Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор


    Здравейте,

    Някой да знае какво се е случило с Пауърнет ?

    От четвъртък не мога да си платя таксата в Изипей, днес пак ходих - Булсатком го бил купил. Касата им в квартала е закрита. Че и не ми е спрян, днес трябваше да е спрян нета, 21-во число ми е крайния срок за плащане. Да не говорим че едвам се и влачи от близо една седмица, отделно при включване на компа не зарежда веднага, от нито един браузър, че трябва да рестартирам 2-3 пъти.

    Сега погледнах статуса си - ми то и IP-то ми друго :ohmy:

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    жалко, бях доволна от тях 10 години

    :(

    има ли друга причина за това незареждане, писна ми да рестартирам по няколко пъти додето зацепи нета

    ако причината не е в компа, а само в нет доставчика - в случая вече Булсатком - се махам веднага от тях и не ща да ги чувам до края на живота си, ще си търся нов доставчик

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 8 минути, haidukpikaso написа:

    жалко, бях доволна от тях 10 години

    :(

    има ли друга причина за това незареждане, писна ми да рестартирам по няколко пъти додето зацепи нета

    ако причината не е в компа, а само в нет доставчика - в случая вече Булсатком - се махам веднага от тях и не ща да ги чувам до края на живота си, ще си търся нов доставчик

    Звъни на Булсатком и ги поразпитай. Докато структурата и мониторинга на ПауърНет се стиковат с тези на Булсатком може да има 1-2 месеца подобни проблеми.


    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 4 минути, Ивайло Костов написа:

    Докато прехвърлят всичко ще има такива спадове.

    аха ясно не от компа, така и предполагах

    ама защо IP-то ми е сменено, потребителския ми номер и той - от Изипей опита да платя през Булсатком таксата си - невалиден номер

    сега ще им търся най-близката бърлога на тез от Булсатком и ще ги дигна у въздуха, баси техниците значи няма що за нищо не стават, спадове, аз все ще рестартирам ли, как ли не, търся си друг доставчик и това е

    преди 2 минути, Емил Костов написа:

    Звъни на Булсатком и ги поразпитай. Докато структурата и мониторинга на ПауърНет се стиковат с тези на Булсатком може да има 1-2 месеца подобни проблеми.

    малиии аз една седмица полудях да рестартирам ти ме отчая направо

    а ей сега и ще им се набутвам и за телефон зер много заслужават, аз съм на ваучер доде кажа добър ден и свършва па те тез телефони с музика и една бърбори сто часа изберете едно две три четири за туй пет осем десет за онуй...

    отивам им в офиса, на бул.Гео Милев 28 изнамерих че имат, после ще пиша какво са ме лъгали, щот те ще ме омагьосват де да остана с тях знам аз

    :D

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 10 минути, haidukpikaso написа:

    аха ясно не от компа, така и предполагах

    ама защо IP-то ми е сменено, потребителския ми номер и той - от Изипей опита да платя през Булсатком таксата си - невалиден номер

    сега ще им търся най-близката бърлога на тез от Булсатком и ще ги дигна у въздуха, баси техниците значи няма що за нищо не стават, спадове, аз все ще рестартирам ли, как ли не, търся си друг доставчик и това е

    Защото минаваш на друг доставчик, който използва друга мрежа и други устройства.;)

    преди 11 минути, haidukpikaso написа:

    аха ясно не от компа, така и предполагах

    ама защо IP-то ми е сменено, потребителския ми номер и той - от Изипей опита да платя през Булсатком таксата си - невалиден номер

    сега ще им търся най-близката бърлога на тез от Булсатком и ще ги дигна у въздуха, баси техниците значи няма що за нищо не стават, спадове, аз все ще рестартирам ли, как ли не, търся си друг доставчик и това е

    малиии аз една седмица полудях да рестартирам ти ме отчая направо

    а ей сега и ще им се набутвам и за телефон зер много заслужават, аз съм на ваучер доде кажа добър ден и свършва па те тез телефони с музика и една бърбори сто часа изберете едно две три четири за туй пет осем десет за онуй...

    отивам им в офиса, на бул.Гео Милев 28 изнамерих че имат, после ще пиша какво са ме лъгали, щот те ще ме омагьосват де да остана с тях знам аз

    :D

    Едва ли си лесна за омагзосване. Просто ще си искашм твоето. Нормално е 

    Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
    • Харесва ми 3

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 3 минути, Емил Костов написа:

    Защото минаваш на друг доставчик, който използва друга мрежа и други устройства.

    е добре, ами защо не ми е спрян - сигурно безплатен период са пуснали

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 4 минути, haidukpikaso написа:

    е добре, ами защо не ми е спрян - сигурно безплатен период са пуснали

    Защото в момента имат по сериозни администратвини работи и прехвърлет клиентите на ПауърНет в базата данни на Булсатком. Вероятно в момента са пуснали тество интернет, коригират скорости и проблеми. Ако не ги го спрят след като се оправят нещата може да получиш фактура за 2 месеца и т,н. Това разбира се са само предположения. На място в офис ще ти обяснят.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 2 минути, Емил Костов написа:

    Защото в момента имат по сериозни администратвини работи и прехвърлет клиентите на ПауърНет в базата данни на Булсатком. Вероятно в момента са пуснали тество интернет, коригират скорости и проблеми. Ако не ги го спрят след като се оправят нещата може да получиш фактура за 2 месеца и т,н. Това разбира се са само предположения. На място в офис ще ти обяснят.

