Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор


    Здравейте, имам въпрос и се надявам да ми отговорите и помогнете. Не мога да използвам максималната скорост на интернета си. Към Виваком съм и съм с рутер. Преди около 9 месеца подписах нов договор, понеже си купувах нов смартфон. Договора включва интернета, мобилните данни от сим картата и телевизионния пакет. В стария договор скоростта на интернета е била 10 mbps и съм си свалял с 1 мб, което мисля, че е нормално. Според новия договор обаче се увеличава скоростта на интернета на 20 mbps, а телевизионния пакет от най-малък става стандартен + нова сим карта, заради телефона. Така до тук добре, каналите се увеличиха значително, от телевизията нямам оплаквания, скоростта на интернета обаче вместо да се учеличи и да свалям с около 2,5 MB (20 mbps), аз свалям по-бавно от преди (1 mb) , сега свалям със 700 кб , повече от 800 кб не е качвало. Една вечер свалях един торент и скоростта стигна до 2,5 mb  и бях много доволен, обаче беше за малко и после си се върна старата скорост. Когато правя тест за скоростта изчислява 6,13 mbps и наистина с толкова си свалям, обаче трябва да е 20 mbps , имате ли идея от какво може да е и как да се оправи?

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    А телефонът закачен ли е към рутъра, когато правиш тест на скоростта. Откачи телефона от wifi и тествай скоростта на компютъра.

    Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Не, не е закачен към рутера, аз когато не го ползвам спирам wi-fi, за да не харчи батерия, а винаги си свалям с една и съща скорост, около 750 кб в секунда, а трябва да е 2 мб поне.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Тези 20 Мб се достигат при ненатоварена мрежа- прочети договора си:10:Тоест скоростта ти зависи от натоварването на мрежата на виваком:curious-minion:

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Какво общо има мрежата на виваком конкретно с моя интернет? Въпросът ми е защо преди интернета ми беше по-бърз, а когато подписах новия договор уж трябваше да се увеличи двойно пък скоростта му се намали с около 300кб...


    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Аз също имам този проблем.20Мб са негарантирана услуга:curious-minion: Като невярваш питай по телефона центъра за обслужване на клиенти:D

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 1 минута, Gregory House написа:

    Аз също имам този проблем.20Мб са негарантирана услуга:curious-minion: Като невярваш питай по телефона центъра за обслужване на клиенти:D

    Значи няма оправяне така ли ?  А междудругото от време на време и ми прекъсва интернета за около половин минута..

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Калпави са им рутерите-от евтините:no-no:Иначе накъсването може да намалее ако използваш гуугъл днс- те имат най малко латентност:D

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 1 минута, Gregory House написа:

    Калпави са им рутерите-от евтините:no-no:Иначе накъсването може да намалее ако използваш гуугъл днс- те имат най малко латентност:D

    Ясно, а мога ли да си свържа интернета с кабел, не знам как става, чувал съм, че скоростта така е значително по-добра.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Обади се и им кажи че скоростта не е очакваната.... но пък и те ще кажат че това е положението. Ако си прочетеш пак договора ще видиш че в него  пише "до 20mbps никъде не пише че са ти гарантирани, а че евентуално (никога) ,може да ги стигнеш. Интернет със оптичен кабел ли е или не? Че през обикновен ADSL интернет ще минеш 1МБ скорост на сваляне ама кога цъфнат налъмите, това със което сваляш си му е максимума горе долу.

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    току що, Brujerizmo написа:

    Обади се и им кажи че скоростта не е очакваната.... но пък и те ще кажат че това е положението. Ако си прочетеш пак договора ще видиш че в него  пише "до 20mbps никъде не пише че са ти гарантирани, а че евентуално (никога) ,може да ги стигнеш. Интернет със оптичен кабел ли е или не? Че през обикновен ADSL интернет ще минеш 1МБ скорост на сваляне ама кога цъфнат налъмите, това със което сваляш си му е максимума горе долу.

    Да, видях, че пише максимална скорост 20 mbps, иначе интернета ми е с рутер.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Естествено, че интернетът е по-добре с кабел. Ако е ADSL, а не оптичен, не можеш да разчиташ на добри постоянни скорост и доста зависи от качеството на телефонната мрежа където се намираш.

    Редактирано от plamenbm86 (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 12 минути, plamenbm86 написа:

    Естествено, че интернетът е по-добре с кабел. Ако е ADSL, а не оптичен, не можеш да разчиташ на добри постоянни скорост и доста зависи от качеството на телефонната мрежа където се намираш.

