Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Покупка на кола до 9000 лева


Препоръчан отговор


Здравейте колеги,

тъй като моята каляска тази година става пълнолетна по щатските стандарти(21 годишна), смятам, че е повече от дошъл момента да се замисля за нейната замяна, с оглед на това все пак да мога да изкарам и някакви пари от нея, а не да си остане вечно моя. Друг е моментът, че просто ми е неизгодна, що се касае до разход. За да придобиете представа за какво точно иде реч, колата е Опел Зафира, 125 конски сили, бензинова, с автоматична скоростна кутия(каквато и абсолютно задължително ще е следващата каляска).

Въпросът е, че това е първата ми кола и нямам особени наблюдения що се отнася до съвременния пазар на употребени автомобили, а ми се иска да си намеря нещо, което хем да не ми харчи 25 лева на 100 километра, хем пък и да не е 70 коня, защото идеята на закупуването е новата кола да минава средно по 120-130 километра в работните дни, голяма част от тях по магистрала. Вторият момент е, че имам миниван, чийто възможности не използвам, тъй като не карам багажи, а 6-та и 7-ма седалка никога не са изваждани от багажника. С две думи имам тон и половина кола, с всичкото пространство на света, което за жалост не използвам. От тази гледна точка ми се иска да си взема нещо по-практично, което да ми служи, като за целта ми се струва, че бих могъл да отделя 8000-9000 лева. Както стана ясно по-горе, единственото нещо, с което няма да направя компромис е автоматичната скоростна кутия, та няма смисъл да се води дискусия в тази посока, решението е взето отдавна.

Какво ще ми препоръчате?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

изчакай 2-3 години в момента има балон  в автомобилния бизнес

нови ще се продават по 4-5000 лв електромобили.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Генадий 35 годишен написа:

изчакай 2-3 години в момента има балон  в автомобилния бизнес

нови ще се продават по 4-5000 лв електромобили.

Ще ми се, ама няма как. Отделно, че вариантът с електромобил не ми стои на дневен ред по простата причина, че няма къде да го зареждам. Живея на 3-ти етаж и нямам гараж с електричество. Освен да пускам кабел от терасата, по друг начин няма как :D

На този етап ще се задоволя и с икономичен дизел или бензин с АГУ.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, nedqlkow написа:

Ще ми се, ама няма как. Отделно, че вариантът с електромобил не ми стои на дневен ред по простата причина, че няма къде да го зареждам. Живея на 3-ти етаж и нямам гараж с електричество. Освен да пускам кабел от терасата, по друг начин няма как :D

На този етап ще се задоволя и с икономичен дизел или бензин с АГУ.

А някакви предпочитания относно брой врати, диапазон конски сили, комби или седан? Държите ли да е с евтина поддръжка? Какъв клас като размер трябва да е?

Имайте предвид, че голяма част от съвременните автомобили са с директно впръскване, което значи, че не вървят само на газ, защото е нужен постоянен приток на бензин през дюзите за да ги охлажда и да не се повредят, макар да им се слага газова уредба, която струва доста по-скъпо. С други думи кара се, или само на бензин, или на смес от газ и бензин. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Soviet Soldier написа:

А някакви предпочитания относно брой врати, диапазон конски сили, комби или седан? Държите ли да е с евтина поддръжка? Какъв клас като размер трябва да е?

Имайте предвид, че голяма част от съвременните автомобили са с директно впръскване, което значи, че не вървят само на газ, защото е нужен постоянен приток на бензин през дюзите за да ги охлажда и да не се повредят, макар да им се слага газова уредба, която струва доста по-скъпо. С други думи кара се, или само на бензин, или на смес от газ и бензин. 

По ред на въпросите. С оглед на написаното и в първото мнение, насочил съм се към кола, която да не е миниван, тъй като просто нямам нужда от толкова много пространство. Комбитата в 90% от случаите не ми пасват чисто като външен вид, та едва ли бих се спрял на комби, но ако е запазено, вероятно бих направил компромис с това. Не ме притеснява дали колата е двувратка или четиривратка, возя предимно себе си, изключително рядко някой се качва на задните седалки. 

Относно мощността, имайки предвид, че през по-голямата част от времето ще се шофира по магистрала, определено ми се иска колата да има някакви възможности. Разбира се няма как да използвам 200 коня и икономичност в едно изречение, но със сигурност няма и да купя 70-80 коня. Размерът не ме притеснява, бих казал и седан и хечбек, ако имам избор, бих си избрал нещо леко по-височко, тъй като такова карам в момента и съм свикнал.

Относно газта, там ми е малко неясно, но имам познати, които да ме ориентират в тая сфера. Надявам се да стигна до избор на колата на първо време и от там да тръгна :)


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В този ценови диапазон в качеството на комфортна и доволно динамична кола виждам Volvo S80 
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11607021601022634&slink=iwabhb

Относно горното предложение за А4-ка, имайте предвид, че там са DSG автоматиците и са яко трошливи, създаваха проблеми още докато колите бяха гаранционни, а сега на по над 10 години. С такъв автомобил е хубаво да отделите поне 3 бона на страна, в очакване на дрисне DSG-то.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Soviet Soldier написа:

В този ценови диапазон в качеството на комфортна и доволно динамична кола виждам Volvo S80 
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11607021601022634&slink=iwabhb

Относно горното предложение за А4-ка, имайте предвид, че там са DSG автоматиците и са яко трошливи, създаваха проблеми още докато колите бяха гаранционни, а сега на по над 10 години. С такъв автомобил е хубаво да отделите поне 3 бона на страна, в очакване на дрисне DSG-то.

Volvo S80 исках да си купя преди да купя Зафирата. Тогава обаче не ми достигаха пари, значително количество. Изчел съм и съм изгледал много по темата, доколкото знам използват автоматиците на Aisin, които се славят като доста надеждни. Това, което ме притеснява е, тези 200 коня, дали няма да са доста лакомички? В Autodata го дават 9 градско на 5 извънградско. Дали не е прекалено оптимистично?

преди 1 час, PsyManDelic написа:

Аз ти препоръчвам ауди а4 куатро 

Уцелихте ме както си трябва. Гледах и А4-ка при покупката на първата кола. Пасна ми много добре, просто се оказа, че на едната врата е натисната и беше тръгнала ръжда, та прецених, че просто не си струва да се занимавам. Ще се огледам и в тази посока.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Toyota Auris/Avensis. В последните 15 години карам само японски коли (Мазда и Авенсис) и лоша дума за тях не мога да кажа. Преди година и половина купих Авенсис 2014, дизел, 124 коня. Оня ден ходи до Димитровград (~220 км на посока) - двама човека и постоянна скорост от 140 км/ч, разхода ми беше 5.3l. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, Петър Ангелов написа:

Toyota Auris/Avensis. В последните 15 години карам само японски коли (Мазда и Авенсис) и лоша дума за тях не мога да кажа. Преди година и половина купих Авенсис 2014, дизел, 124 коня. Оня ден ходи до Димитровград (~220 км на посока) - двама човека и постоянна скорост от 140 км/ч, разхода ми беше 5.3l. 

Имаме една служебна Авенсис, в която наскоро се возих за пръв път и да ти кажа направи ми доста добро впечатление. И като ускорение и като интериор, определено ми останаха очите на нея. Ако не е тайна, за колко парички я купи твоята?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, nedqlkow написа:

Volvo S80 исках да си купя преди да купя Зафирата. Тогава обаче не ми достигаха пари, значително количество. Изчел съм и съм изгледал много по темата, доколкото знам използват автоматиците на Aisin, които се славят като доста надеждни. Това, което ме притеснява е, тези 200 коня, дали няма да са доста лакомички? В Autodata го дават 9 градско на 5 извънградско. Дали не е прекалено оптимистично?

