Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Артикул от емаг, но с електронна гаранция на чуждо име?


qnkov

Препоръчан отговор

Здравейте, чудя се дали да закупя едно нещо втора ръка. Има гаранция към емаг, която ще ми прати електронно. Някой има ли идея дали подобна гаранция емаг признават? Някой да е ползвал? Или ще измислят нещо и ще ме отрежат, понеже не е на мое име или някакви такива. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, qnkov написа:

Здравейте, чудя се дали да закупя едно нещо втора ръка. Има гаранция към емаг, която ще ми прати електронно. Някой има ли идея дали подобна гаранция емаг признават? Някой да е ползвал? Или ще измислят нещо и ще ме отрежат, понеже не е на мое име или някакви такива. 

Трябва да знаеш че гаранциите на Емаг са само електронни. Остава само да я регистрираш към сайта им. За по големи подробности прегледай сайта им и ще ти стане ясно. Честита нова година!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Как така да я регистрираш? Аз също имам електронни гаранции към емаг, но не знам как седят с чуждите, които не са на твое име. Демек прехвърляш гаранцията на твое име чрез номера й? Или как?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, qnkov написа:

Как така да я регистрираш? Аз също имам електронни гаранции към емаг, но не знам как седят с чуждите, които не са на твое име. Демек прехвърляш гаранцията на твое име чрез номера й? Или как?

Твоя , описания случай е все едно, че го вземаш отново от Емаг, само че цената обикновено е занижена заради ползването или причинени леки наранявания по корпуса на изделието-(та).. В случая, не губиш нищо от това, независимо че един път тя , гаранцията е регистрирана вече на друго име.  В пощата ти от емаг, това ще е отразено. Бъди спокоен, след като си приел нещата  такива, каквито ги получиш. Пак казвам! Прочети това в сайта им и ще ти се изясни.  За да ти го пиша, това значи, че и аз съм ползвал случай, като твоя за мой съсед. Беше домашна система преоценена от 110 лева на 60.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, qnkov написа:

Как така да я регистрираш? Аз също имам електронни гаранции към емаг, но не знам как седят с чуждите, които не са на твое име. Демек прехвърляш гаранцията на твое име чрез номера й? Или как?

Свържи се направо с EMAG и ги питай как стоят нещата при такава ситуация. Те най-добре ще ти обяснят.

  • Телефон:*3624 (*EMAG)
  • или:07001 3624
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Имам един HDD твърд диск втора ръка с такава, но не съм я ползвал.

 

Преди по спомени пишеше някъде в сайта им че ако продадеш артикула гаранцията се прехвърля, но сега не го намирам.

Има голяма вероятност да не ги признават вече, но докато не ги питаш няма как да сме сигурни.

 

преди 1 минута, Kolev71 написа:

Твоя , описания случай е все едно, че го вземаш отново от Емаг, само че цената обикновено е занижена заради ползването или причинени леки наранявания по корпуса на изделието-ра..

Най-вероятно няма предвид разопаковани продукти, а нещо от OLX да речем.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, Freem@n написа:

Имам един HDD твърд диск втора ръка с такава, но не съм я ползвал.

 

Преди по спомени пишеше някъде в сайта им че ако продадеш артикула гаранцията се прехвърля, но сега не го намирам.

Има голяма вероятност да не ги признават вече, но докато не ги питаш няма как да сме сигурни.

 

Най-вероятно няма предвид разопаковани продукти, а нещо от OLX да речем.

 

Напротив! Продуктът изрично трябва да е предложен единствено и само от Емаг. Ще се постарая да намеря страница за да го видите. Обикновено се намира по ниско отдолу над стандартния продукт от Емаг, като е указано че е върнат от клиент и са посочени някакви щети. Все още си важеше всичко до скоро. Сега , каква им е станала политиката по този въпрос, Емил правилно каза. Хваща телефона, посочва пример и му се обяснява компетентно от представител на фирмата.

Ето пример за разопаковани предмети:

 

ScreenShot018.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Kolev71 написа:

Напротив! Продуктът изрично трябва да е предложен единствено и само от Емаг. Ще се постарая да намеря страница за да го видите. Обикновено се намира по ниско отдолу над стандартния продукт от Емаг, като е указано че е върнат от клиент и са посочени някакви щети. Все още си важеше всичко до скоро. Сега , каква им е станала политиката по този въпрос, Емил правилно каза. Хваща телефона, посочва пример и му се обяснява компетентно от представител на фирмата.

Не съм твърдял обратното. Имам дузина поръчки от Emag и знам че само ако се предлага директно от тях, а не от трето лице/търговец - тогава има електронна гаранция... ако за това говорим :)

Те иначе си имат цяла секция "Разопаковани продукти" ... те също имат гаранция, да... мисълта ми беше че @qnkov ще поръчва/купува нещо от OLX(например), което е било закупено преди това от Emag и има такава гаранция, но с името на другия собственик.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Freem@n написа:

Не съм твърдял обратното. Имам дузина поръчки от Emag и знам че само ако се предлага директно от тях, а не от трето лице/търговец - тогава има електронна гаранция... ако за това говорим :)

Те иначе си имат цяла секция "Разопаковани продукти" ... те също имат гаранция, да... мисълта ми беше че @qnkov ще поръчва/купува нещо от OLX(например), което е било закупено преди това от Emag и има такава гаранция, но с името на другия собственик.

 

На техният телефон, след посочване на продукта, ще му бъде обяснено подробно всичко и за електронната фактура и за самия продукт, който е бил до някакъв момент на съвсем друго лице. Не мога да разбера - всички ли от този форум смятат, че само след питане във форума получават правилното решение? Можем да си помогнем до някъде, но това не значи, че във фирмата е така, както си мислим хората от форума. Интересни хора! Що ли се хванах да му обяснявам и аз не зная!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Kolev71 написа:

На техният телефон, след посочване на продукта, ще му бъде обяснено подробно всичко и за електронната фактура и за самия продукт, който е бил до някакъв момент на съвсем друго лице. Не мога да разбера - всички ли от този форум смятат, че само след питане във форума получават правилното решение? Можем да си помогнем до някъде, но това не значи, че във фирмата е така, както си мислим хората от форума. Интересни хора! Що ли се хванах да му обяснявам и аз не зная!

И аз това се питам. Как повечето хора си мислят, че един форум може да реши всичко. Не става въпрос за тази тема или за постващият темата. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, _nib_ написа:

0882637998----алтернативния на 0700---да не се харчиш за импулси....

Е ти що си мислиш, че този номер не е подчинен на 0700 :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Емил Костов написа:

Е ти що си мислиш, че този номер не е подчинен на 0700 :)

така го дават в приложението 0700....

едно време го имаше в гугъл плей за заобикаляне на импулсните номера

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, _nib_ написа:

така го дават в приложението 0700....

едно време го имаше в гугъл плей за заобикаляне на импулсните номера

0700 не е импулсен номер. 0900 е импулсен номер. Има разлика.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно бе хора, то ако няма въпроси, няма смисъл от форуми. Със заяждане в темите, форуми пропадат. Има дозина такива. Та, да, от олх ще взимам нещо и електронната гаранция ще ми бъде препратена. Ще ги питам за всеки случаи тия от емаг дали всичко ще е наред така. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, qnkov написа:

Спокойно бе хора, то ако няма въпроси, няма смисъл от форуми. Със заяждане в темите, форуми пропадат. Има дозина такива. Та, да, от олх ще взимам нещо и електронната гаранция ще ми бъде препратена. Ще ги питам за всеки случаи тия от емаг дали всичко ще е наред така. 

Не знам, кой се заяжда с теб. Веднага е трябвало да се свържеш с ЕМАГ. За мен тази тема е излишна. Както и да е. Очаквам да постнеш отговора, който ще ти изпратят, за да са запознати и друг потребители.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Няма да поствам нищо, нали е ненужно и трябва всеки да звъни, да не пита по форуми и да чете. Айде сега. Двуличие!  🤣😇

Разбира се, че напиша, какво са ми казали. Аз съм от Северна България. Там са истиснките хора, като македонците... език и традиция от столетия. :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, qnkov написа:

Няма да поствам нищо, нали е ненужно и трябва всеки да звъни, да не пита по форуми и да чете. Айде сега. Двуличие!  🤣😇

Не знам за какво двуличие гоовриш?! Все пак твое право е да не постваш нищо. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 часа, Емил Костов написа:

Не знам, кой се заяжда с теб. Веднага е трябвало да се свържеш с ЕМАГ. За мен тази тема е излишна. Както и да е. Очаквам да постнеш отговора, който ще ти изпратят, за да са запознати и друг потребители.

Емо, не си прав. Гледаш само от своя гледна точка. Аз също постоянно пускам теми за това и онова, но когато прочетеш малко отговори и се разтърсуваш, може и сам да стигнеш до изводите си. Това е и до психология, с която явно много от техническите "гении" не са запознати.   Човека си пише, аз разбирам, че му се изясняват нещата псотепенно и незнайно защо "гениите" искат още и още и още доказателства да се изпишат, че са "гении". Е, гении сте, дори без кавички. Гении в друго, ама карай...

преди 5 часа, Емил Костов написа:

Не знам за какво двуличие гоовриш?! Все пак твое право е да не постваш нищо. 

Ей такива постове преди 10-15 години изгониха много читави хора от форума. Сега...къде са отишли, не е от значение. Може и никъде да не са отишли, но са си казали - майната ви. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 часа, qnkov написа:

Здравейте, чудя се дали да закупя едно нещо втора ръка. Има гаранция към емаг, която ще ми прати електронно. Някой има ли идея дали подобна гаранция емаг признават? Някой да е ползвал? Или ще измислят нещо и ще ме отрежат, понеже не е на мое име или някакви такива. 

1. Това, че има гаранция не значи, че тя важи, така че внимавай като взимаш дадената стока в какво състояние е, защото гаранцията може да не действа.
2. Дали е в електронен или хартиен вариант няма значение, гаранцията си важи стига да се спазват нейните условия.
3. Гаранцията може да се прехвърля, стига да се пази бележката от куриера, с която да потвърдиш, че си закупил дадената стока, а не си я откраднал. Моят съвет е също да я принтираш ако случайно избледнее.

Цитат

16. ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА СОБСТВЕНОСТТА
16.1. Собствеността на Стоките ще бъде прехвърлена от Продавача с предаването им на Купувача, след извършване на плащането от негова страна. Предаването на Стоката ще се удостоверява с подписа на Купувача на транспортния документ, предоставен от куриера.

https://www.emag.bg/info/usloviza-za-polzvane?ref=footer_4_2

преди 16 часа, Емил Костов написа:

И аз това се питам. Как повечето хора си мислят, че един форум може да реши всичко. Не става въпрос за тази тема или за постващият темата. 

Ако не можеш да помогнеш, по-добре не пиши. Форумът е точно за това да се допитваш до други хора, авторът няма как да знае кой какво знае.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, tepmu написа:

1. Това, че има гаранция не значи, че тя важи, така че внимавай като взимаш дадената стока в какво състояние е, защото гаранцията може да не действа.
2. Дали е в електронен или хартиен вариант няма значение, гаранцията си важи стига да се спазват нейните условия.
3. Гаранцията може да се прехвърля, стига да се пази бележката от куриера, с която да потвърдиш, че си закупил дадената стока, а не си я откраднал. Моят съвет е също да я принтираш ако случайно избледнее.

https://www.emag.bg/info/usloviza-za-polzvane?ref=footer_4_2

Ако не можеш да помогнеш, по-добре не пиши. Форумът е точно за това да се допитваш до други хора, авторът няма как да знае кой какво знае.

Аз съм помогнал предостатъчно. ЕМАГ си имат номер за връзка и техен Helpdesk, където точно и ясно ще обяснят точно такъв тип тънкости. Тематата е излишна. Бих се съгласил да я има ако постващият е написал, че се е свързал с ЕМАГ, а от там не са му отговорили или не са му помогнали. Време е човек да се научи да пита там, където трябва, за да няма после олеле излъгаха ме, нелоялни са и прочие. Сега става ли ти ясно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не е така. Трябва да се пита. Във фейсбук открих цялата група с 1000+ хора, която се нарича Излъгани от Емаг. Има всякакви случаи, на нещо казано и не свършено. Тъй че е добре да се пита. Това е като да избираш кола, преди да звънеш на собственика, разпитваш за самата кола и всички тънкости при прехвърлянето и за какво да внимаваш. Аз от местен магазин ме въртяха с една гаранция преди години, цял месец, та едва си взех парите. Иначе отначало, "да, ако има проблем, заменяме веднага". 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, qnkov написа:

Не е така. Трябва да се пита. Във фейсбук открих цялата група с 1000+ хора, която се нарича Излъгани от Емаг. Има всякакви случаи, на нещо казано и не свършено. Тъй че е добре да се пита. Това е като да избираш кола, преди да звънеш на собственика, разпитваш за самата кола и всички тънкости при прехвърлянето и за какво да внимаваш. Аз от местен магазин ме въртяха с една гаранция преди години, цял месец, та едва си взех парите. Иначе отначало, "да, ако има проблем, заменяме веднага". 

Аз нямам проблеми с ЕМАГ. Вече имам над 50 артикула. Връщал съм повредени, даже и пари са ми връщали за един повреден хард диск. Те са мои и затова ти казах да питаш точно ЕМАГ, за да ти обяснят как стоят нещата при смяна на собственост. Нищо лично. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 часа, Емил Костов написа:

Аз съм помогнал предостатъчно. ЕМАГ си имат номер за връзка и техен Helpdesk, където точно и ясно ще обяснят точно такъв тип тънкости. Тематата е излишна. Бих се съгласил да я има ако постващият е написал, че се е свързал с ЕМАГ, а от там не са му отговорили или не са му помогнали. Време е човек да се научи да пита там, където трябва, за да няма после олеле излъгаха ме, нелоялни са и прочие. Сега става ли ти ясно.

За това си има Общи условия, условия за ползване и т.н където са описани въпросните случаи, защото ако всеки клиент почне да ги търси няма да могат да смогнат със седмици да отговорят на всеки.

Иначе по твоята логика защо пишат когато имат проблем с компютрите, вместо да ги занесат на сервиз...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...