Премини към съдържанието
Varadin Angelov

Заслужава ли си за личен автомобил да реставрирам Mercedes - Benz W 124.

Препоръчан отговор


Здравейге. Чета в форуми за качеството на Mercedes-Benz купе W 124 от периода 1990- 1995 год. вкл. Е Класата от този период. Замислям се да купя W 124  за около три хиляди лева и да вложа още около 5-6 000лв. За да го направя автомобил за всеки ден. Мисля да е Бензинов без газова уредба. Много го хвалят по- форумите. Били издръжливи. 600 000 км без основен ремонт. Само консумативи. или 1 700 000 км. само с един ремонт. Частите втора употреба за W 124  били много евтини. Комфортът голям. Окачването не мърда. Дали ще ми стигнат парите за Бензинов. Няма да му слагам газова. Не зная. Много го хвалят в форумите и много добри отзиви. Предпочитам го пред Пасат и Голф.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Гост
преди 4 минути, Varadin Angelov написа:

Много го хвалят по- форумите.

Много го хвалят в форумите и много добри отзиви.

А във форумите не го ли хвалят?

Цитат

Заслужава ли си за личен автомобил да реставрирам Mercedes - Benz W 124

Не.

преди 7 минути, Varadin Angelov написа:

Били издръжливи.

Били са, да.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

124-ката беше наистина добър автомобил, ама това беше преди 20г, ако си решил да реставрираш такава кочина си е твоя работа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Що да е кочина? Лично аз имам мерак да реставрирам и BMW E30, но не ми се занимава. Друго си е да караш лъскава антика, а не изгнила коруба за 2000 лева, купена от немай къде. 

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, BG-Team-DRIFT написа:

Що да е кочина?

Защото знаеш ли кога е било 1990г?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това не е автомобил за градско каране всеки ден. Особено не на газ - има доста по - икономични възможности.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера, що се опитвате да разубеждавате човек, когато си е харесал даден автомобил. 

 

И не, не знам кога бе 1990-та. Бях в казармата тогава и много много не си спомням от цивилния живот. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пита нещо конкретно, отговяря му се.

Да взимаш кола на 25+ години е смислено, единствено ако всяка вечер сънуваш конкретния модел. Това е кола да си я изкараш 1 път в седмицата и да се кефиш на шофирането. И ще прекарваш повече време в това да я ремонтираш и все нещо да оправяш или да се занимаваш (защото си иска поддръжка), отколкото да шофираш. Да си я вземеш за ежедневна, защото по-евтина щяла да бъде е такава тъпотия, че въобще се чудя как някой може да си го помисли. Но онзи ден на някой му текло нещо в гърлото, като си натискал очите....

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, N1K17Y написа:

Да си я вземеш за ежедневна, защото по-евтина щяла да бъде е такава тъпотия, че въобще се чудя как някой може да си го помисли. ..

Човека иска да даде 3000 лв за колата и още 5 - 6 000 лв за реставрация. Това ако е евтино. :)

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колата си остава една легенда, колко си заслужава е друг въпрос, повечето са гнилочи и ще ти се наложи бая да я правиш. Вече си е дърта баба и дори да е бил здрав едно време сега вече всичко му "цъфти" едно след друго. 

Ако все пак много го искаш ти препоръчвам дизеловите двигатели, чист дизел,200, 250, 300... Разхода ще е по-добър от този на бензин, а пък тези мотори са безсмъртни кучета с правилната поддръжка. Ако по някаква случайност намериш някой 4Матик не го взимай в никакъв случай, това е първия Мерц с тая система, яко сложна е и много проблемна. 

Ако намериш наистина пазен дизелов екземпляр милион км са напълно постижими. Реално колата не е чак толкова здрава колкото я изкарват, още повече на 100 години, но наистина има сполучливи мотори и при правилната поддръжка ще служи вярно много дълги години.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, A.com написа:

Човека иска да даде 3000 лв за колата и още 5 - 6 000 лв за реставрация. Това ако е евтино.

Кой бре - калансув ли щял да даде пари за кола ...... моля те, те едвам му стигат за хапчетата, често свършват, та от там и темата.

Инак все пак - тези суми, които си посочил най- вероятно няма да стигнат. Постижимо е толкова стар автомобил да бъде реставриран до степен да се ползва за ежедневка, но това става с много пари - достатъчно много, за да е смислена само, ако си ентусиаст. Далеч, ама далеч не е за всеки тази работа, най- малкото и най- вече на първо място - трябва да си с пари.

