Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Ситуацията е следната.

Доставчикът е VIVACOM . Преди около два месеца се появи следният проблем. При dawnload и възпроизвеждане на поточно видео 720р (и 1080п) LAN картата ми спира да работи и на панелът ми индикира жълт триъгълник ( при WINDOWS 7) върху означението  за локална свързаност с интернет мрежа. Пробвах да задам постоянно IP 192.168.1.2 ( и други стойности ) в настройките,преинсталиране на драйвер за мрежовият адаптер, но ..........проблемът оставаше. След Troubleshoot се стига до reset  Local Area Connection  и проблемът се решава. Интернет връзката се възстановява . Problem is fixed .Излизаха ми различни съобщения

The connection between your acces point,router,or cable modem and the Internet is broken.

Local Area Connection dosen`t have a valid IP configuration

Your broadband modem is experiencing connectivity issues . Следва инструкция  Reset 1. .....  2..........  3.........

Пробвах с друг LAN кабел , с задаване на фиксирано IP , ..... и    накрая се обадих на 123 и накратко има казах,че връзката прекъсва.

От VIVACOM ми съобщиха,че модемът ми е ADSL модел HUAWEI HG530 Home Gateway530  ,a мрежата била VDSL  и вероятно от там се явява проблемът.Техниците ми донесоха нов HUAWEI  HG630 V2 ,написаха  в таблетът http://my.contact.bg usser name:....    password:.... и си трънаха.

Проблемът трябваше да е решен. Да ама не.

Тъй.Докъде съм стигнал. При браузвъне връзката не прекъсва. При поточно видео 720р връзката прекъсва между 30 - 32 минута, а на 1080р около 13 - 15 минута. При download през u torrent (където  ограничавам скоростта до 1 МВ/s) ,не прекъсва за файл 1 GB. Ако е свободен download през browser ,  примерно сваляне на ISO на Windows с размер 4,5 GB прекъсва на 300 MB при скорост 3,5 MB/s.

При enabel/disable Local Area Connection (Ethernet) връзката се възстановява.

При стриймване 480p няма проблем .

LAN картата ми е вградена ,връзката е по кабел. Рутерът го reset`нах ,преинсталирах два Windows`a 7 и 10 и се поизчерпах откъм идеи.

Остава нова LAN карта (в моят случай ново РС) или .... ново захранване PSU. Или да пробвам с LINUX или Windows xp.

Трябва ми помощ.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 62
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Не можеш. Никой не може да наблюдава линия, шум, затихване, Loss, Lols, Lofs, инициализации и прекъсвания на сесии, разстояние от централата до абоната, състояние на модем, натовареност на Upload/Down

Прекрасно! Хайде сега кажи как се вписват тези скорости с 2 мегабита upload и 20 мегабита download и как ще върви стриймване и каквото още се сетиш??????  

1. Последно на АДСЛ или VDSL си, защото има голяма разлика. Това, че са ти сменили модема е без значение. 2.Едновременно правиш download и стриймваш   или аз грешно те разбиррам. 3. Колко ма

Публикувани изображения

С друго устройство(Телефон/таблет/лаптоп/телевизор/друг компютър) пробва ли? Ако не си пробвай, ако там проблема продължава бягай в офис на Виваком и ги хващай за гушите да си оправят проблема и като дойдат техниците и свършат каквото има да се върши да пробват те лично или ти в тяхно присъствие.

Ако приблем с другите устройства няма значи ти трябва просто нова мрежова карта която не струва повече от 10-15лв.
Виж ако вече ако нямаш свободен слот за нея,може и с тези дето са на USB или по-добре една WiFi мрежова карта на USB.

Все пак нека и @Емил Костов си каже думата.

Edit : Мерките които си дал като пример за това кога връзката прекъсва говорят за някакъв лимит, виж си настройките на рутера, или ако не разбираш нека техник или някой разбиращ ги погледне, също и мрежовите на компютъра.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Bubbles написа:

С друго устройство(Телефон/таблет/лаптоп/телевизор/друг компютър) пробва ли? Ако не си пробвай, ако там проблема продължава бягай в офис на Виваком и ги хващай за гушите да си оправят проблема и като дойдат техниците и свършат каквото има да се върши да пробват те лично или ти в тяхно присъствие.

Ако приблем с другите устройства няма значи ти трябва просто нова мрежова карта която не струва повече от 10-15лв.
Виж ако вече ако нямаш свободен слот за нея,може и с тези дето са на USB или по-добре една WiFi мрежова карта на USB.

Все пак нека и @Емил Костов си каже думата.

Свободен слот имам.

В моментът нямам друго устройство,с което да тествам. Вариантът е да отида до познат с компютърът и ако  на неговата мрежа (ако е VIAVACOM VDSL) проблемът е същият ..... LAN картата или ...... друг компонент не работи коректно.Нямам надути кондензатори по motherboard`a , а захранването не съм го отварял от последното почистване(което беше от преди 5-6 месеца).

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1. Последно на АДСЛ или VDSL си, защото има голяма разлика. Това, че са ти сменили модема е без значение.

2.Едновременно правиш download и стриймваш   или аз грешно те разбиррам.

3. Колко машини използват интернета, когато правиш това нещо?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Емил Костов написа:

1. Последно на АДСЛ или VDSL си, защото има голяма разлика. Това, че са ти сменили модема е без значение.

2.Едновременно правиш download и стриймваш   или аз грешно те разбиррам.

3. Колко машини използват интернета, когато правиш това нещо?

VDSL е модемът и мрежата.

Download и stream по отделно. Опитах се да открия някакаъв модел чрез повтаряемост и стигнах до това : stream на поточно видео (примерно в nova.play някакъв файл поточен 720p) между 30 и 32 минута връзката ми към модемът е прекъсната .Жълто триъгълниче с удивителна( глобус при Win10) .Disable / Enable Local Area Connection (Ethernet) и връзката е  възстановена. Мислех да сложа някаква добавка към браузера за video download и да сумирам *.ts (или mp4) фрагментите като обем МВ до моментът на спиране.Не знам дали ще ми даде някакъв ориентир ,но ще са ми нужни поне 7-8 идентични опита за да съставя нещо като модел.А това отнема време.Затова с download`ът е по бързо - около 300 МВ download`ни при скорост 3.5 МВ/s връзката към модемът се затлачва.Сtorent програма е същото. Тестът за непрекъснатост беше при задеден 1МВ/s за файл с размер приблизително 1 GB.

Само аз ползвам мрежата Wi-Fi е изключен от бутонът на модема.

 

 


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може ли да видиш по договор на каква точно услуга си?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Току що за пръ път връзката ми прекъсна при браузване ,докато пишех във форумът.

току-що, Емил Костов написа:

Може ли да видиш по договор на каква точно услуга си?

Трябва да потърся договорът из бумагите ,които са се трупали през годините.10 мин.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Deimosss написа:

Току що за пръ път връзката ми прекъсна при браузване ,докато пишех във форумът.

Трябва да потърся договорът из бумагите ,които са се трупали през годините.10 мин.

 

Няма години. VDSL е нова услуга.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Договор № 1511420811102019-47800252

Комбинирай и спести

ТЕЛЕФОНЕН ПОСТ VIVAFIX S

VIVACOM NET УСЛУГА

VIVACOM Net 20

Това е. Със срок 2 години. Преподписван е няколко пъти. Проблемът се появи преди 2 месеца ,а преди 2 седмици ми смениха модема от ADSL на VDSL.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако си на Виваком нет 20 това няма нищо общо с VDSL. Това си е чист АДСЛ и при такъв тип услуга е нормално да ти е бавна връзката.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Емил Костов написа:

Ако си на Виваком нет 20 това няма нищо общо с VDSL. Това си е чист АДСЛ и при такъв тип услуга е нормално да ти е бавна връзката.

преди 2 минути, Емил Костов написа:

Ако си на Виваком нет 20 това няма нищо общо с VDSL. Това си е чист АДСЛ и при такъв тип услуга е нормално да ти е бавна връзката.

Не ми бавна връзката а прекъсва.

Нямам ADSL модем - смениха го преди 2 седмици.

Преминали съм към VDSL мрежа.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Deimosss написа:

Не ми бавна връзката а прекъсва.

Нямам ADSL модем - смениха го преди 2 седмици.

Преминали съм към VDSL мрежа.

 

Ако си на такъв пакет, това че ти е сменен модемът е без значение. Виж си в момента на каква услуга си. Нямаш ли VDSL в договора си, а си на ADSL нормално да ти прекъсва.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Емил Костов написа:

Ако си на такъв пакет, това че ти е сменен модемът е без значение. Виж си в момента на каква услуга си. Нямаш ли VDSL в договора си, а си на ADSL нормално да ти прекъсва.

Как да видя ?

току-що, Deimosss написа:

Как да видя ?

Просто договорът към моментът ми е такъв - заварено положение. Ако се наложи да преподпсвам вероятно ще е различен,защото старата ADSL мрежа няма да съществува.

Има още една година до изтичането му.

Хартиеният носител е на масата - това е договорът с входящ номер,клиентски код  и т.н.

Аз и не искам по висока скорост от зададената Net 20 ,за мен е важно да ен прекъсва. Плащам си всеки месец от 8 години .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Deimosss написа:

Как да видя ?

В договора ти ( последния) трябва да пише. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Емил Костов написа:

В договора ти ( последния) трябва да пише. 

Нали написах какво съдържа.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Deimosss написа:

Нали написах какво съдържа.

Ако си на виваком нет 20, това си е обикновен АДСЛ и там е нормално да ти насича, прекъсва и забавя.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Максимална скорост на download / upload     20 Mbps/ 2 Mbps

Коефициент на споделяне 01:50

Нали писах,че са сменили мрежата от АDSL на VDSL ,като се обадих на 123 точно това ми изтъкнаха като причина ,че прекъсва връзката и затова ми и смениха модемът.

Кое  не е ясно

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Deimosss написа:

Максимална скорост на download / upload     20 Mbps/ 2 Mbps

Коефициент на споделяне 01:50

Нали писах,че са сменили мрежата от АDSL на VDSL ,като се обадих на 123 това ми изтъкнаха като причина ,че прекъсва затова ми и смениха модемът.

Ти май не ме слушаш какво ти пиша. Ако ще и марсиански модем да ти сложа при 2 мегабита upload и 20 download ( които не са и гарантирани, а са ДО) освен да браузваш някоя и друга страница нищо не можеш по сериозно да правиш. Нормално е да ти бави и прекъсва.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Емил Костов написа:

Ти май не ме слушаш какво ти пиша. Ако ще и марсиански модем да ти сложа при 2 мегабита upload и 20 download ( които не са и гарантирани, а са ДО) освен да браузваш някоя и друга страница нищо не можеш по сериозно да правиш. Нормално е да ти бави и прекъсва.

Прав си,че не слушам - чета. В моментът връзката ми е с много по - висока скорост на download - 3,5 МВ/s . Преди като download`вах с 1,4МВ/s  си ми беше ОК и нищо не прекъсваше и поточно видео се възпроизвеждаше .В моментът само kaldatata ми е активна а вече три пъти ми прекъсва . Disable / Enable и resend. Нещо да споделиш за новосъздалата се ситуация.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не го слушай щом ти прекъсва(разкача) значи имат технически проблем обичайни практики бий им шутът и се мести на някои по сериозен

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А наред ли е всичко с Уиндоус-а?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, woobu написа:

Не го слушай щом ти прекъсва(разкача) значи имат технически проблем обичайни практики бий им шутът и се мести на някои по сериозен

Идеята е чудна, но трябва още година да го търпя до изтичане на договорът. Иначе с малките букви ...... са неустойките ,които ме скланят към това търпение.Но предложението би могло да реши проблемът. Благодаря за проявеното разбиране.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, woobu написа:

Не го слушай щом ти прекъсва(разкача) значи имат технически проблем обичайни практики бий им шутът и се мести на някои по сериозен

Верно ли да не ме слуша?? Я си кажи параметрите на твоя интернет да те видим?? 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, petie1 написа:

А наред ли е всичко с Уиндоус-а?

Преди два дни преинсталирах точно заради това. Дори ми стоят неинсталирани updeit`ите.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Deimosss написа:

Идеята е чудна, но трябва още година да го търпя до изтичане на договорът. Иначе с малките букви ...... са неустойките ,които ме скланят към това търпение.Но предложението би могло да реши проблемът. Благодаря за проявеното разбиране.

Вместо да му слушаш глупостите поискай да дойде техник на виваком и да ти направи демонстрация на услугата. Но с тези параметри, които ти цитирах няма как да правиш каквото и да било при който и друг да е доставчик. Това са скорости просто за браузване и нищо повече.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване