Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Най-интерсното обаче става, като не можеш да погасяваш вече вноските, примерно си си изгубил работата,  и дойде лизинговата компания и си прибере автомобила, а имаш още няколко години до като ти изтече договора.Един богаташ може да си позволи да е балама, ама един сиромах, ако си позволи да е балама.. се получава като хамстера къде бяга и върти колелото вътре в клетката, и накрая му се пръска сърцето.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 3.09.2019 г. в 23:18, Бай Тошо написа:

Лизинга е за хора, които не работят, а други работят за тях, а не за сиромаси ,които си скъсват гъза на две работи за да кара кола под наем.

Лизингът е за устроени хора или такива с относително стабилен доход. Дачия сандеро е под 300лв на месец. Ако не си на МРЗ и не си сам, можеш да си го позволиш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 4.09.2019 г. в 0:48, Бай Тошо написа:

Най-интерсното обаче става, като не можеш да погасяваш вече вноските, примерно си си изгубил работата,  и дойде лизинговата компания и си прибере автомобила, а имаш още няколко години до като ти изтече договора.Един богаташ може да си позволи да е балама, ама един сиромах, ако си позволи да е балама.. се получава като хамстера къде бяга и върти колелото вътре в клетката, и накрая му се пръска сърцето.

Не можеш да погасяваш вноските. И? И какво ще стане толкова, човека ли ще умре, че не ти схващам логиката?! Просто ще му вземат колата. Ще е карал чисто нова кола под наем. Голяма работа. Имал пари - карал нова кола. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А бе не е толкоз просто и работата наистина може да стане голяма - то, ако беше тей: си взема нова кола, а като не й плащам вноските, те просто ще си я приберат, па я че си зема друга; то баш в България наистина новите коли щяха да са нещо съвсем обичайно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, ostavime написа:

Просто ще му вземат колата. Ще е карал чисто нова кола под наем. Голяма работа. Имал пари - карал нова кола. 

Ми не е толкова просто на практика.Ако решат да си поискат вноските за останалия период, и да заведат едни дела срещу теб може да стане доста сложно.В най-добрия случей ще бъдеш с лошо кредитно досие, което доста неща може да ти провали.

 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, insec написа:

А бе не е толкоз просто и работата наистина може да стане голяма - то, ако беше тей: си взема нова кола, а като не й плащам вноските, те просто ще си я приберат, па я че си зема друга; то баш в България наистина новите коли щяха да са нещо съвсем обичайно.

Да, не е просто, защото те проучват, даваш справка за доходите си, все пак даваш и първоначална вноска, така че... за това не дават на всеки. А и взимането обратно от фирмата лизингодател не е тяхна цел. Защо им е стара кола? Да, неприятно е, но не е фатално, както едва ли не го описвате. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 часа, GTI написа:

Лизингът е за устроени хора или такива с относително стабилен доход. Дачия сандеро е под 300лв на месец. Ако не си на МРЗ и не си сам, можеш да си го позволиш.

Дачия не ми се коментира, всяка една стегната 10 годишна барака среден клас като ,,Пасат,, е много по-кола от тая кофичка за кисело мляко.Я първо ми дифинирай ,,устроени хора,, и ,, относително стабилен доход,, Понеже и един беден италиянски пенсионер със 600 евро пенсия , решил да живее в българско село, според българския стандарт на село, ще бъде ,, устроен,, и със ,, стабилен доход.Ама всеки един лизинг над Дачия ще му изправи ушите.Лизинга е добра схема когато имаш настрани 70-80-100% от себестойноста на автомобила, и не искаш да се зануляваш, за това разрочваш за 5 години например.А не да разчиташ само на доходите си в следващите 5 години, колкото и да са високи те.Но както знаем типична черта на българина, е да си купува кола , която не може да си позволи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Бай Тошо написа:

Дачия не ми се коментира, всяка една стегната 10 годишна барака среден клас като ,,Пасат,, е много по-кола от тая кофичка за кисело мляко.

 10 годишни стегнати коли никой не продава, вярвай ми. А Дачията ми си е ок.  Купуваш 10 годишна кола за 8 бона и наливаш още 7 за ремонти. Това е тъжната действителност. Няма кола която да съм взел втора ръка и да не съм налял време и пари да я вкарвам в правия път.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, GTI написа:

 10 годишни стегнати коли никой не продава, вярвай ми.

 

Продават са,ама на съответна цена разбир се, на която повечето хора регират със:  ,,Тоя луд ли е, тоя не познава парите,,  Естествено,че никой няма да си продаде стегнатата 10 годишната кола на средната пазарна цена, не е изгодно просто.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, Бай Тошо написа:

Продават са,ама на съответна цена разбир се, на която повечето хора регират със:  ,,Тоя луд ли е, тоя не познава парите

Аха. И ако я продава скъпа  - защо да я купя? А ти в новия логан возил ли си се? И най-важното... Всичко ти е в гаранция. Само караш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, GTI написа:

Аха. И ако я продава скъпа  - защо да я купя?

Ми защото хубаво ефтино няма.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, GTI написа:

 А ти в новия логан возил ли си се? И най-важното... Всичко ти е в гаранция. Само караш.

