради и което имам подадена от мое име жалба срещу компанията в

Комитета за Защита на Потребителите.

Но тези дни се срещнах с мой познат работещ на "отговорно място" който ме предупреди да не правя тази

глупост /да им хвърля картата в някоя улична канализационна шахта/, защото от целия този конфликт, 

в крайна сметка аз ще бъда жестоко пострадалия !

Човекът ме предупреди че :

"Tъй като имам цяла година до приключването ми на Договора с тях, ще ми съберат цялото

това време като НЕУСТОЙКИ със съответните лихви за този период, като към тази сума ще прибавят и спорните ми

начислени  такси за които в момента се води спор в КЗК и когато сумата надмине стойността на една минимална

работна заплата /както е по Закон/ ще възбудят дело срещу мен и естествено че ще ме осъдят да заплатя всичко,

плюс разноските по делото и хонорарите на наетите от тях юристи по спора по-между ни !"

Така че изработването ми ще бъде на 100 % и направо казано . . . през гащите !!!

Така че след този откровено проведен  разговор с "отговорното лице", още на другия ден отидох в най-близката

каса на TELENOR и им внесох откраднатите от мен пари, след което се прибрах в къщи "ни лук ял, ни лук мирисал" !

В крайна сметка и "помен не остана" от подготвяните от мен  комбинации с другите крадци от

международен мащаб . . . VIVACOM !

Така че ако някой иска да се включи в общата ни борба с МЕЖДУНАРОДНИТЕ МОНОПОЛИ и техните ежедневни 

УЗАКОНЕНИ ГРАБЕЖИ над съсипания български народ, нека пише не в този ФОРУМ, който е пълен с предатели и

подставени лица, а на следния имейл адрес:

centaur.vs@gmail.com

 

 

 

 

Редактирано от Optium (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бате, не знам доколко са добре нещата при теб, но описаното е въпрос на личен избор, а не прецакване, прекарване и "изработване през гащите".
Човек както качествено сам може да си се изработи през собствените гащи, никой друг не може така да го изработи!

Бъди здрав и по-малко се вкарвай сам себе си в теория на конспирацията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, algor написа:

Бате, не знам доколко са добре нещата при теб, но описаното е въпрос на личен избор, а не прецакване, прекарване и "изработване през гащите".
Човек както качествено сам може да си се изработи през собствените гащи, никой друг не може така да го изработи!

Бъди здрав и по-малко се вкарвай сам себе си в теория на конспирацията.

Не бих и очаквал и друг отговор от представител на ПЛАТЕНИТЕ глашатаи на . . .ГЛОБАЛИЗАЦИЯТА !!!

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Все пак факт е ,че българският потребител, като такъв не чете описания на услуги, предложени договори и анекси! Подписва се сляпо! Вярва се сляпо! След това се реве!!!! 

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Кумчо вълчооо написа:

Все пак факт е ,че българският потребител, като такъв не чете описания на услуги, предложени договори и анекси! Подписва се сляпо! Вярва се сляпо! След това се реве!!!! 

Тук въобще не става въпрос за подписване на Договори и за недоглеждане от

страна на потребителя на "дописания дребен шрифт под него" !?

Аз успях да се усетя навреме и да ги "отсвиря" тези търгаши от VIVACOM ! 

Това са вече "изтъркани номера" от страна на операторите, които могат да се

приравнят с тъпите телефонните обаждания от страна на циганската мафия на изкуфели пенсионери !

Твърде зрял и опитен съм в живота, за да ме "подхлъзнат" по този начин !

В случая става въпрос за добавена от TELENOR на "немалка сума" от несъществуващ Роуминг,

неправомерно приложена към месечната ти сметка !

Така че друже,

се кръсти предварително и се надявай някой ден да не дойдеш на моя хал . . !? 

 

Редактирано от Optium (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Все пак факт е ,че българският потребител, като такъв не чете описания на услуги, предложени договори и анекси! Подписва се сляпо! Вярва се сляпо! След това се реве!!!! 

Това е едно от основните доказателства, че българина чете (възприема написан текст) десетки пъти по-бързо от другите. Докато те губят по десетина минути с 3-4 страници "Общи условия", типичния българин само скролира текста и кликва/подписва, че е съгласен.

Друг е въпрос а за скритите уловки и това, че за всички анекси, добавки и промени, потребителя трябва да е гарантирано уведомен и съгласен.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Както се казва - Каквото си надробил, това ще сърбаш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, momolord написа:

Както се казва - Каквото си надробил, това ще сърбаш.

От такива дървени философи като вас, за това като изляза в чужбина

ме е срам да се нарека че съм българин ,

а се представям за сърбин, хърватин или македонец . . .!?

Защото правилно го бе казал дядо Славейков, навремето:

"Не сме народ, а мърша . . !?"

 

 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С кеф си казвам навсякъде, че съм българин и не ми дреме, защото съм българин и се гордея с произхода си.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди много време работех в заложна къща! Всеки клиент излизаше доволен, че е прецакал заложната къща вземайки необходимата му сума! Нищо не четяха и подписваха предложеното! После наставаше писък и плач!

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като пропусна общите приказки - никаде по-света (който познавам), понятието

на 15.05.2016 г. at 11:38, Optium написа:

НЕОГРАНИЧЕНИ МИНУТИ И ИНТЕРНЕТ

не е точно и буквално такова. Навсякъде има уточнение - "Неограничени" в рамките на "разумното потребление" от "еди колко си" минути и мегабайта на месец. Дали ще са 4000 MB или 500 GB (какъвто е плана на моя син) - това са нюанси.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичко е направено за пари. Всички гледат да измъкнат колкото се може повече! Почвам да мразя България.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.