Премини към съдържанието
Рашко Николов

Проблем със съобщение: Application download did not succeed. Check your network connection, or contact your system administrator or network service provider.

Препоръчан отговор


Здравейте, отново.. 

След преинсталация на компютър с Win7 Ultimate 64bit при опит да изтегля Google Chrome от Internet Exploler получавам следното съобщение:

Application download did not succeed. Check your network connection, or contact your system administrator or network service provider.

+ ми показва постоянно, че страницата(сайтът) е без лиценз. 

Как може да се оправи ?

Благодаря предварително !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С коя версия на Internet Exploler си?

Ако пробваш да изтеглиш друг браузър какво става?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, Рашко Николов написа:

Здравейте, отново.. 

След преинсталация на компютър с Win7 Ultimate 64bit при опит да изтегля Google Chrome от Internet Exploler получавам следното съобщение:

Application download did not succeed. Check your network connection, or contact your system administrator or network service provider.

+ ми показва постоянно, че страницата(сайтът) е без лиценз. 

Как може да се оправи ?

Благодаря предварително !

Свали инсталатора от тук

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, plamen_petrov_80 написа:

С коя версия на Internet Exploler си?

Ако пробваш да изтеглиш друг браузър какво става?

Не знам с коя версия съм :x 

При изтегляне на друг браузър:

успявам да изтегля, но при време на инсталацията спира и нещо попречва да се довърши. 

преди 5 минути, AAUUXX написа:

Свали инсталатора от тук

Благодаря ! До 20мин ще опитам да го изтегля !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Този " network service provider" кой е? Каква е мрежата - WiFi или кабел? Проблеми при теглене на други неща имаш ли?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 44 минути, Рашко Николов написа:

Win7 Ultimate 64bit

Това трябва да е с IE8. Инсталирай си пакета с ъпдейти на simplix, инсталирай IE11 и ще можеш да теглиш.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Raze написа:

Този " network service provider" кой е? Каква е мрежата - WiFi или кабел? Проблеми при теглене на други неща имаш ли?

Първият въпрос не го схванах - не разбрах !

Кабел. Да имам проблеми и при теглене на други неща. Тегля, инсталира се и по време на инсталацията спира и дава грешка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Прегледайте първо състоянието на машината и в частност SMART-a на диска.

Хубаво е да наложите ъпдейтите на системата и тогава да продължите с инсталирането на софтуера.

Споменатите грешки е хубаво да се показват, както и от какво приложение са предизвикани.

Свалете нещо което има hash (MD5) за проверка и направете проверката му.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, plamen_petrov_80 написа:

Прегледайте първо състоянието на машината и в частност SMART-a на диска.

Хубаво е да наложите ъпдейтите на системата и тогава да продължите с инсталирането на софтуера.

Споменатите грешки е хубаво да се показват, както и от какво приложение са предизвикани.

Свалете нещо което има hash (MD5) за проверка и направете проверката му.

Ти пък къде отиде с тоси SMART при съобщение за грешка в мрежата/при теглене не ми стана ясно. Ако беше така, щеше да му напише, че не може да запише файла или нещо подобно. По-скоро му е скапан интернета и му прекъсва. Има и вариант да е със стар/повреден модем/рутер. И накрая може да е хванал и някоя зараза.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Прав си! Къде изобщо го пратих аз при положение, че

преди 1 час, Рашко Николов написа:

Не знам с коя версия съм :x 

И аз не знам с кой акъл попитах, а после изобщо не съобразих от отговора да не задавам повече такива въпроси.

Глобално проблема се оправя с подмяна на ЗКУ, като най-удачно би било да е някой познат с време и желание да ги направи пред теб така, че да научиш и ти нещо ново, а за тази негова добрина ти да го "почерпи" подобаващо.

Друга опция е ако успее да подкара TeamViewer-а утре да прегледам какво се случва с въпросната машина (само трябва да се уточни някакъв час различен от мача).

Драйвера за wlan не го бърка в момента.

Редактирано от plamen_petrov_80 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Човека е казал ,че има проблеми с интернета си,като има вероятност и да не е инсталиран правилният драйвер на lan и wlan.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.