А колкото до 124 - да вземат един и да го покажат на инженерите на Мерцедес, как се прави кола. :Д Лично аз за по- дуракоустойчив лек автомобил от 124 не се сещам - не съм се интересувал, колко би излязъл един наистина спретнат 250D да речем, но под 10К не бих си правил сметки и със сигурност поне още едни 5К, които да мога да извадя по всяко време. Значи, ако човек има 20К свободни и е чак такъв фен на 124 - тогава, да. Другото са - си вържем фаровете с тел. (виждал съм такива мерцедеси)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, N1K17Y написа:

Пита нещо конкретно, отговяря му се.

Да взимаш кола на 25+ години е смислено, единствено ако всяка вечер сънуваш конкретния модел. Това е кола да си я изкараш 1 път в седмицата и да се кефиш на шофирането. И ще прекарваш повече време в това да я ремонтираш и все нещо да оправяш или да се занимаваш (защото си иска поддръжка), отколкото да шофираш. Да си я вземеш за ежедневна, защото по-евтина щяла да бъде е такава тъпотия, че въобще се чудя как някой може да си го помисли. Но онзи ден на някой му текло нещо в гърлото, като си натискал очите....

Приятел, когато аз бях на малко +20, исках всеки ден да лежа под колата си. Това и правех, макар и през ден. Дори в казармата след 17 часа, когато свършваше "работния ден", лягах под моя ЗиЛ 130 или под някой друг на колега, дето не му се занимаваше. Това си е тръпка. Без да легна аз под колата...ами все едно без ...айде да не казвам какво.  Тръпка или не, всеки човек си има виждане върху нещата. Вярно, като минах 30, се зарекох вече никога кола под 5000 лева,  което на днешни пари означава под 10 000 лева, но това е друг въпрос. Всеки младеж трявба да мине през онова време, когато колата е не само средство за придвижване. Е, честно, не погледнах на колко години е питащия. Има го и другото. днес попаднах на една катастрофа с двама загинали , единия от които младеж на 24, без вина за катастрофата. БМВ и Мерцедес челно с припокритие, точно като американските тестове, дето Мерцедес и други марки се провалиха, щото при частично припокритие колата направо се чупи и шанс да оживееш нямаш. Но това важи и за по-нови модели. Но какво ми направи впечатление. Доста по-нова Е-класа, мисля след 2000 година така като гледам, но без отворен еърбег!!!:

 

Двамата шофьори загинали. Та дали за 2000 или за 20 000 Мерцедес, не е гаранция, дали всичко ще е наред в тая кола!

 

И между другото, тоя завой може да се вземе и с над 100, но е толкова дълъг и безкраен, че лесно да навлезеш в насрещното, особено ако не си запознат със завоя. Но да си караш Мерцедеса и някакъв джигит да се натресе в теб...не знам какво да кажа. На всичко отгоре на 43 години.  Бях свидетел на подобна катастрофа в Котленския проход между някакъв ван от типа Шаран/Аламбра/Галакси с бетоновоз. Същия завой, дето се взема с 80 минимум при сухо време.  Ейрбег в Сеата ( мисля Сеат беше), бетоновоза в реката, шофьора на Сеата в болница. Не знам дали оживя, но еърбега бе отворен и го снимах. Със сигурност обаче стигна болница. Тоя с Мерцедеса е нямал тоя шанс. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нали уж казват, че трябва да е сложен колана, за да се отвори еърбега. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1 700 000км, това са единици,некви ексклузивни случеи.Не е средно статистичеки.Така,че да гониш тия рекорди е като да плуваш срещу течението.Зависи за каква реставрация говориме,ако е и мотор и интериор и окачване, екстериор,според мен тия пари нито ще ти стигнат,нито има някакъв смисъл.Все пак мерца W124, не някакъв мега легендарен автомобил, например като BMW 850 CSI, който едно е че има само 1510 бройки в цял свят,друго, че цената на вторичния е паднала само 3 пъти за 29 години, и от 5-6 години вече даже е започнала да скача главоломно.Тоест има голяма далавера да реставрираш такъв автомобил,хем да се возиш, хем след време да си избиеш парите,че и от горе.Автомобила е един бирник, който постоянно бие по-джоба, то всеки иска кола,която нищо да не прави и само да налива гориво,но уви...няма такова животно...който не му стига въздух за подръжка и ремонти ,карта за градския винаги е опция.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, ostavime написа:

Нали уж казват, че трябва да е сложен колана, за да се отвори еърбега. 