    аха ясно, аз съм на договор за 1 година, трябва да си ни вземат и с договорите нали така

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 27 минути, haidukpikaso написа:

     

    преди 35 минути, Ивайло Костов написа:

     

     

     

    а ей сега и ще им се набутвам и за телефон зер много заслужават, аз съм на ваучер доде кажа добър ден и свършва па те тез телефони с музика и една бърбори сто часа изберете едно две три четири за туй пет осем десет за онуй..

     

    Има безплатен тел.0800 13 800 но става само от стационарен телефон

    Редактирано от bobi iordanov (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 3 минути, haidukpikaso написа:

    аха ясно, аз съм на договор за 1 година, трябва да си ни вземат и с договорите нали така

    Вероятно ще те карат да предподписваш ;)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Аз съм на Паурнет и нямам проблеми. Дори не съм разбрал за тази смяна. 

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 13 минути, adersa написа:

    минавай на нет1

    видях ги, мерси, не ги искам

    те са предплатени - 69 лева за 6 месеца, че и 55 само, аз съм си свикнала на 100Mbps

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    А би следвало да уведомят клиентите си. Може да имаш много причини да не желаеш да останеш при тях. След като нещата се променят , не знам как стоят нещата с договорите, но би трябвало да има опция за прекратяване. 

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 5 минути, ostavime написа:

    Аз съм на Паурнет и нямам проблеми. Дори не съм разбрал за тази смяна. 

    е то и аз не знаех до днеска, ти къде си, аз съм в Гео Милев и касата ни е закрита даже

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    За пореден път - "Шукар боке - булгаристан." няма да превеждам  Га не сма са усрали.

    Те убаво сменят собствеността - ама що разбичкват основната дейност? :speak:

    При корпоративните сливания надолу по веригата не би трябвало нищо да се усеща, ама ...

    • Харесва ми 4

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    И в моя квартал закриха офиса! Този в центъра от две служителки остана една и мизерен изглежда. Минах на Виваком в пакет телевизия и нет и пак удрям близо 100 Mb.

    Powernet купиха bol.bg които пък купиха кварталния ми доставчик! Ся кой ще ги купи тях незнам.И като има гръмотевици и дъжд винаги спираше нета. Ся по телефонните шахти под земята винаги имам.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Като завали след малко у София една голяма буря и ще спре и ще чакаш да го оправят , когато на тях им кефне :P

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 16 минути, jhoro написа:

    За пореден път - "Шукар боке - булгаристан." няма да превеждам  Га не сма са усрали.

    Те убаво сменят собствеността - ама що разбичкват основната дейност? :speak:

    При корпоративните сливания надолу по веригата не би трябвало нищо да се усеща, ама ...

    ама какво приказваш - ум да ти зайде

    влязох им аз току-що в чата на Булсатком - на вас ли вече да плащаме абонатите на Пауърнет, кво става IP-то ми друго, номера ми от Пауърнет невалиден, аз договор си имам за 1 година с тях...

    оня пише дайте си ЕГН-то адрес трите имена - давам аз - оня отговаря - вашия договор е 12435425425432543 с тоз номер може да платите - къв договор кви 5 лева бе ама той напусна тоз чата и сега отивам у офиса им

    кви са тия Булсатком бе договор ми написали без аз да знам, някой да ми е искал разрешението не нали, да ме е питал дали искам техните услуги не нали е баси държавата

    :angry22:

     

     

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Бърза справка в Търговски регистър показва, че:

    1. фирма "ПАУЪРНЕТ" ООД е преобразувана в "ПАУЪРНЕТ" ЕООД.
    2. Седалище и адрес на управление - гр. София, ж.к. "ЗОНА Б-18", "ОВЧЕ ПОЛЕ" No 122, ет. 3.
    3. Едноличен собственик на капитала - ИНТЕРНЕТ ГРУП.

    ИНТЕРНЕТ ГРУП пък е собственост на „Виктория Брод Нетуъркс” ЕООД ... и така нататък .

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 43 минути, Лин написа:

    А би следвало да уведомят клиентите си. Може да имаш много причини да не желаеш да останеш при тях. След като нещата се променят , не знам как стоят нещата с договорите, но би трябвало да има опция за прекратяване. 

    току-що писах - те договор ми направили ти да видиш

    :no-no:

    това че са купили Пауърнет не означава че купуват потребителите им !

     

    • Харесва ми 3

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 44 минути, Лин написа:

    А би следвало да уведомят клиентите си. Може да имаш много причини да не желаеш да останеш при тях. След като нещата се променят , не знам как стоят нещата с договорите, но би трябвало да има опция за прекратяване. 

    Ако нещата се променят на ниво - клиенти, е така. Прекратява се един договор и на негово място се сключва (или не - друг) - с правоприемника.

    Но ако собственика продава цялата фирма (барбар с клиентите) и ако не се правят промени в условията по договорите - може нищо да не се променя. Клиента има договор с фирма "Пауърнет" (PowerNet) - кой е собственик, не го интересува.

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 5 минути, jhoro написа:

    Ако нещата се променят на ниво - клиенти, е така. Прекратява се един договор и на негово място се сключва (или не - друг) - с правоприемника.

    Но ако собственика продава цялата фирма (барбар с клиентите) и ако не се правят промени в условията по договорите - може нищо да не се променя. Клиента има договор с фирма "Пауърнет" (PowerNet) - кой е собственик, не го интересува.

    е да ама не - до края на месеца ми бил валиден нета, защото ги питах защо не е спрян вече като датата ми е 21

    демек си направили нов договор, само на Булсатком ще ми стане след малко

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.