Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Покупка на телефон от BUY BEST


Препоръчан отговор

Здравейте ! Искам мнение относно гореспоменатия магазин ! Смятам да купя Samsung  S20   от тях ,вие какво ще кажете!Благодаря 

преди 7 минути, qqqqqqqqq написа:

Здравейте ! Искам мнение относно гореспоменатия магазин ! Смятам да купя Samsung  S20   от тях ,вие какво ще кажете!Благодаря 

https://buybest.bg/pages/serviz

Пише че се сервизите в Бурграм и Сръчко!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 82
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Публикувани изображения

Няма нужда да се самоцитираш :)

Намирам отзиви на 2 места, колко са сериозни не се знае 100%.

https://forum.androidbg.com/showthread.php?tid=99092&page=20

https://www.pazaruvaj.com/stores/buybest-s167163/#informaciq

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеца по-късно...

Относно магазина...

Поръчах Galaxy Buds Plus. Пристигнаха много вързо. До тук с хубавите неща. Слушалките дойдоха с проблем - при определени (високи) честоти се чува пращене. Проявява се съвсем малко на някои песни, много на други (парчетата с китари стават противни).
Забелязах, че на кутията има две "фабрични" лепенки една върху друга, които се режат за да се отвори кутията. Долната срязана, горната срязах аз като ги отворих...

След 3-4 дни, пуснах заявка за връщане, описах проблема и ги изпратих обратно.

Получих отговор, че проблем не е намерен. Разбира се, нищо не задължава магазина да приеме върнат разопакован продукт, било то и в кратък срок след покупка.
От магазина ми предложиха два варианта за решение на проблема:
- Да възстановят 50% от платената сума.

- Вторият ме изуми, затова ще го цитирам от писмото:
"Връщаме продукта към Вас и може да го продадете в алтернативни сайтове като OLX, Базар, Фейсбук или др. на цена която Вие прецените."

Магазина предлага да продам, проблемен продукт с неясен произход в сайтове за обяви.

Моето предположение е, че някои от нещата, които продават са връщани от клиенти в хубавите магазини. Това би обяснило двете лепенки и странния проблем с високите честоти.

 

20210519_130159.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Тия си плачат за защита на потребителите
Гаранционната карта носи ли всички реквизити като условия и срокът на гаранцията,  данни и печат на търговеца?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да, търговеца е Мобайл Трейдър ЕООД, има печат и условия.

Честно казано не ми се занимава с КЗП за едни нещастни слушалки. Надявам се повече хора да търсят отзиви преди да се излъжат от леко занижената цена.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Какво има да се занимаваш? Това, дето си го писал тук, го описваш в електронна жалба в сайта на КЗП, като прилагаш документите - гаранционна карта и касов бон. По закон са длъжни да ти възстановят сумата. Ти иска ли го това от магазина? Те може да си предлагат каквото искат, но си има закон.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 8.06.2021 г. в 23:48, sixkiller написа:

 

Моето предположение е, че някои от нещата, които продават са връщани от клиенти в хубавите магазини. Това би обяснило двете лепенки и странния проблем с високите честоти.

Правилно ти е предположението. Някои търговци мъкнат и телефони от чужбина,  с кутия и всичко, но пак с 2 лепенки,  може и мострени да са, освен връщани... а може и първо мострен, после връщан 😆 За това аз лично със съмнителни фирми не се занимавам.  

Относно слушалките, ако си ги поръчал и получил с куриер,  можеш да се откажеш от сделката без да се обясняваш защо. Пишеш им имейл и им ги пращаш.  Ако си ги платил с наложен платеж, пак така им ги пращаш.  Ако се опитат да ти се правят на умни, както колегата е отбелязал, електронна жалба и са готови.  Търси си правата и не се оставяй да те правят на глупак,  защото докато ти обясняваш,  че не ти се занимава за едни слушалки, онзи отсреща се радва как те е минал.  

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Пуснах жалба до КЗП, ще пиша когато има някакво развитие.

Фирмата Мобайл Трейдър ЕООД (BuyBest.bg) е съмнителна, но като цяло отзивите за нея не са лоши. Реших да опитам, грешно решение. 

Не съм сигурен, че някой ще приеме връщане с наложен платеж, за останалото съм съгласен.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
на 9.06.2021 г. в 2:54, sixkiller написа:

Да, търговеца е Мобайл Трейдър ЕООД, има печат и условия.

Честно казано не ми се занимава с КЗП за едни нещастни слушалки. Надявам се повече хора да търсят отзиви преди да се излъжат от леко занижената цена.

 

Благодаря за информацията ще го имам в предвид за напред

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 11.06.2021 г. в 14:47, sixkiller написа:

 

Не съм сигурен, че някой ще приеме връщане с наложен платеж, за останалото съм съгласен.

Когато връщаш пратка имаш право да използваш същото платежно средство,  което търговеца е използвал при продажбата. Тоест, ако си платил с наложен платеж,  можеш и да върнеш с наложен. Това пише в закона, какво ще ти философства търговеца няма никакво значение. 

Така поне беше преди година,  освен ако няма някаква промяна,  но не вярвам. За по сигурно отваряш закона и четеш. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 8.06.2021 г. в 23:48, sixkiller написа:

Относно магазина...

Поръчах Galaxy Buds Plus. Пристигнаха много вързо. До тук с хубавите неща. Слушалките дойдоха с проблем - при определени (високи) честоти се чува пращене. Проявява се съвсем малко на някои песни, много на други (парчетата с китари стават противни).
Забелязах, че на кутията има две "фабрични" лепенки една върху друга, които се режат за да се отвори кутията. Долната срязана, горната срязах аз като ги отворих...

След 3-4 дни, пуснах заявка за връщане, описах проблема и ги изпратих обратно.

Получих отговор, че проблем не е намерен. Разбира се, нищо не задължава магазина да приеме върнат разопакован продукт, било то и в кратък срок след покупка.
От магазина ми предложиха два варианта за решение на проблема:
- Да възстановят 50% от платената сума.

- Вторият ме изуми, затова ще го цитирам от писмото:
"Връщаме продукта към Вас и може да го продадете в алтернативни сайтове като OLX, Базар, Фейсбук или др. на цена която Вие прецените."

Магазина предлага да продам, проблемен продукт с неясен произход в сайтове за обяви.

Моето предположение е, че някои от нещата, които продават са връщани от клиенти в хубавите магазини. Това би обяснило двете лепенки и странния проблем с високите честоти.

 

20210519_130159.jpg

И аз имам същият проблем щтом разпечатиш кутията край със връщането.За жалост не се сетих да снимам гаранционната карта.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Като информация за хора чудещи се дали да купят от тях. Недейте  Същия случай, поръчани galaxy buds pro, просто отворени и тествани и след това отказа да се възстанови цялата сума. Е да ама не. В закона пише какво има право потребителя и какво не. Жалба до емаг, жалба до КЗП и ще видим какво ще се случи. Дори обмислям опцията адвокат защото мразя да ме правят на луд.

Подвизават се и под името Online Sales Bulgaria.

Та на кратко, не поръчвайте нищо от там

81128 3.jpg

81128 2.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 часа, Walken написа:

Като информация за хора чудещи се дали да купят от тях. Недейте  Същия случай, поръчани galaxy buds pro, просто отворени и тествани и след това отказа да се възстанови цялата сума. Е да ама не. В закона пише какво има право потребителя и какво не. Жалба до емаг, жалба до КЗП и ще видим какво ще се случи. Дори обмислям опцията адвокат защото мразя да ме правят на луд.

Подвизават се и под името Online Sales Bulgaria.

Та на кратко, не поръчвайте нищо от там

81128 3.jpg

81128 2.jpg

Тъкмо на време!!! И аз мислех да поръчам Galaxy  buds plus  от тях и щях да питам и аз тъй като там са най-евтини и си викам к'во пък ,това са само едни слушалки !!какво да им има.Можеш ли да ми кажеш какво точно ни беше наред със тях ,ще ми бъде от голяма полза.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 14.08.2021 г. в 7:54, Walken написа:

Жалба до емаг, жалба до КЗП и ще видим какво ще се случи. Дори обмислям опцията адвокат защото мразя да ме правят на луд.