Не знам. Въпросът е, че и тоя Мрцедес, дето много хора хвалят, как бил по-здрав от нова кола, се чупи като клечка. Ако ми кажете, че не е така... Макар че и еърбега при такъв удар едва ли би го спасил, като гледам как се е счупила предната А колона.  Аз много пъти преди години пусках едно клипче тук - краш тест между нова Фиеста тогава и 20 години по-стара сиера. Ето го пак. Да забелязвате някаква прилика между Мерцедеса и Сиерата?

 

 

преди 6 минути, franchesko написа:

1 700 000км, това са единици,некви ексклузивни случеи.Не е средно статистичеки.Така,че да гониш тия рекорди е като да плуваш срещу течението.Зависи за каква реставрация говориме,ако е и мотор и интериор и окачване, екстериор,според мен тия пари нито ще ти стигнат,нито има някакъв смисъл.Все пак мерца W124, не някакъв мега легендарен автомобил, например като BMW 850 CSI, който едно е че има само 1510 бройки в цял свят,друго, че цената на вторичния е паднала само 3 пъти за 29 години, и от 5-6 години вече даже е започнала да скача главоломно.Тоест има голяма далавера да реставрираш такъв автомобил,хем да се возиш, хем след време да си избиеш парите,че и от горе.Автомобила е един бирник, който постоянно бие по-джоба, то всеки иска кола,която нищо да не прави и само да налива гориво,но уви...няма такова животно...който не му стига въздух за подръжка и ремонти ,карта за градския винаги е опция.

То и с картата на градския и междуселския транспорт харчим пари, губим време, което е пари. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, BG-Team-DRIFT написа:

То и с картата на градския и междуселския транспорт харчим пари, губим време, което е пари. 

Ми,не е баш така...Като сложиш колко ти стъпва притежанието на автомобил с подръжка,застраховка, данъци,пари за паркирване, гориво(без ремонти) да приемим,че е некой бетеер, за какъвто автора мечтае, ще ти излезе няколко пъти от горе като пари,  от притежанието на карта за цялата градска за цялата година.А за това ,че губим време с автобуса,е доста относително...Тука в центъра на капиталовите градове, е забранено паркирването за повече от 30 мин., за това време никаква работа в града не мога да свърша в центъра.В периферията на центъра,може и за по един час, но често няма места.И щеш не щеш,оставяш си колата на 3-4км от центъра и мааш крачоли,или се качваш на рейса за да стигнеш до града.Дори тука,ако работиш в центъра, си задължен да ползваш автобус или колело за идваш на работа,освен, ако не си началник.Защото много са ограничени паркоместата по учрежденията в самият център.Имат по 10-тина, 5-6 от които са за начлниците, другите 3 за инвалиди,които трябва да им се осигури достъп удобен до учреждението,другите 2 се пазят за фирми за почстиване,които идват да чистят сградата или за доставчици,които облсужват сградата.За да няма циганията, като в България,паркирване масово по тротоари,и майки с колички няма от къде да минат.За това българина трявба да се научи да слиза от колата си, да спре да си вози и до тоалетната шкембето, и да прецени реално силите си ,да ли може да си позволи лукса,  автомобил.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, franchesko написа:

Ми,не е баш така...Като сложиш колко ти стъпва притежанието на автомобил с подръжка,застраховка, данъци,пари за паркирване, гориво(без ремонти) да приемим,че е некой бетеер, за какъвто автора мечтае, ще ти излезе няколко пъти от горе като пари,  от притежанието на карта за цялата градска за цялата година.А за това ,че губим време с автобуса,е доста относително...Тука в центъра на капиталовите градове, е забранено паркирването за повече от 30 мин., за това време никаква работа в града не мога да свърша в центъра.В периферията на центъра,може и за по един час, но често няма места.И щеш не щеш,оставяш си колата на 3-4км от центъра и мааш крачоли,или се качваш на рейса за да стигнеш до града.Дори тука,ако работиш в центъра, си задължен да ползваш автобус или колело за идваш на работа,освен, ако не си началник.Защото много са ограничени паркоместата по учрежденията в самият център.Имат по 10-тина, 5-6 от които са за начлниците, другите 3 за инвалиди,които трябва да им се осигури достъп удобен до учреждението,другите 2 се пазят за фирми за почстиване,които идват да чистят сградата или за доставчици,които облсужват сградата.За да няма циганията, като в България,паркирване масово по тротоари,и майки с колички няма от къде да минат.За това българина трявба да се научи да слиза от колата си, да спре да си вози и до тоалетната шкембето, и да прецени реално силите си ,да ли може да си позволи лукса,  автомобил.

Аз работя на 14 км, има полуградски, полуселски транспорт, има служебен с някакви разпадащи се кошници...никога няма да позлвам нито градски, нито служебен транспорт.  Дори да позлвам градския, плащам около 3 лева. С колата пак толкова ми излиза долу горе, но съм си господар на времето. Няма го стреса сутрин да гоня автобуси, няма го стреса след приключване на работното време да гоня служебен транспорт...

 

Даваш пример с теб, дето бачкаш в центъра, но 90% от хората бачкат в покрайнините!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, BG-Team-DRIFT написа:

Аз работя на 14 км, има полуградски, полуселски транспорт, има служебен с някакви разпадащи се кошници...никога няма да позлвам нито градски, нито служебен транспорт.  Дори да позлвам градския, плащам около 3 лева. С колата пак толкова ми излиза долу горе, но съм си господар на времето. Няма го стреса сутрин да гоня автобуси, няма го стреса след приключване на работното време да гоня служебен транспорт...

 

Даваш пример с теб, дето бачкаш в центъра, но 90% от хората бачкат в покрайнините!

Аз пък си спрях колата на платен паркинг тук в студенстски град и още след втория ден не съм я изкарвал.Направих грешката първия ден да отида с нея до "александровска" и ми отне сутринта време около 45 минути само да стигна до там, и още 15 минути да търся къде да паркирам ( при положение, че имам пропуск) . Общо час. В същото време, с автобус 94 ми отнема точно 35 минути да стигна до НДК, а след това съм за 5 минути до болницата.Е, няма да изкарам отново колата, категоричен съм ! Предпочитам да си поспя още половин час сутрин и след това се метна на рейса, вместо да ставам по-рано само и само да се возя в колата си.Никакъв "господар на времето" не си с кола, ако си в София, от личен опит го казвам.

Колкото до автора на темата - имам един подобен мерцедес , Ц-класа , но не W124, ами W202 .1994 година , дизел в движение, с палтен данък, винетка, гражданска. карах го до преди няколко месеца, преди да си взема новия . Продава се между другото. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, BG-Team-DRIFT написа:

Аз работя на 14 км, има полуградски, полуселски транспорт, има служебен с някакви разпадащи се кошници...никога няма да позлвам нито градски, нито служебен транспорт.  Дори да позлвам градския, плащам около 3 лева. С колата пак толкова ми излиза долу горе, но съм си господар на времето. Няма го стреса сутрин да гоня автобуси, няма го стреса след приключване на работното време да гоня служебен транспорт...

 

Даваш пример с теб, дето бачкаш в центъра, но 90% от хората бачкат в покрайнините!

Преди съм бачкал в центъра ,сега извън града и аз на 14км.И реално там където работя няма и достъп с градски транспорт,така,че знам за какво говориш.Но съм се примирил с факта,че колата си иска подръжка,и то желателно читава.Си иска ремонти.И реално след 10 години наливане на пари,ти няма да имаш нищо на лице от тях.До като има неща в,които ,ако инвестираш тия пари за 10 години,след това ще имаш нещо на лице.Иначе  тия   3 лева на ден,незнам как ги сметна точно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, Trichocephalus написа:

Аз пък си спрях колата на платен паркинг тук в студенстски град и още след втория ден не съм я изкарвал.Направих грешката първия ден да отида с нея до "александровска" и ми отне сутринта време около 45 минути само да стигна до там, и още 15 минути да търся къде да паркирам ( при положение, че имам пропуск) . Общо час. В същото време, с автобус 94 ми отнема точно 35 минути да стигна до НДК, а след това съм за 5 минути до болницата.Е, няма да изкарам отново колата, категоричен съм ! Предпочитам да си поспя още половин час сутрин и след това се метна на рейса, вместо да ставам по-рано само и само да се возя в колата си.Никакъв "господар на времето" не си с кола, ако си в София, от личен опит го казвам.

Колкото до автора на темата - имам един подобен мерцедес , Ц-класа , но не W124, ами W202 .1994 година , дизел в движение, с палтен данък, винетка, гражданска. карах го до преди няколко месеца, преди да си взема новия . Продава се между другото. 

При мен е обратно. Аз ставам примерно в 5.50, докато служебния автобус е в 6. Като стана в 5.50, имам време да си приготвя храна, да отида до WC, баня и така нататък. В 6.30 до 6.40 тръгвам, 15 минути път за 14 км и малко преди 7 съм на работа. таам другите си пушат цигарите вече, аз се обличам и преди тях съм в цеха ;) После като си тръгваме, мога да си тръгна и първи, но обикновено си тръгвам последен. Когато тръгна, служебния автобус още чака. Аз в 15.50-16 часа съм в къщи, служебния тръгва в 16 часа, прави голяма обиколка на градските части и не знам кога е вече на моята спирка. Но поне 30-40 минути пътува. Аз за 15 минути съм си вкъщи, дори мога да посетя магазини и пак да се прибера преди служебния транспорт. Ако става дума пък за вечерта, аз в 23 съм в къщи, служебния по график тръгва някъде там, макар че по принцип тръгва по-рано. Само че спирката ми е на 15 минути пеша от вкъщи, щото нали се сещаш, капиталиста решил да икономисва от нафта :) Икономисва от нафта, но не икономисва от умората на работниците си. Аз мога климатика да си пусна в колата или в парното. В стария служебен дарак е кеф да ти отворят люка, щото няма странични прозорци за проветрение, да не говорим за климатик. Плащам стотина лева за транспорт на месец или малко по-малко, ако включвам само бензина без други разходи. Но си имам едни 40-50 минути повече на ден, които мога да използвам както ми е угодно, включително да поспя 20-30 минути повече.  От 12 години ползвам само личния си авотмобил и това никога няма да се промени, докато работя тая работа. 

 

А, да, има и някакъв градски транспорт или по-точно междуградски, но никой не гом ползва. Тук работят няколко хиляди човека. Навремето зоната е била направена за 15 000 човека, сега са по-малко, но реално това е една огромна част от населението, която няма нормален градски транспорт, а само служебен или личен.   Отделно като минавам ежедневните задръствания от тирове, съм с лек автомобил и мога да си избирам дори маршрута, ако има задръствания. С градски транспорт или служебен, нямаш тая възможност и чакаш часове понякога.  При мен обратно на твърденията ти, имам голяма маневреност. Дори писах преди 1-2 дена в друга тема, как се натресох в насрещното им ме спряха полицаите към 23 часа. Ако не бях влязал в насрещното с личния си авотомобил, можеше да чакам и половин час в задръстване, както се случва с тия, които ползват служебен транспорт или дори градски. Аз с колата мога и 20 километра да заобиколя, но ще се прибера. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 часа, BG-Team-DRIFT написа:

Доста по-нова Е-класа, мисля след 2000 година така като гледам, но без отворен еърбег!!!:

Тя е, но като гледам тези железни джанти и потъмнели фарове, то ме навежда на мисълта, че тази кола е отваряла вече еърбезите. Инак съдейки по щетите, които виждам, едвали нещо е можело в помогне в случая - освен късмета да речем. А на пътя Русе- Бяла не мога му преброя труповете.

 

преди 23 часа, franchesko написа:

Зависи за каква реставрация говориме,ако е и мотор и интериор и окачване, екстериор,според мен тия пари нито ще ти стигнат,нито има някакъв смисъл.

Първата му грешка е, че насочва към екземпляр в диапазона три хиляди лева, колко по- евтино го купи отначало, толкова по- скъпо ще му излезе накрая. А пък, ако няма да се прави цялостна реставрация, то .... не знам, но за мен е цигания, дали ще е 850 или 124 - като ще ми подскача таблото, тапицерията кърпена и двигателя да гори масло, ама то било в някаква си норма разбираш ли -  няма да ме радва, въобще даже.

Уви нямам снимки да покажа какво лично аз съм виждал и признал за реставрация - няма значение дали модела ми харесва или не, въпроса е, че говоря за автомобили, които са във състояние едвали не от магазина или купени преди 2-3 години. Не само пръсната някаква прилична боица там, да смениш филтрите и да постегнеш малко ходовата част - това си е просто дърт кошник на доизцеждане. Дори пълен лаик да си, нали за простото и нетренерино око пак е видима разликата м/у автомобил боядисан за 700-800 и 2000+ лв., или един на пръв поглед прост нищо и никакъв таван м/у такъв за 100 и 400лв. Какви пари само за външния вид, за елементи от периферията на автомобила, а че тази кола трябва да се разглоби до последния детайл?! - всичко без изключение, но като ще е да е, другото е на свинче звънче и не ме кефи.  Имал съм късмета да видя с очите си такива реставрации, че ....... "не ща нов съвременен автомобил, искам това" :Д В действителност, ако имах ~50К за кола, може би щях да се замисля за някоя лъщарка от по- старите поколения - поне според мен има резон.

