Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор


    Здравейте всички рейсъри и нерейсъри, любители на игрите и хубавата графика. Темичката по подразбиране е за F1 2016, което ще рече - по дефоулт нисък интерес. Все пак.


     

    На 19 август се появи последната игра от поредицата за Formula 1 - F1 2016. Като всяка нова игра и при тая има големи очаквания спрямо предните. Дали са оправдани или не, ще изясня след малко  за самия себе си. Поради зачестилата напоследък липса на пиратски игри, се почувствах задължен да пусна тая тема, пък ако някой се пита дали да си вземе играта или не, да прочете и моето мнение, както се надявам и мненията на други хора. Аз си закупих играта като pre-order, защото очаквах най-сетне играта да удовлетвори повечето ми изисквания към подобен тип игри. От сега казвам, изискванията ми са удовлетворени на 50-60%. Защо. Първо, защото няма някои важни неща, които очаквах да има. А именно поддръжка на DX12  и по-добър интериор с повече данни на волана. Към това добавям и постните настройки за FFB. В крайна сметко кое е повечето от F1_2015? Главно геймплея и повечето оплетени менюта по време на каране, които макар на пръв поглед да изглеждат добре, са почти неизползваеми на практика. Какво имам предвид:


     

    2016-08-21_153545.jpg

     

    Значи, тук имаме меню, което се затваря след 3 секунди. Има и второ меню, към което мобже да има достъп, ако все пак човек се сети какво да натисне за 3 секунди. Представете си сега, че карате с 300, а завоите вземате със 150. Кога ще ви остане време да погледнете менюто, да изберете и да не сгрешите при каране? Никога. В интерес на истината не съм пробвал, дали гласовите команди работят. При предните игри не работеха на руски. Но  това, което дразни повече е, че симулацията е заебана. Примерно искам да сменя баланса на спирачките. Пак ми излиза подобно меню, при което достъпът е по-лесен, но пак е в долния ъгъл и ме кара да отклонявам поглед от играта. При други игри е показано как става - няма менюта, няма нищо. Просто натискаш бутоните и те информира колко си сменил баланса на спирачките, тракшън контрола, диференциала и така нататък. Освен това при някои игри имаш и информация директно на таблото. Някой гледал ли е Формула 1 от каската на пилота? какво вижда? Ами вижда, че с много, ама много големи цифри на целия екран на волана, се появяват стойности примерно 61, 62 и така нататък, в зависимост от промяната на спирачното усилие. Тук няма такива стойности и това мне дразни при игрите на Codemasters, не само при тая, а и при предпоследната им DIRT Rally. Не обръщат достатъчно внимание на детайлите. Това все пак е симулатор, а не игра тип NFS. Хубаво, искат да продават и за това правят тия простотии. Но не е правилно. Ако бях на мястото на дядо ви Бърни, щях най-малкото да им направя забележка. Изобщо...интерфейса куца в тая игра - безброй менюта и подменюта. Ако човек играе с волан като моя G29,  се вижда в чудо кой бутон е 2, кой 3, кой 20 и кой е отбелязан с "X", квадратче или кръгче. Защото въпреки, че ми разпознава волана като G29,  то хикса и квадратчето примерно не са там, където ми ги показва. Да не говорим, че тия игри така и не можаха да се разберат кой е бутон 1 и кой бутон 4 при G29.  И като споменах волан, останах разочарован от това, че играта не разпознава волана, ако е инсталирана бета версията на  Geforce Experience. Дори си направих следния експеримент. Играя нормално играта с волан, но Share е изключен - това е функцията на GFE, която отговаря за запис на видео, стрийм и изобщо за всички тия допълнителни благинки на видеокартите NVIDIA. По време на игра включвам Share  и какво става? Играта ми изкарва съобщение, че воланът ми е изключен и ми казва да продължа с клавиатурата. Подозирам, че това е направено умишлено и вероятно ако някой се развика, ще бъде оправено. А защо умишлено? Защото някой си е платил за монопола да стриймва. По тоя начин се ограничава достъпа до YouTube  и се фаворизира Twitch. Ей и за това се забавих с тая тема, мъчейки се да оправям нещата. Стига засега с критиките, макар че човек първо се сблъскйва с тия проблеми, после забелязва хубавото, ако изобщо го забележи след толкова ядове.


     

    Хубавото се състои в няколко неща. Първото от тях е, че играта е с доста разширени опции - кариера, сейфтикар...и все неща, които ги има и в действителността. Аз не съм фен на кариерите в подобни игри, но нямам нищо против да ги има, стига да не е за сметка на нещо друго. А тук явно е така - вместо да се симулира максимално добре, се обръща внимание на някакви измислени кариери. Хубаво, някой е искал така, направили са го.  Друго хубаво нещо при играта, са разширените възможности за настройки на сесиите. Не като преди да се пропускат сесии - една практика, една квалификация и състезание. Сега има възможност за 3 практични сесии в пълен обем, както и за последващите квалификация и състезание. И като казвам пълен обем, то това са 90 минутни практични сесии, което е предостатъчно за човек да не рестартира пак сесията, ако не се е подготвил добре. Симулацията стига до там, че и най-дребния дефект по колата, бил той от излизане от пистата и  леко докосване до стените, отнема време за ремонт. Най-хубавото за мен в цялата игра обаче е това, че са подобрили усещането с волан, въпреки че опциите за настройки на FFB  да са нищожни и на практика почти безполезни. Като цяло волана реагира така, както реагира и при други подобни симулатори от екстра класа. Дразнещ обаче при моя волан е факта, че вибрацията от бордюрите и чакъла няма как да се намали, без да се намали цялото усещане от обратната връзка. Затова ако изляза в чакъла, волана още малко сам ще се откачи от масата, а зъбните колела така тракат, че ми става жал, шашкам се и търся копчето за излизане...  И като казах "излизане от играта", то това е най-големия ми проблем. Изходът е скрит в последното хоризонтално и последното вертикално меню, достъпът до които се осъществява с планките на волана и дори човек по навик да ползва клавиатурата, то хелпа показва бутоните на волана, щом прецени, че играя с волан. По принцип това би трябвало да е добре, но на практика е нещо обуркващо. Ето къде е изхода от играта:


    2016-08-21_160538.jpg

     


     

    ,

    Почти не се вижда кое хоризонтално меню е активно. Няма цвят, нама дори и по-ясно осветяване. Това ме дразни доста. 


     

    И сега малко за поведението на автомобилите. Тук нещата са направени по-добре от F1_2015  и доста по-добре от F1_2014. Педалът на газта е доста точен, както и тоя на спирачката на G29 ( Май точно заради усещането във F1 го направиха с постепенно втвърдяваща се пружина и работи повече от добре...няма друга игра, дето да работи толкова точно и да ти прави кеф да спираш). Тук проблеми с тракшъна може да има, само ако човек е свикнал да натиска газ-спирачка до дупка. Така не става с изключени помощни системи, с каквито си избрах да играя. С включени системи играта е прекалено аркадна, а това не ми харесва много. Що се отнася до овладяването на самия автомобил при поднасяне...то преди време бях споменал, как в Assetto Corsa  това е направено много добре с техните варианти на болиди Ferrari  от F1. Тук също е направено така. Тоест, колата е възможно да бъде овладяна при поднасяне, дори с изключени помощни системи. При F1_2015 спирането бе донякъде проблем без АБС. Тук спирането е много добро както казах, дори и на мокро. Определено има добър напредък, въпреки че имам някой забележки за липсата на регулировки.  Ако се кача по бордюрите, вибрацията е прекалено силна. Просто ми е жал за волана, не за друго. Като цяло има какво да се желае, но това не би ме отказало от каране. 


