Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте след месец си вадя книжка и ми предложиха супер тънко мега запазено bmw 320 1996 , газ/бензин 

 

Колко струва поддръжката на самата кола ?
дайте мнения моля 

 

(ще помоля без фенски мнения искам реални мнения моля ви)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колко тънко са ти я продават. Задължително ако ще я купуваш проверка в сервиз, за да видиш в какво състояние е колата. 

Колкото до поддръжката тя си е скъпа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Автомобил с евтина поддръжка едва ли има. Колата си е бирник,така или иначе. Аз препоръчвам,особено ако сте млад и неопитен шофьор,да избягвате покупката точно на автомобил с марката БМВ. Вземете си някоя малка и скромна колица,хем и да се научите да карате,хем и да не е много мощна,че се почва една спирала,която понякога води до неприятни последици.

Поздрави.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моето мнение бяха много далеч от BMW, особено пък за първа кола. Бях писал в друга тема за японските автомобили.

Но първо, имаш ли определен бюджет с който трябва да се съобразяваш?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Смяташ ли че кочина над 20 години, на която и е взето здравето и ти я продават на цената на скрап (примерно) ще минава за "пичеловка"? 

Бе тя е по-дърта от теб, и за първоначално обслужване ще трябват поне 1000.  А много подозирам че двигателят е издухан и е за основен ремонт. Да не говорим за подробности като размер на данъка, гражданска отговорност и т.н. - поне 200 - 300 на година повече.

Има поне 20 теми за новобранци, ориентирай се за нещо до 100 коня с предно поне за 2-3- години. Колко ще караш на година и кой ще ти плаща горивото?


  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо в днешно време всеки втори младеж при първата кола трябва да е  БМВ! ми не е лоша кола ама лятна кола относно поддръжката,  да  кажа като ти дойде времето за смяна на накладки примерно и ти кажат за смяната им по 80 лв или амортисьор за смяна които китайския и най ефтиничкия е към 100 лв тогава и на мен ще ми се доплаче :D

Първо се допитай от хора майстори от сервизи най напред преди покупката на тази кола аз лично мога да кажа всичките лоши черти на този модел (Е36)

Добрата кола за мен си остава VW Golf 4 1.6 бензин 1999/2003 страхотна народна кола 2 пъти по здрава от модела избран от теб на БМВ и като цяло супер евтина поддръжка и е по джоба на всеки! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Филипов написа:

 Смяташ ли че кочина над 20 години, на която и е взето здравето и ти я продават на цената на скрап (примерно) ще минава за "пичеловка"? 

Бе тя е по-дърта от теб, и за първоначално обслужване ще трябват поне 1000.  А много подозирам че двигателят е издухан и е за основен ремонт. Да не говорим за подробности като размер на данъка, гражданска отговорност и т.н. - поне 200 - 300 на година повече.

Има поне 20 теми за новобранци, ориентирай се за нещо до 100 коня с предно поне за 2-3- години. Колко ще караш на година и кой ще ти плаща горивото?

Ти у ровър със седем човека тривратка возил ли си се ? :D Щото аз съм, та няма голямо значение баБарец ли е или нещо друго, от задкормилното устройство е... До 101 коня данъка е нисък и на газчица търси нещо като Corsa, Clio, Peugeot 106, Saxo (206 е гробник според мен и е супер трошлива кола), fiesta, focus също не са лоши, mazda 323 евентуално с някой от бензиновите мотори. По желание е като неопитен фАфьор да гледаш за ABS и е желателно, но не задължително ESP, но за малко пари трудно ще се намери, та гледай за ABS поне. В Мобилето го пишат антиблокираща система май.  @PopoFF ти е дал много глупав съвет да подходиш за първа кола към VAG, недей никога, особено прословутите им мотори 1.4 и 1.6 от тези години, най-калпавата кутия правена някога, ще ти побелеят косите направо, тъй като говоря от опит и Seat-а ни с такава кутия и мотор точно 1.4 75 коня мотора, май бяха няколко, но всичките са калпави заедно с 1.6 75 и 101. 1.8 125 може би става, но нямам наблюдения там. 1.9 tdi също са добри повечето.

За BMW ти трябват 3 неща - пари, гащи и шофьорски умения. Аз като знам колко мога да карам на 18 изобщо не бих взел BMW.  Колите са супер, просто при нас идват на по 800К километра и после приказваме колко са лоши.

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, Монката написа:

(май) бяха няколко, но всичките са калпави заедно с 1.6 75 и 101. 1.8 125 може би става, но нямам наблюдения там. 1.9 tdi също са добри повечето.

Колега нищо лично но наблюденията ти относно ГОЛФ 4 за 1.8 ДВГ  и 1.9 са погрешни всъщност са най калпавите при 1.8 дизела скоростната кутия бързо издава багажа а при 1.9 са много хлабави моторите!  1.6 мога да ти кажа много добри думи и не само от мен ще го чуеш а и от всеки сервиз който попиташ един майстор ще ти каже напълно същото имам приятел който имаше 1.6 мотора 1999г 80000 км е изминал без да смени нищо по нея освен едно масло! не съм фен на VAG но е в пъти по читаво от (Е36 1996)! човека иска някакъв съвет и му го давам за да има някаква представа това че говоря за ГОЛФ не  препоръка да си я купи, макар че като за първа кола не е лоша също и Mazda 3 и по горе където си ги споменал.

Редактирано от PopoFF (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз имам наблюдения директно над тези коли, тъй като имам приятели с такива, познати.. Не само една. Както и всичко в този лагер Seat, Audi... За шкодите няма да говоря, че там моторите са други и по-малки за Fabia специално. Наблюденията ми за VW като цяло са доста лоши и не препоръчвам на никого да си купува каквото и да е от VAG-ините. Накратко - Renault, Mazda и Ford според мен имат най-здравите коли в ниския клас. Качим ли се по-нагоре нещата са съвсем различни. Естествено, чупят се някакви дребни неща като ел. стъкла и дребни неща по инсталацията, но всичко е толкова евтино, че се пренебрегва напълно на фона на здравите и икономични двигатели, все пак най-големият разход на една кола е горивото.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

До колкото разбирам наблюденията ви са изцяло взети от форуми или от думи казани от приятели и познати, както споменавате в по горния пост!
Друго е да сте в сервиза да разглобите на ден по 3,4 коли и да разберете като цяло кокалите на всяка една кола.  Имам блиски и приятели който работят в сервизи и обслужват на ден по нат 30 коли и съм ходил и помагал много. На кратко имам някакво понеятие от коли.ако това го кажете пред един майстор с профисионален опит и стаж нът 20 години ще ви се измее за коли като Renault и Ford НЕ СПОРЯ като цяло не са лоши но всяка кола си иам свойте минуси и плюсове,но със сигорност колите който сте изброили не влизат в челната класация като най надежните и здрави коли в ТОП 5! Да кажа нещо относно VAG и усобено за Ауди А6 3.0 TDI 2009 давам простичак пример Бащами има такава закупена през 2011 на 87К-км сега е на опколо 216к-км и до сега са сменени само една водна помпа масло ремаци и два амортисьора Не виждам никаде и в нищо да е лоша кола Аз съм с Голф 5 и БМВ 530 2002 дизел с 280 HP и съм много по доволен от Golf  5  от колкото БМВ макар че след като съм го чипосал с генерация,  расхода ми градцко сега е 12-13/100 а преди беше смесено 10/100, и съм сменил по него само една турбина и 4 ри те амортисьори спирачните дискове и накладки! сега е  много по добър в всяко утношение по надежност от Голфа но съм по доволен от голфа по издражливост! Но това е друга тема VAG неса лоши като цяло въпрос на вкус :)

Редактирано от PopoFF (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Доколкото се сещам темата е за съвсем определена "кочина " на "тънкана". Че е запазено и пИрфектно според продавача е ясно. Че е безплатно само сиренето в капана за мишки също е ясно. Има много рискове без да се знае повече информация - написах някои от тях. Както и моето мнение че не е подходящо за новобранец. За теоретични обсъждания се насочете към съседната тема. Тук дори и бюджет не е ясен, както и други експлоатационни подробности.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Mомчета, бъдете сериозни! По- възрастни от вас коли и жени... имайте малко самоуважение.  :) Aвтора, ако не си автомонтьор, не бъди идиот! Тази 20 годишна каляска, няма друго освен поддръжка. Какво значение има евтино или скъпо, като ще го правиш постоянно? Ся, ко си мераклия да учиш занаят, друг въпрос...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами предложете ми някоя кола като за 1-ва ... до 1200,1300  не е много но това имам :|

Seat ibiza 1997 година 101 к.с

Редактирано от П. Димитров (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 часа, П. Димитров написа:

Ами предложете ми някоя кола като за 1-ва ... до 1200,1300  не е много но това имам :|

Seat ibiza 1997 година 101 к.с

Като ти е такъв бюджета - нищо не взимай, защото тези пари са само за първоначално обслужване, регистрация, застраховка, гуми.... За друго няма да ти стигнат.

