Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


преди 8 часа, algor написа:

Да, няма значение колко устройства ще смените за 1 месец (срока е примерен).

А на колко устройства едновременно ще може да се активира?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, ivan_pop написа:

А на колко устройства едновременно ще може да се активира?

На едно, разбира се.
Като се изтрие на него, тогава може да се инсталира на друго.

пп. С услугата Екстра сим (която е физическа сим карта), при А1 могат да се ползват на две устройства едни и същи услуги, включени в плана.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
на 28.10.2019 г. в 22:38, Silvering написа:

Голяма фъсня за нищо значи. Ама поне ще се наложи като стандарт и няма да местим карти по телефоните всяка година.

Нещо като едно време с мобифоните. Дали е нещо хубаво? Ако искаш да прехвърлиш номера на друг телефон да влизаш във всевъзможни перипетии.
Например изпускаш си телефона и си прехвърляш картата директно в друг. Ха направи го, ако е вградена.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Новината е страхотна, нищо че се забавиха цяла година след останалия цивилизован свят.
Ползвам А1 от години и съм много доволен от тях, но това беше “до вчера”. Причината за моето разочарование е затрудненията които изпитвам със смяната на 1 стандартна сим с eSIM. Принципно процедурата е изключително проста - вземаш QR кода от оператора и правиш автоматично процеса в телефона като го сканираш. Понеже съм с компания с няколко телефона и персонален акаунт мениджър нещата трябваше да са още по-лесни защото не ходиш до магазина а направо ти праща данните. Тук обаче е изненадата. Вече 20 дена се боря със системата на А1 която ме върти в омагьосания параграф 22. Акаунт мениджърът ми ОТКАЗА СМЯНАТА, ЗАЩОТО ИМА ВЪТРЕШНО РАЗПОРЕЖДАНЕ ЧЕ ТАЗИ УСЛУГА Е САМО ЗА НОВИ КАРТИ ИЛИ КЛИЕНТИ (въпреки че имам договор за още 20 месеца). На сайта на оператора никъде няма указани ограничения за смяната. На *88 също ме уверяват че няма никакви ограничени за смяната и ме пращат в магазините си. Посетих магазина но там комп. им система не позволява да направят смяната защото имат ограничения и промени могат да се правят само от акаунт мениджъра (същия който многократно ми твърди че подмяната е само за нови карти или клиенти). От Службата за Клиенти на А1 все още нямам конкретен отговор на изпратения по мейл въпрос “Има ли ограничения за подмяната на стандартни SIM с eSIM?”.

Изводът: Операторът ми прави нововъведения, но по стара българска традиция се старае да припечели по най-долнопробния начин като ме принуди да си взема нова карта с поредните 24 месеца обвързване. Ако някой от А1 случайно чете написаното от мен бих искал да чуете мнението ми, а то е: ИЗЛАГАТЕ СЕ. 


П.С. От магазина разбрах че ако сте физическо лице няма да имате проблем със смяната. Описаното от мен затруднение касае  само юридически лица.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, Simon K написа:

Новината е страхотна, нищо че се забавиха цяла година след останалия цивилизован свят.
Ползвам А1 от години и съм много доволен от тях, но това беше “до вчера”. Причината ми за разочарованието ми е затрудненията които преживявам със смяната на 1 стандартна сим с eSIM. Принципно процедурата е изключително проста - вземаш QR кода от оператора и правиш автоматично процеса в телефона като го сканираш. Понеже съм с компания с няколко телефона и персонален акаунт мениджър нещата трябваше да са още по-лесни защото не ходиш до магазина а направо ти праща данните. Тук обаче е изненадата. Вече 20 дена се боря със системата на А1 която ме върти в омагьосания параграф 22. Акаунт мениджърът ми ОТКАЗА СМЯНАТА, ЗАЩОТО ИМА ВЪТРЕШНО РАЗПОРЕЖДАНЕ ЧЕ ТАЗИ УСЛУГА Е САМО ЗА НОВИ КАРТИ ИЛИ КЛИЕНТИ (въпреки че имам договор за още 20 месеца). На сайта на оператора никъде няма указани ограничения за смяната. На *88 също ме уверяват че няма никакви ограничени за смяната и ме пращат в магазините си. Посетих магазина но там комп. им система не позволява да направят смяната защото имат ограничения и промени могат да се правят само от акаунт мениджъра (същия който многократно ми твърди че подмяната е само за нови карти или клиенти). От Службата за Клиенти на А1 все още нямам конкретен отговор на изпратения по мейл въпрос “Има ли ограничения за подмяната на стандартни СИМ с еСИМ?”.

Изводът: Операторът ми прави нововъведения, но по стара българска традиция се старае да припечели по най-долнопробния начин като ме принуди да си взема нова карта с поредните 24 месеца обвързване. 


П.С. От магазина разбрах че ако сте физическо лице няма да имате проблем със смяната. Описаното от мен затруднение касае  само юридически лица (неофициално).

МЕНТЕЛ винаги действат по този начин. Колкото и да си сменят името, логото, бранда си остават просто помияри. Многократно съм им гледал излагациите. 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 46 минути, Simon K написа:

 П.С. От магазина разбрах че ако сте физическо лице няма да имате проблем със смяната. Описаното от мен затруднение касае  само юридически лица.

Няма такова нещо - моята карта също и фирмена и акаунт мениджърът ми ме прати в офис на А1, откъдето да си взема Е-сим и нататък всичко бе просто и елементарно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, algor написа:

Няма такова нещо - моята карта също и фирмена и акаунт мениджърът ми ме прати в офис на А1, откъдето да си взема Е-сим и нататък всичко бе просто и елементарно.

За тебе може и да няма, но за мен простото и елементарно действие се превърна в 20-дневна борба, включваща няколко разговора с акаунт мениджърът ми, напразно посещение до магазин в съседно нас.място, писане на няколко мейла и няколко разговора с *88. Разбира се за всичко изброено имам доказателство.

преди 1 час, Емил Костов написа:

МЕНТЕЛ винаги действат по този начин. Колкото и да си сменят името, логото, бранда си остават просто помияри. Многократно съм им гледал излагациите. 

Моето мнение е че А1 са най-напредничави на фона на останалите опертори, затова и съм с тях. Истината е че конкретният проблем ме разочарова много, но не и тотално (все още).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Simon K написа:

За тебе може и да няма, но за мен простото и елементарно действие се превърна в 20-дневна борба, включваща няколко разговора с акаунт мениджърът ми, напразно посещение до магазин в съседно нас.място, писане на няколко мейла и няколко разговора с *88. Разбира се за всичко изброено имам доказателство.

Моето мнение е че А1 са най-напредничави на фона на останалите опертори, затова и съм с тях. Истината е че конкретният проблем ме разочарова много но не и тотално (все още).

Въобще не са напред, но затова няма да споря. А отношението им е непрофесионално. Мога да изпиша поне 10 примера. Това на мен ми стига.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...