     

    И малко за кариерата...все пак поиграх да видя как е. Да, зарибяващо и завладяващо е. Отлична работа. Има много възможности за персонализиране на кариерата, както и да се направи собствен шампионат. Противниците са доста по-внимателни, макар че има какво да се желае. Но ако тръгна да изпреварвам при medium трудност на играта, тия до мен винаги се съобразяват. Единствено при старта може да станат мелета, ако се забавя малко, но пък ако реша да изпреварвам малко на сляпо, няма проблеми...стига разбира се да оставя достатъчно място за другите. Не толкова добро обаче е движението на цялата група автомобили след старт, защото почти веднага се подреждат в колона. Това е добре за мен, щото мога да мина встрани от колоната...но пък малко е различно от действителността.


     

    Сега за графиката. Тук се раздвоявам. На моменти изглежда добре, на моменти по-зле от F1_2015. Кое е лошото? Например дърветата са статични и изглеждат като нарисувани. Това винаги ме е дразнело. При дъжд асфалта е направен с локви, дъжда се вижда добре при спряно положение, но няма никаква намалена видимост на километри! Все едно няма дъжд, а е спрял и въздуха се е изчистил. Направих справка с F1_2015  и там наистина има замъгляване в далечината, дори да няма дъжд. Тук просто няма. Чудя се, дали това е бъг или така са преценили, че трябва да бъде графиакта. А може би липсата на DX12  на тоя етап е повлияла...не знам. Дано да е така. На сухо графиакта не е така гладка, каквато е при предните игри с включена АА и допълнително FXAA. Тоест, тук явно стигаме до ситуацията с Assetto Corsa,  където линиите не са толкова гладки за сметка на други ефекти. А другите ефекти при F1_2016  са добре. Примерно слънчевата светлина. Тоя път са я докарали и за разлика от предните игри, не изглежда изкуствена. Като цяло обаче липсва още малко на графиката, за да се доближи до идеалната. Някои детайли като дърветата и интериора на болида, намаляват добрите впечатления от останалите графични елементи - примерно гумите, които са направени супер добре. Ето първо едно набързо направено клипче, а след това и малко снимки от различни писти по различно време на денонощието и различно метеорологично време.

     

     

    И снимките:

    Spoiler

    2016-08-21_164608.jpg

    2016-08-21_164646.jpg

    2016-08-21_164743.jpg

    2016-08-21_165136.jpg

    2016-08-21_165211.jpg

    2016-08-21_165258.jpg

    2016-08-22_124628.jpg

    2016-08-22_124719.jpg

    2016-08-22_124746.jpg

    2016-08-22_124815.jpg

    2016-08-22_124840.jpg

    2016-08-22_124931.jpg

    2016-08-22_125152.jpg

    2016-08-22_125211.jpg

    2016-08-22_125301.jpg

    2016-08-22_125348.jpg

     

     

     

    В заключение мога да кажа следното. След 7-8 часа игра, повечето от които разучаване на това-онова, бих дал оценка 9 от 10, ако не бяха някои от гореспоменатите недосатъци на играта. А именно:

    - недоброто спогаждане с волан G29 - и като разпознаване и като интерфейс в играта;

    - липса на адекватни настройки за FFB  и вибрация, които са групирани само в 3 части;

    - недобре изобразен кокпит, бутони, изглеждащи по-скоро като нарисувани. За справка може да се види Assetto Corsa,  как се прави кокпит на болид от F1;

    - липса на информация, изобразена на волана. Там единствено се виждат скоростта и времето за обиколка. При промяна на параметри, като спирачно усилие например, не се изобразява така, както се изобразява в действителност. А точно това наблюдавах в болида на Хамилтън при реални условия - С МНОГО ГОЛЕМИ ЦИФРИ СЕ ИЗОБРАЗЯВА СПИРАЧНОТО УСИЛИЕ ПРИ НЕГОВАТА ПРОМЯНА;

    - много сложни менюта при каране, забити в долния десен ъгъл на екрана. Неадекватно време за поява на менютата и подменютата за гласовите команди - само 3 секунди и хоп, няма нищо след това! Ако някой има възможност за 3 секунди да прочете 10 реда, добре. 

