Премини към съдържанието
Optium

Предоставяне на телефон с намаление преди подписване на Договор с Mtel !

Препоръчан отговор


Днес съм се договорил с офис на Mtel да ми дадат копие от Предварителния договор

който ми предстои да подпиша с тях, за да мога да го прегледам подробно в къщи на спокойствие !.

От миналата година съм техен клиент и ползувам Цифрова телевизия и Интернет при тях !

Сега ми предложиха изгодна оферта, като към пакета който ползувам при тях  

в момента да присъединят и мобилния ми телефон !

Изгодното предложение се състои в това че към тази двугодишна оферта ми дават телефон

SONY XPERIA M4 AQUA за 30 лева еднократно заплащане /без вноски и принадлежаща към него отделна SIM Card/ !

При направената от мен справка в Интернет установих че същият телефон на пазара струва 360 лева !

Тъй като Договора на моя GSM към VIVACOM ми изтича след по-малко от месец, прехвърлянето на

номера ми към Mtel стана в рамките на денонощие и още в петък /миналата седмица/,

телефона ми работи вече в мрежата на Mtel при положение че още . . . не съм подписал нищо с тях !?

Уговорката ни е днес да си платя и взема апарата от офиса на Mtel и да си взема копие от предварителния Договор

с тях, след което трябва до утре или да им го подпиша или да се откажа от него ! 

За мен не е редно и рисковано да взема този телефон от тях ПРЕДВАРИТЕЛНО и то преди да подпиша с Mtel официалния си договор ! 

Защото ако нещо не ми хареса в него и им го върна, след това може би ще ме накарат да им заплатя цялата разлика  от 330 лева

/360-30=330 лева/ от пазарната стойност на телефона, който съм взел от офиса им преди да подпиша Договора си с тях ! 

Бих бил благодарен ако някой с опит от вас при подписването на подобен род Договори ме насочи как да постъпя в случая . . .

 

Редактирано от Optium (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти вече си подписал договора и отново ще омажеш нещата. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 21.08.2017 г. в 12:34, Емил Костов написа:

Ти вече си подписал договора и отново ще омажеш нещата. 

И на вас не са ви много ясни нещата, 

защото когато подписваш анекс към стар Договор, същия се "занулира" от датата

на подписването на новия Договор !

Двугодишният срок на задълженията ти започват да текат от датата на подписване на новия Договор,

като в последния се правят нужните допълнителни корекции / за които е редно вече да си отваряш очите/ !

Жалкото в случая че върху същата тази моя публикувана тема в BG-MAMA вчера, получих няколко задоволителни

и качествени отговори от жени-домакини, докато тук на "прехвалената череша"  . . . пълно мълчание и некомпетентност !

Наложи се днес следобед да обиколя няколко офиса на Mtel за да събера някаква основна информация и да ги убедя

да ми направят и дадат предварителен Договор :

Noviyat_mi_dogovor_km_Mtel_~0.jpg 

Редактирано от Optium
корекция на текст ! (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще се радвам нещата да не са ми ясни, но ти си човека с проблемите.  Много ми е интересно след като си прехвърляш номер от Виваком към МТЕЛ и вече говориш в тяхната мрежа и ти дават телефон ти не си подписал никакъв договор. Влязъл си и с двата крака вътре. 

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Емил Костов написа:

Ще се радвам нещата да не са ми ясни, но ти си човека с проблемите.  Много ми е интересно след като си прехвърляш номер от Виваком към МТЕЛ и вече говориш в тяхната мрежа и ти дават телефон ти не си подписал никакъв договор. Влязъл си и с двата крака вътре. 

Не може да взимаш като бонус към договора си телефон който на пазара струва 360 лева за 30 и да не поемаш 

процентно някакъв риск ! 

И най-важното в случая е че телефона който взех от тях ми работи със старата карта и номер който имах към VIVACOM,

без от Mtel да са ми предложили техен "тарифен план с натрапена тяхна карта" за новия ми телефон , 

което за мен си е истинско постижение !

За това пък навсякъде в Договора е подчертано в графата "Влизане в сила, срок и отговорност",

в т.6.1 /6.1.1, 6.1.2, 6.1.3/ изрично се споменава че в рамките на 7 дни можеш да отидеш в най-близкия офис

на Mtel и в писмен вид да формулираш своя отказ от услугата !

Редактирано от Optium
корекция на текст ! (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Optium написа:

Не може да взимаш като бонус към договора си телефон който на пазара струва 360 лева за 30 и да не поемаш 

процентно някакъв риск ! 

За това пък навсякъде в Договора е подчертано в графата "Влизане в сила, срок и отговорност",

в т.6.1 /6.1.1, 6.1.2, 6.1.3/ изрично се споменава че в рамките на 7 дни можеш да отидеш в най-близкия офис

на Mtel и в писмен вид да формулираш своя отказ от услугата !

И, ако си мислиш, че това е безплатно и ти си по-тарикат от дявола, жестоко се лъжеш. Вече си затънал до гуша, колкото и да не ти се вярва. В договора пише, че за нуредените клаузи са валидни общите условия, които съм сигурен, че не си прочел.

Редактирано от andreygg (преглед на промените)
  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не говори глупости. Няма как прехвърлен номер от друг мобилен оператор да ти работи без да имаш договорни взаимоотношения с новия. Няма как да бъдеш таксуван.  Прочети си всичко внимателно и ако с нещо не си съгласен гледай да си оправиш нещата.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 21.08.2017 г. в 20:32, Емил Костов написа:

Не говори глупости. Няма как прехвърлен номер от друг мобилен оператор да ти работи без да имаш договорни взаимоотношения с новия. Няма как да бъдеш таксуван.  Прочети си всичко внимателно и ако с нещо не си съгласен гледай да си оправиш нещата.

За съжаление вие  излязохте прав и за пореден път ме уверихте

в каква пропаднала и мошеническа държава живеем ние всичките !


Проблемът излезе такъв какъвто го очаквах!
Станах поредната "излъгана камила" из между  клиентите на Mtel !
Защото с молбата ми за прехвърляне на номера ми от VIVACOM към тях,
което стана на 16.08.2017 година съм активирал новия си договор
към Mtel /макар и предварителен/ !
Това го узнах случайно днес сутринта след като се обадих на *88, 
за да се оплача че вече 3 ден от прехвърлянето на номера ми към Mtel,
бонуса към договора ми с тях телефон SONY Xperia M4 Aqua /за 30 лева/,
все още не ми е даден !
Както споменах по-горе той е служил единствено за примамка на балъците,
/защото ми го показаха в офиса и пред мен лично маркираха кутията на телефона с моето име/,
с която измама успяха да си увеличат приходите в касата на фирмата и да си подсигурят
премиите за следващия месец !
Сега в момента се бръсна в банята и след това излизам и отивам в Централата на фирмата,
подир което в Комитета за защита на потребителите и най-накрая ще търся съдействието
на медиите за изобличаването на поредната измама в България от страна на мобилен оператор !

.

Редактирано от Optium
корекция на текст ! (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Измама няма. Просто ти не поиска да помислиш. КЗП няма да ти помогнат, защото подписа ти е на договора. А колкото до лоялността на МОБИЛТЕЛ това са просто митове и легенди.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Optium написа:

Това го узнах случайно днес сутринта след като се обадих на *88, 
за да се оплача че вече 3 ден от прехвърлянето на номера ми към Mtel,
бонуса към договора ми с тях телефон SONY Xperia M4 Aqua /за 30 лева/,
все още не ми е даден !

Прочети си внимателно договора. Виж дали в него фигурира, че трябва да получиш и GSM устройство. Виж дали има и протокол, че си го получил, и дали си го разписал. Ако не си - отиди си го искай от офиса. 

И няма ли поне веднъж да поискаш мнение от форума преди да се накиснеш в някакви благоуханни изпражнения, а не след това?!?... :angry: 

  • Харесва ми 3
  • Ха-ха 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, RudeBoy написа:

Прочети си внимателно договора. Виж дали в него фигурира, че трябва да получиш и GSM устройство. Виж дали има и протокол, че си го получил, и дали си го разписал. Ако не си - отиди си го искай от офиса. 

И няма ли поне веднъж да поискаш мнение от форума преди да се накиснеш в някакви благоуханни изпражнения, а не след това?!?... :angry: 

Проблемът е в това че при подаването на молбата от моя страна за прехвърлянето ми на номера /16.08.2017 година/

те карат да полагаш електронен подпис /без да знаеш какво подписваш /, защото ти дават да се разписваш

в нещо като пластмасова сива чиния без да виждаш никакъв текст пред себе си !

Там и се получават най-големите измами, защото по-този начин могат да те накарат сам да си разпишеш дори и . . .смъртната си присъда !

За това и сега съм в Дирекцията на Mtel и настоявам за среща с някои от шефовете им  в отделa за "Договори и Продажби" !

В момента се опитват да ме размотават, но ще бъда настоятелен до-край и ще търся контакти с ръководството !

 

Редактирано от Optium
корекция на текст ! (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Optium написа:

Проблемът е в това че при подаването на молбата от моя страна за прехвърлянето ми на номера /16.08.2017 година/

те карат да полагаш електронен подпис /без да знаеш какво подписваш /, защото ти дават да се разписваш

в нещо като пластмасова сива чиния без да виждаш никакъв текст пред себе си !

Там и се получават най-големите измами, защото по-този начин могат да те накарат сам да си разпишеш дори и . . .смъртната си присъда !

За това и сега съм в Дирекцията на Mtel и настоявам за среща с някои от шефовете им  в отделa за "Договори и Продажби" !

В момента се опитват да ме размотават, но ще бъда настоятелен до-край и ще търся контакти с ръководството !

 

Не, не са измами. В момента в който си пренесеш номера от един оператор на друг, автоматично си подписал и договора. Иначе няма как да имаш услуга.

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

""...но ще бъда настоятелен до-край и ще търся контакти с ръководството !""

Като ви свърши контакта с ръководството на компанията, напишете няколко реда за проблема

как сте го разрешили. Поне това ще е полезно от всичките Ви теми.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 часа, Optium написа:

в каква пропаднала и мошеническа държава живеем ние всичките !

Проблема не е в държавата, а в теб, защото все се опитваш да се правиш на по-хитър от другите, за това и все теб опъват!

  • Харесва ми 2
  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И какъв е извода: ВИНАГИ когато подписваш договор , ОСОБЕНО КОГАТО ТИ ПРЕДЛАГАТ НЯКАКВИ НЕВЕРОЯТНО ДОБРИ УСЛОВИЯ с фирми  и банки ТРЯБВА ДА ТИ СВЕТИ ЧЕРВЕНА ЛАМПА В ГЛАВАТА!

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 8/21/2017 в 18:10, Optium написа:

 

Жалкото в случая че върху същата тази моя публикувана тема в BG-MAMA вчера, получих няколко задоволителни

и качествени отговори от жени-домакини, докато тук на "прехвалената череша"  . . . пълно мълчание и некомпетентност !

 

За пореден път май си позволяваш да обиждаш хората, които винаги се опитват да ти помогнат. А относно форума на бг-мама... Горките майки(MILF) и дано да разберат колко неблагодарно и твърдоглаво създание си.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Извинявам се за грубия въпрос ама вие идиот ли сте  ? Подписвате нещо без да сте прочел какво е ? И от къде на къде някой ще ви дава предварителен договор да си го четете във вас ?Как така си прехвърляте номера към друг оператор, но не си сменяте  чипа :/ ? Ваше право и тяхно задължение(оператора) преди да  се подпишете някъде, да си прочетете договора и след като се подпишете електронно да изискате да ви бъде даден подписания документ, за сравнение.  Това че кръвта от мозъка ви е била на друго място заради секси консултантката си  е ваш проблем сега си плащайте 50 левовия план и се радвайте на 30 левовия телефон

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.