    Аз обаче сега ползвам Wi-fi за телефона от рутера, имам и мобилни данни, обаче като съм вкъщи няма смисъл да си ги харча, има ли начин пак да ползвам wi-fi, като съм с кабел?

    Редактирано от Game Mottder PRO (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Абе, негарантирана до 20 ама 2 е доста далече от 20. Обади се на оператор и опиши ситуацията. И настоявай да си прегледат мрежата, не да ти кажат, че е такава ситуацията и до там.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    току що, ExaFlop написа:

    Абе, негарантирана до 20 ама 2 е доста далече от 20. Обади се на оператор и опиши ситуацията. И настоявай да си прегледат мрежата, не да ти кажат, че е такава ситуацията и до там.

    И преди е имало случаи в които интернета ми прекъсва, звънял съм и ми казват, че виждат, че има прекъсвания, на следващия ден идват техници и до там, казват ми, че няма проблем. За скоростта си мислех, в сряда да отида и да говоря на място и да им покажа, че теста на скоростта ми е 6 mbps.. 

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    С vivacom не можеш да излезеш на глава - колкото повече се разправяш, толкова повече 'неграмотни администратори' ще ти бутат по настройките на акаунта и може и по-зле да стане...

    Опитай се да си помогнеш сам най-вече - не разчитай на съпорта.

    Първи тест - вържи си компютъра директно с кабел към техния модем (не разбрахме как идва интернета при тебе - по телефонната линия или по оптика???) и спри безжичната мрежа на техния модем. Сложи dns 8.8.8.8 и тествай с торент клиент как е връзката? Сподели резултата.

    Разправянето в офис на оператора няма да доведе до нищо.

    Разправянето със каките от съпорта също не води до нищо.

    Трябва ти истински системен администратор, а много трудно домашните потребители успяват да достигна до такъв.

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 14 часа, Gregory House написа:

    Тези 20 Мб се достигат при ненатоварена мрежа- прочети договора си:10:Тоест скоростта ти зависи от натоварването на мрежата на виваком:curious-minion:

    Определено си за бисерите човечее ти за оптика чуваш ли си ? Новите технологии позволяват да няма претоварване я ми аз как достигам 24 / 7 дни 94 mbps постоянно на моя довстивчик в моя  вход сме 10 парчета клиенти .

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    За съжаление има много градове където покритието на оптичната мрежа на Vivacom e доста ограничено. Напълно е възможно да и в голям град да има достъп само до ADSL. Много зависи къде се намира.

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 19 минути, adersa написа:

    Определено си за бисерите човечее ти за оптика чуваш ли си ? Новите технологии позволяват да няма претоварване я ми аз как достигам 24 / 7 дни 94 mbps постоянно на моя довстивчик в моя  вход сме 10 парчета клиенти .

    Определено ти си за бисерите!
    Първо - неграмотно написано
    Второ - ти за населени места с единствен начин на достъп до интернет през ADSL чувал ли си? Вече знаем, че твоят интернет е върхът на сладоледа. Спри да го изтъкваш във всеки свой пост!

    Съвсем правилно го е написал Gregory House - в договора обикновено пише "негарантирана скорост"

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    И при оптиката може да се счупи интернета зависи от къде минава и как е направена :P

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 13 часа, Game Mottder PRO написа:

    И преди е имало случаи в които интернета ми прекъсва, звънял съм и ми казват, че виждат, че има прекъсвания, на следващия ден идват техници и до там, казват ми, че няма проблем. За скоростта си мислех, в сряда да отида и да говоря на място и да им покажа, че теста на скоростта ми е 6 mbps.. 

    Трябва да им се обаждаш всеки ден по няколко пъти и така докато го оправят. При мен преди години не успяха и си прекратих договора заради неспазването му от тяхна страна. И 6 е много далеч от 20, колкото и да не е гарантирана.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 26 минути, oavramov написа:

    прекратих договора заради неспазването му от тяхна страна

    Браво, че си успял. Аз им сърбах попарата с технически възможности и договор. Просто казаха, докато не изтече договорът... а става дума за мобилна услуга - в района,  който се ползва услугата им няма покритие. А е в градска зона в Русе, не е на нос Емине или нейде из Родопите.

    Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Казваш, че има АДСЛ и телевизия. Телевизията ти на какъв пакет е - DTH или IPTV. Ако ти минава през АДСЛ-ла е нормално скоростта да ти стане по ниска.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    • Горещи теми в момента

    • Подобни теми

      • от Tixomir Katev Zizi
        Здравейте приятели искам да попитам нещо. Тъй като скоро се преместих в чехия да поработя и имам малък проблем. Тук в обетовната имаме рутер който си го ползвах без никакъв проблем но ето че днес като станах и се опитах да заредя страница в мозила... не зареждаше... но иторента в който бях пуснал филми да ми се теглят вървеше перфектно даже филмите се изтеглиха... Какво е това пробвах с телефона към рутера всичко ди зарежда единствено само на лаптопа не става да се зареждат страници... Даже свързах чрез мобилни телефончето и лаптопа всичко беше перфектно помагайте много ви моля
      • от Athov
        Здравейте, от много години съм абонат на blizoo, но през последната година интернет връзка им е под всякаква критика, затова искам да попитам да ли си заслужава да мина на vivacom? Аз ползвам 200mbps пакета на blizoo и видях че vivacom имат за същата цена 300mbps, но съм чувал преди лоши неща за тях.
      • от ivandersar
        Здравейте колеги.Имам следният проблем и ще съм благодарен ако ми дадете каквито и да било съвети.
        ПРОБЛЕМЪТ Е СЛЕДНИЯ
        Купих си рутер и понеже не е някаква голяма философия самото му пускане и свързване го направих сам.Тук обаче идва проблема.Кабелът който идва от доставчика го свързвам в порта WAN и лампичката свети.Свързвам компютъра в един от другите свободни портове и тази лампичка свети.В действителност wi fi сигнал има но като се свържа с някое от устройствата си имам 5 черти обхват но в действителност интернет няма.На компютъра също няма интернет като ми седи жълто триъгалниче.А като пусна кабела от доставчика в компютъра интернет ИМА.
        Чудя се възможно ли е рутерът да не приема по някакъв начин сигналът който идва по кабела...И за това да не може да го предаде след това ?
        Ще съм ви благодарен за всеки съвет за това какво бих  могъл да направя.
      • от kurana
        От скоро на сайта на Виваком се предлагат пакети през медния кабел с 30 и 50 мбит доунлоад и 10 мбит ъплоуд. Това може да е само някакъв вид VDSL, защото друг стандарт през медната жица не предлага такива високи скорости. Обаче няма никаква информация къде го предлагат тоя VDSL. В магазините на Виваком цари пълно недоумение какви са тия пакети и къде могат да се инсталират. Та въпросът е кога ще ги има в София, защото единствената информация която намерих за тях в нета е че били някакъв бета тест в няколко малки града, вярно ли е?
      • от Rewivo
        Здравейте.
        Моята връзка към интернет е кабелна. Има и модем, разбира се.
        Модел Cisco. Днес сутринта се получи много странна ситуация.
        Връзката зачезна и забелязах, че модема започна сам да се рестартира.
        Зарежда си уж нормално, светват всички лампички и след 15 секунди всичко гасне и 
        почва да зарежда отначало. Аз го включвах и изключвах от захранване няколко пъти, 
        рестартирах и компа, но нищо не се промени. Звънях на съпорта на доставчика и те обещаха да 
        пратят екип на място. Изключих всичко да почине и след час пак го включих, но зациклилото
        рестартиране си продължаваше. Докато чакам техническите лица реших да видя как ще се държи модема 
        с изваден коаксиален кабел. Той изобщо не зареди, което е логично, защото няма подаден сигнал без кабел.
        Така поне за себе си прецених, че явно проблема не е модема, а някъде по линията.  И тогава стана най-странното.
        Свързах отново кабела и като включих модема той си зареди и спря да се рестартира. А няма как преди да не е правило 
        добър контакт, защото буксата се завинтва и всичко си беше стабилно. Като видях, че всичко вече работи се обадих на 
        доставчика и отказах идването на технически лица. Те приеха всичко нормално, но аз изпаднах в малко неудобна ситуация.
        Заради тази фалшива тревога. Но е факт, че повече от час модема си циклеше и преди да се получи този срив нищо не съм
        местил или пипал по кабелите, че да го предизвикам. 
         
        Затова пиша тук. Някой специалист в областта да каже каква е вероятната причина. Някой бъг по мрежата?
        Или модемът е забил. Все пак той работи денонощно близо 5 години вече. Благодаря за съдействието.   
    • Разглеждащи в момента   0 потребители

      Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

    • Дарение

    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.