    - част от графичното оформление е на ниско или средно ниво. Дърветата са статични, за кокпита споменах, при дъжд няма пелена нито отпред, ако има болиди, ниото отзад в огледалото от собствения болид. Може би това е бъг или пък чакаме DX12? И да, няма DX12, толкова рекламиран още от зимата дори за F1_2015, който така и не дочакахме там. Май пак времето не стигна...а за година и половина Codemasters  са издали една единствена игра...ако изключим постепенното подобрение на DIRT Rally;

    - много силна вибрация за Logitech  воланите или по-точно непропорционална - бордюрите и чакъла с много силни удари, предизвикващи ужасно тракане във волана, докато нормалната настилка е с нормално усещане...ако изключим леко забележимата все още мъртва зона. И да, много други игри вече задължително имат опция за регулиране на тая мъртва зона, но не и Codemasters!

     

    Това като че ли са слабите страни. Ето и силните:

     

    - добре направени кариера, шампионат, собствени състезания;

    - отлично чувство за педалите при Logitech G29 - газ и спирачка. Добре дозирано усилие и на двата педала, което няма при други игри. И това без никакви допълнителни настройки.

    - отлично поведение на автомобила, дори без включени тракшън контрол и ABS. Възможност за много плавно следване на траекторията...естестено след лека корекция в настройките за управление;

    - все по-добро поведение на противниците спрямо предните игри F1. Спрямо други подобни игри, нивото е долу горе едно и също.

    - като цяло много добра графика, ако изключа горните забележки. Много добре изобразени гуми, АО е на ниво, макар че Слънцето е доста слабо загатнато, незнайно защо. 

    - 60 фпс за GTX970, слабо влияние на процесора ( което в случая за мен е минус, нно за други +). Това при 1080p. 

    - добър звук от болидите, макар че при каране е доста пресилен от страничните болиди, което не позволява понякога да се чуват собствените обороти на двигателя, а от там и да се греши смяната на предавките, ако вниманието е обърнато към околните болиди и в огледалата. Като цяло обаче присъства и шум от бокса, когато се минава по старт-финалната права, което още повее ни потапя в състезанието.

     

    С оглед на тия предимства и недостатъци, може би трябва да дам 7 от 10 на тая игра. Просто не е идеална, но е достатъчно добра, ако някой иска да си я купи. 
     



     

    Редактирано от Кико (преглед на промените)
    • Харесва ми 5

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    преди 6 часа, Кико написа:

    С оглед на тия предимства и недостатъци, може би трябва да дам 7 от 10 на тая игра. Просто не е идеална, но е достатъчно добра, ако някой иска да си я купи. 

    Бих и дал оценка 4 от 10. Първо заради липсата на ДХ12, но пък играта е много лека и може да се подобри графиката с DSR на по висока резолюция.

    Второ: Терена все още се движи прекалено бавно отговарящ на реална скорост от около 140 км в час. Все пак става въпрос за F1 летящи с 280 300км в час.  Не за състезание със семеен тип коли.

    На мен ми се струва, че този клип е презаписан на бърз кадър, но терена се движи една идея по бързо и те обзема една тръпка от високата скорост.

     

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 2 часа, nikolela написа:

    Второ: Терена все още се движи прекалено бавно отговарящ на реална скорост от около 140 км в час.

    Като спомена това, точно вчера четох едно интервю с Ботас в списание "Club S1". Там Иван Тенчев го пита, как се чувства при скорост 375 км/ч, каквато е развил в Азербайджан. Ботас обясни, че в градски условия пистата се стеснява още малко, висимостта намалява, вибрациите са малко по-силни, но не е нещо което да те притеснява. Казва, че обикновено разликата в скоростта не се усеща на правите и диференциацията е в завоите.  Сам се сещаш, че няма как дърветата да се движат по-бързо, след като ти правиш обиколката толкова бързо, колкото и истински болид. В предната игра бяха пуснали един ъпдейт (а и в тая има такива опции, но там предупреждават, че ако се променят някои неща, играта няма да е като в реалността), където може да увеличиш вибрациите при движение. Така скоростта се усеща много по-добре.Такава опция има в много игри, но хората предпочитат да играят без тресене на картината. Дори преди време един колега от тоя форум ме попита, защо така се тресе картината на видеоклип, който бях качил. Аз предпочитам да има тресене, а не колата да върви гладко. Но пък като тръгна да карам бързо, минавайки по бордюрите, наистина имам чувство, че скоростта е по-висока, а това понякога ме кара да отпускам газта несъзнателно. Просто усещането за скорост и стабилност е различно. Махна ли тресенето на камерата, имам чувството, че колата може да върви по-бързо. Естествено това не е така, но когато нищо не се клати, имаш възможност за по-точни действия. 