Това все пак е съвременен турбодизел комънрейл, реално са доста икономични, когато са изправни. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма нищо тайно - 17 700 лв. Хубавото ѝ беше, че я купих от човек, закупил я от ТМ Ауто (оставаше ѝ 1 месец гаранция), на реални 124 000 км. От как съм я взел (за година и половина) съм сменил само едни предни накладки. Дойде със зимни (дот 2019) и летни (дот 2018) гуми, та и затова нямах разходи.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Soviet Soldier написа:

Това все пак е съвременен турбодизел комънрейл, реално са доста икономични, когато са изправни. 

S80 си ми е нереализиран мерак. Хубаво ме подсети. Ще се поразровя из сайтовете.

 

преди 2 минути, Петър Ангелов написа:

Няма нищо тайно - 17 700 лв. Хубавото ѝ беше, че я купих от човек, закупил я от ТМ Ауто (оставаше ѝ 1 месец гаранция), на реални 124 000 км. От как съм я взел (за година и половина) съм сменил само едни предни накладки. Дойде със зимни (дот 2019) и летни (дот 2018) гуми, та и затова нямах разходи.

Малко множко ми идва за съжаление като бюджет, аз съм се ориентирал по-скоро към нещо около 8000, за да хартисат едни 1000 за първоначално обслужване. Иначе много добра покупка си направил, браво!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И като става дума за япончета, Мазда 6 втора генерация е симпатичен автомобил, имам позната с такъв и е доста доволна от него. Возил съм се няколко пъти, стори ми се малко твърда, като возия и шумна, обаче за парите си е приличен избор. Хонда Акорд също е отличен избор. Имам познат тираджия, който притежава такъв автомобил и я ползва буквално за работно муле, виждал съм я така здраво натоварена, че бе легнала почти се влачеше. Страшно тормозена кола, която не се предава, определено си струва парите и ще ви спести много нерви, в сравнение с трошливите вагове в тоя ценови клас с автоматик. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Твърдата возия не ме притеснява никак. Зафирата е пословична с твърдото окачване, та съм свикнал, изобщо не ми прави впечатление.

Иначе и аз чувам страшно добри отзиви за японките. Наскоро гледах Сивик 8-ма генерация, но пък там се оказа, че автоматикът е необичаен(нещо, което те наричат i-shift или полуавтоматична скоростна кутия). Оказа се обаче, че в Акордите си слагат класически автомат, което аз предпочитам, с оглед на това, че ми е по-познат и съм свикнал с него.

Маздите съм ги чувал само като отзиви, точно това, което чета. Страшно дуракоустойчиви коли, с евтина и достъпна поддръжка. Определено набелязах 5-6 модела за проверка, сигурен бях, че както винаги Калдата ще ми помогне :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, втората 6-ца е по-читава от първата, която бе доста успешна за компанията, но гниеше като старите Е-класи W210. При втората генерация за радост тоя ужасен проблем са го отстранили. 

Въпросният Сивик вероятно е с роботизирана скоростна кутия или иначе казано, като устройство си е чиста ръчка, само че "робот" сметя предавките, вместо Вас. И аз не съм фен на роботизираните скоростни кутии. Класическия автоматик е за предпочитане. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първоначално мислех, че е така наречената им CVT кутия, тоест безстепенен робот, който както го описаха във форума на Хонда, "все едно караш мотокар", няма превключване на скорости. Оказа се обаче, че въпросното CVT е страшно капризно и, за да не създава проблеми се кара само и единствено с оригиналното Хонда масло, което струва 40 лева литъра, при 20-тина за Dexron III. Тоест купувам си кола на 250-350к километра, в чийто автомат няма как да знам дали е наливано въпросното оригинално масло или по-евтин заместител, а ремонтите са ум да ти зайде.

После се оказа, че не било CVT в 8-ма генерация Сивик, а въпросната I-Shift кутия, която се води полуавтоматична. Същата работа като при CVT-то, ако не е наливано оригиналното масло - ходене по мъките. Та до там беше меракът за Сивик.

Оказа се обаче май, че в Акордите си слагат класическия автомат, та ще се огледам в тая посока. Малко идват над 10 000 читавите бройки, ама предполагам, че като натиснеш правилно купувача, ще свалят :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като приключат тия ковид простотии цените на употребяваните автомобили ще паднат рязко. Сега не е момента за покупка на кола, иначе и аз имам мерак да взема нещо по-новичко. Имам интерес към E-class W212 Facelift и Lancia Thema 2. 
 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, nedqlkow написа:

нямам особени наблюдения що се отнася до съвременния пазар на употребени автомобили

Пич, ти май не си в час, назад си в ерата и тъпчиш на място.
Ще си вземеш чисто нова кола от завода, за по-малко пари! И няма да плащаш данък, няма синя и зелени зони, ще платиш единствено застраховка и преглед, а за път ще плащаш само 2 лева и 76 стотинки на 170 км. пробег. Или (1.63 стотинки) на всеки километър!
Какви употребявани коли, какви нафти, какви горива, какви масла и филтри...

Електромобил за 4000 долара събра 50 000 поръчки

След 10 години всеки трети нов автомобил ще е електрически

Електромобили по $1000 завладяват Китай

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, nedqlkow написа:

Оказа се обаче май, че в Акордите си слагат класическия автомат, та ще се огледам в тая посока. Малко идват над 10 000 читавите бройки, ама предполагам, че като натиснеш правилно купувача, ще свалят .

Aisin предполагам знаеш, че са си Хонда, а запазените Акорди няма как да не държат цена и обикновенно собствениците им знаят какво притежават/ продават, така че приготви най- силните си ораторски качества за пазарлъка.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Бонбон с катран! написа:

Пич, ти май не си в час, назад си в ерата и тъпчиш на място.
Ще си вземеш чисто нова кола от завода, за по-малко пари! И няма да плащаш данък, няма синя и зелени зони, ще платиш единствено застраховка и преглед, а за път ще плащаш само 2 лева и 76 стотинки на 170 км. пробег. Или (1.63 стотинки) на всеки километър!
Какви употребявани коли, какви нафти, какви горива, какви масла и филтри...

Електромобил за 4000 долара събра 50 000 поръчки

 

Hong Guang MINI EV се предлага с две батерии – 
с капацитет 9,2 киловатчаса и 13,8 киловатчаса,
като пробегът с тях е 120 и 170 км. 
И в двата случая максималната скорост е 100 км/ч,
а електромоторът е с мощност e 17,5 к.с.

Абе с тия 17 коня на байра май се слиза да се бута.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Бонбон с катран! написа:

Мисля че е коректно да се цитират цени на автомобили в България!Ако бие път до Китай или си го поръча по интернет, няма да му излезе на тази цена.Освен това трябва да се предвиди и евентуална поддръжка и сервеиз.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 42 минути, ivan_pop написа:

Мисля че е коректно да се цитират цени на автомобили в България!Ако бие път до Китай или си го поръча по интернет, няма да му излезе на тази цена.Освен това трябва да се предвиди и евентуална поддръжка и сервеиз.

Нищо няма да се цитира и нищо няма да се купува докато пазара на тези коли не влезе в България или наблизо в Европа! Въпрос на време. Който не издържа и бърза да залага на барутниците.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, Бонбон с катран! написа:

Пич, ти май не си в час, назад си в ерата и тъпчиш на място.
Ще си вземеш чисто нова кола от завода, за по-малко пари! И няма да плащаш данък, няма синя и зелени зони, ще платиш единствено застраховка и преглед, а за път ще плащаш само 2 лева и 76 стотинки на 170 км. пробег. Или (1.63 стотинки) на всеки километър!
Какви употребявани коли, какви нафти, какви горива, какви масла и филтри...

Електромобил за 4000 долара събра 50 000 поръчки

След 10 години всеки трети нов автомобил ще е електрически

Електромобили по $1000 завладяват Китай

Така, да си поговорим малко за електрическите коли.

1. Тези електромобили за 4000 долара може и да се появят след 1г, но не и в България. След 1 година ще се появят в Китай, което ще рече, че за да стигнат до България, ще минат поне 2-3г. Отделно, че никъде в статията не виждам да пише, че въпросните ще се предлагат worldwide e, силно се съмнявам, че ще има такова търсене в България, че да го продават ново по гореспоменатите причини. Това ще рече, че ще трябва да си го поръчам от Китай, като е ясно колко ще струва доставката на кола с предполагаема тежест поне 800-900кг., която да дойде от другия край на света.

2. Електрическият автомобил е нещо много хубаво, когато обаче имаш къде да го зареждаш. Живея в град, в който има 1 бензиностанция, да не говорим за станция за зареждане на електромобили. Апартаментът ми е на третия етаж, а колата ми седи в неелектрифициран гараж(тухлена постройка). Единственият вариант да заредя тая кола е да си паркирам колата пред входа и да пусна кабел от терасата, което е абсурдно.

3. Излишно е да казвам, че такъв тип автомобил в България ще се гледа като космически кораб. Недай си Боже да се наложи нещо да го сервизирам, като го закарам при българския "майстор", няма да обяснявам какво ще се случи с него. Или си мислиш, че някой ще направи в България официален сервизен център?

Та сигурно не съм в час и идеята с електрически автомобил е прекрасна, ама не ми е по джоба, нито пък държавата ни е особено пригодна за такива. Ако живвеех в къща и имах гараж, в който мога да я оставя да се зареди и да ида да си легна, окей, но при тези обстоятелства, няма как.

преди 9 часа, Белгиеца написа:

Hong Guang MINI EV се предлага с две батерии – 
с капацитет 9,2 киловатчаса и 13,8 киловатчаса,
като пробегът с тях е 120 и 170 км. 
И в двата случая максималната скорост е 100 км/ч,
а електромоторът е с мощност e 17,5 к.с.

Абе с тия 17 коня на байра май се слиза да се бута.

Да не говорим, че ако си купя първият вариант със 120 км пробег, трябва всеки път да съм на тръни дали ще ми стигне, за да ида до София и да се върна, което пък абсолютно задължително значи зареждане всеки ден. Тези 100 км/ч максимална скорост също са ми несериозни. За града съм съгласен, но имайки предвид, че от новата си кола ще очаквам да пътува доста по магистрала, да не мога да вдигна повече от 100 км/ч .. :)

преди 9 часа, sound написа:

Aisin предполагам знаеш, че са си Хонда, а запазените Акорди няма как да не държат цена и обикновенно собствениците им знаят какво притежават/ продават, така че приготви най- силните си ораторски качества за пазарлъка.

Знаех, че са японски, нямах представа, че са разработка на Honda. Иначе да, ще се пазарим, ясно е :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тука при мене на паркингите на големите магазини за хранителни стоки има по две паркоместа с захранване за зареждане на електромобили. Гледам ги че вадят някакви кабели и си зареждат колите там. Ама то тава е вероятно ако си отдалече да висиш там да си я зареждаш, ако са спаднали акумулаторите.
Аз бих си купил електрическа, ама да е на същите цени като бензинова нова Дачия със същата големина.
А това скоро време няма как да се случи. Винаги се опитват да изкарат повече пари като пуснат нещо ново.
Синът ми може би ще има щастието всички коли да са електрически и да диша въздух по градските улици без пушеците от гърнетата на колите.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от Потребител 1
      Здравейте! Решил съм в скоро време да си купя лаптоп. Ще го използвам предимно за по-тежка обработка на аудио, видео и снимки, графичен дизайн, както и за игри (от по-леките). Бюджетът ми е до 2000 лв. Погледнах избора на пазара и на пръв поглед ми допаднаха ryzen 5 4600h, ryzen 7 4800h (малко по-скъпичка) и еквивалентите на intel - i5 10300h и i7 10750h. Като видео карти - това, което видях да се предлага в този клас, е gtx 1650, 1650 ti, 1660 и 1660 ti.
      Някакви препоръки към какво да се насоча?
      Благодаря предварително!
    • от WhiteTooth
      Здравейте, тъй като не знам в последно време на какво да играя реших да пусна една темичка тук, пък туко-виж някой от Вас има правилното предложение в "ръкава" си.
      Бих пробвал някоя RPG игра, но да не е World Of Warcraft, искам да е нещо за което не се налага да давам пари.
      Конфигурация и параметри:
      Intel-Core i3-7100 3.0Ghz (3MB)
      MSI GeForce GTX 1050Ti GAMING X 4GB
      4GB RAM DDR4
      HDD 1TB (Не знам защо изобщо Ви споменавам за харда, но..)
      Мисля че това е всичко което Ви е нужно да знаете, ще се радвам да чуя Вашите предложения.
    • от Hadjimehmed Shener
      Здравейте ! Нужна ми е помощта Ви за избор на нов лаптоп и реших да се посъветвам с Вас за конфигурации . Разполагам с бюджет около 1100 лева които мога да дам за лаптоп. Искам да ми предложите някакъв, който да издържа на тежки програми за програмиране и да издържа игри като CS:GO примерно. Благодаря предварително !
    • от Nikola Dadov
      Здравейте ! Имам желание да си "ъпгрейдна" компютъра , но за съжаление не съм достатъчно компетентен за да направя правилния избор. Единствено и само знам ,че процесора , захранването и дъното  трябва да са съвместими (поправете ме ако греша). Ето с това разполага компютъра ми в момента :
      Operating System
                      Windows 7 Professional 64-bit SP1
      CPU
                      Intel Pentium G630 @ 2.70GHz 52 °C
                      Sandy Bridge 32nm Technology
      RAM
                      4,00ГБ Single-Channel DDR3 @ 532MHz (7-7-7-20)
      Motherboard
                      INTEL Corporation H61M-DS2 (Intel Pentium CPU G630 @ 2.70GHz)      40 °C
      Graphics
                      LCD195VXM+ ([email protected])
                      1024MB ATI AMD Radeon HD 6700 Series (Gigabyte)    67 °C
      Storage
                      931GB Hitachi HDS721010CLA332 ATA Device (SATA)     39 °C
      Optical Drives
                      HL-DT-ST DVDRAM GH22NS90 ATA Device
      Audio
                      AMD High Definition Audio Device
      Моята цел е да "ъпгрейдна" процесора ми и RAM паметта , като може и да ми дадете препоръки и за видео карта (за да имам в предвид за в бъдеще).Разполагам с около 250-300 лева (възможно е и да надвиша този бюджет). Благодаря предварително !
       

    • от nedqlkow
      Здравейте,
      съвсем скоро, в порядъка на няколко дни, ми предстои да започна сериозно да се оглеждам за първата си кола, тъй като в понеделник ще се сдобия с книжка и ми се иска да няма голям период от получаването на книжката до подкарването на автомобила.
      Най-синтезирано разполагам с 5000-5500 лева и съм се насочил главно към Audi/VW/Volvo и по-конкретно A3/A4 от Audi, Bora/Passat от VW и S60/S80 от Volvo. Разбира се с приоритет търся кола от собственик, за да не ми се налага да се занимавам с автокъщи, но обявите от частни лица са все по-малко, а автомобилите, които предлагат, все по-често са в по-лошо състояние от тези в автокъщите.
      След първият неуспешен оглед, на една A4-ка, която на снимките изглеждаше чудесно, а реално беше ръждясала цялата, започвам да се замислям за една разходка до Дупница, за да мога поне да имам по-голям избор за разглеждане, тъй като явно с покупка от собственик или няма да стане или ще стане много трудно. Това, което ми се иска да разбера от вас е за какво да бъда внимателен при евентуална покупка от някоя от автокъщите там? Ясно е, че няма как да се разбере всичко от един оглед, но ми се иска да сведа до минимум рисковете.
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване