Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте, преди два дена някъде забелязах яко лагене на моменти, мишката едва се влачеше и процесора забелязах че качва на 100%,  поня че първите няколко пъти като го забелязах това антивирусната (вградената на win 10pro) изписва че нещо е хванато под карантира, но да речем след няколко часа пак по същия начин, системата забавя и така, общо траеше около 20-25сек. По време на този проблем имах и проблем с geforce experianc-а на видео драйвера, за това и направих тема в отдел драйвери, както и да е проблема с драйвера е решен ала да видим какво ще правим по въпроса. Пиша ви след като колега ми препоръча да изтегля malwarebytes и да сканирам, така и направих, активирах 14денния период и сканирах и намери няколко съмнителни открития, всички поставени под карантина. Сега знам че не съм сканирал както е по ред със програмите посочени от вас, но искам да ви покажа лог-а на malwarebytes и ако кажете ще следвам стъпките както сте посочили в темата за премахване на зловреден софтуер, надявам се че не е проблем че не съм следвал както трябва стъпка по стъпка, ако е извинете. ето го лог-а: https://dox.abv.bg/download?id=d02deebbb7

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

За съжаление или не поне аз не видях активни зарази в логовете. Обаче в EventViewer грешките се виждат проблеми с внезапно спиране на системата и с EventID 29.

Според мен може да се касае за хардуерен проблем.

Грешките относно nvlddmkm също са понякога или заради калпава версия на драйвера на nVidia (да се пробва по-нова или по-стара такава) или на проблем с видеокартата. Но според мен е по-скоро проблем с версията на драйверите, защото и аз я имам чат-пат като обновявам видео-драйверите. Ако продължи да се появява е добре да се почисти например в Safe Mode с DDU и после като се инсталира да се избере Custom инсталация и да се сложи отметка за Clean Install.

Иначе антивирусната е засякла крак за Assassins Creed и файл, който може би е бил "екстра" от този крак, защото засичането е многократно:

C:\Users\admin\AppData\Roaming\Scype\a\svc.exe

За съжаление детекцията е Generic (MS използват тези две наименования за голям набор от бацили и не може да се разбере с какво точно си имаме работа). Проверете дали файла все още съществува и ако да, го качете на VirusTotal и публикувайте линка с резултатите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 часа, B-boy/StyLe/ написа:

Здравейте,

За съжаление или не поне аз не видях активни зарази в логовете. Обаче в EventViewer грешките се виждат проблеми с внезапно спиране на системата и с EventID 29.

Според мен може да се касае за хардуерен проблем.

Грешките относно nvlddmkm също са понякога или заради калпава версия на драйвера на nVidia (да се пробва по-нова или по-стара такава) или на проблем с видеокартата. Но според мен е по-скоро проблем с версията на драйверите, защото и аз я имам чат-пат като обновявам видео-драйверите. Ако продължи да се появява е добре да се почисти например в Safe Mode с DDU и после като се инсталира да се избере Custom инсталация и да се сложи отметка за Clean Install.

Иначе антивирусната е засякла крак за Assassins Creed и файл, който може би е бил "екстра" от този крак, защото засичането е многократно:

C:\Users\admin\AppData\Roaming\Scype\a\svc.exe

За съжаление детекцията е Generic (MS използват тези две наименования за голям набор от бацили и не може да се разбере с какво точно си имаме работа). Проверете дали файла все още съществува и ако да, го качете на VirusTotal и публикувайте линка с резултатите.

Да направя сканиране с Malwarebytes и да кача лог-а въс virus total ли ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Извинявам се за закъснението, но тази седмица имах доста служебни ангажименти.

Да, подгответе нови лог файлове от Malwarebytes и FRST.

Поздрави!


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 часа, B-boy/StyLe/ написа:

Извинявам се за закъснението, но тази седмица имах доста служебни ангажименти.

Да, подгответе нови лог файлове от Malwarebytes и FRST.

Поздрави!

няма нищо, разбирам то и на мен ми беше адски натоварено, както и да е :

 

FRST: https://dox.abv.bg/download?id=3f7c9fbd78# - Линк за сваляне

Addition: https://dox.abv.bg/download?id=d4e26702d8# - Линк за сваляне

Mbam: https://dox.abv.bg/download?id=93252bca81# - Линк за сваляне

мбам мисля показва че всичко е Ок и няма нередности, все пак вградената антивирусна някой път си пищи за кракове и т.н.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Виждам, че сте сканирали с изключен anti-rootkit модул в Malwarebytes.

Цитат

-Опции за сканиране-
Памет: Разрешено
Стартиране: Разрешено
Файлова система: Разрешено
Архиви: Разрешено
руткитове: Забранено
Евристика: Разрешено
PUP: Открий
PUM: Открий

Направете нова проверка с Malwarebytes Anti-Malware (като се уверите, че в Settings -> Security -> плъзгача пред Scan for rootkits е преместен надясно).

1566597623_malwarebytes_4_4.jpg

Публикувайте новия лог файл.

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Виждам, че сте сканирали с изключен anti-rootkit модул в Malwarebytes.

Направете нова проверка с Malwarebytes Anti-Malware (като се уверите, че в Settings -> Security -> плъзгача пред Scan for rootkits е преместен надясно).

1566597623_malwarebytes_4_4.jpg

Публикувайте новия лог файл.

Поздрави!

 

опа моя грешка, извинявам се, ето новия резултат

https://dox.abv.bg/download?id=caeb5fd86f# - Линк за сваляне

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма проблеми. Лог файловете са чисти, но гледам, че проблемите със стабилността на системата все още са налице.

За една от грешките в EventViewer направете следното:

https://www.howto-connect.com/esent-event-id-455-error-message-in-windows-10-1903-fix/

Необходима ли ви е услугата на Asus Com Service? Ако не, от CMD.exe стартиран с десен бутон и Run as administrator въведете следната команда и натиснете Enter:

sc config asComSvc start= demand

За останалите мисля, че е е добре да посетите раздела за Общи Хардуерни Въпроси или за Операционни Системи

Цитат

Error: (11/16/2019 12:48:42 PM) (Source: EventLog) (EventID: 6008) (User: )
Description: The previous system shutdown at 4:18:31 AM on ‎11/‎16/‎2019 was unexpected.

Error: (11/16/2019 12:48:33 PM) (Source: Microsoft-Windows-Kernel-Boot) (EventID: 29) (User: NT AUTHORITY)
Description: 3221225684A fatal error occurred processing the restoration data.

но първо искам да видя последни 2 лог файла:

 

СТЪПКА 1

 

1.Изтеглете Hitman Pro.

За 32-битова система - dEMD6.gif.
За 64-битова система - Download-button3.gif

2.Стартирайте програмата.
3.След като сте стартирали програмата като кликнете върху иконата 5vo5F.jpg и натиснете бутона „Напред“ като се съгласите с лицензионното споразумение (EULA).

4.Сложете отметка пред "Не, искам да завърша еднократно сканиране на компютъра".

5.Натиснете бутона „Напред“.

6.Програмата ще започне да сканира. Времето за сканиране е около 2 минути.

7.След завършване на сканирането от списъка с намерените неща (ако има такива) изберете Apply to all => Ignore.

8.Натиснете "Next" и след това натиснете "Изнеси резултата в XML file" и запазете лог файла на десктопа.

9.Архивирайте файла и го прикачете в следващия си коментар или копирайте съдържанието му в следващия си коментар.
 
Забележка: Ако няма падащо меню, където да изберете ignore както на снимката:
 
6-scanfin-choose.jpg
 
Тогава просто затворете програмата след края на проверката (без да премахвате нищо)...след това отворете C:\Programdata\HitmanPro\Logs, отворете и публикувайте съдържанието на лог файла в следващия си коментар. Пак повтарям, не трийте нищо с програмата, защото е доста мощна и може да бъде опасна!

Забележка: Папката C:\ProgramData е скрита и затова трябва да направите скритите файлове видими по-следния начин:

От My Computer => Tools => Folder Options => View:

Сложете отметка пред "Show hidden files, folders and drives"

и махнете отметката пред "Hide protected operating system files (recommended)".

Натиснете Apply.

Сега проверете за лог файла в папката C:\Programdata\HitmanPro\Logs и го прикачете в следващия си коментар.

Или просто поставете C:\Programdata\HitmanPro\Logs в адресния бар на Windows Explorer и пак би трябвало да се отвори.

 

СТЪПКА 2

 

emsisoft_emergency_kit.pnglogo.png

  • Моля изтеглете EmsisoftEmergencyKit, стартирайте exe файла и посочете къде да се разархивира програмата - например в (C:\EEK), натискайки бутона Extract.
  • Стартирайте иконата на файла Start Emsisoft Emergency Kit от десктопа за да стартирате приложението.
  • Натиснете бутона"Yes", когато бъдете подканени да обновите дефинициите на програмата.
  • След като процеса по обновяването на дефинициите приключи натиснете бутона "Scan".
  • Натиснете бутона "Yes", когато бъдете попитани дали да програмата да включи засичането на потенциално нежелани приложения (Potentially Unwanted Applications).
  • Сега вече изберете бутона Custom Scan. Премахнете от списъка всички дялове без C:\ (т.е. нека да остане само дял C:\ в списъка).
  • Натиснете Next за да започне проверката.
  • Когато проверката приключи натиснете бутона View Report.
  • Копирайте съдържанието на лог файла в следващия си коментар.

 

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 часа, B-boy/StyLe/ написа:

Няма проблеми. Лог файловете са чисти, но гледам, че проблемите със стабилността на системата все още са налице.

За една от грешките в EventViewer направете следното:

https://www.howto-connect.com/esent-event-id-455-error-message-in-windows-10-1903-fix/

Необходима ли ви е услугата на Asus Com Service? Ако не, от CMD.exe стартиран с десен бутон и Run as administrator въведете следната команда и натиснете Enter:

sc config asComSvc start= demand

За останалите мисля, че е е добре да посетите раздела за Общи Хардуерни Въпроси или за Операционни Системи

но първо искам да видя последни 2 лог файла:

 

СТЪПКА 1

 

1.Изтеглете Hitman Pro.