     

    А за четворката ти не разбрах. В Steam играта има одобрение 91% от 750 рецензии. Имай предвид, че аз съм един от малкото, дето направих отрицателна рецензия първия ден. Може би ще я променя, защото все пак играта става за каране...най сетне.  Всъщност, играта както казах не е никак лека и повече от 1080p.  Няма как да я пуснеш с 60  фпс. Предната F1 2015  се пускаше на 1440p., F1_2014  почти на 4К ( една идея отдолу за да бъда точен), а по-предните нямат проблем на 4К.  Снимки не можах да кача в уводния си пост поради технически причини. Но ако не си играл играта, няма как да разбереш защо 91% от хората я одобряват. А имай предвид, че това са хора, които явно не играят за първи път подобни симулатори, щом от първия ден са закупили играта. Само погледни за справка рецензиите на предните игри:

     

    2016-08-23_102735.jpg

    2016-08-23_102810.jpg

    2016-08-23_102844.jpg

    За F1 2015  не съм много съгласен с тия само 41% положителни рецензии, защото играта е по-добра от F1 2014 и на всичко отгоре включва два сезона - 2014 и 2015 в опит да се компенсира леката излагация с F1 2014. Липсва само кариерата ( шампионати има), но това явно и липсва на хората. 

     

    Между другото не разбрах, ти пробва ли играта или изказваш впечатления въз основа на клипове? 

     

    ПП: Между другото, ей сега засякох времето на клипа, който си дал. 1.55  за обиколка, а това е точно толкова, за колкото се правят обиколки, дори  леко по-бавно. Няма как да е забързал клипа ;) 

    Редактирано от Кико (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Играта беше сензация като излезе първо 2009 или 2010. След това полека-лека работите затъпяват, а не се развиват (освен колите визуално). Поне аз не бих я купил. Плюс това атмосферата е пластмасова и няма никакво усещане (земем например да сравним със сталкер или вещера). Нищо, че не са рейсъри. 

    Плюс от мен за труда при направата на темата.

    Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ами точно при тая игра нещата са се развили много. Говорим и за разни допълнителни опции, като например голям избор на метеорологично време и избор на време от денонощието. Това ако говорим за графиката. Но както казах, най-голямото развитие е в усещането при каране. Преди не играех с волан тия игри, защото са доста по-зле от други подобни игри, играни с волан като моя. А когато играех с клавиатура, просто задължително тябваше да карам с включен тракшън контрол и АБС.  И най ме тормозеше мъртвата зона на волана ми, която тук е намалена, макар че има какво още да се желае с една допълнителна настройка за това. Място за развитие има още и както казах, това е в развитие на пълната симулация и кокпитите на автомобилите. Да не говорим, че няма и DX12. Лично аз не съжалявам за това, че си я купих. Искат и повече пари от F1 2015, но пък то последната година поскъпнаха всички игри заради тия нови защити. Та ето една причина да ударим едно рамо на хакерите ;) Щото те явно са полезни дори за тия, които си купуват игрите. А една игра се купува не само за да се играе офлайн, а и за да имаш връзка онлайн, каквато обикновено няма при пиратските копия. 


    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 26 минути, kimstera написа:

    Играта качена ли е в някой торент или е нужно време за да бъде хакната ?

    Ами...лесно е да провериш сам. Някакъв гледам я качил и пише да чакаме за крака. Хаха. Ще има да почакаме :P

     

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Доколкото разбирам, аз съм един от малкото, дето може да играе тая игра. Няма кракове, няма демо. Но колкото повече играя, толкова повече се влюбвам така да се каже в тая игра. Оставям недосатъците настрани и търся още положителни неща. Пуснах се в кариерата с Maclaren Honda и  о, баня, о, кеф. Самият аз се учудих, че правя обиколка след обикола на Албърт Парк в Австралия без наказания за сечене на завои. Просто карам и усещам, че карам и карам и карам, а това е все едно съм го правил цял живот с тоя автомобил и на тая писта. Играл съм много пъти на тая писта при предните F1, защото това е била почти винаги първата налична писта. Но никога не съм имал нито добри резултати, нито чисти обиколки. Тук обаче нещата са различни. Не вярвам да съм задобрял толкова, че да направя десетки поредни обиколки без грешка, но просто играта предразполага към това. И без тракшън контрол, без АБС! Просто чудесно направена игра. Затова ми става леко смешно на критиките, че нямало развитие. Нима? Ето например развитието в кариерата:

     

    2016-08-24_030326.jpg

    Събираш точки, дава ти възможност за ъпгрейди, но не веднага, а при следващи състезания:

    2016-08-24_030636.jpg

     

     Ти просто си човека, който иска да развие болида по определен начин и ако си имаш точките, демек си се доказал в нещо, то екипа се захваща да подобрява болида! Супер! Не знам как ще подейства при следващи състезания и по време на цялата кариера, но трябва да се има предвид, че и останалите се развиват.  

     

    Или другото добро при кариерата - изпълняване на задачи за отбора. 

    2016-08-24_030821.jpg

     

    2016-08-24_032648.jpg

     

    Задават ти задачи, ти трябва да ги изпълниш и за определено качество на изпълнението ти дават точки. Тоест, вдига ти се репутациятая, а  с тия точки може да поръчваш бъдещи ъпгрейди. Поне това разбрах засега.  Нямало развитие? Ха. Това наистина е супер. В интерес на истината не съм играл предните кариери, но тая е достатъчно завладяваща. Пускаш си две 90 минутни сесии, една 60 минутна, квалификация в 3 части, състезание. Просто се потапяш в атмосферата на F1,  а тая седмица следва Белгия, което ми напомня да...

    Редактирано от Кико (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Оk. Рахат да ти е тогас.:)

    За да не е комент не по темата, да добавя 1 клип. 5 години едно и също. Всеки сам си преценя.

    И как тъй няма дх12? Е че те с това я рекламираха основно....

    Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 6 часа, Julius Decimus написа:

    Оk. Рахат да ти е тогас.:)

    За да не е комент не по темата, да добавя 1 клип. 5 години едно и също. Всеки сам си преценя.

    И как тъй няма дх12? Е че те с това я рекламираха основно....

    Смятам, че доста из късо следях играта, преди да я обявят, че ще я има изобщо и един път не съм видял КОЙТО и да е, да казва "ДХ12"  Също така съм играл всяка една от както Коудмасатърс купиха правата и съм забелязвал разликите. Особено с новия енджин, но 2015 беше яко орязана от features (препдолагам именно заради енджина и липсата на време) но ето, че сега старите са върна, както и има нови, добавени. В момента не съм в нас и не съм играл 2016, но и вероятно ще чакам да падне малко цената. Колкото до мултито, то работеше и при пиратката (поне миналогодишната) ама тва Денуво ми резна клона, хаха

