Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте, интересувам се от всички плюсове и минуси на двете марки и модели коли. Който се сети нещо, нека да добавя в коментарите отдолу.

Относно БМВ-то...говоря за (2004-2006 година) около 300-380 коня, ориентировъчно понеже гледам, че са на доста по-ниски цени (10-16 хил.) от тези от 2008-ма нагоре, които са над 20-25 хилки. 

Относно Аудито...същата работа... 2004-2007, 4.2 двигател 250-350 коня, защото вървят 10-16 бона, а тези над 2008-ма .... около 40-50!

Интересува ме кое колко гори, кое повече харчи, кое кара по-добре зимата в снега, кое ускорява по-бързо, дизел или бензин, на кое му е по-скъпа поддръжката, тези цени на моделите нормално ли е да са 10-16 хилки...да не ми пробутат купета с гуми и т.н. Абе, каквото се сетите ще се радвам да го споделите с мен. :)

п.п - което и от двете да е...АВТОМАТИК ще е, в момента съм с мерцедес w202d ръчка и ми омръзна градско 1ва 2ра 1ва 2ра..

Благодаря предварително! :) 

Редактирано от nikola_dimitrov95 (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти кола ли ще караш или ще пилиш гуми? Първо направи справка колко ще е данъка на тези "коне" Пък тогава питай за разход. В градски условия - минимум 20 на 100. Да не кажа че за голяма кола е трудно из малки задръстени централни улички. Автоматика и той ти вдига разхода с +10%. В голямото задръстено село с 1 - 2 - 1 - 2 е още по-зле.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, Филипов написа:

Ти кола ли ще караш или ще пилиш гуми? Първо направи справка колко ще е данъка на тези "коне" Пък тогава питай за разход. В градски условия - минимум 20 на 100. Да не кажа че за голяма кола е трудно из малки задръстени централни улички. Автоматика и той ти вдига разхода с +10%. В голямото задръстено село с 1 - 2 - 1 - 2 е още по-зле.

Направих си сметка, спокойно. Да, за разхода питам. 20 на 100, 30 на 100 няма проблем. Щом питам значи мога да си го позволя. Просто се нуждая от отговор на въпросите ми. Ако всички мислеха като теб нямаше да има скъпи коли. Всички щяха да са с голф кадетчета.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 съвета ми е да не закупуваш автомобил с такъв двигател!

Иначе за Audi-A8 4.2TDI само хубави неща  малко повече масло събира и има втори въздушен филтър.

Дюзите са му по-здрави от на 3.0TDI, относно разхода  е повече гори както и да го караш.
Предимствата на 4.2  мотора са безброй, а и при нормално извънградско каране със 120-130 км/ч разходът на гориво е м/у 7,5 - 8л.
Истината е в 4.0 и 4.2 TDI ясно е,че с 3.0 ще минаваш много по-евтино във всяко отношение. 
аз лично бих си купил Audi A8 4.2 (TDI) разликата със бензиновия ДВГ почти никаква.
моята препоръка e ЗА Audi 4.2 TDI по скъп е от 4.0 TDI L  и който модел да вземеш ще си много по доволен от-

БМВ x5!
и да не забравиш да се похвалиш.Поздрави!

 

Редактирано от Two Steps From Hell (преглед на промените)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Aз също съм карал 4.2 TDI (даже тук съм пускал снимки с разхода до почивката ми в Гърция и беше около 7 на 100) и мога да кажа само хубави неща. Много просторна и комфортна кола. Няма нещо, което да ѝ липсва. Здрава е и няма особени проблеми. 

Давам глас за Ауди, защото съм карал такова. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, angelovarna написа:

Поддръжката на употребявани автомобили от двете марки зависи от собственика им - с какви части и пр. ще ги обслужва.

Като можеш да си позволиш 30/100 градско, защо питаш коя от двете ще е по-икономична? 

На въпроса - "Кое кара по-добре зимата в снега" - шофьора кара, колата го вози. Калпав шофьор с 20 и с 200 коня да е, пак ще се завърти или по-лошо. 

Ако трябва да избирам между BMW и Ауди, бих заложил на Ауди. Но ако е втора ръка, никога, повтарям никога на оферта със сравнително ниска или средна за пазара цена. По-добре дай повече пари за малко по-стар модел, въпреки цените му по автокъщите. Така ще имаш шанс евентуално да уцелиш нещо сравнително читаво. 

После се замисли кола с над 200 коня, освен за дърпания и бързото ускорение на магистралата, които едва ли ще са ежедневие, струва ли се да се хранят. ;) Ясно е, че търсиш пичеловка, на 21-22 си, но все пак?!?

  

 

В цените за обслужване не би трябвало да има фрапиращи разлики освен в официалните сервизи, където са на мотото 
пък и човека щом си е направил сметаката и може да си го позволи не би трябвало да го претесни подръжката!

Редактирано от Two Steps From Hell (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз пък съм за BMW X5, защото там където спре AUDI A8 от там ще продължи BMW X5.  Въпреки, че аудито е по- по спрямо бмв-то, не забравям и де живея. Веднъж зимата да падне сняг и гледам по новините бедстващи люде по непочистените пътища. Тогава ще ти се иска да беше избрал BMW X5. Просто е по проходимо бмв-то и ще те закара там където аудито не може.

 

Редактирано от nikolela (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колегата nikolela е прав - по-добре SUV, отколкото лимузина. Особено зимата и особено по нашите пътища. Нали знаеш като попитали немски туристи след екскурзия у нас какво мислят за българските пътища, те какво отговорили?

- Ние в България пътища не видяхме, но като цяло страната е проходима с джип...

:)

По отношение на конкретните марки и модели - и двете са начин да заявиш на всеослушание: "Аз съм късопишко с комплекс за малоценност, който се опитва да компенсира това с мощна кола!". Защото всичко над 2500 кубика е безсмислено от практическа гледна точка. Не ти дава по-висока скорост, нито по-добър контрол над колата, нито по-голяма проходимост... Служи единствено за пилене на гуми по светофарите, където се съревноваваш с други подобни комплексари кой ще стигне пръв до следващия светофар. В посочения ценови диапазон един разумен и уверен в себе си мъж би си купил Toyota RAV4, около 2007г., 2.2 дизел. Гори два пъти по-малко, два пъти по-рядко се разваля от Audi и BMW и минава от там, където X5-цата затъва и чака да я извлекат.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Two Steps From Hell, ostavime, nikolela - Благодаря за добрите и адекватни отговори. 

Win_user - Всеки избира сам как да харчи парите си, ако това, че бачкам здраво и имам пари да си позволя добра машина ме прави късопишко, значи е така. 

В този случай препоръчвам на всички хора, управляващи скъпи автомобили да ги дарят на тези с големите пишки, за да слязат веднъж завинаги от голфа на дядо си и да се изкефят. 

И не...нямам никакви комплекси, нито искам да се състезавам. Имам пари и искам 200-300 коня двигател и лъскава кола, убий ме, сигурно съм единствен. ;) 

п.п - Уау, БМВ-то харчи по 15-20/100, а аудито 7-8...тук определено аудито взима точките в своя полза.

Ако се сетите за нещо друго в полза/критика за някоя от машините за късопишковци, казвайте!

п.п2 - ако е ауди а8, със сигурност ще е 4.2 ТДИ, точно на такава съм се спрял.

Може да кажете нещо и за цените...10-16 бона малко ли са за такава кола запазена втора ръка?

Редактирано от nikola_dimitrov95 (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, язе написа:

Това че Ауди А8 4,2 харчело 7- 8 наистина ме развесели...

Нали? Пасат 1.8 има разход на бензин 7, а Ауди 4.2 има разход пак 7. Мдамн...7 спряла на празен ход двигател може и да гори.

преди 5 часа, nikola_dimitrov95 написа:

И не...нямам никакви комплекси, нито искам да се състезавам. Имам пари и искам 200-300 коня двигател и лъскава кола, убий ме, сигурно съм единствен. ;)
......Може да кажете нещо и за цените...10-16 бона малко ли са за такава кола запазена втора ръка?

Седиш тук ми намигваш и ми говориш как имаш пари, а си броиш стотинките и купуваш втора ръка кола 300 коня, която ще ти изяде главата. Ще ти изяде главата, защото такива рядко не се карат душмански.. Данъци, поддръжка, ремонт и гориво ще ти изядат главата. И АКТОВЕТЕ. Ще я гледаш като паметник пред вас.
Купи си кола 1000 коня ако искаш, ама като я караш с галошите на дядо, защото ще си правиш тънки сметки и за гумите, ще се плъзгат и на полусъединител да я караш.
95-та година лапе пари имаш. Лъскава кола искало то, милото ми.

Редактирано от Гост (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,и двата автомобила са наистина добри.Пишете, че ще настъпвате яко газта. Тогава, моето предпочитание е AUDI a8 4.2 FSI quattro - модел от 2006, колата е с бензинова, с мощност 350 конски сили, ускорение до 100 км. за около 6.2 сек и добра стабилност. Наличието на quattro, почти елиминира преимуществото на Х петицата.С него и с качествени зимни гуми, снеговалежът не е никаква пречка и ако сте добър самарянин ще можете да теглите закъсали автомобили.Колата е чудесно съчетание между комфорт и спортно сърце. БМВ-то, ако го настъпите здраво, харчи неразумно много, има висок център на тежестта, което го прави не особено стабилно при завой с висока скорост.

Редактирано от larryone (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

larryone, ако си в този форум отдавна все на едно клипче трябва да си попаднал как BMW maniak си кара колата из затънтените третокласни пътища на Филипините или там в която и да е бананова република живее. Аз лично съм ги гледал и мога да призная, че ако това е нестабилно, то той трябва да е най-добрият състезател на света.

И не веднъж съм подкрепял мнението - по-добре за 15 хил.лв. премиум клас/среден клас автомобил втора ръка, от колкото чисто нов за малко отгоре в ниският клас.
Виж вече ако това са 1 вноска за среден/висок клас чисто нов е съвсем друга бира.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, larryone написа:

Тогава, моето предпочитание е AUDI a8 4.2 FSI quattro - модел от 2006, колата е с бензинова, с мощност 350 конски сили, ускорение до 100 км. за около 6.2 сек и добра стабилност.

За което ускорение грам няма да ти пука, като дадеш още 10 бона за основен ремонт на двигател на дърта кошница-еднодневка, която е изнасилвана от някой батко, който е имал пари да си я купи нова. Колко ли чифта гуми е изтъркала с пилене и дрифтове?
И колко й струва ремонта на скоростната кутия?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пич, не го слушай Симотехнолога, той може да ти развива страшни теории, но никога през живота си не е слядал в такъв автомобил, камо ли да е карал. Не очаквай от такъв дървен философ, който живее в някое затънтено бургаско село и си кара таралясника, който е 75 к.с. на газ и сам си го ремонтира, защото не му се свидят 20 лв. за майстор. Същият тоя никога няма да ти каже да си вземеш Ауди, БМВ или нещо друго, защото на него и през ум не му минава какво и как се случва с тези коли. Само е слушал, че някой бил казал, че може би е така... абе с други думи, идва малко като лафа: "Говори се, че се носи слух". Та на такива форумни драскачи не разчитай. Той и за разхода знае и за ремонтите, и за дупките по пътищата в неговото и съседните села и за всичко. Той тоя артист всичко пресмята в стотинки. Тоя ремонт колко струвал, оня ремонт колко струвал, двигателя щял да се счупи, скоростите и те... всичко. Пълни глупости. Пак ти казвам - не го слушай. Той няма никакво обективно мнение за автомобилите, защото е карал само 2-3 бараки на по 15+ години. Това са фактите. 

Вземи си това, което на теб ти харесва. Във форумите мнения ще чуеш много. Никога не съм карал Х5 и не мога да кажа, но Ауди 4.2 ТДИ съм карал доста и ти казвам мнение от първа ръка. Не си написал от къде си, но ако си от СФ, може да направиш и тестдрайв, за да придобиеш ясна представа. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 часа, язе написа:

Това че Ауди А8 4,2 харчело 7- 8 наистина ме развесели... :)

Едно дизелово ауди по новичко в икономичен режим или на нормално каране не би ме учудило ако го направи този разход. Но за бензиново ще е малко мисия невъзможна. Аз ако ти кажа че на нормално (макар че моето нормално е с малко по преиначени параметри) каране старата ми X5-ца преди да я тунинговам с препрограмирване на ECU редовно ми даваше разход 9-9.5л/100км 2.3 тона кола зацепена постоянно на 4/4 може пак смешно да ти се види! Но многократно ми е давала този разход. Разбира се че сме стигали и до 15/100км разход в планински пътища в състезателен режим но докато мине 60 км през планината и излезе на шосе още 150км и средния и разход е вече 11л.
Искам да кажа че тия разходи де ги пишете са много относителни и най вече зависят от състоянието на мотора и крака на водача.
Сегашната ми макар и със същия мотор (3.0D 245 кс) още като нова никога не можах да и сваля  разхода под 10.5 и в момента се върти около 11л/100км.