 

Ала туй дето ще вземеш някой гнилоч за 2-3- "никакви" лева и после за 5-6- "разни тънки сметки" лева ще го направиш кола - си остава във сферата на мечтите, няма как да стане този номер. Е тука имаше едни пичове, по едно време нещо не само си повярваха, че са големи майстори, ами че и големи сделкаджии, та се хванаха на една оферта за 40-50К купиха цял камион трошлеци от '80-е, че и от '70- е имаше - щели да ги реставрират стоя, гледам и се смея: имаше една тестароса, само за нея сигурно трябваше да продадат целия сервиз, барабар с апартаментите си, доживяхме да видим тестароса и ние, макар да не палеше :Д Валя ги дъжда и снега една година същия, който им ги продаде, ги натовари обратно за 15-20К. Няма нищо евтино в реставрирането и притежанието на реставриран автомобил, напротив - откровено скъпо удоволствие си е, казано по нашенски: не е от категорията "далавера". (;  Далаверата е кефа - икономическа/ финансова няма.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, sound написа:

 

 

 

Съгласен съм с почти всичко, което каза.Иначе всичко може да се реставрира до оригиналния вид, с точната сума и точните хора.Проблема,че тука се гледа да се мине с някакъв минимален бюджет, с който да се реставрира до оргиналния и красив вид,някаква гробница, и след това  стотици хиляди километри да и се навъртят ,което според мен е невъзмоно.И аз съм фен на колите от 90-те.За мен са най-красивите и златната среда на механика и електроника в един автомобил.Но особенно мерцедесите бмв-тата от тия години повечето са на издихания,особенно, ако е някоя Е36-ца или Е39-ка  отгледала три поколения дрифтаджии, и някой те първа си я купува да я ползва за ежедневка... те от такива, хората по два сервиза си отвориха, че и къщи си построиха.Аз преди две години помагах на един приятел да реставрираме една тойота от началото на 90-те.Без пари му я дадоха,само на 200 хил. реални км.Мотора лъчоне,само трябваше да се обслужи с масла и ремъци,гуми перфектни,чисто нови,джанти перфектни,интерирора беше чисто нов,но разглобен и изваден целия до кайка.Вътре имаше само волан,шофьорската седалка и скорстния лост.Екестрирора и той беше разглобен и имаше нужда от цялостно пребоядисване.Аве всичко на всичко 4 човека работихме по тая кола.Аз, той,професионален тенекеджия,който я боядиса буквално без пари, черна матова,обаче само с подръчни материяли,че пари за ползване на професионални материяли и база нямаше, и един старши механик,който даваше акъли от време на време как да са случат нещата.Месец и половина ни пече слънцето до като стана кола от това.Лошото е,че беше боядисана цялата с тия спрейове,къде,ако се жулнеш някъде да го замаскираш.И след първото миене почна да се люпи.След това не смееше да ходи на автомивка.След това се оказа,че и съединител има за смяна,и скоростната кутия е на издихание, и след една година отиде у моргата,защото трябваше да се налива още пара.Просто с пръдня боя не става.

  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, franchesko написа:

Просто с пръдня боя не става.

Абсолютно, важи с особена сила по темата реставриране на автомобил. От чисто нов до десет годишен автомобил - каквото може да се купи за парите, които ще отидат за реставриране на рандом стара класика - винаги излиза със значително по- малко разходи и главоболия. Така, че всеки, който обмисля идеята трябва да е сигурен в две неща - първо, че е яко почитател на модела и второ, че разполага с пари.

п.п. е и във един от форумите на Мерцедес, имаше теми от разни фенове, които са в сектата и без да ги питате, сами са си написали - "поддръжката на S класа винаги си остава поддръжка на S класа, без значение от годините". Дали е чисто нова или на 30 години, S класата си остава супер скъпа за обслужване, за поддръжка, за ремонти, за всичко - няма да е голяма лъжа да се каже, че ако нямаш възможности за нова  S класа, значи нямаш и за стара. :Д

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.