 

 

Двете жалби са ти достатъчни,  от адвокат засега нямаш нужда.  И си настоявай за цялата сума, дори разликата да е малка, и без това търгашите в БГ продават масово разопаковани стоки,  да не се правят на луди.  

Само едно нещо - комуникация относно връщане винаги по имейл, написаното стои. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 14.08.2021 г. в 17:38, qqqqqqqqq написа:

Тъкмо на време!!! И аз мислех да поръчам Galaxy  buds plus  от тях и щях да питам и аз тъй като там са най-евтини и си викам к'во пък ,това са само едни слушалки !!какво да им има.Можеш ли да ми кажеш какво точно ни беше наред със тях ,ще ми бъде от голяма полза.

Тъч контролите не работеха добре и самите слушалки не бяха удобни, падаха без значение кой размер тапи се използваха. За по-малко пари слишалките на huawei freebuds pro предоставят по-добро усещане и контрол.

 

на 19.08.2021 г. в 0:19, Michigan111 написа:

Двете жалби са ти достатъчни,  от адвокат засега нямаш нужда.  И си настоявай за цялата сума, дори разликата да е малка, и без това търгашите в БГ продават масово разопаковани стоки,  да не се правят на луди.  

Само едно нещо - комуникация относно връщане винаги по имейл, написаното стои. 

Ами емаг решиха да пасуват по случая не можели да направят нищо, днес видях че online sales bulgaria / buybest са върнали 65% от сумата, при положение че изрично съм отказал този вариант. Може би ще се стигне до адвокат но изчаквам становището от КЗП.

Междувременно подадох сигнал до best buy US за това че buybest.bg използват техните цветове и стайлинг, от US сайта казаха, че ще предприемат мерки срещу тях, това беше преди няколко дни. От вчера сайта buybest e в профилактика, не знам дали има връзка но съм решил да направя каквото е по силите ми за да си възстановя заплатените пари.

Подготвям и сигнал до медии с опция за репортаж за тази практика и Емаг.

 

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, Walken написа:

Ами емаг решиха да пасуват по случая не можели да направят нищо

Подготвям и сигнал до медии с опция за репортаж за тази практика и Емаг.

Само не ми е ясно, след като твоята покупка е от buybest, защо забъркваш Емаг. Те не са ти продали нищо, просто предоставят място в своя сайт и на други търговци, които са си отделни юридически лица. Емаг не носи отговорност за техните действия. И това го пише в общите условия.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 часа, Rudy M. написа:

Само не ми е ясно, след като твоята покупка е от buybest, защо забъркваш Емаг. Те не са ти продали нищо, просто предоставят място в своя сайт и на други търговци, които са си отделни юридически лица. Емаг не носи отговорност за техните действия. И това го пише в общите условия.

Намесвам емаг защото те предоставят платформата си на търговеца и следва да упражняват контрол.

Все пак плащането е към емаг маркетплейс, тоест част от компанията им, всички действия по покупката се извършват през страницата и профила в емаг и когато някой предоставя услуга, следва да спазва законите.

Значи емаг могат да са посредник при плащането,доставката и връщането, но когато дойде време за разрешаване на казус са пас?

Аз давам факти, всеки може сам да прецени от къде да поръчва.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 20.08.2021 г. в 11:21, Walken написа:

 

Ами емаг решиха да пасуват по случая не можели да направят нищо, днес видях че online sales bulgaria / buybest са върнали 65% от сумата, при положение че изрично съм отказал този вариант. Може би ще се стигне до адвокат но изчаквам становището от КЗП.

Не знам на какво основание връщат 65% от парите.  Законодателя е регулирал подобни ситуации с покупки от разстояние и ако е спазен срока за връщане,  КЗП не виждам причина да не вземе твоята страна в спора.  Но ако и това не помогне и аз бих се обърнал към адвокат,  ако съм в правото си отстоявам си позицията.  

на 20.08.2021 г. в 17:22, Walken написа:

 

Аз давам факти, всеки може сам да прецени от къде да поръчва.

И точно заради това поръчвам само от официални представители на съответната марка. Дари не съм го писал и в тази тема, от както ми пристигна един телефон кодиран към чужд оператор,  тези търговци които продават 50-60-100 лв по тънко съм ги отсвирил.  

А от емаг техника - само ако пише "предлаган от емаг", или естествено от някой друг сериозен търговец.  

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 14.08.2021 г. в 17:38, qqqqqqqqq написа:

Можеш ли да ми кажеш какво точно ни беше наред със тях ,ще ми бъде от голяма полза.

Думите му пращене са смешно обяснение. Искал е да каже дисторшън. При по висок звук, звука става по неясен, дрезгав. Не виждам как очаква да го чува добре от малки слушалки с голяма сила на звука. Човек винаги може да те подведе с капризите си.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеца по-късно...

Здравейте! Аз също си изпатих от сайта Buy Best. Купих си телефон Редми 8, но след 3 дни го върнах, защото имаше дефект. От фирмата ми казаха, че не могат да ми върнат пълната сума, а само 60 процента, защото кутията била отваряна вече. И ми дадоха гениалната идея да препродам телефона в "алтернативен" сайт. Отговорих им, че съм върнала телефона в изряден вид и нямат право да ми задържат 60 процента просто защото съм отворила кутията. Пуснах жалба в КЗП и чакам отговор от тях. Днес получих 60 процента от сумата, която им платих, въпреки че, вече 4 седмици всеки ден им звъня и пиша мейли, за да ги осведомя, че държа да получа цялата сума.

Много бих искала да се свържа с някой от вече изпатилите от същата фирма, за да обменим опит и идеи как да процедирам от тук нататък. Оставям имейл ако някой реши да се отзове и ми пише! Мейлът ми е- [email protected]

Не съм опряла до тези 40 процента Слава Богу, но смятам, че въпросът е принципен и не бива да оставяме нещата да се случват просто така. Не се знае колко хора са си изпатили от тези мошеници и на колко от тях тези пари са им били важни. Ако се съберем повече подобни случаи съм сигурна, че ще имаме някакъв успех в разобличаването на тази схема.

П.С Писах на Господари на ефира и чакам отговор от тях!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 часа, kalinavlad написа:

 

П.С Писах на Господари на ефира и чакам отговор от тях!

От тях отговор едва ли ще дочакаш.  Ако всеки излъган пишеше, може би, но ако сте единици , едва ли. 

преди 8 часа, kalinavlad написа:

Пуснах жалба в КЗП и чакам отговор от тях. 

От тези ще дочакаш.  Ако документацията ти е изрядна би трябвало да разпоредят да ти върнат цялата сума.  

Като връщате стока, която сте платили в брой на куриера,  можете да я върнете със същия платежен метод,  наложен платеж,  така няма как да дадат само 60%. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеца по-късно...
  • 1 месец по-късно...

Здравейте! Пиша във връзка с некоректния търговец BuyBest. Имам от днес доста горчив опит с тях. Явно установена практика - връщаш им артикул, а те твърдят, че не е върнат в търговски вид, обясняват за разни лепенки и ти предлагат да ти възстановят само 50% от сумата. Всеки от нас по отделно може да е маловажен случай, но ако се съберем можем да пуснем колективна жалба дори в СРП. Аз писах за сега само до КЗП eMag. 

Пишете, всички пострадали! 

Не, в никакъв случай не купувайте от тях!!! Аз имам много горчив опит! Поръчах си часовник от emag, оказа се че всъщност ми я доставиха buybest. Върнах го същия ден, тъй като ми беше голям, а от там ми отговориха, че не бил в търговския си вид и могат да ми върнат само 50% от сумата. Схема! 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 4.12.2021 г. в 1:16, Michigan111 написа:

можете да я върнете със същия платежен метод,

Ти пробвал ли си го това? Обикновено води до връщане на стоката при теб с отказ за плащане.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...