За 32-битова система - dEMD6.gif.
За 64-битова система - Download-button3.gif

2.Стартирайте програмата.
3.След като сте стартирали програмата като кликнете върху иконата 5vo5F.jpg и натиснете бутона „Напред“ като се съгласите с лицензионното споразумение (EULA).

4.Сложете отметка пред "Не, искам да завърша еднократно сканиране на компютъра".

5.Натиснете бутона „Напред“.

6.Програмата ще започне да сканира. Времето за сканиране е около 2 минути.

7.След завършване на сканирането от списъка с намерените неща (ако има такива) изберете Apply to all => Ignore.

8.Натиснете "Next" и след това натиснете "Изнеси резултата в XML file" и запазете лог файла на десктопа.

9.Архивирайте файла и го прикачете в следващия си коментар или копирайте съдържанието му в следващия си коментар.
 
Забележка: Ако няма падащо меню, където да изберете ignore както на снимката:
 
6-scanfin-choose.jpg
 
Тогава просто затворете програмата след края на проверката (без да премахвате нищо)...след това отворете C:\Programdata\HitmanPro\Logs, отворете и публикувайте съдържанието на лог файла в следващия си коментар. Пак повтарям, не трийте нищо с програмата, защото е доста мощна и може да бъде опасна!

Забележка: Папката C:\ProgramData е скрита и затова трябва да направите скритите файлове видими по-следния начин:

От My Computer => Tools => Folder Options => View:

Сложете отметка пред "Show hidden files, folders and drives"

и махнете отметката пред "Hide protected operating system files (recommended)".

Натиснете Apply.

Сега проверете за лог файла в папката C:\Programdata\HitmanPro\Logs и го прикачете в следващия си коментар.

Или просто поставете C:\Programdata\HitmanPro\Logs в адресния бар на Windows Explorer и пак би трябвало да се отвори.

 

СТЪПКА 2

 

emsisoft_emergency_kit.pnglogo.png

  • Моля изтеглете EmsisoftEmergencyKit, стартирайте exe файла и посочете къде да се разархивира програмата - например в (C:\EEK), натискайки бутона Extract.
  • Стартирайте иконата на файла Start Emsisoft Emergency Kit от десктопа за да стартирате приложението.
  • Натиснете бутона"Yes", когато бъдете подканени да обновите дефинициите на програмата.
  • След като процеса по обновяването на дефинициите приключи натиснете бутона "Scan".
  • Натиснете бутона "Yes", когато бъдете попитани дали да програмата да включи засичането на потенциално нежелани приложения (Potentially Unwanted Applications).
  • Сега вече изберете бутона Custom Scan. Премахнете от списъка всички дялове без C:\ (т.е. нека да остане само дял C:\ в списъка).
  • Натиснете Next за да започне проверката.
  • Когато проверката приключи натиснете бутона View Report.
  • Копирайте съдържанието на лог файла в следващия си коментар.

 

Поздрави!

 

Здравейте, направих горе-посочените стъпки и ето ги и резултатите:

1. Hitman Pro: https://dox.abv.bg/download?id=db7fab5848# - Линк за сваляне

2. EMSISOFT:

Emsisoft Emergency Kit - Version 2019.10
Last update: 17.11.2019 г. 7:01:43
User account: DESKTOP-QD4BNCU\admin
Computer name: DESKTOP-QD4BNCU
OS version: Windows 10x64 

Scan settings:

Scan type: Custom Scan
Objects: Rootkits, Memory, Traces, C:\

Detect PUPs: On
Scan archives: On
Scan mail archives: Off
ADS Scan: On
File extension filter: Off
Direct disk access: Off

Scan start:    17.11.2019 г. 7:03:15

Scanned    365561
Found    0

Scan end:    17.11.2019 г. 7:20:52
Scan time:    0:17:37
 

3. Също така и създадох папките в горе- посочения от вас линк а за Asus com serise, не знам за какво служи услугата че да искам да е включена или не.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, The Reaper написа:

 

Здравейте, направих горе-посочените стъпки и ето ги и резултатите:

1. Hitman Pro: https://dox.abv.bg/download?id=db7fab5848# - Линк за сваляне

2. EMSISOFT:

Emsisoft Emergency Kit - Version 2019.10
Last update: 17.11.2019 г. 7:01:43
User account: DESKTOP-QD4BNCU\admin
Computer name: DESKTOP-QD4BNCU
OS version: Windows 10x64 

Scan settings:

Scan type: Custom Scan
Objects: Rootkits, Memory, Traces, C:\

Detect PUPs: On
Scan archives: On
Scan mail archives: Off
ADS Scan: On
File extension filter: Off
Direct disk access: Off

Scan start:    17.11.2019 г. 7:03:15

Scanned    365561
Found    0

Scan end:    17.11.2019 г. 7:20:52
Scan time:    0:17:37
 

3. Също така и създадох папките в горе- посочения от вас линк а за Asus com serise, не знам за какво служи услугата че да искам да е включена или не.

п.п. Буквално преди няколко минути, системата блокира както бях в ютюб, излезе син екран че системата е крашнала и че се събира информация относно проблема и след това пц-то ще се рестартира, системата се рестартира без процента да е мръднал от 0,... доста кофти взе да стават тия произволни крашове, не мога да си спомня дали това го имаше преди драйверите и проблемите... мисля че и тогава имаше някакви такива крашове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

И тези лог файлове са чисти. Единствения намерен ключ от потенциално нежелана програма е следния:

Цитат

Potential Unwanted Programs _________________________________________________

   HKLM\SOFTWARE\Classes\WOW6432Node\Interface\{BD51A48E-EB5F-4454-8774-EF962DF64546}\ (ReimageRepair)

Можете да го изтриете като стартирате CMD.exe (от търсачката на Windows) и с десен бутон върху CMD.exe изберете Run as administrator.

След това поставете командата и натиснете Enter

reg delete "HKLM\SOFTWARE\Classes\WOW6432Node\Interface\{BD51A48E-EB5F-4454-8774-EF962DF64546}" /f

За мен проблема отива да е хардуерен за съжаление. Отворете C:\Windows\minidump и копирайте файловете от последните дни на десктопа. След това ги сложете в архив и ги качете на dox.bg за да ги разгледаме.

Публикувайте и лог от Minitoolbox. Сложете всички отметки и натиснете GO.

https://www.bleepingcomputer.com/download/minitoolbox/

Температурите на компонентите как са? Можете да проверите с портативната версия на hwmonitor как са нещата особено под натоварване. Публикувайте един ScreenShot от програмата:

https://www.cpuid.com/downloads/hwmonitor/hwmonitor_1.41.zip

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, B-boy/StyLe/ написа:

Здравейте,

И тези лог файлове са чисти. Единствения намерен ключ от потенциално нежелана програма е следния:

Можете да го изтриете като стартирате CMD.exe (от търсачката на Windows) и с десен бутон върху CMD.exe изберете Run as administrator.

След това поставете командата и натиснете Enter

reg delete "HKLM\SOFTWARE\Classes\WOW6432Node\Interface\{BD51A48E-EB5F-4454-8774-EF962DF64546}" /f

За мен проблема отива да е хардуерен за съжаление. Отворете C:\Windows\minidump и копирайте файловете от последните дни на десктопа. След това ги сложете в архив и ги качете на dox.bg за да ги разгледаме.

Публикувайте и лог от Minitoolbox. Сложете всички отметки и натиснете GO.

https://www.bleepingcomputer.com/download/minitoolbox/

Температурите на компонентите как са? Можете да проверите с портативната версия на hwmonitor как са нещата особено под натоварване. Публикувайте един ScreenShot от програмата:

https://www.cpuid.com/downloads/hwmonitor/hwmonitor_1.41.zip

така, ако е хардуерен проблем наистина ще ми е горчиво, машината е едва на няколко месеца....

както и да е, интересно обаче че не намирам папка minidump, в папка windows http://prikachi.com/images.php?images/617/9690617R.png

https://dox.abv.bg/download?id=a2fae17967# - Линк за сваляне МTB

и ето от мониторинга в покой https://dox.abv.bg/download?id=e4dc6bf401# - Линк за сваляне

 

под товар сякаш всичко е ок, интересно е че преди исках много да наблюдавам темепратурите на процесора специално, знам че амд-тата греят много, като погледнете лога на мониторинг програмата ще видите едни 50 градуса, това е за мне странно, така си беше от първия ден  и така е до днес, машината не съм я сглобявал аз, от варио.бг е поръчана и там сглобявана, като ми беше казано че е тествано всичко, от дъно, биос, до рам и така... а щях да забравя да спомена с msi afterburner пробрах да наблюдавам температурите на процесора под товар ала не успях, просто нямаше опция да изобразява температурата специално на процесора, после се порових в интернет и  прочетох че ако един вид разреша на msi afterburnera да чете през aida64 щяло да може, пак не стана, просто не засича или не показва температурата, ако искате да пусна някоя по тежичка игрица, да минимизарам и да видя през HWMonitoring ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така. Явно има връзка с програмите на Asus и Fast Boot. Ако Fast Boot е включен го изключете:

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows8_1-performance/faststartup-issues-kernel-power-boot-and/69cc4b65-f847-4f4b-a0a0-b73f469a1ddf

https://rog.asus.com/forum/showthread.php?50431-Kernel-Power-Error-Event-ID-41-Task-63

Ето как:

https://www.tenforums.com/tutorials/4189-turn-off-fast-startup-windows-10-a.html

Все пак сложете както казах и услугата на Asus от автоматичен режим на ръчен:

Цитат

 

Необходима ли ви е услугата на Asus Com Service? Ако не, от CMD.exe стартиран с десен бутон и Run as administrator въведете следната команда и натиснете Enter:

sc config asComSvc start= demand

или дори временно я изключете с командата

sc config asComSvc start= disabled

Не видях AI Suite на Asus да е инсталирана в момента, но пък и прочетох, че често дори деинсталиран пакета не се премахва напълно от деинсталатора на Asus и остават разни услуги във фонов режим.

