Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Покупка на телефон от BUY BEST


Препоръчан отговор

Три пъти съм се съдил с КЗП Русе. За глупости и откровено желание да вземат някой лев... Е, останаха си с желанието. 

Тия не гледат да си вършат работата, а да трупат актове, защото по ЗЗП имат право да бъдат стимулирани с до 24 брутни заплати годишно... 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Публикувани изображения

преди 25 минути, цър-вул написа:

Три пъти съм се съдил с КЗП Русе. За глупости и откровено желание да вземат някой лев... Е, останаха си с желанието. 

Тия не гледат да си вършат работата, а да трупат актове, защото по ЗЗП имат право да бъдат стимулирани с до 24 брутни заплати годишно... 

Искате да кажете, че сте спечелили делата? И за какво точно сте ги съдили? Неразгледана жалба, неадекватен отговор от тяхна страна? Липса на какъвто и да било отговор?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И трите си дела ги водих сам и ги спечелих. 

Не, аз ги съдих като търговец. И това беше преди доста (10+) години. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 8.06.2021 г. в 23:48, sixkiller написа:

Относно магазина...

Поръчах Galaxy Buds Plus. Пристигнаха много вързо. До тук с хубавите неща. Слушалките дойдоха с проблем - при определени (високи) честоти се чува пращене. Проявява се съвсем малко на някои песни, много на други (парчетата с китари стават противни).
Забелязах, че на кутията има две "фабрични" лепенки една върху друга, които се режат за да се отвори кутията. Долната срязана, горната срязах аз като ги отворих...

След 3-4 дни, пуснах заявка за връщане, описах проблема и ги изпратих обратно.

Получих отговор, че проблем не е намерен. Разбира се, нищо не задължава магазина да приеме върнат разопакован продукт, било то и в кратък срок след покупка.
От магазина ми предложиха два варианта за решение на проблема:
- Да възстановят 50% от платената сума.

- Вторият ме изуми, затова ще го цитирам от писмото:
"Връщаме продукта към Вас и може да го продадете в алтернативни сайтове като OLX, Базар, Фейсбук или др. на цена която Вие прецените."

Магазина предлага да продам, проблемен продукт с неясен произход в сайтове за обяви.

Моето предположение е, че някои от нещата, които продават са връщани от клиенти в хубавите магазини. Това би обяснило двете лепенки и странния проблем с високите честоти.

 

20210519_130159.jpg

Имах проблем с чисто нов телефон, закупен от същия магазин. Телефонът не можеше да приема обаждания по никакъв начин. Както и да е, опитах се да го върна. Бяха ми предложени абсолютно същите две опции. Не бих пазарувал от там.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Не пазарувайте от тези измамници BuyBest !!! Имат някакви техни правила и ако случайно при покупка на продукт отворите кутият, според тях това е лош търговски вид и после не искат да ви върнат парите!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 54 минути, Rudy M. написа:

Ама ако на теб ти пратят телефон с отворена кутия, ще ревеш, че е с лош търговски вид, нали?!...   :hit:

Ама аз не съм търговец балък!!! Вие като се се водите търговци има някакви правила, които трябва да спазвате и съответно да сте поготвени, че евентуално пратката може да се върне в 14 дневен срок ако нещо не му хареше на клиента както е по закон!

Ще видиме КЗП какво мислят!

П.С Задавам ви тъп въпрос защото ви е такова нивото, как според вас може да се прегледа стока без да се отвори кутията?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Интересна дискусия. Искам само да добавя две неща:

1. Как без да се отвори кутията, човек може да разбере, че стоката е дефектна? Да не говорим, че до 14 дни даже и да е здрава, имаш право да я върнеш без обяснение защо.

2. E-MAG да не се правят на луди. Те взимат тлъста комисионна за продажбите през тях, за това цената в E-MAG е по-висока от на сайта на търговеца. На мен лично са ми звъняли да продавам при тях, с оферта 20% да са комисионна за тях. Един вид, трябва да сложа едни дебели цени, за да има и за тях и за мен - отказах им.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Емаг играят с тях. Дори да филтрираш "предлагани от..." и да цъкнеш на отметката "Емаг"... излизат и предложения на BuyBest. Тази далавера я няма за никоя друга фирма. Ако не внимаваш - като нищо можеш да се нахендриш на тези мошеници, мислейки си че пазаруваш от самият Емаг. Много ми паднаха в очите ЕМаг заради тази "тарикатщина на дребно"

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

КРАЙНО НЕКОРЕКТНИ! Продадоха ми фабрично дефектно устройство и след това не пожелаха да ми върнат парите, въпреки че признаха, че повредата е фабрична. Бяха изключително груби както по телефона, така и в мейл комуникацията. След това се поразрових и разбрах, че фирмата е сменяла името си не веднъж и два пъти, явно бягайки от неизбежната лоша слава.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
на 13.12.2022 г. в 13:30, tgechev написа:

Има ли човек изобщо, на който КЗП са му свършили работа? Вече 4-та седмица чакам възстановяване на сума от отказана поръчка в buybest. Това си е чиста кражба от тяхна страна.

Здравейте отново,
Да не сте посмяли да платите чрез банков превод по Revolut/Paysera или други подобни. За който не е наясно парите стигат до сметката на "търговеца" от служебна сметка на Revolut или техни партньорски банки в страната. Следователно при отказана поръчка "търговецът" възстановява сумата по служебната банкова сметка, от която е получил сумата. НО вместо сумата да стигне обратно до вас тя бива върната автоматично на "търговеца". При запитване от ваша страна получавате само първото платежно нареждане на "търговеца", което показва на коя дата е "възстановена" вашата сума, НО никаква информация дали по-късно същата му е била върната от банката. И за да си намерите парите започвате да пишете и да звъните на всички заинтересовани страни - Revolut, Paysera, KBC Bank, Пощенска банка и т.н. и да навръзвате платежните нареждания и отделните преводи като пъзел. Ако изкарате късмет и попаднете на съвестни банкови служители, които да пуснат една, две заявки за търсене по IBAN на служебните сметки може и да разберете къде в крайна сметка са отишли парите ви. Ако сте отказали поръчка и си чакате парите обратно не си губете времето с КЗП. Пуснете жалба в отдел Икономическа полиция във вашия град и опишете случая точно както бихте го направили с КЗП. Ако имате времето и търпението пуснете жалби и на двете места, но първо в Икономическа полиция! Аз така направих и след повече от два месеца чакане и с много самоинициатива и обикаляне по банките след пуснатите жалби си получих парите обратно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днес ми дойде пратката(Phone Realmе 9i) от buybest.bg ,която беше поръчана вчера! Изключително бърза доставка! Ноо кутията на телефона беше с нарушена фабрична опаковка-целофана липсваше! Имаше само една кръгла лепенка която държеше кутията да не се отвори! Видя ми се много смешно,че някой иска да ме прекара точно мен. Отказах пратката веднага и платих на куриера 4.50лв за връщане. Сега съм назад с 4.50лв ,което не мога да го преживея!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Никога нищо от тези. Поръчах телефон онлайн, получих го, отворих го (махнах найлоновото фолио от кутията), опитах да го включа, батерия на 0, заредих, включих го (без да махам фолиото нито на телефона, нито на зарядното) и го върнах след 1час. И тези днес, след като анализираха 9 дни, ми предложиха да ми възстановят 80%. Никой не може да ме убеди, че 156 лева струва махната найлонова опаковка на оригинална кутия (която според мен беше и отваряна и префолирана, но това е друга тема). Давам ги на КЗП. И ще пиша до ЕМАГ да ги махнат от маркетплейса си, защото са тотално некоректни. Икономическа полиция също е добър съвет, ще пусна жалба и там.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не съм купувал нищо от този магазин, но прочетох темата, а след това разгледах и условията им за връщане. Имат интересни условия...

https://buybest.bg/pages/obshti-usloviya-1-a

Цитат

9.2 Ползвателят е дължен да върне нежеланите от него стоки в състоянието, в което са се намирали към момента на доставката - стоката не трябва да е отваряна, стоката не трябва да е ползвана; стоката и опаковката да са във вида, в който са получени, както и да не е нарушавана целостта на поставените (ако има такива) защитни стикери.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Абе хораа толкова ли ви мързи в това чудесно време като днеска да прескочите до техномаркет , технополис  да видите на живо , да го докоснете телефона тръгнали от някакви измислени сайтчета кой ли знае какъв лихвар ги държи да поръчват телефони и кой ли знае от какъв склад са взети . Аз никога няма да поръчвам от нета техника поръчвам само обувки и чат пат якета и до сега не са ме разочоровали . Но техника НЕ това си е жива набутвация за ВАС и този магазин ви гледа сеира .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, piх3l написа:

Не съм купувал нищо от този магазин, но прочетох темата, а след това разгледах и условията им за връщане. Имат интересни условия...

https://buybest.bg/pages/obshti-usloviya-1-a

Само че ЗЗП също има ясни условия

 

4) Потребителят носи отговорност само за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране. Потребителят не носи отговорност за намалената стойност на стоките, когато търговецът не го е уведомил за правото му на отказ по чл. 47, ал. 1, т. 8.

е как да разбереш дали тоя телефон ти върши работа, ако дори не го видиш...то вътре в тая кутия можеше да има нокиа с фенерче...за 2 часа =156 лева (толкова ми излиза тяхното дисконтиране) си е криминално отвсякъде. Ако бяха казали 20 лв ок, да кажеш добре, ама 156...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
на 25.02.2023 г. в 19:02, adersa написа:

Абе хораа толкова ли ви мързи в това чудесно време като днеска да прескочите до техномаркет , технополис  да видите на живо , да го докоснете телефона тръгнали от някакви измислени сайтчета кой ли знае какъв лихвар ги държи да поръчват телефони и кой ли знае от какъв склад са взети . Аз никога няма да поръчвам от нета техника поръчвам само обувки и чат пат якета и до сега не са ме разочоровали . Но техника НЕ това си е жива набутвация за ВАС и този магазин ви гледа сеира .

Напълно сте прав. Най-редно, ако има изобщо работеща кзп в БГ, е просто да свали сайта-имитация на bestbuy, а емаг, ако претендират да са коректна платформа, да спрат да работят с него. Аз изгорях с 800 лв (защото до момента съм видяла нула от върнатия телефон), та тези са абсолютни престъпници. Вероятно човекът за пореден път ще смени фирмата и ще си продължи...докато има глупаци като мен да си мислят, че тия неща са останали в миналото...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте,

и аз направих поръчка преди месец и половина на телефон iPhone 13. Телефонът пристигна по куриер. Пуснахме го, но се оказа, че тъчдисплея не реагира, не работи. Писах мейл, звънях на телефон. Казаха ми да пусна рекламация и да върна обратно по куриер телефона. Добре и това изпълних. Минаха вече повече от 14 дни от заявената рекламация и нищо. Днес звънях отново. Казаха ми, че ще се свържат с мен от отдел Рекламации. Не знам вече какво да правя. Моля за съдействие.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Вариант 3 - Търговецът ремонтира гаранционно телефона и Ви връщат работещо устройство.

Алтернатива: Икономическа полиция (измама), Защита на потребителите, НАП и съд.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

През 2022 г. имам закупени 2 сравнително скъпи телефона от тях. При първия - никакви проблеми. След два месеца поръчах още един и той дойде с нарушена опаковка /разлепена лепенка на кутията/. Това го установих пред камерите на Спиди и в присъствие на техен служител. Отказах приемането на пратката и заплащането на такса за връщането на стоката. Онези обясниха, че разлепената лепенка било нещо нормално, защото стоката често се проверявала на митницата. Е, казах им да ми @!#^^*****#@$!#@[email protected]@@!!! След два дни ми пратиха запечатан телефон, за който се възползвах от опцията за преглед преди плащане. Разопаковах го, пуснах го ... и това пак пред камерите и в присъствието на служител на Спиди. Всичко беше и е наред и в момента, но повече не бих пазарувал от там.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам опит с този  сайт,направо копирам резюмето си в пазарувай

преди няколко месеца след като вече бях закупил друг продукт от сайта, реших да закупя и един смарт часовник (Xiaomi Amazfit GTR 3 Pro ).. След 3-4 месецаползване на дисплея се появи линия (така нареченото frozen/death pixel) следователно пратих часовникът обратно към сайта за да бъде намерено решение на проблема. Вече 35 дни (от законови30) няма никаква вест какво се случва с продукта, никой не отговаря на мейли, телефоните на сервизите и за рекламация са постоянно заети(защо ли) само и еднинствено веднага може да се свържеш с телефона за поръчки(защо ли) и ако зададеш на тях въпросът си относно сервизиран продукт който законово му е изтекло времето за да ти го върнат, нагло те оставят на изчакване, уж да те прехвърлят на онзи постоянно даващ заето телефон. Имайте предвид това когато поръчвате от там. За сега другия продукт работи нормално, но ако и на него се случи нещо което да трябва да бъде сервизиран, не знам дали ще го пратя, понеже може изобщода не го върнат.

 

И като бонус ще допиша .че след като най накрая пристигна обратно при мен....на гаранционната карта беше написано тотално измислена констатация,защо не подлежи на ремонт..защото бил ударен дисплея,а то няма и една драскотина по него.Тотални измамници,и след като писах в КЗП,тотално никакво развитие,изобщо не се надявайте  там да ви помогнат,доста е безсмислено съществуването на такъв орган като тях.Иначе продължават хората да споделят  как са излъгнани от тези шмиргели,и то по един и същи начин,но не няма кой да свали сайтовете на тези измамници,и продължават да си продават боклуците.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добре, до тук каквото чета явно никой не е получил парите си и никаква помощ от КЗП. Тоест какви права имаме в случая и всеки един измамник в тая кенефска държава може да прави каквото си иска така ли? 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 19.04.2023 г. в 17:26, Гергана Стайковска написа:

Получих и отговор….

IMG_8392.png

IMG_8393.png

IMG_8394.png

Как да реагирам в този случай?

Абсолютно същите имейли получавах и аз след връщане на неработещ телефон. Тези са чиста измама.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако се плаща по банков път трябва да се занимаваш с изпращане по мейл на платежно нареждане, а това не е упоменато при направата на поръчка. Аз разбрах за това едва след като минаха няколко дни след като бях платил и нямах никакви индикации че продукта е изпратен. Чаках по 15-20 мин за връзка със служител на магазина за да разбера защо не ми се изпраща стоката. След това още едно такова обаждане от 20 мин чакане за да се уверя дали е получена снимката на платежното. Когато получих прословутата поръчка се оказа че кутията е със скъсана лепенка (била е разопакована преди това) и върху нея са залепили някаква тяхна. Все едно си взел нещо втора употреба. Поне за сега всичко работи дано не ми се налага да правя рекламация защото и за това отзивите не са никак добри. Не препоръчвам магазина! !!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...