Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте!

Вчера реших да reset-на рутера си. ОК, но всичко се възстанови към първоначалните си настройки. Т.е. интернета ми остана без парола и се върна към предишното си име Vivacom_Net.

Реших да променя името и да сложа паролата в сайта на Виваком, който е предназначен точно за това. Сайтът е my.contact.bg.

Отидох в настройките за моята мрежа, но там ми изписа:

Грешка: Няма връзка с крайното устройство, моля опитайте отново по-късно

space.gif

 

 Как да оправя това?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Hrisit D. написа:

Здравейте!

Вчера реших да reset-на рутера си. ОК, но всичко се възстанови към първоначалните си настройки. Т.е. интернета ми остана без парола и се върна към предишното си име Vivacom_Net.

Реших да променя името и да сложа паролата в сайта на Виваком, който е предназначен точно за това. Сайтът е net.contact.bg.

Отидох в настройките за моята мрежа, но там ми изписа:

Грешка: Няма връзка с крайното устройство, моля опитайте отново по-късно

space.gif

 

 Как да оправя това?

Сайтът е my.contact.bg. Обади се на 123 и кажи какво точно да ти настроят като парола и име на мрежа.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Hrisit D. написа:

Отидох в настройките за моята мрежа, но там ми изписа:

Влиза се в рутера с 192.168.1.1 .. Там следваш нещата... и променяш "вътрешните" неща.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, iИ.дИоNд.Ni написа:

Влиза се в рутера с 192.168.1.1 .. Там следваш нещата... и променяш "вътрешните" неща.

И как ще влезеш в рутера по този IP адрес след като не знаеш потребителско име и парола? И дори да ги знаеш как ще активираш услугата ако е АДСЛ?

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Емил Костов написа:

потребителско име и парола?

На самото устройство са ... 


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, iИ.дИоNд.Ni написа:

На самото устройство са ... 

На кое устройство са????

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Емил Костов написа:

На кое устройство са????

Рутера на .... доставчика ... 

п.п. Буквално са от долу ... 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, iИ.дИоNд.Ni написа:

Рутера на .... доставчика ... 

Не си запознат с услугите на Виваком. На никон рутер, модем не пише потребителско име и парола за достъп. И не ги бъркай с паролите по договора за MKB

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Емил Костов написа:

Не си запознат с услугите на Виваком. На никон рутер, модем не пише потребителско име и парола за достъп. И не ги бъркай с паролите по договора за MKB

Ти на кои мислиш съм?! Виж ми IP то ... 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, iИ.дИоNд.Ni написа:

Ти на кои мислиш съм?! Виж ми IP то ... 

И като си на Виваком какво? Ресетваш модема и си дотам. Ресетнеш ли рутер и си дотам. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Емил Костов написа:

модема

Модема .... ;) 

По кой протокол се ... 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, iИ.дИоNд.Ni написа:

Модема .... ;) 

По кой протокол се ... 

Ако си с модем и го ресетнеш си умрял без да знаеш user/pass за PPPoE сесията. Ако искаш може да се хванем на бас за 100 000 лева и да ти го демонстрирам пред теб лично.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Емил Костов написа:

модем

Що?!

п.п. На времето бе с ... но сега  ...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, iИ.дИоNд.Ni написа:

Модема .... ;) 

По кой протокол се ... 

Ти четеш ли какво ти пиша? Какво искаш да кажеш модемът по кой протокол е????

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Емил Костов написа:

Ти четеш ли какво ти пиша? Какво искаш да кажеш модемът по кой протокол е????

Хайде сега да видим дали рутер или модем ... как е поставил въпроса?! 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, iИ.дИоNд.Ni написа:

Хайде сега да видим дали руте или модем ... как е поставил въпроса?! 

Независимо дали е модем ( АДСЛ) или рутер ( където има оторизация по МАК адрес) в тези устройства ако са ресентнати нищо не може да направиш. Да не говорим че user// pass вече не са стандартни, а за сменят при ресет и само операторът може да ги знае.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Емил Костов написа:

ресентнати

Бях си забравил нещата и аз и ги ресетнън ... после през ... прочие ги промених ... и?!

Нима мислиш, че съм се допитвал до 123?!

Не, че не съм го разглеждал въпросния "модем" по по друг начин ... :)

п.п. Тук като отявлен трол  = устпйството на Виваком по именно!!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, iИ.дИоNд.Ni написа:

Бях си забравил нещата и аз и ги ресетнън ... после през ... прочие ги промених ... и?!

Нима мислиш, че съм се допитвал до 123?!

Не, че не съм го разглеждал въпросния "модем" по по друг начин ... :)

Не ми се слушат глупости. Ресетнеш ли модема  и край. Или го активираш през my.contact.bg с потребителско име и парола от договора или го активираш през 192.168.1.1 ( ако знаеш 1 админските парола и потребителско име, които вече не са универсалните при старите модеми) след което трябва да знаеш user// pass за PPPoE профила.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, iИ.дИоNд.Ni написа:

Хайде сега да видим дали рутер или модем ... как е поставил въпроса?! 

Няма значение вече. Костов е прав - скоро се бълтавих цял ден, докато клиента си признае за ресета...

Много клиенти явно бърникат, дето не им е работа и стават големи каши в мрежата на ISP. Специално при Виваком, след нормален разговор с админ...някои неща стават, но....те са си в правото. Услугата, реално работи - толкова. Като буташ неща дет не са ти ясни..... 123

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Емил Костов написа:

PPPoE профила

Да видим дали е модем или рутер, а! ;) 

Не съм ползвал при Виваком PPPoeE протокол отдавна ... ;) 

преди 3 минути, street racer написа:

докато клиента си признае за ресета...

Е .... той нали клиента винаги има право ! ;) 

Тъ?!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, iИ.дИоNд.Ni написа:

Да видим дали е модем или рутер, а! ;) 

Не съм ползвал при Виваком PPPoeE протокол отдавна ... ;) 

И рутер да е все тая. Очаквам да кажат модел на устройството и веднага ще ти кажа. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Емил Костов написа:

И рутер да е все тая. Очаквам да кажат модел на устройството и веднага ще ти кажа. 

Казах ти, с моя рутер .. 

преди 1 минута, Емил Костов написа:

модел на устройствот

Е ... това е приказка ... 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, iИ.дИоNд.Ni написа:

Казах ти, с моя рутер .. 

Е ... това е приказка ... 

Марка и модел на рутера, който ползваш. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Емил Костов написа:

Марка и модел на рутера, който ползваш. 

Аз ли???

п.п. Виж IP-то и прецени ... 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, iИ.дИоNд.Ni написа:

Аз ли???

Ами ти или постващият. Нали спорите, че това което казвам не е вярно.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от izvladov
      Здравейте,
      Имам един настолен компютър с малко странен проблем.
      Параметрите са му:
      Intel Core i5-4570
      RAM 4 GB
      500 GB HDD
      Както компютърът работи и изведнъж екрана се счупва и се появяват цветни пиксели, след което трябва да се направи рестартиране.
      Ще прикача видео, в което се вижда как изглежда. (самите пиксели примигват)
      Няма конкретен начин да възпроизведа проблемът. Просто докато работя на компютърът и изведнъж се получава проблема.
      Пробвах следното:
      - Пробвах да сменя процесора, тъй като използвам видео от него и мислех, че е там проблема, но проблема се появи с чисто нов процесор също.
      - Пробвах да сменя хард диска. Пробвал съм с три хард диска и с трите има същия проблем
      - Тествал съм РАМ паметта, чрез BIOS-a на компютъра и не откри никакви грешки.
      Това което съм забелязал, е че хард диска почти винаги е на 100% натоварване в Task manager-a.
      Въпреки, че не е SSD ми изглежда необичайно, случва се дори когато не правя нищо на компютъра.
      Моите предположения са следните:
      - Възможно е захранването да е проблемно.
      - Възможно е някой кабел, който се свързва с хард диска да е проблемен.
      - Възможно е проблема да е по дънната платка.
      - Проблемът не е в монитора, понеже съм го използвал с друг компютър и няма проблем.
      - Проблемът не е в захранващият кабел на монитора или компютъра, пробвал съм ги сменя.
      Разчитам на някакво мнение.
      Надявам се някой от Вас да се е сблъсквал с такъв проблем и да знае как да го реша или поне да каже как мога да разбера къде е проблема.
      Ако проблема е в дънната платка, ще трябва да продам всичко на части, понеже сокета на дънната платка е 1150 и рядко се намират евтини дънни платки.
      Благодаря предварително!
      PC problem.avi
    • от Бонбон с катран!
      Обръщам и специално внимание на @Емил Костов да помогне, тъй като е част от системата, а никой от служителите не е наясно какво може и какво не в тази компания.
      Преди 6 месеца бях планувал да спра IPTV след като изтече договора и да остана само с интернет, тъй като вече ползвам друга услуга на IPTV. За съжаление една ранна утрин ми се обажда колекторска фирма да организира новият ми настоящ договор и то ДВА МЕСЕЦА преди да изтече стария! Което е повече от странно. След като дамата изчете условията за нов договор от 24 месеца, признавам че беше доста добра и ясна в мисията, аз отбелязах за желанието да прекратя телевизия. Не знам с каква идея го направи, но смятам че бях излъган, защото тя обяви, че комбиниран пакет ми е по-евтин с близо около 3 лв. отколкото самостоятелен - (ОТНОВО)!!!? По нейни думи ще плащам 37 лв. на месец (само за интернет), докато комбинирано (Телевизия + Интернет) ще бъде 33 лв. Сумите са някакви приблизителни, защото не ги фиксирам. След приключване сделката проверявам офертите и виждам (Интернет само) 15 лв.! Ха, бе мама му и прасе, нали условието беше в полза на комбинирания пакет. Реших, че е сменила тарифата от 24 месеца на 12 месеца договор. При което 15 лв. стават на 29.80 лв. Реално промоционалната цена с комбинация (Интернет + ТВ) трябва да е 12.80 лв. Или ако искам от 100 мбпс на 300 мбпс да е 15.86 лв. като направи впечатление, че каза, че не мога да премина на 300. Тъй като имаше и десерт да включа мобилен интернет с подарък таблет, а ми трябваше такъв нет, трябваше да се заплаща по още 12 лв. с което всичко стана (29.80+12) = 42 лв. говоря приблизителни стойности. Друг вариант е да изчислява не за 12 месеца, а за такса без договор! Това обаче не ми се споменава.
      Но да дойда и на основния мъчещ въпрос. Идеята е да спра телевизията, но TVGO да остане. По това всички служители не дават ясна компетенция и всеки лъже за да скрие безхаберието. Една каза, че остава само безплатния Free пакет от 30 програми при възможни 200. От 123 обявява, че спирането на телевизията спира напълно TVGO достъпа! После трети човек казва, че TVGO може да ползвам ако не с Телевизия, то с мобилен интернет за отделна услуга отново. Да, но дали ще мога да гледам на компютъра, тъй като си мисля, че услугата е обвързана с ID на рутера. Една погрешна стъпка и ще страдаме с години! Да плащаме двукратно повече или да изгубим услуга. Та основния въпрос - може ли да ползвам само интернет и TVGO? Ако може, дали е вярно, че мобилния интернет ще ми даде достъп само с акаунт и парола да гледам и от компютър?
    • от mimko
      Купих он-лайн GTA5, как да я прехвърля на друг компютър?
    • от g2l2
      Здравейте,

      имам проблем със самоволно рестартиране на нов компютър!

      Конфигурацията, взета дословно от тук: https://videosmile.ru/lessons/read/gotovyie-sborki-kompyuterov-dlya-rabotyi-s-video-i-grafikoy-200419.html

       (с изключение на захранването!),

      е следната: 
       
      Дънна платка GIGABYTE B450 AORUS PRO SOCKET AM4
      Процесор AMD RYZEN 7 2700X 8-CORE 3.7GHZ (4.3 GHZ TURBO), 20MB/105W/AM4/FAN
      Охладител за процесор DeepCool CPU Cooler GAMMAXX 400 – 2011/1150/1366/775/AMD
      Памет KINGSTON HYPERX 2X16GB DDR4 2666MHZ KIT HEAT SINK
      Твърд диск Samsung SSD 970 EVO Plus 250 GB, NVMe M.2, V-NAND, 3400 MB/s / 2300 MB/s 
      Оптическо устройство NO
      Видеокарта PALIT Video Card GeForce RTX 2060 nVidia, Gaming Pro OC 6GB GDDR6,192bit ,DVI,HDMI,DP
      Мрежова карта onboard 10/100/1000
      Захранващ блок FSP GROUP HYPER M 700, 700W, ATX модулно
      Кутия Zalman Case ATX Z3 Plus USB3.0

      - - - 

      Грешката, която се изписва е следната:  The system has rebooted without cleanly shutting down first. This error could be caused if the system stopped responding, crashed, or lost power unexpectedly.

      - - - 

      Рестартирането си остава независимо от операционната система. - Уиндоус 10, Убунту.. 
       
      Ще съм благодарна за някакво съдействие, тъй като от компютърната фирма изглежда нямат идея за какво става въпрос.

      Вече 2 месеца сме в този филм..

      Опитвахме с ЮПС, но безрезултатно.. 
    • от Maluk toshko
      Добър ден! Разполагам с 2 лаптопа, единият е с windows 10, него си го ползвам всеки ден и един с windows 7. Как да ги свържа така, че картината от 10ката да се показва на 7мицата, а аз да си цъкам на 10ката..... Благодаря ви предварително!
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване