Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Закупуване на първа кола


Препоръчан отговор

Здравейте,наскоро взех книжка и искам да си купя и кола.Отделила съм около 2000лв.Попринцип не искам да давам много пари,защото все пак съм нов шофьор,но не искам и да е нещо прекалено старо.Мислех да си взема Audi заради quattro-то,но ми казаха,че са скъпи за подръжка.Трябва ми нещо икономично,което е евтино за подръжка/все пак съм жена 😁/.Ще се радвам да двете мнение и да предложите модели.Благодаря.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Намерила съм човек,с когото фа отида,но не мога да избера каква да е колата.Чудя се между Ауди А3,А4,Мазда 6,Сеат Ибиса или Поло.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, Dianageorgieva5 написа:

Намерила съм човек,с когото фа отида,но не мога да избера каква да е колата.Чудя се между Ауди А3,А4,Мазда 6 или Поло.

За 2000 лева няма как да избираш марки. Взимаш най-запазената и караш.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, JKirilov написа:

Изборът е добър. Без А4...

Може ли да кажете защо ? И според Вас важно ли е да е quattro,тоест толкова ли е важно То,защото искам Ауди предимно заради quattro-то.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А4 е по-луксозна и скъпа кола. Щом е паднала на 2000, значи е пълен капут. Примерно иска смяна на дюзите - 8000 лева да кажем.

А куатро не ти трябва, вервай ми! ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, JKirilov написа:

А4 е по-луксозна и скъпа кола. Щом е паднала на 2000, значи е пълен капут. Примерно иска смяна на дюзите - 8000 лева да кажем.

А куатро не ти трябва, вервай ми! ;)

Благодаря ти,много😊

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Заделяш 30% от сумата за първоначални ремонти, регистрация и т.н. Остават ти около 1600лв. За тези пари най-много някой 20 годишен "запазен" форд. Ама от ония, карани от немска баба....

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 часа, Dianageorgieva5 написа:

но не искам и да е нещо прекалено старо.

За тези пари няма как, а ауди и то куатро е един от възможно най- лошите избори: астра, голф, поло, фиатчета разни, етс. от най- масовите и народни коли се оглеждай.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

На жена и отива Поло :) Сетих се за една приятелка с Поло, ама от доста по-старите, как караше в Родопите без спирачки. Дори ме разкарваше с него :)  Но честно казано, аз в планините почти никога не ползвам спирачки, освен ако не карам спортно и засиля повече преди завой.  Иначе само на скорост  - и при изкачване и при спускане.  Та това Поло си бе евтино за поддръжка, можеше да се кара и без спирачки...та така :)

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 49 минути, Ъндъртейкър написа:

На жена и отива Поло :) Сетих се за една приятелка с Поло, ама от доста по-старите, как караше в Родопите без спирачки. Дори ме разкарваше с него :)  Но честно казано, аз в планините почти никога не ползвам спирачки, освен ако не карам спортно и засиля повече преди завой.  Иначе само на скорост  - и при изкачване и при спускане.  Та това Поло си бе евтино за поддръжка, можеше да се кара и без спирачки...та така :)

 

Благодаря 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, Dianageorgieva5 написа:

Благодаря 

Ами писах, защото 2000 лева за кола не бяха адекватни дори преди двайстина години. Аз тогава се зарекох, кола под 5000 да не купувам, щото всичко надолу бе боклук, което не ме удовлетворяваше, макар да имам и специалност автомобилен електромонтьор, а покраай тая специалност и автомонтьор. Но не, като бях на 20-25 ми харесваше през ден да лежа под колата, но бързо писва и човек просто иска да кара, а ако се налага да лежи, просто да е заради някакъв тунинг ;) 

Давал съм много пъти примери с търсене на кола под 5000 лева и дори под 3000. За последно брат ми искаше кола за около 3000. Повярвай ми, само боклуци, а с една дето я тествах, на първия завой за малко да се натреса в един стълб, защото волана заяждаше, а скоростната кутия аха да се откачи. Иначе в мобилето рекламата бе - 123 000 км, супер и така нататък. И макар в моя край колите да вървяха поне 1000 лева отгоре, то и за 2700 без обсужвания едва намерих една, дето що годе да ми допадне. После няма да ти разправям какви проблеми имаше брат ми. Да, взе я за 2700 и макар да бе с БГ регистрация, се оказа, че плати 3500 някъде в началото. После много ремонти и какво ли не. Вярно, още я кара и след 6-7 години, но лично аз никога не бих си пожелал такава кола. Но нямаше нищо свястно под 3000. И смятай, това преди 6-7 години, не се сещам точно.  Търсил съм за една приятелка и кола около 5000...сааааамо на боклуци попаднах наистина и то преди 12-13 години!!! Наистина, за 2000 ако някой си купи кола, то той трябва или да е мазохист или да се е зарекъл да вложи в нея 3 пъти повече, за да я кара над 5 години. 

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

За 2000лв, ще вземеш такова audi еле пък куатро, че ще ти дойде да се самоубиеш.Ауди е една от немските топ марки наравно с мерцедес и бмв, която си струва пари и като закупуване и като подръжка.За този бюджет си вземи или поло или сеат.Няма какво толкова да се счупи по тия коли, ефтини и лесни  са за подръжка, лесни са за управление и паркиране и са икономично, особенно трицилиндровите.На тия години единствения им проблем би било ръждата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ръждата е неприятна, да. Трицилиндровите икономични - не!

Но останаха куп неизяснени неща, най-вече скоростната кутия, бензин, дизел, очакван годишен пробег?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, JKirilov написа:

Трицилиндровите икономични - не!

 

Едно е да храниш три гърла, друго е четири. Така, че Баста!

 

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Храня четири гърла, малък мотор и мога да кажа, че на моменти с пуснат климатик харчи колкото големите мотори, че дори и повече. А най-хубавото е, освен всичко това колата става и бавна. Всички ще те изпреварват. Малкия обем съвсем не означава по-нисък разход. Означава дори по-висок. Колкото по-слаб е мотора, толкова повече обороти му трябват при потегляне и изпреварване. От там идва и високият разход. Големите мощни мотори за ускорение им трябват по-ниски обороти и от там идва икономията. Аз ако сега си избирах кола щях да търся нещо поне 1.6 и нагоре с поне 4 цилиндъра 150+к.с. Автомат и задължително бензин. Искам и електрическа, но парите не стигат...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, ice_lion__01 написа:

Храня четири гърла, малък мотор и мога да кажа, че на моменти с пуснат климатик харчи колкото големите мотори, че дори и повече. А най-хубавото е, освен всичко това колата става и бавна. 

Точно казано. 

на 23.06.2020 г. в 18:35, Dianageorgieva5 написа:

Намерила съм човек,с когото фа отида,но не мога да избера каква да е колата.Чудя се между Ауди А3,А4,Мазда 6,Сеат Ибиса или Поло.

Ако ще се кара в града - полото.

Ако ще се излиза и извън града- някой голф,не че е голяма разликата де.

Ако ще караш предимно извън града - някой дърт мерц. 

За 2000лв повече не можеш да намериш,  но пък като за първа кола ти е ок. 

Само гледай климатика да работи, че жеги идват.  

Успех. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване