Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Тъй, да го ударя на драма (нито ще съм първия, нито пък последния...еб@н по тая тема) - преди 2 години, като сключвах договор с Рибаком, всичко беше цветя и кебапчета (част 1 от снимката) - 15GB и 2000 минути за 21 лв. Сега, понеже ми изтича договора след месец и малко, в My Vivacom получавам "невероятно" предложение за план (част 2 от снимката) струващ 31 лв (което си е чисто 50% надценка) и включващ 10GB и 200 минути. Някак си, почна да ми кипва л@йното и им изплясках един гневен пост във ФБ страницата им с параметрите на настоящия ми план и това което ми предлагат (разбира се - отговор/реакция не последва). И се чудя - при другите оператори плановете са 1 към 1 сходни като параметри/цени. Има ли някаква друга алтернатива (някакъв чуждестранен оператор, макар че не ми е ясно как точно би могло да стане) или нещо което пропускам?

 

vivacom.png

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз съм в МеНтел и преанексирам на същите условия, но това трябва да стане преди изтичане на договора, т.е. не могат да ти откажат ако искаш да останеш на настоящите условия, които са добри в интерес на истината. Къде ги видя тези 2000 минути? Пише не0граничени

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И защо да не могат? То си пише - промоционалните неща, след изтичане на договора, стават на стандартни тарифи. Това, че оператора не иска да си запази лоялните клиенти, си е негов проблем. @Петър Ангелов като не ти харесва, пускай молба за прекратяване на договора и сменяй доставчика. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@chasovnik - тъй де, 2000 минути са от стандартните параметри на договора (пропуснал съм да уточня).

@Raze - аз не казвам, че не могат, а по-скоро че е кофти "подход" за задържане на клиенти (те да бяха единствените...). А бих го сменил, но при останалите 2 оператора, нещата като оферта (и цена) са идентични с Виваком-ското предложение. В интерес на истината, преди малко открих (за моя изненада), че изглежда и Булсатком предлагат мобилни услуги. Друг е въпроса, че не знам дали това е актуално (мобилното приложение, което се споменава над плановете изглежда като да е премахнато и от двата app store-а).

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това беше за коментара по-горе на часовника, за теб е след споменаването ти в поста ми :)

 

Цитат

Единственото необходимо за Bulsatcom voice е смартфон с достъп до Интернет.

И това, ако нямаш сим карта, как ще стане? Не навсякъде има безплатни или изобщо налични wifi мрежи.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-лошото при тия планове е друго - забавиш ли се с месец, ти начисляват примерно TV  каналите по някаква страшна тарифа и ти вземат двойна такса. През годините неащта се влошиха и ако преди губеше 10-15 лева ако забравиш да подновиш договора, сега губиш по 20-30-40 лева за ненужни промоционални канали, които даже не си и искал да са в плана ти, а и почти никога не си гледал на телефон или друго устройство. Аз десетина години бях на безсрочен договор с два от операторите и не си подновявах договорите, щот ми бе изгодно. Но с тия смартфони се наложи да търся повече интернет, вързаха ме и сега е трудно дас е отскубна, без да им дам допълнително 50-100 лева, а може и повече. Жалко, че уж приеха добър закон в Бълагрия за телекомуникационните услуги, но трите ни главни оператора намериха вратички и сега доят 80% от хората, които просто забравят да си подновят договорите. Защото по закон ако не си подновиш договора, минаваш на безсрочен и това бе добре за договорите преди 2008-ма, 2009-та години. Тогава просто си караш с плана 5 или 10 лева и никой не може копче да ти каже. Обаче тия иди*ти се усетиха, че ако ти дадат промоции на 10 ТВ канала, дето им искат по 5-10 лева на парче, след като забравиш да си подновиш договора, ти вземат минимум един месец десетки левове отгоре, докато не отидеш да се разправяш и да събираш погледите на околните. И така като източат 80% от юзърите по 50 лева, ето ти няколко стотин милиона чиста печалба от овцете. И всичко това е законно, щото ти подписваш и после не се сещаш да си подновиш договорите. Щото ти не си и на един оператор, а на няколко. Лично аз съм на трима, имам няколко телефонни номера и така... Последния път като ми изтичаше договора, никой не ме информира, че изтича и ми праснаха една солидна сметка заради изтеклите промоции. И да се разправям и даа не се разправям, все тая. И да сменя оператора, другия е същия и като забравя пак и тия не ми съобщят за изтичащия договор, пак ще им дам 50 лева отгоре. И като вземат пшо 50 лева на 2 милиона абонати, ето ти 100 000 000 чиста печалба от овцете.  Цялата ни държава е такава. Не знам защо още някой не се е оплакаал примерно на омбудсмана, та да се предприемат действия. То и няма реално на кого друг да се оплачеш. Трябва нещата да се задействат от някой, за да се приеме нов закон за телекомуникационните услуги и такива тарикатлъци завинаги да се премахнат от практиката. Това е десетократно по-лошо от телефонните измамници, щото 99% от хората усещат измамника по телефона, но 80% не виждат измамата от телекомуникационните оператори.  Много е лоша тася практика и трябва да се промени. Но в тия смътни времена, когато само един се смята за виновен - тиквата, няма как да стане и мафията на наш гръб трупа огромни печалби!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, chasovnik написа:

Аз съм в МеНтел и преанексирам на същите условия, но това трябва да стане преди изтичане на договора, т.е. не могат да ти откажат

отказват
бях на план за телефон на 2лв и цена на разговор,като надхвърля двата лева, 11 стотинки на минута
много удобен план за тези които не говорят много по телефона
отказът беше , че нямало такива планове вече

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Съпругата ми имаше двугодишен договор, който не поднови, а избрания план продължи да е същия. 

Прочити си отново договора и виж какъв е казуса след изтичане на същия. Дали ще се запази плана ти без да сключваш нов договор или анекс. 

Успех!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 59 минути, iИ.дИоNд.Ni написа:

Прочити си отново договора и виж какъв е казуса след изтичане на същия. Дали ще се запази плана ти без да сключваш нов договор или анекс. 

Горе има снимки, прегледа ли цялата тема?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 часа, Raze написа:

Това беше за коментара по-горе на часовника, за теб е след споменаването ти в поста ми :)

 

И това, ако нямаш сим карта, как ще стане? Не навсякъде има безплатни или изобщо налични wifi мрежи.

Мда, изглежда това е тънкия пропуск - не знам защо съм останал с впечатление, че те дават и сим карта (пък всъщност не дават).

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Петър Ангелов написа:

Мда, изглежда това е тънкия пропуск - не знам защо съм останал с впечатление, че те дават и сим карта (пък всъщност не дават).

Тази промоция изтича 2019 година и няма да се подновява. Това е описано и в договра ти. Предлагат ти друг подобен вариант. Вече от теб зависи дали ще се съгласиш или не.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, Емил Костов написа:

Тази промоция изтича 2019 година и няма да се подновява. Това е описано и в договра ти. Предлагат ти друг подобен вариант. Вече от теб зависи дали ще се съгласиш или не.

Договори рядко чета (по принцип, не при операторите конкретно) - просто ги подписвам и това е. А иначе, понеже не съм съгласен, затова и питам - може да има некаква алтернатива, за която да не се сещам.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Петър Ангелов написа:

Договори рядко чета (по принцип, не при операторите конкретно) - просто ги подписвам и това е. А иначе, понеже не съм съгласен, затова и питам - може да има некаква алтернатива, за която да не се сещам.

Никога не прави подобна глупост повече. Договр се ЧЕТЕ задължитено преди да се подпише. И за кое не си съгласен???

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Никога не прави подобна глупост повече. Договр се ЧЕТЕ задължитено преди да се подпише. И за кое не си съгласен???
Ми няма смисъл - ако не ми дадат договора да го прочета да спокойствие и да го осмисля, нищо не ми стига до мозъка. На място като седна - чета, ама нищо не достига до мен и се отказах. Пък и в конкретния случай (с мобилните оператори) никой не ми и дава въобще да чета договор - казват е те тука подпиши и толкоз. А инак, не съм съгласен с тяхното предложение за предподписване и затова мрънкам публично (да ми олекне).
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Петър Ангелов написа:
преди 2 часа, Емил Костов написа:
Никога не прави подобна глупост повече. Договр се ЧЕТЕ задължитено преди да се подпише. И за кое не си съгласен???

Ми няма смисъл - ако не ми дадат договора да го прочета да спокойствие и да го осмисля, нищо не ми стига до мозъка. На място като седна - чета, ама нищо не достига до мен и се отказах. Пък и в конкретния случай (с мобилните оператори) никой не ми и дава въобще да чета договор - казват е те тука подпиши и толкоз. А инак, не съм съгласен с тяхното предложение за предподписване и затова мрънкам публично (да ми олекне).

Хайде стига глупости. Може на спокойствое да си прочетеш договора и никой не каза подпосвай и толкоз. В момента в който лице от магазина ти каже това нещо моментално е уволено на секундата стига да се оплачеш. Ще го напиша пак. Никога не си слагай подпис под независимо какъв договор и за каквото и да се отнася, защото това означава че ТИ СЕ СЪГЛАСЯВАШ с неговите клаузи. 

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Хайде стига глупости. Може на спокойствое да си прочетеш договора и никой не каза подпосвай и толкоз. В момента в който лице от магазина ти каже това нещо моментално е уволено на секундата стига да се оплачеш. Ще го напиша пак. Никога не си слагай подпис под независимо какъв договор и за каквото и да се отнася, защото това означава че ТИ СЕ СЪГЛАСЯВАШ с неговите клаузи. 
Ми не са глупости да ти кажа - преди като щях да преподписвам в А1, ми направиха някакво неустоимо предложение и аз поисках да го видя на хартия преди да се съглася и...не стана (единствено стана голям скандал). Ходих в още два техни офиса, където резултата беше същия. Прехвърлих се към Рибаком, където също не ми дадоха договор за чете предварително - казаха какви са условията за съответния план и ми връчиха електрическата писалка и ако щеш. След подписването вече ми разпечатаха и договора. Та така беше преди 2 години - сега, ако се е променило нещо в тая насока, добре.
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Петър Ангелов написа:
преди 11 минути, Емил Костов написа:
Хайде стига глупости. Може на спокойствое да си прочетеш договора и никой не каза подпосвай и толкоз. В момента в който лице от магазина ти каже това нещо моментално е уволено на секундата стига да се оплачеш. Ще го напиша пак. Никога не си слагай подпис под независимо какъв договор и за каквото и да се отнася, защото това означава че ТИ СЕ СЪГЛАСЯВАШ с неговите клаузи. 

Ми не са глупости да ти кажа - преди като щях да преподписвам в А1, ми направиха някакво неустоимо предложение и аз поисках да го видя на хартия преди да се съглася и...не стана (единствено стана голям скандал). Ходих в още два техни офиса, където резултата беше същия. Прехвърлих се към Рибаком, където също не ми дадоха договор за чете предварително - казаха какви са условията за съответния план и ми връчиха електрическата писалка и ако щеш. След подписването вече ми разпечатаха и договора. Та така беше преди 2 години - сега, ако се е променило нещо в тая насока, добре.

Пак говориш глупости. Във всеки оператор ти дават договор, където се вижда какво си подписал. Работя във виваком и имам услуги както на Виваком, така и на Теленор. Не знам за какъв скандал говориш. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Пак говориш глупости. Във всеки оператор ти дават договор, където се вижда какво си подписал. Работя във виваком и имам услуги както на Виваком, така и на Теленор. Не знам за какъв скандал говориш. 
Сега, аз ти казвам как беше при мен преди 2 години - дали ми вярваш или не е up to you. За настоящото положение не знам как стоят нещата - след месец и малко ще разбера.
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Петър Ангелов написа:
преди 12 минути, Емил Костов написа:
Пак говориш глупости. Във всеки оператор ти дават договор, където се вижда какво си подписал. Работя във виваком и имам услуги както на Виваком, така и на Теленор. Не знам за какъв скандал говориш. 

Сега, аз ти казвам как беше при мен преди 2 години - дали ми вярваш или не е up to you. За настоящото положение не знам как стоят нещата - след месец и малко ще разбера.

Аз съм от 11 години в тази компания и никой, никъде не е отказвал клиент да си прегледа договора или да е правил сканадал за такова нещо. Не, не ти вярвам. Да не говорим, че съм подписвал стотици договори. Всеки ти обяснява какво и как. Грешката е в теб, защото си слагаш подсписа просто ей така. Нищо лично. Дадох ти съвет повече да не го правиш. Ти си решаваш сам за себе си.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Аз съм от 11 години в тази компания и никой, никъде не е отказвал клиент да си прегледа договора или да е правил сканадал за такова нещо. Не, не ти вярвам. Да не говорим, че съм подписвал стотици договори. Всеки ти обяснява какво и как. Грешката е в теб, защото си слагаш подсписа просто ей така. Нищо лично. Дадох ти съвет повече да не го правиш. Ти си решаваш сам за себе си.
За съвета - благодаря. За другото - дали вярваш или не си е твое решение. При мен обаче така бяха нещата тогава.
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Петър Ангелов написа:
преди 2 минути, Емил Костов написа:
Аз съм от 11 години в тази компания и никой, никъде не е отказвал клиент да си прегледа договора или да е правил сканадал за такова нещо. Не, не ти вярвам. Да не говорим, че съм подписвал стотици договори. Всеки ти обяснява какво и как. Грешката е в теб, защото си слагаш подсписа просто ей така. Нищо лично. Дадох ти съвет повече да не го правиш. Ти си решаваш сам за себе си.

За съвета - благодаря. За другото - дали вярваш или не си е твое решение. При мен обаче така бяха нещата тогава.

Е друг път като стане така просто се оплачи или на шефа на магазина или в КЗП пък да видим дали няма се случат нещата.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване