Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте. Може ли някой да ми каже каква е точната ситуация при тези две компании? 

Една обща фирма ли са, Мтел придоби Близу ли или просто си сътрудничат?

Аз досега съм клиент на Близо и тъй като скоро ми изтича договора се обадих на съпорта им как да го подновим.

Те ми обясниха, че работят заедно  с Мтел, но за подновяването трябвало да посетя офис на Близо задължително.

Направих го, но не ми стана ясно какъв е бил смисъла, защото сега навсякъде ми пише. че имам договор с Мтел, 

логото Близо отсъства. Можеше спокойно да отида в офис на Мтел, който ми е по-близо или дори да подам заявка

по интернет и да ползвам  промоция.

Каква всъщност е същинската истина?  

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Щом си ги питал и са ти казали, че за подновяването на договора трябва да отидеш до офиса на blizoo какво има да го кометираме? Отиваш кадето са ти казали и го подновяваш. На мсат мога да си плащам месечната такса в който си искам техен офис или по easypay, ама когато трябва да си подновя договора искат да е в същия офис в който са сключени и предните договори.

Редактирано от ined (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 52 минути, ined написа:

Щом си ги питал и са ти казали, че за подновяването на договора трябва да отидеш до офиса на blizoo какво има да го кометираме? Отиваш кадето са ти казали и го подновяваш. На мсат мога да си плащам месечната такса в който си искам техен офис или по easypay, ама когато трябва да си подновя договора искат да е в същия офис в който са сключени и предните договори.

Ами защото по договор аз вече не съм клиент на Близо, а на Мтел. Независимо, че посетих офис на Близо и подписах там.

Дори на сайта на Близо вече не ми излизат месечните сметки и ме подканят да се регистрирам в сайта на Мтел, за да ползвам подобна услуга.

Първо, че до нас (около хотел Плиска, София) имам тъкмо два офиса на Мтел, а офиса на Близо е чак в Скай сити и си е разкарване и загуба на време.

Второ ако знаех, че е така щях да подам заявка онлайн през сайта на Мтел и да спечеля една месечна вноска.

Изобщо може да се каже, че в известна степен ме ощетиха без да ми стане ясна причината.

А служителката на Близо много настояваше да посетя техен офис и аз помислих, че просто не искат да ме загубят като клиент, но 

сега разбирам, че не е така и вероятно самата служителка е била зле информирана какво се случва.  

Редактирано от Rewivo (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера какво точно целиш с тая тема, тука да се оплаваш все тая,

да беше питал като се бил в офиса на blizoo защо не можеш да подпишеш договора в mtel или онлайн.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, ined написа:

Аз не мога да разбера какво точно целиш с тая тема, тука да се оплаваш все тая,

да беше питал като се бил в офиса на blizoo защо не можеш да подпишеш договора в mtel или онлайн.

Не се оплаквам, а питам ясно в прайм поста си -  каква е ситуацията с тези две фирми?

Защото е странно да не знам към кой оператор имам договор.

Ами всички модеми и други устройства в къщи са собственост на Близо, с които имах първоначален договор. 

Утре може да дойде някой и да каже, че  си ги взимат щом вече не съм техен клиент и за капак да си придърпат и кабелите.

А какво да ти кажа за офиса им. Отгоре пишеше Близо, но персоналът бяха с дрехи с лого мтел и доста ниско ниво на обслужване.

Две момичета се хранеха, а едно момче започна да ме обслужва и беше леко груб - платете си първо вноската. Викам ок. А той - хайде давайте парите.

Бях с една приятелка и бързахме за други неща и затова си прехапах езика и се въздържах, но иначе бях на косъм да си взема шапката и да напусна офиса при 

такова отношение. Имах чувството, че общувах с глухонеми. След като ми ввзе парите оня изведнъж реши, че е най-добре едното момиче да продължи с мене, 

Може би защото му поставях въпроси точно за това, което и тука питам, а той се правеше на ни чул, ни разбрал.

Мацката се залепи за един лаптоп и с нея пък съвсем не можеше да се води разговор. Честно казано съм доста разочарован от обслужването.

В тази безработица не си давах сметка, че назначават хора от кол и въже, както обичам да казвам.

Сега ново пет - за да мога да си гледам сметките онлайн ще трябва да ходя отново в офис на Мтел и да подавам някакви декларации, молби и да ми снимат личната карта,

защото такава била процедурата. При Близо достъпа си беше много по-лесен.     

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Доставчици бол. Защо се напъваш точно на тези, известни с отвратителното си обслужване? Още повече да подписваш нов договор кой знае за колко? Толкова ли няма български фирми, вместо да храниш чуждестранни акционери?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Факт е, че няма български мобилен оператор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Все си мисля че темата не е за мобилна услуга, а за кабеларка, евентуано интернет..  А за последното всички са по-читави от близалките с архаичния DOCSIS.  С изключение на места, където няма друго като ADSL.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, Rewivo написа:

Аз досега съм клиент на Близо

която не предлага мобилни услуги - каб.ТВ и интернет.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Цитат

Не се оплаквам, а питам ясно в прайм поста си -  каква е ситуацията с тези две фирми?

Баш шефа е Карлос Слим ама стъпил на портфейлчето си от 50 милиарда $ може и да не е чувал че има такава държава като България. Затова пък си има директори дето да управляват фирмите му. В една друга тема вчера коментирахме интервюто на един от директорите им в капитал какво смятат да правят за в бъдеще с мтел и близу. Ако те интересува: http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2016/12/09/2880036_oskar_fon_hauske_v_bulgarskiia_mobiltel_shte_e/

Редактирано от ined (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, ined написа:

Баш шефа е Карлос Слим ама стъпил на портфейлчето си от 50 милиарда $ може и да не е чувал че има такава държава като България. Затова пък си има директори дето да управляват фирмите му. В една друга тема вчера коментирахме интервюто на един от директорите им в капитал какво смятат да правят за в бъдеще с мтел и близу. Ако те интересува: http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2016/12/09/2880036_oskar_fon_hauske_v_bulgarskiia_mobiltel_shte_e/

Само в това интервю има "дребни" грешки, допуснати уж неволно за да се направи скрита реклама на компанията. Те има доста да дерзаят докато стигнат втория по големина мобилен оператор в света

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, Rewivo написа:

А служителката на Близо много настояваше да посетя техен офис и аз помислих, че просто не искат да ме загубят като клиент, но 

сега разбирам, че не е така и вероятно самата служителка е била зле информирана какво се случва.  

Просто е - служителят, при който подписваш нов договор, или преподписваш, си лапа една комисионна :) . Затова служителката е настоявала да отидеш при нея. Не че ѝ пука много за теб.

Ти, ако имаше малко акъл, щеше в срока да си пуснеш една заявка към М-тел през сайта, и да хванеш промоцията. Сигурен съм, че нямаше да ти я отхвърлят :) . И като имаш някакви въпроси, най-доброто решение е да отидеш в офис на оператора, и да питаш там. А не да четеш какво ще ти напишат случайни хора по форумите.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, Rewivo написа:

Не се оплаквам, а питам ясно в прайм поста си -  каква е ситуацията с тези две фирми?

Защото е странно да не знам към кой оператор имам договор.

Ами всички модеми и други устройства в къщи са собственост на Близо, с които имах първоначален договор. 

Утре може да дойде някой и да каже, че  си ги взимат щом вече не съм техен клиент и за капак да си придърпат и кабелите.

А какво да ти кажа за офиса им. Отгоре пишеше Близо, но персоналът бяха с дрехи с лого мтел и доста ниско ниво на обслужване.

Две момичета се хранеха, а едно момче започна да ме обслужва и беше леко груб - платете си първо вноската. Викам ок. А той - хайде давайте парите.

Бях с една приятелка и бързахме за други неща и затова си прехапах езика и се въздържах, но иначе бях на косъм да си взема шапката и да напусна офиса...

На мен ми звучи по-скоро като оплакване, защото още в пост №2 са ти отговорили каква е ситуацията с М-тел и Близу. Какво неясно има? М-тел закупиха Близу - точка. Това и в прав и в крив текст означава, че вече М-тел е собственик и ведно с това придобива всички активи на оператора Близу, включително, оборудване, клиентите и т.н.. Ходил си в офис на Близу, защото процесите по консолидиране не стават за един или два дни. Двата оператора използват различни технологии за предоставяне на услугите си. Та до тук не се вижда нищо неясно. На практика ти ползваш технологиите на Близу, но подписваш договор със собственика М-тел.

Сега вече от цитирания ти пост, звучи като да се оплакваш от отношение. Разбира се всеки има право да се жалва, обаче варианти бол. Най-елементарно е да си вдигнеш шапката и просто да идеш в друг офис, там пък може служителите да се окажат по-мили. Ако темата ти е просто да споделиш мъки и да си изкараш натрупаната емоция, хубаво Разбираме те - дано това ти помага. Ако искаш съвет как да им го на*укаш, знаеш българина разбира от всичко по много и това ще те посъветваме :)

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, exwol написа:

На мен ми звучи по-скоро като оплакване, защото още в пост №2 са ти отговорили каква е ситуацията с М-тел и Близу. Какво неясно има? М-тел закупиха Близу - точка. Това и в прав и в крив текст означава, че вече М-тел е собственик и ведно с това придобива всички активи на оператора Близу, включително, оборудване, клиентите и т.н.. Ходил си в офис на Близу, защото процесите по консолидиране не стават за един или два дни. Двата оператора използват различни технологии за предоставяне на услугите си. Та до тук не се вижда нищо неясно. На практика ти ползваш технологиите на Близу, но подписваш договор със собственика М-тел.

Сега вече от цитирания ти пост, звучи като да се оплакваш от отношение. Разбира се всеки има право да се жалва, обаче варианти бол. Най-елементарно е да си вдигнеш шапката и просто да идеш в друг офис, там пък може служителите да се окажат по-мили. Ако темата ти е просто да споделиш мъки и да си изкараш натрупаната емоция, хубаво Разбираме те - дано това ти помага. Ако искаш съвет как да им го на*укаш, знаеш българина разбира от всичко по много и това ще те посъветваме :)

Не е до на@укването. Не знам как е при вас, но аз специално предпочитам да нямам грижи с оператора. Както например нямам идея каква марка ми е 

готварската печка в къщи, но е важно да си бачка. Скапе ли се обаче тогава се налага човек да й обърне внимание и става сложно.

Така и тук - досега си плащах сметките през изипей, нета и телевизията си вървят и всичко е наред. Сега се надявам тази идилия да продължи и 

да влагам енергия и време само за приятни неща. :shock11:  

Редактирано от Rewivo (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малиии.:( Дойде ми първата фактура от Мтел и всички илюзии, че по Коледа ставали чудеса се стопиха като декемврийска снежинка. 

Тия са ми сложили двойна месечна такса. Така било първия месец - плащаш за минало време и ти начисляват и една прогнозна такса за до края на януари.

А ония пари, които предплатих за прекратяването на договора с Близо не мога да ги видя. Все пак служителка ми каза, че ми се водят "депозит" и можело 

да покрият част от сметката ми с тях. Тия ме заклаха Новогодишно. После как да не чакаш да ти изтече договора и да избягаш на минутата? Следващите 2 години 

ще ми се видят бая дългички. :eek::shock11::emoji_smiley-15: 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По всички оператори първото плащане е със солчица в раната.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от taika
      Здравейте, от известно време имам проблем с wifi на рутера, когато се свържа с интернет ми казва "Ограничен достъп". Проблемът не е от рутера, защото и други хора се свързват, а и аз се свързвам с телефона ми, а при други мрежи нямам проблем. Моля за помощ. Благодаря!
    • от Лина Георгиева
      Здравейте!  ^_^
      Преди няколко месеца се нанесох в София. С преносим 4G модем от Vivacom на ограничен брой GB-ти на бърза скорост съм, които обаче много бързо ми свършват (в рамките на 2 седмици). Затова търся компромисен вариант с домашен интернет, който да делим с моята съквартирантка. 
      Ще е чудесно, ако е:
      1. С приблизително еднаква скорост на Upload и Download около 100mbitps
      2. Цена около 15-20 (25лв. макс)
      3. Без договор 
      4. По възможност, с включен рутер (безплатно, под наем или с еднократно заплащане)
      Много бях харесала офертата на Булсатком, но се оказа, че нямали покритие в Студентски град. Чувам и противоречиви мнения за Оптиком. Металан вече за съжаление няма (собственост е на Мтел?). А Близу сякаш не е оферта. С мобилни оператори не ми се обвързва повече сякаш. 
      Вие от кои доставчици сте доволни? Моля, препоръчайте ми! 
    • от iconi95
      Здравейте!
      До този момент ползвам услугите на варненският интернет доставчик TCV, ако това има значение, но напоследък имам едни spike-ове, които не се забелязват по време на браузинг, а по-скоро по време на геймнинга. Тези падения се оправят временно при рестарт на рутера, а от скоро вече и от това не се оправя. Направих и ъпдейт на фърмуера на рутера, белким нещо се промени - нищо. Хммм.., а защо не свържа направо ЛАН кабела към компютъра, лишавайки се от функциите на рутера? Устройва ме, така и направих. Свързах кабела,  (забравих да вметна, че до сега съм използвал интернетът безжично) влязох в IPv4 настройките, за да въведа предоставените ми от доставчика данни, а именно IP адрес, net mask, gateway и DNS и .. нищо - изписва ми неидентифицирана мрежа. Моля, помагайте!
    • от Mastan Myumyunov
      Имам един проблем с компютъра ми ! Като е студено в стаята интернета почти не се заежда като запаля печката почва бързо да зарежда. Как се оправя това?          
    • от edokredo
      Добър ден имам нов комп и преди малко инсталирах уиндоус 7 ултимейт , а на флашка си свалих интернет драйвъри ,но като се пусне инсталацията ми показва ето това....Моля за помощ

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.