Точно в новия не съм,но преди няколко години в тогавашния модел.Особенно из българските пътища майка плаче... подхвърляте като чувал с картофи вътре,пластмасите скърцат,вътре всичко е лего,абе мани...    Шевролет Круизер,макар, че е по-скъп, същия котор.Да имаш гаранция, всичко е ново,ти си ,,първия пръднал на седалката,, ама филма свършва до там.Ламарина, като на консервена кутия, всичко  ,,от до,, пластмаса,окачване,все едно си в голф 3.Уж икономична,2 литра мотор, 10/100 нафта извънградско.Че той 17 годишния ми меган харчи 8,5 бензин/100км извънградско и вози в пъти по-добре от тая каруца.На всичкото от горе да са подпиша на договор,на който си апсолютно безправен, до толкова безправен,че не можеш да отидеш с тая кола до чужбина без разрешението на лизингодателя.Не е само плащаш една сума на месец и караш ново в гаранция.Това го има само в рекламите.Реално има  още много много задължения и ограничения за лизингополучателят,които вероятно възпират много хора да си вземат кола на лизинг за лично ползване, и предпочитат да си таркалят старата барака,ама да имат пълната свобода.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, Бай Тошо написа:

Дачия не ми се коментира, всяка една стегната 10 годишна барака среден клас като ,,Пасат,, е много по-кола от тая кофичка за кисело мляко.

Принципно е така, но има една особеност, която прави Дачията по- рационален избор - не всеки може да си подбере кола за осем бона, в която после да не се налага да налива още толкова. За такива хора смятам, че наистина е по- добре от финансова гледна точка да се спрат на Дачия, вместо да спонсорират джамбазите по автокъщите, търгашите на авточасти, автоморги, сервизи и прочие.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хахахах... значи да не спонсорират джамбазите, а да спонсорират производител на консервни кутии, който поради някаква причина ги е обявил за автомобили. Първите проблеми на една Дачия се появяват на около 20 000 километра. На петата си година, проблемите на тоя казан са около 10 пъти повече от тези на един 10 годишен пасат.

С Дачия ставаш не спонсор, ами генерален спонсор на сервизи и магазини за авточасти.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, Радул написа:

Хахахах... значи да не спонсорират джамбазите, а да спонсорират производител на консервни кутии, който поради някаква причина ги е обявил за автомобили. Първите проблеми на една Дачия се появяват на около 20 000 километра. На петата си година, проблемите на тоя казан са около 10 пъти повече от тези на един 10 годишен пасат.

С Дачия ставаш не спонсор, ами генерален спонсор на сервизи и магазини за авточасти.

Точно съвременните VW са много далеч от понятието "Надежден автомобил", всичките ми познати с разни и по-нови и по-стари автомобили от VAG групата реват от тях. 

Ето мнението на собственик на съвременен пасат: 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ми хубаво, вземи си Дачия...поне ще разбереш смисъла на думите "безнадежден случай". :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Бай Тошо написа:

Точно в новия не съм,но преди няколко години в тогавашния модел

Качвал ли си се в новия Duster?  Освен това можеш да излезеш в чужбина с колата.
Проблем е единствено, че не всички страни застрахователите ги покриват.

преди 2 часа, Радул написа:

 Първите проблеми на една Дачия се появяват на около 20 000 километра.

Карал съм Дачия като служебна. Служебните коли правят много километри. Проблеми на 20К нямат.

преди 5 часа, Бай Тошо написа:

Ми защото хубаво ефтино няма.

Не, купуваш си 10 годишна скъпа кочина, която са я закрепили след като са я внесли от вторичните в Германия, за да ти я продадат и да кара 10К преди да се разпадне. Да й превъртят километража и да я напудрят. Да си купиш скъпа кола втора ръка без остатъчна гаранция е малоумно. Ако е втора ръка, купуваш си до 2-3хиляди лева, вкарваш я в бокса и даваш още 2-3 хиляди и караш кола. А не да си дадеш всичките пари за някакъв кашон, който някакъв джамбазин е закрепил пред неизбежния му саморазпад и после като кихне - да смучеш средния пръст и да го гледаш като паметник.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, GTI написа:

 

Карал съм Дачия като служебна. Служебните коли правят много километри. Проблеми на 20К нямат.

Нямат друг път. Тамън на 20 к им е първото пререгулиране на клапани. Тва че се търкаля като служебна хич да не те заблуждава. Пък и не я сравнявай с твоя Пасат де- той все пак е 30 годишен. :)

преди 2 часа, insec написа:

Какво ще спонсорираш, като си има гаранция.

Ся на наивен ли се правиш или?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, GTI написа:

Качвал ли си се в новия Duster?  Освен това можеш да излезеш в чужбина с колата.
Проблем е единствено, че не всички страни застрахователите ги покриват.

Карал съм Дачия като служебна. Служебните коли правят много километри. Проблеми на 20К нямат.

Не, купуваш си 10 годишна скъпа кочина, която са я закрепили след като са я внесли от вторичните в Германия, за да ти я продадат и да кара 10К преди да се разпадне. Да й превъртят километража и да я напудрят. Да си купиш скъпа кола втора ръка без остатъчна гаранция е малоумно. Ако е втора ръка, купуваш си до 2-3хиляди лева, вкарваш я в бокса и даваш още 2-3 хиляди и караш кола. А не да си дадеш всичките пари за някакъв кашон, който някакъв джамбазин е закрепил пред неизбежния му саморазпад и после като кихне - да смучеш средния пръст и да го гледаш като паметник.

Много пресилено се изказа.Първо не всяка автокъща продава скраб.В голяма част самия търговец не е наясно със състоянието на автомобилите , които продава, защото ги купува на едро от други автокъщи в западна Европа.Отива в една автокъща  в Германия и директно иска голяма отсъпкам за всички коли в нея.Нали не си мислиш, че ще се качи да направи тест драйф на всяка една, ще я качи на подемник и ще и направи диагностика.Въпрос на преценка след това на купувача, кое става и кое не става.На теб, ако ти липсва такава, караш си дакела на лизинг,ставаш роб до гроб на лизингкомпаниите и те тва е.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, Бай Тошо написа:

Въпрос на преценка след това на купувача, кое става и кое не става

Аха. А скритите дефекти - за тях какво? Които не се виждат освен ако не разглобиш двигателя, например?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...