 

преди 8 часа, larryone написа:

БМВ-то, ако го настъпите здраво, харчи неразумно много, има висок център на тежестта, което го прави не особено стабилно при завой с висока скорост.

Какво ще рече неразумно ? Точно много разумно си харчи защото аз лично съм нямал кола която да харчи разумно (каквото и да значи това) при висока скорост още повече ако това пък бъде ауди.  Аз лично нямам наблюдения ауди да са икономични
Стабилността при колите е нещо много относително и най вече зависи от три фактора. Състояние на гуми, пътна настилка и задкормилно устройство. Всичко останало като център на тежестта, окачване, асистенти и подобни остават на много заден план. Много отдавна моделите X на беемве имат поведение на лек автомобил. Може и останалите SUV на другите марки да са така но нямам наблюдения. Тоест карал съм и една RAV4  преди време и също ми допадна как се държи на пътя макар и да беше рентакарска и с не толкова добри гуми.

 

преди 9 часа, larryone написа:

Наличието на quattro, почти елиминира преимуществото на Х петицата.

Може ли да конкретизираш колко е това  "почти"?

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имаш ли средства да наливаш пари в тази кола за застраховки , защото такава кола не е 1500 кубика а е 3000 има и над 3000 кубика и там застраховката няма евтина скъпа солена е . Така еми горивото ? на какво искаш да е метан , газ , бензин . По евтино ше ти излезе да си купиш ауди Q7 виждам в Добрич вече много ги карат и са евтини . Бмв х5 за мен си остава циганска кола каруца е .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не, че бих си взел ауди Q7, но просто питам...къде ги видя тези евтини 7-ци? Гледам, че не падат под 20-25 хиляди, докато Х5 има и под 20.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, BMW Маниак написа:

Едно дизелово ауди по новичко в икономичен режим или на нормално каране не би ме учудило ако го направи този разход.

 

Виж сега ,принципно е възможно но... понеже не се занимавам с дизели, та поразгледах за тия аудита и- това е разход извънградско (каквото и да означава това :)  ) предполагаем от производителя. Дмек в идеални условия с попътен вятър и вдигнати платна. На планетата Земя обаче,идеални условия няма- в България пък, хич. Само от скапаните ни горива, разхода се качва поне с 2 литра. Ко пусне и климатик,тия 7-8 отиват толкова далеч, че няма смисъл. И това ако кара суперкротко... А аз не знам,как се карат 300коне,все едно караш 50 та да ти дойде разход. Айде сега,на права магистрала с три платна и гладък асфалт, ще караш със 110 ли? Щото само така, това ауди ще даде такъв разход...

Изобщо,когато си купуваш кола от такъв к,лас, разхода на гориво не е основното което търсиш.

Слагал съм газ на Ауди А8 W 12  6.0. Пича е доволен, че на дълго му давала около 15- 16 на 100 газ. Лятото...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 22 декември 2016 г. в 12:51, ostavime написа:

Пич, не го слушай Симотехнолога, той може да ти развива страшни теории, но никога през живота си не е слядал в такъв автомобил, камо ли да е карал. ... Той тоя артист всичко пресмята в стотинки. Тоя ремонт колко струвал, оня ремонт колко струвал, двигателя щял да се счупи, скоростите и те... всичко. Пълни глупости. Пак ти казвам - не го слушай. Той няма никакво обективно мнение за автомобилите, защото е карал само 2-3 бараки на по 15+ години. Това са фактите.

Брей, че ги разбираш от къде съм, какъв автомобил карам, къде съм сядал и всичко останало. И в автомобил с посочените характеристики съм се возил, друг съм карал, но не е бил мой. И джипове знам как возят, мерцедеси също.
75к.с на газ - друг път. Пари не ми се свидят - преди ходих почти изключително само на майстори. След като многократно се опарих от пишман майстори, заради които си плащах прескъпо, реших да правя сам нещата - отговорно.
Не е въпросът в парите. Аз като си го правя сам и си купувам частите на клиентски цени, не ми излиза много по-евтино от сервиз. Обаче в сервиз си отиваш, за да ти счупят колата и да си платиш за това. Аз мога да си я счупя безплатно...
И ДА, СМЯТАМ с пари. Защото рано или късно нещо ще се прави. Въпросът е кога и какво. Да набуташ пари в стара кошница уж лъскава, защото хем твърдиш, че имаш пари, хем си бедняк и нямаш пари да си купиш нещо нормално е смешно, някаква пародия на тема е това. Такива избори на евтини лъскави коли свършват обикновено на автовоза към скрапа или към сервиза и следва много много плакане. В сервиза като те хванат на голо дупе...дупе да ти е яко.

Редактирано от Гост (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от Johann Goethe
      Здравейте, искам да си купя много мечтан за мен автомобил! Проблем е, че не съм сигурен какъв точно да е.  Бюджетът е между 10000 и 15000 евро, а предпочитанията са да е купе/лимузина/седан, Вие какъв избор ще направите на мое място? Бмв,ауди или мерцедес!
       
    • от ivanovr
      здравейте  , моля помогнете имам един проблем с аудуто 1.8и 125 коня .
      докато карам и като мина 50 почва да вие нещо да стържи смених каре вътрешно и външно но никакъв резултат гумите сащо джанти , амортисиори , лагери не не не ....
      отидох в сервиз и казаха че за смяна е скоросната кутия но се самнявам в това защото скоростите влизат добре при завой на ляво шумът идва от дясно колело и се осеща трептене на волана в краката ми и е непоносимо някой да е имал тоя проблем ? и как го е премахнал ще съм му много благодарен !!  
      ------ ШУМЪТ Е КАТО ---- ОУМ ОУМ ОМ ОМ ОМ 
      СЕ ЕДНО ЧЕ ПРЕСКАЧАТ ЗАБИ ИЛИ КАТО ЛАГЕР - НО СЪМ ГИ СМЕНИЛ!
    • от Eduard Pavlov
      Здравейте! Решил съм да си купувам нова кола и съм се спял на Ауди А4, след 2008 г. с новия фейслифт. Просто съм фен на Ауди и от доста време исках да си купя точно този модел. Преди имах Тойота Авенсис 2003 г.,(комби) 2.0 дизел 116 к.с. Не съм имал никакви проблеми с нея, здрава и икономична кола, но и малко тромава при изпреварване. Продадох я, защото беше на доста километри. Както и да е. Въпросът ми е какво Ауди А4 ще ми препоръчате вие? Къв мотор да търся? Ще ми се да е дизел, за да ми е по-икономична. Задъ;жително автоматик. Интересува ме какви са му предимствата и недостатъците? Надежда кола ли е? Може би ще се ориентирам към комби, заради по-ниската цена. Виждам, че тук в България тези Аудита започват от 14 000 лв нагоре. Но съм решил да си търся от Швейцария или от Германия. Нямам доверие на автокъщите в България. Превъртат километражи, закрепват ги, колкото да ги продадат и кой знае какви проблеми имат. Знам, че поддръжката ще ми е скъпа. Предвидил съм го. Просто искам да съм сигурен, че съм направил правилен избор. Бюджетаът ми е около 15-16 хил. лв. Ще се раздам да чуя вашето мнение. Благодаря! 
    • от Деньо Денев
      Здравейте, престой да си купя кола и се спрях на БМВ,(Искам най-здравото бмв) но въпроса е кой модел да избера за бюджет от 5 000 до макс 6 000лв.  Без дизел.
    • от Black Dragon 777
      Здравейте на всичко.Тея дни си купих ауди а4 1995 г. 1.8. и искам да му сменя волана със по нов от тези на audi a3(1998),а4(1999)  от по новите или а6.( до 2000г.)Но проблема ми е че не знам дали ще съвпадне.Някое знае ли кой става и кой не ,защото не ми се иска да се купя някой и да не стане или да свалям този,за да разбера какъв трябва да си търся .Благодаря предварително .
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване