Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


на 17.06.2018 г. в 15:00, megatone написа:

Отказвали са ми. Точно в офис на виваком. Наложи се да го чета половин час в офиса им.

И на мен са ми отказвали. Само че аз не се съгласих да го чета там. Казах им, че баща ми е адвокат и ако не искат 4-мата служители да се сдобият с обвинения в измама, ще ми дадат да си го чета вкъщи. И си го четох вкъщи. Когато някой отсреща се държи нагло, и аз се държа нагло. Просто трябва да си по-нагъл от тях, за да стане твоята.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, за да не отварям нова тема ще пиша тук с надеждата някой по-запознат да помага... 
Проблемът е виваком, без да влизам в много подробности, договорът на ми е Х цена за план + устройство като след половин година редовно плащане ми идва фактура двойно на тази, която трябва да е. Отивам в офиса и ми казват - "Изтекли са ви промоции и ще трябва да плащате тази цена до края на договора" WTF???, питам за да си плащам сумата дето съм си плащал всеки път какво трябва да направя. Офертата беше да си изплатя всички вноски от устройството и от следващият месец плащам по старо му. Приемам и плащам малко нереална сума и се надяам всичко да е ОК... Да ама не хаха.. Служителката е решила да ми смени изцяло договора, като сега излиза, че съм поискал аз смяната и дължа още по-нереална сума, която не смятам да плащам, защото се чувствам адски измамен. След няколко разговора с кол центъра е пуснато оплакване към определения офис, жалба до самата компания. Дотук никаква надежда, освен ако служителката не си признаела грешката и да си плати, което много силно се съмнявам че ще стане. ТА... някакъв съвет, защото ако оставя така нещата другия месец може да очаквам сметка равна на заплатата ми :D 

Благодаря предварително. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 21.09.2018 г. в 19:06, Marteu написа:

Здравейте, за да не отварям нова тема ще пиша тук с надеждата някой по-запознат да помага... 
Проблемът е виваком, без да влизам в много подробности, договорът на ми е Х цена за план + устройство като след половин година редовно плащане ми идва фактура двойно на тази, която трябва да е. Отивам в офиса и ми казват - "Изтекли са ви промоции и ще трябва да плащате тази цена до края на договора" WTF???, питам за да си плащам сумата дето съм си плащал всеки път какво трябва да направя. Офертата беше да си изплатя всички вноски от устройството и от следващият месец плащам по старо му. Приемам и плащам малко нереална сума и се надяам всичко да е ОК... Да ама не хаха.. Служителката е решила да ми смени изцяло договора, като сега излиза, че съм поискал аз смяната и дължа още по-нереална сума, която не смятам да плащам, защото се чувствам адски измамен. След няколко разговора с кол центъра е пуснато оплакване към определения офис, жалба до самата компания. Дотук никаква надежда, освен ако служителката не си признаела грешката и да си плати, което много силно се съмнявам че ще стане. ТА... някакъв съвет, защото ако оставя така нещата другия месец може да очаквам сметка равна на заплатата ми :D 

Благодаря предварително. 

Дали ще може малко повече подробности относно тази час - "Служителката е решила да ми смени изцяло договора, като сега излиза, че съм поискал аз смяната и дължа още по-нереална сума.."?

Имаш ли документ, че си изплатил оставащата част от устройството?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 22.09.2018 г. в 21:21, vlera написа:

Дали ще може малко повече подробности относно тази час - "Служителката е решила да ми смени изцяло договора, като сега излиза, че съм поискал аз смяната и дължа още по-нереална сума.."?

Имаш ли документ, че си изплатил оставащата част от устройството?

Естествено, че имам документа, дори на тях си им излиза в системата, че устройството е изчистено... 

Относно това за служителката, вместо да направи така, че да си плащам само плана(след като вече съм и изплатил у-вото), тя е съставила друг план + 2 год. договор при положение, че още не е изтекъл старият :)))) и сега един вид дължа неустойка за това, че не съм спазил договора. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Marteu написа:

Естествено, че имам документа, дори на тях си им излиза в системата, че устройството е изчистено... 

Относно това за служителката, вместо да направи така, че да си плащам само плана(след като вече съм и изплатил у-вото), тя е съставила друг план + 2 год. договор при положение, че още не е изтекъл старият :)))) и сега един вид дължа неустойка за това, че не съм спазил договора. 