Колкото до папката C:\Windows\Minidupm вижте дали Windows е настроен да създава изобщо dmp файлове:

https://www.windows10forums.com/articles/how-to-enable-minidump-logs-in-windows-10.50/

То аз видях, че имате и AIDA64 Extreme. По-добре дайте една снимка от нея като изберете Компютър => Датчик

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, B-boy/StyLe/ написа:

Така. Явно има връзка с програмите на Asus и Fast Boot. Ако Fast Boot е включен го изключете:

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows8_1-performance/faststartup-issues-kernel-power-boot-and/69cc4b65-f847-4f4b-a0a0-b73f469a1ddf

https://rog.asus.com/forum/showthread.php?50431-Kernel-Power-Error-Event-ID-41-Task-63

Ето как:

https://www.tenforums.com/tutorials/4189-turn-off-fast-startup-windows-10-a.html

Все пак сложете както казах и услугата на Asus от автоматичен режим на ръчен:

Не видях AI Suite на Asus да е инсталирана в момента, но пък и прочетох, че често дори деинсталиран пакета не се премахва напълно от деинсталатора на Asus и остават разни услуги във фонов режим.

Колкото до папката C:\Windows\Minidupm вижте дали Windows е настроен да създава изобщо dmp файлове:

https://www.windows10forums.com/articles/how-to-enable-minidump-logs-in-windows-10.50/

То аз видях, че имате и AIDA64 Extreme. По-добре дайте една снимка от нея като изберете Компютър => Датчик

така, направих всичко което казахте, бързото буутване, fast boot съм го изключил, спрях и услугата на асус, явно не съм я стартирал като администратор първия път и за това не се е получило, за което се извинявам... и в опцията на windows-a за минидумп (minidump) опцията беше на автоматик мисля, и както в горе посочения от вас линк пише поставих на "малко разтоварване на паметта 256кб".

ето и скрийн от аида 64 в нормален режим на системата:

http://prikachi.com/images.php?images/822/9690822Q.png

п.п. папка с името minidump все пак не виждам, явно предполагам че ще е нужен срив на системата и лог-а/овете, ще се запишат чак след това във въпросната папка ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Смисъл сте го изключили преди или сега? Говоря за Fast Boot.

А услугата на Asus на demand или на disabled я сложихте?

А иначе да, ще е нужен срив за да се появи папката minidump с файлчета в нея. Според мен е добре да махнете отметката пред Automatic restart за да можете да копирате кода на грешката или да направите снимка с телефон нещо, но така или иначе анализа на dmp файла (като се появи) ще хвърли някаква светлина върху тези неща (евентуално).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Смисъл сте го изключили преди или сега? Говоря за Fast Boot.

А услугата на Asus на demand или на disabled я сложихте?

А иначе да, ще е нужен срив за да се появи папката minidump с файлчета в нея. Според мен е добре да махнете отметката пред Automatic restart за да можете да копирате кода на грешката или да направите снимка с телефон нещо, но така или иначе анализа на dmp файла (като се появи) ще хвърли някаква светлина върху тези неща (евентуално).

фаст буута, след последния ви пост го изглючих, и услугата на асус тогава, и й дадох disabled, и сега чакаме срив ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами чакаме, но ако пък Fast boot и услугата са били причините, може и да не дочакаме, което пък би било добър знак.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Ами чакаме, но ако пък Fast boot и услугата са били причините, може и да не дочакаме, което пък би било добър знак.

днес нямах крашове сякаш след стъпките които направих, след последния ви пост, само за момент когато тръгнах да пускам някакъв филм при отварянето на самата папка си замръзна за няколко секудни и после всичко се нормализира... аз според мен това е нещо като несъвместимост в биоса... не знам така си мисля, все пак  доста хора казаха че с тия дъна b450 и ryzen, някой път ставали такива нестабилности, и много се надявам да не е точно това.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами възможно е. За съжаление не съм имал взимане-даване с новите дъна на AMD, нито с Ryzen, но срещам основно положителни мнения на потребителите относно новата архитектура. То допълнителните кръпки за дупките за процесорите (Ryzen са по-защитени разбира се, но и за тях имаше няколко microcode обновления за процесора в новите БИОС версии) допълнително усложниха ситуацията. На мен лично и хардуера не ми е най-силната страна, така че винаги можете да отворите една тема и тук ако желаете:

https://www.kaldata.com/forums/forum/9-общи-хардуерни-въпроси/

като оставите препратки към предишните ви теми свързани с тези проблеми за да се види какво е направено до момента. Определено тези замръзвания не са добър знак...не знам проблеми с напреженията ли е, някакви IRQ конфликти ли са, проблем със съвместимост между компонентите ли е, грешен овърклок (ако е правен такъв), грешни настройки в БИОС (или калпава БИОС версия като цяло), проблеми с драйверите на Windows или със самия Windows...може да са много неща. Това е лошото, че трябва да се кара по метода на елиминациите. Предполагам, че системата е и в гаранция щом е нова. Не можете ли да се свържете с тях и да го тестват наново?

За да премахнем Farbar Recovery Scan Tool направете следното:

Преименувайте изпълнимия файл FRST64.exe на Uninstall.exe.

image.png.9cf9e0ab76b122782aff3552f54c5829.png     =>     image.png.44f957ce25ef61c76206655a46425152.png

Кликнете с десен бутон на мишката върху Uninstall.exe и изберете Run as administrator. Ще бъдете уведомени, че трябва да рестартирате системата, за да изтриете инструмента.

image.png.abcc20b28654d54fae08e7451bb5dc3b.png

След рестарта инструмента и прилежащите към него файлове ще бъдат изтрити.

 

Изтеглете  KpRm от kernel-panik и го запишете на вашия работен плот. 

  • Щракнете с десния бутон върху kprm_1.9.exe и изберете Run as administrator
  • Когато инструментът се отвори сложете всички отметки и натиснете бутона Run.

111.PNG

  • След като приключите, щракнете върху OK. 
  • В Notepad ще се отвори лог файла, копирайте съдържанието му в следващия си отговор.

Останалите инструменти, файлове, папки и лог файлове (ако има такива) можете да изтриете ръчно като папката C:\Programdata\HitmanPro и т.н.

Можете да деинсталирате и Malwarebytes Anti-Malware.

Между другото грешката за EDB.log продължава да се случва.

Изпълнете следното от CMD.exe стартиран с десен бутон и Run as administrator:

cd config\systemprofile\AppData\Local

mkdir TileDataLayer

cd TileDataLayer

mkdir Database

Докато сте в CMD изпълнете и следните команди:

sfc /scannow (натиснете Enter)

Като приключи проверката изпълнете командата:

findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log >"%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt"

Публикувайте лог файла sfcdetails.txt, който ще се създаде на десктопа.

След това пак от CMD.exe изпълнете с copy/paste следната команда:

DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth

Направете снимка на резултата.

За финал пак от CMD.exe изпълнете командата:

chkdsk c: /x /f /r

Натиснете Enter и след това натиснете Y за да се съгласите командата да започне след рестарт на системата и пак натиснете Enter.

Рестартирайте системата и след като проверката приключи и Windows зареди намерете лог файла по следния начин:

https://www.tenforums.com/tutorials/40822-read-chkdsk-log-event-viewer-windows-10-a.html

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, B-boy/StyLe/ написа:

Ами възможно е. За съжаление не съм имал взимане-даване с новите дъна на AMD, нито с Ryzen, но срещам основно положителни мнения на потребителите относно новата архитектура. То допълнителните кръпки за дупките за процесорите (Ryzen са по-защитени разбира се, но и за тях имаше няколко microcode обновления за процесора в новите БИОС версии) допълнително усложниха ситуацията. На мен лично и хардуера не ми е най-силната страна, така че винаги можете да отворите една тема и тук ако желаете:

https://www.kaldata.com/forums/forum/9-общи-хардуерни-въпроси/

като оставите препратки към предишните ви теми свързани с тези проблеми за да се види какво е направено до момента. Определено тези замръзвания не са добър знак...не знам проблеми с напреженията ли е, някакви IRQ конфликти ли са, проблем със съвместимост между компонентите ли е, грешен овърклок (ако е правен такъв), грешни настройки в БИОС (или калпава БИОС версия като цяло), проблеми с драйверите на Windows или със самия Windows...може да са много неща. Това е лошото, че трябва да се кара по метода на елиминациите. Предполагам, че системата е и в гаранция щом е нова. Не можете ли да се свържете с тях и да го тестват наново?

За да премахнем Farbar Recovery Scan Tool направете следното:

Преименувайте изпълнимия файл FRST64.exe на Uninstall.exe.

image.png.9cf9e0ab76b122782aff3552f54c5829.png     =>     image.png.44f957ce25ef61c76206655a46425152.png

Кликнете с десен бутон на мишката върху Uninstall.exe и изберете Run as administrator. Ще бъдете уведомени, че трябва да рестартирате системата, за да изтриете инструмента.

image.png.abcc20b28654d54fae08e7451bb5dc3b.png

След рестарта инструмента и прилежащите към него файлове ще бъдат изтрити.

 

Изтеглете  KpRm от kernel-panik и го запишете на вашия работен плот. 

  • Щракнете с десния бутон върху kprm_1.9.exe и изберете Run as administrator
  • Когато инструментът се отвори сложете всички отметки и натиснете бутона Run.

111.PNG

  • След като приключите, щракнете върху OK. 
  • В Notepad ще се отвори лог файла, копирайте съдържанието му в следващия си отговор.

Останалите инструменти, файлове, папки и лог файлове (ако има такива) можете да изтриете ръчно като папката C:\Programdata\HitmanPro и т.н.

Можете да деинсталирате и Malwarebytes Anti-Malware.

Между другото грешката за EDB.log продължава да се случва.

Изпълнете следното от CMD.exe стартиран с десен бутон и Run as administrator:

cd config\systemprofile\AppData\Local

mkdir TileDataLayer

cd TileDataLayer

mkdir Database

Докато сте в CMD изпълнете и следните команди:

sfc /scannow (натиснете Enter)

Като приключи проверката изпълнете командата:

findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log >"%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt"

Публикувайте лог файла sfcdetails.txt, който ще се създаде на десктопа.

След това пак от CMD.exe изпълнете с copy/paste следната команда:

DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth

Направете снимка на резултата.

За финал пак от CMD.exe изпълнете командата:

chkdsk 😄 /x /f /r

Натиснете Enter и след това натиснете Y за да се съгласите командата да започне след рестарт на системата и пак натиснете Enter.

Рестартирайте системата и след като проверката приключи и Windows зареди намерете лог файла по следния начин:

https://www.tenforums.com/tutorials/40822-read-chkdsk-log-event-viewer-windows-10-a.html

ооок, сега леко ми се зави свят даже ала ще опитам да постна всичко, направих всичко само че не деинсталирах ръчно хитман-а и мбам-а, така да видим какво трябва да постна, та:

1.sfcdetails.txt: https://dox.abv.bg/download?id=76f446681b# - Линк за сваляне

2.ScanHealt: https://dox.abv.bg/download?id=276f003f6b# - Линк за сваляне

3.wininit: https://dox.abv.bg/download?id=f08184d7ed# - Линк за сваляне

и само да вметна, като копирах  и поставях командите, първите ми излизаше това: https://dox.abv.bg/download?id=b380b783f6# - Линк за сваляне, демек повечето команди вече са въведени, поне така аз си го обяснявам.

п.п. обърках нещо, снимките за scanhealt и последния скрийн който исках да ви покажа, са разменени, тоест, scanhealt-a е последния линк който съм постнал (от горе на долу последния) и последния линк е всъщност scanhealt-а, ако ме разбрахте, ако не ще ги постна пак

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Липсва само лог файла от KpRm.

С другите неща сте се справили отлично.

В снимката след командата

DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth

видях, че състоянието на component store-a е поправимо..т.е. явно има някакъв проблем с него. За да го поправите изпълнете командата:

DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

натиснете Enter и след това снимайте екрана като приключи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Липсва само лог файла от KpRm.

С другите неща сте се справили отлично.

В снимката след командата

DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth

видях, че състоянието на component store-a е поправимо..т.е. явно има някакъв проблем с него. За да го поправите изпълнете командата:

DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

натиснете Enter и след това снимайте екрана като приключи.

KpRm: https://dox.abv.bg/download?id=161c8bb04f# - Линк за сваляне

ScanHealth, само да вметна че нищо не стана с това: http://prikachi.com/images.php?images/990/9690990u.png

ResoreHealt: http://prikachi.com/images.php?images/993/9690993N.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Просто не сте изчакали командите да приключат. ScanHealth стана на предното ви изпълнение (и там видях, че е необходимо да се използва RestoreHealth)...Но в момента при ScanHealth командата е започнала и тогава сте снимали без да изчакате да завърши...а при RestoreHealth е завършила на 100%, но не сте изчакали да изпише резултатите отдолу преди да снимате...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Просто не сте изчакали командите да приключат. ScanHealth стана на предното ви изпълнение (и там видях, че е необходимо да се използва RestoreHealth)...Но в момента при ScanHealth командата е започнала и тогава сте снимали без да изчакате да завърши...а при RestoreHealth е завършила на 100%, но не сте изчакали да изпише резултатите отдолу преди да снимате...

http://prikachi.com/images.php?images/28/9691028G.png оле, кофти стана, съжалявам, почти съм сигурен че при скан-а нещо друго ми бе изписало.... явно съм се отвял някъде, както и да е тук изпълних и двете команди, първо скан-а, после рестор-а

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.
Бележка: Вашата публикация изисква одобрение от модератор, преди да стане видима за всички.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от manjaro
      Здравейте. Интересува ме, дали има нещо притиснително според логовете от farbar. Просто профилактично.

       
      Farbar logs.7z
    • от Станислав Маринов
      Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt
    • от klass
      Здравейте! Опитвам да се запиша за платено почистване ми излиза това -
      "Съжаляваме, възникна проблем
      Нещо се обърка. Моля опитайте отново Код на грешка EX1406"
       
      Накратко искам платено почистване на компютъра ако е възможно.
      Проблема е следния:  В един момент Мозила Файерфокс ми съобщава, че не мога да използвам отметките, защото се използвали от друга програма.
      Рестартирах компютъра и на влизане уиндоус ми казва че няма връзка с интернет и да позвам други опции да вляза.
      Само дето нямам спомен как съм се регистрирал за майкрософтски акаунт, нито име нито имеил.
      На единия диск имам GRUB от който избирам Линукс или уиндоус да заредя, през който влизам в Линукс Минт. И от там пиша сега.
      Само че каквото и да сваля за проверка е за уиндоус и не мога да го стартирам в Линукса.
      Има ли начин през Линукса да се почисти компютъра или да го преинсталирам?
      Благодаря за вниманието, и извинявайте ако не е това начина за контакт.
       
      Това е компютъра: System: Host: xaxa-desktop Kernel: 4.15.0-62-generic x86_64 bits: 64 gcc: 7.4.0 Desktop: Cinnamon 3.8.9 (Gtk 3.22.30-1ubuntu4) dm: lightdm Distro: Linux Mint 19 Tara Machine: Device: desktop Mobo: ASRock model: Z370 Pro4 serial: N/A UEFI: American Megatrends v: P3.20 date: 09/06/2018 CPU: 6 core Intel Core i7-8700 (-MT-MCP-) arch: Skylake rev.10 cache: 12288 KB flags: (lm nx sse sse2 sse3 sse4_1 sse4_2 ssse3 vmx) bmips: 38304 clock speeds: min/max: 800/4600 MHz 1: 1210 MHz 2: 938 MHz 3: 1064 MHz 4: 1624 MHz 5: 1582 MHz 6: 1650 MHz 7: 1004 MHz 8: 1016 MHz 9: 1097 MHz 10: 1018 MHz 11: 969 MHz 12: 804 MHz Graphics: Card: NVIDIA GP104 [GeForce GTX 1080] bus-ID: 01:00.0 chip-ID: 10de:1b80 Display Server: x11 (X.Org 1.19.6 ) drivers: nvidia (unloaded: modesetting,fbdev,vesa,nouveau) Resolution: [email protected] OpenGL: renderer: GeForce GTX 1080/PCIe/SSE2 version: 4.6.0 NVIDIA 390.116 Direct Render: Yes Audio: Card-1 NVIDIA GP104 High Def. Audio Controller driver: snd_hda_intel bus-ID: 01:00.1 chip-ID: 10de:10f0 Card-2 Intel 200 Series PCH HD Audio driver: snd_hda_intel bus-ID: 00:1f.3 chip-ID: 8086:a2f0 Sound: Advanced Linux Sound Architecture v: k4.15.0-62-generic Network: Card: Intel Ethernet Connection (2) I219-V driver: e1000e v: 3.2.6-k bus-ID: 00:1f.6 chip-ID: 8086:15b8 IF: eno1 state: up speed: 1000 Mbps duplex: full mac: <filter> Drives: HDD Total Size: 8513.7GB (0.4% used) ID-1: /dev/sda model: ADATA_SU800 size: 512.1GB serial: <filter> ID-2: /dev/sdb model: ST4000VN008 size: 4000.8GB serial: <filter> ID-3: /dev/sdc model: ST4000VN008 size: 4000.8GB serial: <filter> Partition: ID-1: / size: 1.1T used: 32G (4%) fs: ext4 dev: /dev/sdc1 RAID: System: supported: N/A No RAID devices: /proc/mdstat, md_mod kernel module present Unused Devices: none Sensors: System Temperatures: cpu: 33.0C mobo: N/A gpu: 0.0:42C Fan Speeds (in rpm): cpu: N/A Repos: Active apt sources in file: /etc/apt/sources.list.d/official-package-repositories.list deb http: //packages.linuxmint.com tara main upstream import backport deb http: //archive.ubuntu.com/ubuntu bionic main restricted universe multiverse deb http: //archive.ubuntu.com/ubuntu bionic-updates main restricted universe multiverse deb http: //archive.ubuntu.com/ubuntu bionic-backports main restricted universe multiverse deb http: //security.ubuntu.com/ubuntu/ bionic-security main restricted universe multiverse deb http: //archive.canonical.com/ubuntu/ bionic partner Info: Processes: 255 Uptime: 1:05 Memory: 3446.9/15974.9MB Init: systemd v: 237 runlevel: 5 Gcc sys: 7.4.0 Client: Unknown python3.6 client inxi: 2.3.56  
    • от Alpine Trail
      Здравейте!От известно време имам забавяне  и забиване на системата и затова вчера и днес пуснах няколко сканирвания с две различни версии на Eset-a.С най-новата версия откри 4 инфектирани файла.С другата при първото сканирване включих и дял D и също 4.При второто без дял D,3 такива.Чудя се дали трябва да се трият тези файлове.Това са логовете.
      Eset Online Scanner-07.09.2019.txt Eset Online Scanner-08.09.2019.txt
    • от pyrpyl
      Здравейте, повече от  година изполвам емuлатора за Android под Windows MEmu Play. Седмица след автоматичното му обновяване до версия 6.2.3 антивируса ми - Avira започна почти постоянно да ми изкарва прозорец за засечен Malwarе. Почти година не съм инсталирал нищо ново и за това мисля че гадините са се промъкнали с ъпдейта. Моля за помощ. Предварително  Ви благодаря.


  • Дарение

×
×
  • Добави ново...