Редактирано от Viiipeer (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, Монката написа:

Аз имам наблюдения директно над тези коли, тъй като имам приятели с такива, познати.. Не само една. Както и всичко в този лагер Seat, Audi... За шкодите няма да говоря, че там моторите са други и по-малки за Fabia специално. Наблюденията ми за VW като цяло са доста лоши и не препоръчвам на никого да си купува каквото и да е от VAG-ините. Накратко - Renault, Mazda и Ford според мен имат най-здравите коли в ниския клас. Качим ли се по-нагоре нещата са съвсем различни. Естествено, чупят се някакви дребни неща като ел. стъкла и дребни неща по инсталацията, но всичко е толкова евтино, че се пренебрегва напълно на фона на здравите и икономични двигатели, все пак най-големият разход на една кола е горивото.

За Рено не съм никак съгласен, но за другите две марки, да. И Мазда и Форд са на много високо ниво като стари автомобили, ако се изключат проблеми с ръждата ( главно при Мазда) и проблеми с дизелите TDCI ( Форд). Фолксваген умния човек не взема никога, не защото е калпава кола, а защото и искат повече пари от обикновеното, като срещу повечето пари тая кола не предлага нищо повече, освен някакъв имидж. Ако за някой имиджа е важен, не може го отказа от Голф. Ама ако паричките са важни, от Голф надалече. и не защото скъпа поддръжка, а защото за тия парички вземаш няколко години по-стар автомобили, а тия, дето продават хептен старите гробници, искат пари като за 10 годишна Фиеста примерно, дето е в пъти по-евтина като поддръжка и ремонти. да не говорим, че е и по-млада, вози по-добре и се държи на пътя по-добре от престаряла четворка с изпуснали амортисьори и омекнали пружини. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 часа, PopoFF написа:

До колкото разбирам наблюденията ви са изцяло взети от форуми или от думи казани от приятели и познати, както споменавате в по горния пост!
Друго е да сте в сервиза да разглобите на ден по 3,4 коли и да разберете като цяло кокалите на всяка една кола.  Имам блиски и приятели който работят в сервизи и обслужват на ден по нат 30 коли и съм ходил и помагал много. На кратко имам някакво понеятие от коли.ако това го кажете пред един майстор с профисионален опит и стаж нът 20 години ще ви се измее за коли като Renault и Ford НЕ СПОРЯ като цяло не са лоши но всяка кола си иам свойте минуси и плюсове,но със сигорност колите който сте изброили не влизат в челната класация като най надежните и здрави коли в ТОП 5! Да кажа нещо относно VAG и усобено за Ауди А6 3.0 TDI 2009 давам простичак пример Бащами има такава закупена през 2011 на 87К-км сега е на опколо 216к-км и до сега са сменени само една водна помпа масло ремаци и два амортисьора Не виждам никаде и в нищо да е лоша кола Аз съм с Голф 5 и БМВ 530 2002 дизел с 280 HP и съм много по доволен от Golf  5  от колкото БМВ макар че след като съм го чипосал с генерация,  расхода ми градцко сега е 12-13/100 а преди беше смесено 10/100, и съм сменил по него само една турбина и 4 ри те амортисьори спирачните дискове и накладки! сега е  много по добър в всяко утношение по надежност от Голфа но съм по доволен от голфа по издражливост! Но това е друга тема VAG неса лоши като цяло въпрос на вкус :)

Имам и приятел със сервиз, който има точно Renault Megane 2003-та, а баща ми има 2005-та, едното е 1.9 dci 120 на 300 000 км с правени дюзи от гадния дизел и турбина, всичко друго е консумативи. На баща ми мегана е 1.5 dci 101 коня. Първо, че харчи 6 на 100 градско и второ, че за 30 000 километра и 2 години по окачване и двигател не е пипано абсолютно нищо освен консумативи. Mazda около 2000-ната година бяха с Ford в комбина, та частите на Mondeo и 6 бяха като да се застреляш. Билдера го е казал - не получаваш повече освен имидж. Всичко зависи от предишния собственик. Не си купувай VAG особено 1.4 и 1.6, имахме Vario(Ibiza) 2002-ра кутията се чупи от раз без никакъв проблем, гоуфо ползва абсолютно същите мотори и скоростни кутии. 

Честно казано дори Fiat не отстъпва по качество на другите ако е в добро състояние. БМВ, ауди, мерцедес само от магазина, че иначе са ги карали "баби" до магазина и са на "реални" 160 000 км нов внос. Не съм казал, че колите са лоши, за мене голф 4 не е нито престижна, нито комфортна кола. Мазда 323 и Nissan бих гледал аз, въпреки че са ръждясали всичките....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 11 часа, П. Димитров написа:

Ами предложете ми някоя кола като за 1-ва ... до 1200,1300  не е много но това имам :|

Seat ibiza 1997 година 101 к.с

Opel Vectra B. Изгнила ще е и доста неща в нея няма да работят, но ще върви. А с тая "първоначална инвестиция", занаят ще научиш така или иначе. Пък и моргите са пълни с вектри- чаркове бол... оригинални и изпробвани.  :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.