Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте,бих искал да ми помогнете в избора на CD за автомобил.Нямам конкретни предпочитания към марка.Бюджета ми е около 300 лева.Моля ви за точни предложения(марка,модел).Благодаря ви предварително. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не ти трябва CD, някаква пиклива флашка ти е напълно достатъчна. Съобрази се само колко канала и мощност на канал ти трябват.

  • Ха-ха 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, Филипов написа:

Не ти трябва CD, някаква пиклива флашка ти е напълно достатъчна. Съобрази се само колко канала и мощност на канал ти трябват.

А можеш ли да се досетиш, че той може да пита, защото въобще няма плеър в колата си ? И много хора на плеъра в колата все още му викат "СД", независимо дали е с дискове или с флашка.

Мощността на канал при всичките е еднаква - смятай при 14,4 V на запален двигател не повече от 20 реални. До 300 лева нямат импулсно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А като марка?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, Филипов написа:

Не ти трябва CD, някаква пиклива флашка ти е напълно достатъчна. Съобрази се само колко канала и мощност на канал ти трябват.

А флашката къде да я пусне :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Каквото ти харесва. Избор голям. Не си казал населено място, какъв е автомобила, колко и какви са му говорителите. Ако са оригиналните повечето са до 5W, а могат и с годините да са се поопекли / разклопали. Или въобще да ги няма, ако колата е купена наскоро от нашенски псевдотърговци. Снимка на фабричния куплунг.

Дори и в кауф. . . .  продаваха радио с флашка за 30 лв.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колата е Audi A4/B7.Говорителите са 6 има и буфер(фабричен) в багажника.До сега имах Audi Concert 2.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тогава за какво искаш да сменяш оригиналната свирка? Все пак германецът я е предвидил за тази кола. Ако е просто да слушаш MP3 - един трансмитер за около 10 лв  е достатъчен. Има и дистанционно. И още за толкова една карта 8GB MikroSD. Аз съм така с оригиналната. Качеството е като на всяко радио.

Ако все пак искаш да сменяш, обърни се към специализирана фирма. Но CD поне за България не е удачно. Много е прашно и има много дупки. И дисковете се драскат. И като следствие от всичко това прескачат.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Филипов написа:

 един трансмитер за около 10 лв  е достатъчен. Има и дистанционно. И още за толкова една карта 8GB MikroSD. Аз съм така с оригиналната. Качеството е като на всяко радио.

:D:D:D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Към автора-два варианта:
http://www.alpine.bg/p/Products/SingleView/UTE-72BT
http://www.alpine.bg/p/Products/SingleView/UTE-92BT
Първият,по-старият,модел може да се намери и за около 200 лв.
Страхотно качество на звука,радио,интернет радио,блутуут телефония,Спотифай,АМ,флашки,AUX...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А за Pioneer Deh 5900bt някакво мнение?Между Alpine и Pioneer коя марка е по добре като звук и екстри?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 2 часа, gushev написа:

А за Pioneer Deh 5900bt някакво мнение?Между Alpine и Pioneer коя марка е по добре като звук и екстри?

И двете са много добри. Зависи лично ТИ кой модел си си избрал. В аудиотехниката едно време бяха едни от водещите фирми. Не е моя работа да те съветвам, но се чудя защо сам си създаваш неприятности и работа на пладнешките крадци. В автомобил качествена музика не се слуша. Виж, да вдигаш врява е напълно възможно. Да си срещал някъде по магазините за техника колони, направени от ЛАМАРИНА?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 19 минути, gushev написа:

Да де ама кой модел е по добрия :)

Де си посочил модели от двете фирми? Като питаш, питай както трябва!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 1.09.2017 г. в 22:50, Филипов написа:

Не ти трябва CD, някаква пиклива флашка ти е напълно достатъчна. Съобрази се само колко канала и мощност на канал ти трябват.

Човека пита за CD плеър, а ти му предлагаш да слуша някаква пиклива флашка.

преди 1 час, ****** написа:

И двете са много добри. Зависи лично ТИ кой модел си си избрал. В аудиотехниката едно време бяха едни от водещите фирми. Не е моя работа да те съветвам, но се чудя защо сам си създаваш неприятности и работа на пладнешките крадци. В автомобил качествена музика не се слуша. Виж, да вдигаш врява е напълно възможно. Да си срещал някъде по магазините за техника колони, направени от ЛАМАРИНА?

И аз това казах преди време, че колата е от ламарина и трябва да е облицована.

преди 14 часа, Филипов написа:

Тогава за какво искаш да сменяш оригиналната свирка? Все пак германецът я е предвидил за тази кола. Ако е просто да слушаш MP3 - един трансмитер за около 10 лв  е достатъчен. Има и дистанционно. И още за толкова една карта 8GB MikroSD. Аз съм така с оригиналната. Качеството е като на всяко радио.

Ако все пак искаш да сменяш, обърни се към специализирана фирма. Но CD поне за България не е удачно. Много е прашно и има много дупки. И дисковете се драскат. И като следствие от всичко това прескачат.

Качеството на трансмитера не е като радио, радиостанциите се излъчват с динамична компресия на силата на звука, като музиката става на боза. Трансмитерите пък излъчват слаб сигнал и радиото шуми.

За да се разбере кой ресивър е по-добър, първо трябва да му се изтегли схемата и тогава се види с каква мощност е реално. Защото аз вчера дадох 300лв. за аудио система Blaupunkt, която се оказа с най-старите еднополярни усилватели. Докато за 200лв. Pioneer са последна дума на техниката.

Но от авто ресийвърите, Pioneer има CD-плеър.

 

Редактирано от peppone1 (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не знаеш за какво става дума, не пиши откровени глупости. Аман от ламери. Имал си бол пари - дал си ги за някакъв надпис. Защото това няма нищо общо със старите корекомски неща. Това си е турско изчадие. Неслучайно многократно сме писали, че турчолята прекупиха поне двайсетина такива стари неподдържани марки от онова време.

Производителят е направил колата с някаква фабрична свирка. Питащият въобще не знае какво иска  Пита за надписи. Не казва оригиналната свирка с какво не го удолетворява и какво иска да постигне. Защото ако е просто гюрултия и главата му да става на тупАн, има други начини.

В една друга тема писах за свръхкомпресията и съвременната "музика". Трансмитер не шуми повече от която и да е радиостанция, още повече от слаб сигнал. 

Автомобилът не е място за слушане на качествена музика. Все пак основното му предназначение е да пренася хора и багаж от т. А до т. Б.

  • Харесва ми 1
  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Шуми трансмитера и още как, дори и да го опра до антената, сигнала на трансмитерите е много слаб и радио приемник с по-слаба чувствителност не може да го разкодира в стерео. Навремето дадох 30лв. за такъв трансмитер с вградена памет от която памет в последствие половината файлове не могат да тръгнат и така от 1GB сега свирят само 500MB от тази памет, а останалите песни не тръгват и това е.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това, че двете ти леви ръже растат от "жопа"  и не можеш да се оправиш и с най-елементарните неща не означава че трябва да правиш обобщения за всичко. При мен защо работят?

Като се появи питащия и даде повече информация може и да се мисли. Поне да каже оригиналната свирка ли е в колата или нещо друго. И моделът. И защо се опитва да сменя озвучаването,. Не знам защо цитиря 6 говорителя + суб и нещо не ми се връзва.

Като не разбира вече препоръчах да се обърне към фирма.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За пръв път чувам тази дума "жоп". Не те знам от кое село си допълзял, но когато не си съгласен с нещо, първо си замълчи, после помисли, че излизаш още по-неграмотен. Аз нямам намерение да се  надпреварвам с който и да е, знанията сам си ги оценявам колко са , това че не ги излизвам тука с бидони както някои други се оливат, в подписа ми съм написал защо. Няма да търпя такава селяния и още по-малко възрастова дискриминация.

Колкото до питащия, той търси нещо съвременно и не иска да слуша някакви дъртатнянски ресивъри, най-вероятно със старите маломощни еднополярни усилватели. Въпреки че и аз съм против да се сменя фабричната музика.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Понеже никой не даде конкретно инфо на човека, ето и моя опит със Alpine i Pioneer: значи в момента съм с Alpine DEH 1700 за 150 лв нов. Слушам го с фабричните колонки 10-ки/10 см/. Въпреки размера си и това че са фабрични, вадят униклално чист звук.)Та когато пробвах Alpine с тях, значи звука, който изкараха беше чист, но откъм бас беше доста посен, т.е. се учещаше определено липсата на бас и мощ. Същия Alpine го пробвах и в колата на човека от който щях да го взимам. Там определено си имаше мощ и бас, но най-вероятно звука минаваше през фабричен усилвател. Когато сложих Piooner-a в мойта кола, моментално се усети мощ, бас и чистота, даже хора са се чудели как 10-ки ще изкарат такава сила и бас и дали нямам скрит субуфер, Още повече има допълнителни 4 нива за усилване на екстра бас-а, както и 6 нива на усилване на цялостната мощ. Според мен причината за тази разлика в мощността м/у Алпина и Пионер-а е, че при Пионер-а Mosfet-усливателя е истински. Например, пробвал съм и JVC за 100 тина лв, на което също пише че има Mosfet усилвател. На мойте 10-ки колонки баса звучеше доста постно, все едно бия с лъжица по тиган, дори и на най-виското ниво бас.

Същия този Пионер съм го пробвал и с елипси DLS 960/познавачите знаят за какво става на въпрос/ с 90 W реални, които по принцип са за усилвател. Захранва ги без проблем до доста прилично ниво и без кривене.

Та извода е, че ако ще взимаш Alpine, е желателно да имаш и усилвател, oще повече държи и по-висока цена от Pioneer-a. С Pioneer-a за 150 лв получаваш мощ, бас, чистота.

 

 

Редактирано от cool_cool (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сравнението при нулиран еквалайзер, динамичен бас и Pro Logic ли го проведе? При скъпи и маркови ресийвъри разликата в звука би била незначителна. Трябва да се обърне внимание че много често левия и десния канал на флашката са разменени. И последно коя марка свиреше по-зле Алпин или Пайнер, щото разбрах че фабричните колонки са от Алпин?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, peppone1 написа:

Сравнението при нулиран еквалайзер, динамичен бас и Pro Logic ли го проведе? При скъпи и маркови ресийвъри разликата в звука би била незначителна. Трябва да се обърне внимание че много често левия и десния канал на флашката са разменени. И последно коя марка свиреше по-зле Алпин или Пайнер, щото разбрах че фабричните колонки са от Алпин?

И кое не разбра, написано е ясно, с Алпин-а звука беше чист, но нямаше сила и бас, с Пионер-а има сила, бас, чистота. Колонките са някакви корейски, колата е Хюндай Атос. Иначе, дори при включен екстра бас при Алпин-а, не подобри мощността.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

150лв. е скромна цена за ресийвър. Ако разполагаш с мултимер, измери минусовият кабел (този с цветната лента) на тонколоните дали не е свързан към маса. Все още се произвеждат ресийвъри със старите  усилватели с грамадни кондензатори, аз също дадох 300лв.за аудио система Блаупункт, която беше с този тип усилвател.

Иначе разлика в звука между усилватели с различни интегрални схеми има, но тя не е фрапираща, например  усилвател свързан в мостово изпълнение с TDA1554Q вади по-слаб бас от от фабрично интегрираният в чипа мостов усилвател TDA1552Q. Като и в документацията дават че вторият усилвател има долна гранична честота 20Hz, а първият е 50Hz, но и това не е показателен аргумент, тъй като и други усилватели с по-висока честота пък вадят много бас. Но и българите пък в КИТ модула сложили по-малки входни кондензатори от фабричната схема, но не е от тях загубата в баса. Друг мощен усилвател отново в КИТ модул с интегралната схема STK4241, изпълнен по фабричната схема пък има леки изкривявания и бръждене, които се забелязват при ниско ниво на звука, но ментета елементи колкото щеш и последното нещо което ще гледам са спецификациите.

Редактирано от peppone1 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.