Щом като устройството е платено, можеш да платиш 3 месечни такси и да прекратиш договора.

В съобщението от Виваком, описано ли е конкретно защо се дължи неустойка. Защото няма никакъв проблем да направиш преподписване на същия или по-висок план.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, vlera написа:

Щом като устройството е платено, можеш да платиш 3 месечни такси и да прекратиш договора.

В съобщението от Виваком, описано ли е конкретно защо се дължи неустойка. Защото няма никакъв проблем да направиш преподписване на същия или по-висок план.

Това е което ми казаха, пуснал съм оплакване и чакам решение. Има обаче доста странни неща, дето се случват в тази компания :D 1.Звъня в кол центъра и ми казват, ако колежката им не си признае грешката, няма да има оправия (замислете се как звучи), 2.Първият път още като говорих с кол центъра ми казват, че е грешка и се оправя без проблем на втория ми казват, съжаляваме но нищо не можем да помогнем хахахах ще има и още, но на мен ми е много чудно как така си плащам нещо в продължение на половин година на една цена и след това ми се заявява, че останалата част от договора ще трябва да е двойна?? Имат ли изобщо право така да променят плана?   

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Marteu написа:

Това е което ми казаха, пуснал съм оплакване и чакам решение. Има обаче доста странни неща, дето се случват в тази компания :D 1.Звъня в кол центъра и ми казват, ако колежката им не си признае грешката, няма да има оправия (замислете се как звучи), 2.Първият път още като говорих с кол центъра ми казват, че е грешка и се оправя без проблем на втория ми казват, съжаляваме но нищо не можем да помогнем хахахах ще има и още, но на мен ми е много чудно как така си плащам нещо в продължение на половин година на една цена и след това ми се заявява, че останалата част от договора ще трябва да е двойна?? Имат ли изобщо право така да променят плана?   

Знам за случаи, в които имаш допълнителни минути или мегабайти за първите Х броя месеци от преподписването, но не могат да променят цената.

Още нещо - разговорите с кол център се записват и ако при някой от разговорите са ти казали, че няма проблем, а е тяхна грешка, имай предвид, че имаш доказателство срещу компанията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте

Моят съвет е да напишете жалба до Комисията за защита на потребителите, като задължително си опишете ситуацията, задължително име, № на договор и прилагате документи. Те са длъжни да проверят случая Ви, не се надявайте на много, но когато те вече се обърнат за проверка към Виваком ,тогава може да Ви обърнат внимание и от Виваком. Аз съм звъняла в кол центровете, нямам идея колко път и попадах все на адски нахални и нелюбезни служителки, докато накрая не попаднах на един младеж, който не казвам че можеше да направи нещо конкретно, но ме посъветва да пиша до всякъде където са посочили в сайта си. Изпращах жалбата си до Виваком почти всеки ден, от Комисията получих по пощата кореспонденцията която  са си водили, от която ми стана ясно, че не съм подала жалбата си с необходимата информация, но афекта от моя страна беше много голям. Предполагам и при Вас е така, защото си позволяват безумни своеволия и се чудя на какви курсове за запазване на самообладание изпращат служителите си.....защото за такива неща трябва да ти много яка психиката. За огромно съжаление разбирането което проявяват когато отидете при тях с питане, искане или молба в повечето случай завършва с измама. Поне в моя случай си беше така.Успех.....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За господарите на ефира си е, любопитно ми е биха ли отразили подобно скандално отношение на голям телеком, трябва да се даде медийна публичност на подобни безобразия... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 52 минути, Танер Заит Расим написа:

За господарите на ефира си е

Въобще няма да си мръднат пръста! Поне в моя случай не го направиха - за водата на цял един квартал в Русе беше.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, DarkEdge написа:

Въобще няма да си мръднат пръста! Поне в моя случай не го направиха - за водата на цял един квартал в Русе беше.

Знам продажни медии..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Просто не закачат най-големите...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По радио БНР София казват, че може да им се пише за някакви незаконни събития и/или проблеми. Може да се пробвате там.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Не знам дали тука е мястото, но се надявам да намеря някой компетентен, който може да ми даде разяснение по темата Виваком - преподписване на съществуващ договор. Казуса е следния, остава месец до края на плана "Х", при запитване в магазин/ офис на Виваком ми казват, че не може да се преподпише план "Х" с преференциални условия. Звъня на оператор - поставих въпроса, исках отговор Да или Не , каза че може. Но не можело да се подписва договор на по ниска тарифа / цена ?!?! :shock11: пишело го в Общите Условия , седнах и зачетох общите им условия ....ами не видях нищо такова. 

Въпроса ми е следния, може ли при не изтекъл договор  Виваком / 1 месец до изтичане / да се преподпише , на по - нисък тарифен план + преференциални условия за лоялен клиент ? 

И ако някой е виждал нещо такова в Общите условия, моля да сподели !

Поздрави на всички. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, stoyan stoyan написа:

Здравейте, 

Не знам дали тука е мястото, но се надявам да намеря някой компетентен, който може да ми даде разяснение по темата Виваком - преподписване на съществуващ договор. Казуса е следния, остава месец до края на плана "Х", при запитване в магазин/ офис на Виваком ми казват, че не може да се преподпише план "Х" с преференциални условия. Звъня на оператор - поставих въпроса, исках отговор Да или Не , каза че може. Но не можело да се подписва договор на по ниска тарифа / цена ?!?! :shock11: пишело го в Общите Условия , седнах и зачетох общите им условия ....ами не видях нищо такова. 

Въпроса ми е следния, може ли при не изтекъл договор  Виваком / 1 месец до изтичане / да се преподпише , на по - нисък тарифен план + преференциални условия за лоялен клиент ? 

И ако някой е виждал нещо такова в Общите условия, моля да сподели !

Поздрави на всички. 

Кажи на какъв план си в момента!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Можеш да направиш следното. Подписваш нов договор /с нова СИМ карта и номер/ на тарифата, която искаш и на следващия ден отиваш в друг офис и пускаш заявление за прекратяване на стария договор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, andreygg написа:

Можеш да направиш следното. Подписваш нов договор /с нова СИМ карта и номер/ на тарифата, която искаш и на следващия ден отиваш в друг офис и пускаш заявление за прекратяване на стария договор.

Може да го направи и в същия офис. Не е нужно да прави такива упражнения.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Става дума за план смарт М+ и искам да премина на S+ , преценил съм, че не ми трябват толкова много минути и МБ + по - евтините условия :)  Отделно за лоялен клиент, имат и бонуси към плановете т.е. може да ти излезе още по - изгодно .

В магазина не ми дават възможност, реват насреща ми в хор все едно взимам от закуската им / може и така да е ;) / , а оператора ми изтъква Общите Условия, че според тях не ставало, макар че не видях нищо такова споменато вътре . За това ми е интересно дали някой е виждал този "феникс" на Общите Условия. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, stoyan stoyan написа:

Става дума за план смарт М+ и искам да премина на S+ , преценил съм, че не ми трябват толкова много минути и МБ + по - евтините условия :)  Отделно за лоялен клиент, имат и бонуси към плановете т.е. може да ти излезе още по - изгодно .

В магазина не ми дават възможност, реват насреща ми в хор все едно взимам от закуската им / може и така да е ;) / , а оператора ми изтъква Общите Условия, че според тях не ставало, макар че не видях нищо такова споменато вътре . За това ми е интересно дали някой е виждал този "феникс" на Общите Условия. 

А услугата ти чиста ли е или е комбинирана???

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, stoyan stoyan написа:

Въпроса ми е следния, може ли при не изтекъл договор  Виваком / 1 месец до изтичане / да се преподпише , на по - нисък тарифен план + преференциални условия за лоялен клиент ? 

Мое мнение, че не може, без да си заплатите неустойките по неспазване условията на договора. Не знам защо сте се вторачили в Общите условия. 

Конкретиката по тарифния план, както правата и задълженията на страните са описани в самия договор. 

Аз лично бих изчакала тези 30 дни, за да си спестя нерви и средства, както и за да си запазя номера (за мен е важно).

Лек и успешен ден! :) 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, stoyan stoyan написа:

В комбинация е, Дом. Интернет + Телевизия + телефон/мобилен Интернет. 

Е при пакетните услуги нещата са по-сложни. Нещо на изплащане имаш ли към Смарт пакета??

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, Емил Костов написа:

Е при пакетните услуги нещата са по-сложни. Нещо на изплащане имаш ли към Смарт пакета??

 

Нямам и не бих съветвал някой да има :) . 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...