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ами...какво да кажа след 16 часа игра. Кариерата почнах на средна трудност, но ми даде по 45 минути сесии, та след 2 часа играя я рестартирах и направих реално време - 90/90/60 мин  за практичните сесии. Оказа се, че на medium  трудност съм по-бърз с около  2 секунди от съотборника си Дженсън Бътин :P и по-бърз с около секунда от Хамилтън и Розберг. Май съм объркал трудността, ама карай. Има още 3 или 4 нива на трудност над моята medium, а под тая трудност още две. Общо взето 6 нива на трудност, което е предостатъчно да си настрои човек играта, стига разбира се да знае, какви времена може да очаква. Кариерата е ОК и до най-дребния детайл, но при обиколките за време промяна няма и по-точно в класациите. Пак същите от години насам. Една обща класация за всички и трудности с превъртане на страницата и намиране общия брой на участниците, за да преценя къде съм долу горе. Освен това отново няма класации по автомобили и по други неща, като например по ABS, TC, скоростна кутия. А това дразни. Аз примерно сега съм се хванал да карам с Макларън и се чудя, къде са най-добрите с Макларън в тия класации. Примерно първия с най-добро време се оказа на 770 място, а аз на 2600 някъде. И докато разбера колко са участниците, ми отне поне 5 минути да превъртам класацията, щото вече са десетина хиляди. И когасто някой смени болида, времето му с Макларън се заличава и...щях да кажа нещо. Е да, тъпо е и не е по-различно от старото. Пък аз обичам да играя с класации и то с класации, дето стоят с години, а не да се сменят през месец, както например при Assetto Corsa. Ей и затова малко ми се отщя да играя там, че нулираха класациите. Преди 2-3 години се бях захванал с DIRT 2  да подобрявам времена с един Ford Escort. Стигнах до топ 30 или 40 доколкото се сещам от над 100 000 участници. е това се казва работа - класация, дето стоя години, аз се включих чак накрая като си купих DIRT 2  и победих 99.95% от участвалите.Сега вече класацията я няма, но пък успях да си направя клипчета, което все е нещо. Не знам какво стана с Racenet  на Codemasters,  трябва да проверя, ама май заебаха нещата. Там поне имаше тръпка, класации...

     

    Днес си мисля, докато не навъртя на тая игра 100 часа да не спирам :P Определено има какво да ме грабне за 100 часа, особено тая кариера...която мразя по принцип. При нито един рейсър май не съм превъртал кариерата, дори при GRID, дето имах хиляди часове игра. Мразя да стигам до края, щото след това празнота. 

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Днес имаше някакъв ъпдейт, където заедно с оправянето на доста бъгове, има и нещо интересно за мен - корекция в класациите, които са занулени. Корекцията се състои и в това, че вече могат да се видят общия брой на участниците и не е необходимо да се превъртат 5 минути, за да се стигне до последния и да се разбере общия брой участници. Все пак това е една малка частица към  по-добрите класации, които все така са си доста постни, липсва подреждане по болиди, включени помощни системи и т.н.  

     

    След още малко игра мисля, че наистина тая игра е голяма крачка напред спрямо предните версии. Сега просто ми прави кеф да карам, ей така, за кеф. Преди просто се насилвах, защото най-обичаният спорт от мен е Формула 1.  Сега гледам тренировките на Монца и едновременно с това си карам на Монца. За първи път не се насилвам да карам тая игра, а се стремя да разбера логиката. В смисъл, че не е все едно дали караш кола със 100 к.с.  или 10 пъти по-мощна и два пъти по-лека. 

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Мдаааа:

     

    2016-09-05_181615.jpg

    Типично за Codemasters. Тоя път се забавиха само 20 дена, а не като при DIRT Rally - една година.  А уж Codemasters  работели с АМД...

     

     

    Ето защо ми харесва тая игра:

     

    Тук всичко е изключено, натискам педала на газта и спирачката едва едва, да кажем една трета или една четвърт през голяма част от обиколката. Колата поднася, отнемам газта или коригирам с волана, тя влиза в правия път. Това го няма при много други игри. Вярно, на дъжд с изключени системи трудно се кара, но пък е невероятно, ако изобщо успееш да завъртиш добра обиколка. Това става след много обиколки с удари в стената, но става. И това е доброто на тая версия. Не че това е кой знае колко добра обиколка, но пък без TC и ABS  е авантюра. и точно тук негодувам срещу класациите на Codemasters. Така и не ги разделиха, а сложиха всички на куп. Сега ако включа TC  и ABS,  ще дам няколко секунди по-добро време. Но това е обезкуражаващо за тия, дето се мъчат да покарат истинска F1,  а не някаква измишльотина с TC  и ABS. 

    Редактирано от Кико (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.