Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Въведи командата:

findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log >"%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt"

и прикачи sfcdetails.txt от десктопа.

Колкото до Samsung Magician => кликни на Drive Details и след това вдясно на SMART и после на Export. Запази файла на десктопа или на място по избор и го прикачи.

И това, че е пуснат TRIM от настройките не означава, че се изпълнява (особено ако е спряна Task Scheduler задачата за дефраг на дисковете) и трябва да се пуска ръчно (с бутона Optimize) - споко, за SSD ще се извърши TRIM, не Defrag...

0l9fpT0.png

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 67
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Като писах не я беше. Беше изпълнил на @Raze командата, която беше просто бейсик проверката. Виж предишния лог файл. После се е появил и другия лог файл... Така или иначе съветите ми за Trim и за обно

Така добре ли е? Не е нужно да си играя на всяка нова версия, защото настройките си стоят при надграждането (с изключение на тези, които са нови в новите билдове). Не съм казал, че е

Като администратор под конзолата напиши: chkdsk C: като замениш "C:" с диска, на който сваляш торенти (например "D:", "E:" и така нататък, без кавичките). Защо не си обновиш торент клиента не к

преди 4 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Въведи командата:

findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log >"%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt"

и прикачи sfcdetails.txt от десктопа.

Прикачено.

sfcdetails.txt

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Странно...не се виждат проблеми в лог файла.

Тези команди какво връщат:

DISM /Online /Cleanup-Image /CheckHealth

DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Странно...не се виждат проблеми в лог файла.

Тези команди какво връщат:

DISM /Online /Cleanup-Image /CheckHealth

DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth

Microsoft Windows [Version 10.0.19041.329]
(c) 2020 Microsoft Corporation. All rights reserved.

C:\WINDOWS\system32>DISM /Online /Cleanup-Image /CheckHealth

Deployment Image Servicing and Management tool
Version: 10.0.19041.329

Image Version: 10.0.19041.329

No component store corruption detected.
The operation completed successfully.

C:\WINDOWS\system32> DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth

Deployment Image Servicing and Management tool
Version: 10.0.19041.329

Image Version: 10.0.19041.329

[==========================100.0%==========================] The component store is repairable.
The operation completed successfully.

 

 

А това е от sfc /scannow:

 

C:\WINDOWS\system32>sfc /scannow

Beginning system scan.  This process will take some time.

Beginning verification phase of system scan.
Verification 44% complete.

Windows Resource Protection found corrupt files but was unable to fix some of them.
For online repairs, details are included in the CBS log file located at
windir\Logs\CBS\CBS.log. For example C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log. For offline
repairs, details are included in the log file provided by the /OFFLOGFILE flag.

Що се отнася до глупавия samsung magician, след избор на export, не се отваря нов прозорец да ме пита къде да запази файла, а се чува само звук, все едно има друг отворен прозорец на заден фон. Освен това програмата зарежда по-бавно от операционната система. Цели 10 секунди.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Eclipse2G написа:

[==========================100.0%==========================] The component store is repairable.

The operation completed successfully.

Хмм...явно има проблеми със store-a.

Изпълни командата:

DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

но може да отнеме известно време. След това рестартирай и пусни нова проверка с SFC /Scannow.

Колкото до Samsung Magician...да случвало ми се е и на мен да зацикли при export (защото прозореца, който пита къде да се запази файла остава на заден фон и не може да се цъкне). Убий процеса от Task Manager-a и пробвай отново след рестарта на системата или го извади с друга програма като CrystalDiskInfo.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Хмм...явно има проблеми със store-a.

Изпълни командата:

DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

но може да отнеме известно време. След това рестартирай и пусни нова проверка с SFC /Scannow.

Колкото до Samsung Magician...да случвало ми се е и на мен да зацикли при export (защото прозореца, който пита къде да се запази файла остава на заден фон и не може да се цъкне). Убий процеса от Task Manager-a и пробвай отново след рестарта на системата или го извади с друга програма като CrystalDiskInfo.

Прикачвам лог от Crystal Disk, а това е лога от командата за Restore Health:

C:\WINDOWS\system32>DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

Deployment Image Servicing and Management tool
Version: 10.0.19041.329

Image Version: 10.0.19041.329

[==========================100.0%==========================] The restore operation completed successfully.
The operation completed successfully.

Зацикли на 62% и нещо. Изведнъж хоп на 100% Явно е успешен ремонта.

CrystalDiskInfo_20200627104028.txt

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Eclipse2G написа:

Изведнъж хоп на 100%

Пусни отново sfc /scannow.
Ако отново забие, рестартирай Windows в safe mode  и там я изпълни.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, DarkEdge написа:

Пусни отново sfc /scannow.
Ако отново забие, рестартирай Windows в safe mode  и там я изпълни.

C:\WINDOWS\system32>sfc /scannow

Beginning system scan.  This process will take some time.

Beginning verification phase of system scan.
Verification 100% complete.

Windows Resource Protection found corrupt files and successfully repaired them.
For online repairs, details are included in the CBS log file located at
windir\Logs\CBS\CBS.log. For example C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log. For offline
repairs, details are included in the log file provided by the /OFFLOGFILE flag.

:)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Въведи командата:

findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log >"%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt"

и прикачи sfcdetails.txt от десктопа.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, DarkEdge написа:

 

Прикачил съм го в прединия пост. https://www.kaldata.com/forums/topic/296043-utorrent-не-сваля-на-100/?do=findComment&comment=4600814

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има нов лог от новата проверка...За него става дума!

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, DarkEdge написа:

Има нов лог от новата проверка...За него става дума!

Готово.

sfcdetails.txt

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Та в крайна сметка, къде е проблема? В диска, в ОС или в torrent клиента?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, RudeBoy написа:

Дали е в торент клиента можеш да разбереш веднага - като пробваш с друг. Препоръчвам Transmission.

Знам го от Линукс , но qbittorrent ми допада. Ако и той направи проблем, ще го сменя.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 27.06.2020 г. в 12:17, Eclipse2G написа:

Та в крайна сметка, къде е проблема? В диска, в ОС или в torrent клиента?

В нито едно от изброените! Изтегли си го от друго място или го гледай така.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 3 седмици по-късно...

Наскоро ми се случи същото с последната версия на клиента. Проблема обаче се оказа, нито във версията, нито в клиента, нито в сайта. Забелязах, че някои от торент файловете използват едно и също име за изходящи файлове (и ако се свалят няколко торент задачи дори те са да с различни имена) ако името на готовия файл, което използват е едно и също се стига до този проблем, защото постоянно се презаписват данните от другите задачи. Решението е да се свалят на различни места или да се свалят един по един (като преди това сваления вече файл да се преименува ако няма да се споделя преди да се стартира свалянето на другия такъв).

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Решението е да се свалят на различни места или да се свалят един по един (като преди това сваления вече файл да се преименува ако няма да се споделя преди да се стартира свалянето на другия такъв).

Или в условно втория торент да се изключи свалянето на съответния  файл.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване