Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

sofiatraffic

Голям теч на антифриз и бял пушек

Препоръчан отговор


Здравейте, искам да се допитам до Вас.

Колата ми Ford Focus 1.4 1998 бензин/газ, почна да източва антифриза. От ауспуха започна да тече антифриз и бял пушек, който мирише на изгоряло. От София до Банско антифриза от MAX беше на MIN. (прикачвам снимки)

1.Защо го прави и има ли решение.

2.Колата е с права тръба, а не с задно гърне това от значение ли е?

3.Добавки помагат ли?

IMG_2186PNGedbQaWsoEZIiJzopxWok153764416

IMG_2185PNG8kTwvwjUlfXR9QilLZmn153764416IMG_2184PNGbe87cAbtpZYPiUsV8vjV153764416IMG_2183PNGfAqlmiA3Efwt6UyWoArj153764416

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Никакво палене на двигателя и веднага в сервиз! Дано да се отървеш само с гарнитура. Ако не си прегрял двигателя.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Филипов написа:

Никакво палене на двигателя и веднага в сервиз! Дано да се отървеш само с гарнитура. Ако не си прегрял двигателя.

Никога температурата не се е качила повече от 90 градуса, веднага долях антифриз. Но, защо да не паля двигателя, ако антифриза е на MAX?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, sofiatraffic написа:

Никога температурата не се е качила повече от 90 градуса, веднага долях антифриз. Но, защо да не паля двигателя, ако антифриза е на MAX?

За какви 90 градуса говориш.. Карай я на сервиз.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, sofiatraffic написа:

Никога температурата не се е качила повече от 90 градуса, веднага долях антифриз. Но, защо да не паля двигателя, ако антифриза е на MAX?

Шанса е малък, ама може и термодатчиците да са изфирясали. От тая гледна точка Филипов ти стиска палци да не си я прегрял. 

пп. Кола е тва, от техническата й изправност зависи живота ти. Стига си бил циция и отивай на сервиз.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, sofiatraffic написа:

Но, защо да не паля двигателя, ако антифриза е на MAX?

Защото има голяма вероятност да ти направи воден стълб а тогава едва ли ще се разминеш само с гарнитура.
Последиците след това са сериозни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като прогори гарнитура зависи накъде е. И ако е към цилиндър, където налягането е най-голямо като влезе охладителна течност вътре става за основен ремонт със счупени клапани, бутала, мотовилка и т.н.  И зависи парчетата накъде ударят и задерат. А ако избие към маслото то става на мармалад и всичко следващо докато спреш - минута е много.

А ако е прегрят се измятат глава и блок според зависи и са допълнителни пари за шлайф.

Веднага на сервиз без никакво палене и се надявай да е само гарнитура, защото иначе е за основен ремонт, а като те гледам каква си скръндза ще смениш колата.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пичове, говорих с един майстор, той каза, най вероятно от гарнитура глава, да сълзи през маркуч, или водна помпа.

Обаче, ми вика, че ако е гарнитура глава 600 лв?? Така ли вървят цените, или сам му поредната жертва?

преди 46 минути, Филипов написа:

Като прогори гарнитура зависи накъде е. И ако е към цилиндър, където налягането е най-голямо като влезе охладителна течност вътре става за основен ремонт със счупени клапани, бутала, мотовилка и т.н.  И зависи парчетата накъде ударят и задерат. А ако избие към маслото то става на мармалад и всичко следващо докато спреш - минута е много.

А ако е прегрят се измятат глава и блок според зависи и са допълнителни пари за шлайф.

Веднага на сервиз без никакво палене и се надявай да е само гарнитура, защото иначе е за основен ремонт, а като те гледам каква си скръндза ще смениш колата.

 

Колко е тая гарнитура? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не се отговаря с цитат.

преди 40 минути, sofiatraffic написа:

да сълзи през маркуч, или водна помпа.

Тогава няма 

преди 14 часа, sofiatraffic написа:

От ауспуха започна да тече антифриз и бял пушек, който мирише на изгоряло.

Ако си от голямото село - човека да свърши работа и да не те одяла с "голямата секира" https://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=64271 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Ivelin _ написа:

Ти да не си мислиш че е лесна смяната на гарнитура? 

За някой е рутинна операция, за друг - невъзможна, всичко е относително....кой какво си мисли!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако си я прави сам, то тогава цената ще е гарнитурата и един динамометричен ключ. 

Иначе се плаща на час в сервиза и ще е солено. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е 600лв за гарнитура на форд от '98г. си е меко казано обирджийство - бягай надалеч от тия. Цената на тази гарнитура да е максимум 100лв, най- вероятно около 50лв. - сам си сметни до 600лв, колко трябва да си излъган.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Питащият никакъв го няма. За любителите философи - четиво за подобен случай с доста по-малък теч. Глава, клапани и други неща. https://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=78043 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, rostislaf написа:

Смяната на гарнитура не е като смяна на лампа...

Трябва да си ядрен физик за да я смениш.
Голямата философия, на ладата съм я сменял на пътя  в канавката на аварийна лампа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти да не влачиш ремарке със ЗИП-а? Резевен двигател има ли там? А диференциал?

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, DarkEdge написа:

Ти да не влачиш ремарке със ЗИП-а? Резевен двигател има ли там? А диференциал?

Всъщност освен оригиналния инструмент от завода нямах абсолютно нищо друго. Тръбно ключе 8/10, гаечен 13/17 и ключ за джанти 19, отверка кръстата/права и ръчна въздушна помпа.
Пътувах от София за Велико Търново, млад гъзар и музиката докрай. Скъсах ремък на динамо и водна помпа и хич съм видял лампата на динамото че свети.
Класически случай, прегрят мотор та чак аванса чукаше. Стрелката за водата забита в крайно положение. От там на стоп до мототехника Севлиево,  гарнитура, ремък и една торба за боклук едни такива сиво-зелени къде си оставяхме с тях боклука на вън и я напълних с вода.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

:offtopic_s:
Не можах да се сдържа да пусна тематично видео:

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, DarkEdge написа:

Не можах да се сдържа да пусна тематично видео:

С амортисьор от Simson S51 озвучава, обаче месината с която е вързал ремъка се вижда!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лелееее. Пак тема от 20 поста и мерене на пишки или знания - не знам. Нещата са адски прости. В сервиз подобен проблем се решава бързо и качествено и това без излишни нерви, тичане, цапане. Лично съм имал същия проблем и за 3 дни всичко беше направено + гаранция. Цените? Зависи от региона, града и лакомията на шефа на сервиза

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Black Power написа:

В сервиз подобен проблем се решава бързо и качествено и това без излишни нерви, тичане, цапане.

Или направо в магазина за нова.
 

 

преди 1 час, Black Power написа:

Лично съм имал същия проблем и за 3 дни всичко беше направено + гаранция.

3 дни за смяна на гарнитура !!! ,
Браво, аз за три .дни си направих основния ремонт на ладата. А сега когато го раздавам баро и ходя по сервизи си хабя нервите с майстори и им слушам глупостите кое колко сложно било. А истината е съвсем друга. Че не си струва да инвестираш в специализирани инструменти които ще ползваш веднъж или два пъти в живота си като частно лице.
Отделно хайде за гаранции да не отваряме дума най добре.Че има такива майстори и сервизи къде след тях ремонта автоматично в следващия сервиз скача х3
Аз лично 600 лева да ми сменят гарнитурата при условие че колата ми струва 1000 лева няма да дам никога.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много ми е чудно какво се дърляте. Както вече отбелязах, питащият никакъв го няма. Дадох пример че главата може да е изметната и да трябва шлайф, както и други неща. Така че може и за половин, може и за 3 дни с чакането и допълнителни работи. Съвременните автомобили изискват повече от някои едновремешни, направени за ремонт насред нищото или в колхоза.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, BMW Маниак написа:

3 дни за смяна на гарнитура !!! ,
Браво,

Е, то излезе не само гарнитурата. Това, както казах - без да се мажа, да търся части, да си тровя нервите. Иначе сервиза дето ходя е проверен, и си дава реална гаранция. Е, по - евтино излиза сам да се занимаваш, но вече нямам нито времето, нито желанието.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, BMW Маниак написа:

Отделно хайде за гаранции да не отваряме дума най добре.Че има такива майстори и сервизи къде след тях ремонта автоматично в следващия сервиз скача х3
Аз лично 600 лева да ми сменят гарнитурата при условие че колата ми струва 1000 лева няма да дам никога.

В повечето пъти е така.Едно управи, друго счупи.Последния път му да дох да смени една антена,където първо трябва да се свали плафона с лампите от пред.Смени антената и счупи едно от крачетата на плафона.Е добре де, аз как преди това успях да го извадя три пъти без да счупа нищо,без да съм майстор, той един път го извади и са осра.Защото бърза да вземе парите,дърпа блъска никакво уважение към чуждите вещи.Ама това му е първата издънка до сега, при втора червен картон.За това според мен,каквото може човек сам да си направи,въобще да не прибягва до услугите на майстор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...