Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Претърпях ПТП много заплетена ситуация


Препоръчан отговор


преди 17 минути, The Negative One написа:

Всеки водач е длъжен да проверява техническото състояние на МПС-то преди да се качи и да шофира.От там нататък всичко друго са празни приказки.Веднъж колата не е спряла както трябва, дала ти е сигнал за нередност, ти на другия ден пак се качваш и натискаш по магистралата.Това е автомобил и изтече ли му гаранцията, всичко може да стане по всяко време.Да не говорим, че има куп други причини автомобила при рязко натискане на педала да не спре както трябва.Прегряти спирачки, вид на спирачната течност, състояние на маркучи, недобре обезвъздушаване и т.н.Оправдания с майстори, ГТП-та, собственици и т.н, това подхожда на ония с меките китки.

И как точно преглеждаш техническата неизправност преди да се качиш.?Айде гуми фарове, чистачки съм съгласен.Но, ако затяга някое колело и чак след опредени километри започват да са неефективни спирачките, ще разбереш след като е станала белята.И ако е една седмица след като е минала преглед и си утрепал някой, тогава ще те видя да ли с без никакви претенции към Пункта за ГТП ще влезеш да лежиш по затворите.Нали знаеш ,,На чужд гръб и сто тояги са малко,,

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 57
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

В резюме какво е? Идва ли полиция да напише акт или си попълнихте двустранния протокол? И да свършим с преживянето: Чл. 20.  (2) (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Водачите на пътни превозни сре

Виновен е този, когото КАТ са определили в акта или каквото сте се съгласили в двустранния протокол. Виновната страна поема щетите на другата чрез гражданската отговорност. А за собствените по своето

Удари на човека колата и искаш да го изкараш мърльо. Браво бе! На харизано магаре зъбите не се гледат! Като караш чужда кола, все едно караш мъртвец! Така се кара чужда кола. Нема стане човек от тебе

преди 18 минути, Чингис Хан написа:

И как точно преглеждаш техническата неизправност преди да се качиш.?Айде гуми фарове, чистачки съм съгласен.Но, ако затяга някое колело и чак след опредени километри започват да са неефективни спирачките, . . . . . . тогава ще те видя да ли с без никакви претенции към Пункта за ГТП ще влезеш да лежиш по затворите.Нали знаеш ,,На чужд гръб и сто тояги са малко,,

При произшествие, независимо изправен или не - отговорност носиш ти на 100%, гаранция! Вече ако си търсиш и съучастник си е твой проблем. Може да съдиш някой за предумишлено убийство или за убийство по непредпазливост, стига да има загинал и стига да докажеш вината му. Ако е само щети, ще си загубиш парите за дела!

  • Харесване 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В резюме какво е? Идва ли полиция да напише акт или си попълнихте двустранния протокол?

И да свършим с преживянето:

Чл. 20.  (2) (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Водачите на пътни превозни средства са длъжни при избиране скоростта на движението да се съобразяват с атмосферните условия, с релефа на местността, със състоянието на пътя и на превозното средство, с превозвания товар, с характера и интензивността на движението, с конкретните условия на видимост, за да бъдат в състояние да спрат пред всяко предвидимо препятствие. Водачите са длъжни да намалят скоростта и в случай на необходимост да спрат, когато възникне опасност за движението.

Чл. 23. (1) Водачът на пътно превозно средство е длъжен да се движи на такова разстояние от движещото се пред него друго превозно средство, че да може да избегне удряне в него, когато то намали скоростта или спре рязко.

Чл. 24. (2) Преди да намали значително скоростта на движение на управляваното от него пътно превозно средство, водачът е длъжен да се убеди, че няма да създаде опасност за останалите участници в движението и че няма да затрудни излишно тяхното движение

Познай в разбиранията на нашите фуражки предвидимо препятствие ли е крава / прасета на магистралата (имаше и такива случки) или обърнат ТИР с или без раззпиляна стока / течности.

И не си измисляй че за 20 метра ще спреш аварийно. Ако си с 30 - може би. Реакцията ти е поне половин секунда и още толкова за сработване на системата. А че ABS ти "рита" педала означава че колелата не спират еднакво. Било поради различно сцепление на всяко колело или разлики в спирачния механизъм. Спирачната течност е силно хигроскопична и е редно да се сменя изцяло максимум на 3 години.

Редактирано от Филипов (преглед на промените)
  • Харесване 2
  • Любов 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Чингис Хан написа:

освен , ако не държиш колата една година само пред вас без да я караш.

И след  1 година отпада автоматично регистрацията и като отиваш да си правиш застраховка системата няма да допусне брокера да ти я направи . След това отиваш в КАТ , нови талони , номера , пари .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Момчета не се притеснявайте за холандеца, той е истински мъжкар, вече е лежал в затвор 40 дена за да не плати 2000 € глоба.
Ако трябва пак ще излежи едни 3 месеца, ама няма нищо да плати.
Освен това няма нито жена нито деца, та да му пука че ще е изоставил някого.
Сега го усещам как ще похарчи едни пари при адвокати мошеници, които ще го баламосват че не е негова вината, с цел да се стигне до съдебно дело и те да си приберат дължимите им хонорари от него.
А като се стигне до дело, съдията проверява дали е бил "клиент" вече на пандиз и като скива, че е отказал да плати глоба равна на една заплата само, автоматично си съставя вътрешно убеждение че този чужденец е антисоцална личност. Те съдиите имат право да събират всякакви информации отвсякъде. Например обръщат се към бивши работодатели или правят анкети в квартала като какъв го познават там.
Издирват се всякакви протоколи от нарушения, карал пиян или пушил трева и т.н. Даже и да са се оплаквали съседите че пуска музика по сред нощ, ако има следи от това в полицията, съдията и него го брои при съставянето на поведенческия му портрет. Ако някоя живяла с него жена се е оплаквала от побой над нея, пак го отчита съдията като минус. 
А най-интересното е, като се яви пред съдията нашенецът с неговата мъжкарска надменност и незачитане на правото. Той даже няма и да се е усетил, че сам ги е настроил срещу себе си съдиите. Като му се падне някой женчо за съдия и ... нашенецът ще бъде изкаран за виновен, просто защото с неговата мъжкарска мачовска нагласа на съзнанието, ще е противен на женчовеца.
Абе просто няма никакъв шанс ако се стигне до съдебно дело.


  • Харесване 1
  • Ха-ха 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Щом ABS-а е сработил, значи спирачките са си наред. Това, че колата не е успяла да спре се дължи единствено на несъобразена скорост и дистанция. Типична ситуация за верижна катастрофа. Каквито и гуми да сложиш, при тази скорост /100 км/ч / и дистанция /20м./ удара ти е гарантиран. Времето ти за реакция е съкратило дистанцията поне наполовина, докато предприемеш екстремно натискане на спирачките. Освен това, няма две еднакви коли с еднакви спирачки, освен след излизане от завода, до смяна на накладки и дискове.

Ръчната спирачка е да държи автомобила на място. На нея има символ "Р" - паркинг и се използва за аварийно спиране само при отказ на работните спирачки. 

Цитат

Което пак е грешка на ГТП, понеже ресурса трябва да бъде пресметнат тази кола да може да спира добре до другия ГТП

Няма такива задължения! Огледа при колите е само външен и се разчита на данните от "валяците" към момента. Като искаш всичко да е перфектно си намираш сервиз, който да ти даде гаранция за извършената проверка и ремонт.

1.6мм. е минималната дълбочина на грайфера по закон през лятото /от 1.03 до 15.11/, като самите производители са преценили, че до този размер гумата може да осигури изискуемите по закон свойства. Ако гумата е "пренапомпена" /с по-високо от предписаното от производителя налягане/, то спирачния път също се увеличава.

  • Харесване 2
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, Белгиеца написа:

Сега го усещам как ще похарчи едни пари при адвокати

Белжо като дойде време да си взимаш твойта част от бараката, твойте пари ше бъдат похарчени по адвокати.Мойта е лесна. Или ще плати застрахователа на другия, или лятото и се качвам на гърба, газ за бегето.Давам 200 лева оправят го, свършвам си моята работа и се качвам обратно в Холандия.Кви адвокати бегай пий хаповете, че пак бълнуваш.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 часа, Чингис Хан написа:

Тая вечер стана нещо доста неприятно, първото ми птп от както дълги години съм шофьор.  Беше натоварена магистралата, ограничението беше 100км/ч. Карах в лявата лента с играничението на около 20 метра зад един бус, който рязко закова спирачки, аз в същия момент също скочих на спирачките и ги натиснах до долу.Колата ми започна да спира, но в даден момент усетих, че колата вече не спира , а педала вече беше до долу прериташе и всеки момент щях зверски да се ударя в буса, с периферията на окото видях, че няма никой в дясната лента, навих волана рязко на дясно за да избегна удара с буса, но точно в дясно в мъртвата точка е имала кола и се ударихме.За щастие нямаше ранени и щетите не са големи.На колата, която управлявах съвсем леко ожулена задна броня близо до снадката с калника, и намачкан десен заден калник, пък на другата разкачен ляв фар и ожулена предната лява част на бронята.На теория необходимата безопастна дистанция е половината от скороста в метри, тоест на 100км/ч 50м. Обаче и друг път съм правил такива аварийни спирания от горе-долу същата дистанция (20м)и колата винаги е спирала.Преди няколко дена със същата кола пак се наложи аварийно спиране , за щастие без инциденти и тогава усетих, че тази кола ,,не спира,,  Шофьор с дългогодишен стаж съм , доста коли са минали през ръцете ми и знам как трябва ,,да спира,, една кола. Колата , която управлявах, не беше моя и естествено, че ако съм виновен ще платя на човека щетите.Но, ако съм виновен.Защото познавам цялата история на тази кола, и бих искал някои неща първо да бъдат установени преди да си бръкна в джоба.На първо място изправноста на спирачната система.Да колата има ГТП, но ръчната хваща чак на последния зъб.А не трябва да е така.Което ме кара да мисля, че може да не е обърнал внимание като цяло на спирачката система, човека правил последния ГТП. Може тя да е била като ресурс на ръба, и в момента да е била ок, но след няколко месеца вече да е била за смяна.Което пак е грешка на ГТП, понеже ресурса трябва да бъде пресметнат тази кола да може да спира добре до другия ГТП.Искам да погледна и гумите, DOT всесезонни ефтинии и то втора употреба.Реално човека, на който е колата той си няма много хабер от тия неща и е нормално да са му пробутали галоши.Аз лично втора употреба гуми не слагам на мойте коли,  нооо ,,Разни хора , разни идеали...... ,, И въобще, ако се окаже неизправна спирачна система, дори при неспазена дистанция, кой  носи отговорността за ПТП. Според мен пункта за ГТП.

 

 

 

Удари на човека колата и искаш да го изкараш мърльо. Браво бе! На харизано магаре зъбите не се гледат! Като караш чужда кола, все едно караш мъртвец! Така се кара чужда кола. Нема стане човек от тебе Франки...

Мани тва ами и шофьор няма да станеш. Когато педала ти е потънал и е започнал да рита, значи е сработил АБС а. И е можел да те спаси от силен удар, ако не си бил толкова изплашен глупак, че да врътнеш волана.

  • Харесване 1
  • Еха 1
  • Ха-ха 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 47 минути, Радул написа:

Мани тва ами и шофьор няма да станеш. 

Ха-ха Сиренчо бегай ве аматьор, не си ми на категориите ве.Кога сложиш цялата азбука като мен в джоба имаш право да седнеш на мойта маса и да разговаряш на тема шофирлък.

преди 51 минути, Радул написа:

Удари на човека колата и искаш да го изкараш мърльо. Браво бе! На харизано магаре зъбите не се гледат! Като караш чужда кола, все едно караш мъртвец! Така се кара чужда кола. Нема стане човек от тебе Франки...

 

Ха-ха не ми бери грижата, сметката вече е платена.Просто искам да им дам урок на ей такива мазни курбани....  

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пунктовете нямат избор - няма как хем населението да е със стандарт, при който едвам да си позволяват стари трошляци по пет хиляди лева, хем тия трошляци да са технически безупречно изправни. Реално, ако заработят по този начин, това ще означава едно поне 50- 60% от автомобилите да не минат преглед. Така, че репортажа от клипа може да бъде спретнат на абсолютно всеки един пункт за ГТП.

  • Харесване 1
  • Грижа 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Случея тука е подобен.Собственика на колата, я купи с хиляди проблеми по окачването.И му взеха 1000 евро да мине ГТП, което според мен беше двойно от нормалното.И мен са се опитали да ме бачкат така, но номера не мина.Когато обаче сметката стане много голяма примерно както в случея 1000 евро и излезат още неща майстора започва за другото да си затваря очите, понеже сметката, ако стане 1300 и клиента може да се откаже, и той да изгуби хилядарката.Аве п&детастки номера висш пилотаж.Собственика на колата, дори фактура не е получил от въпросния майстор-посерко.Преди тая кола на една друга цял ден му сваляха едно динамо и му взеха 400 евро само за труд в друг сервиз.Та полиции разправии, накрая ония клекнал на 250 евро, което пак е супер много.По-големи п&дераси от автомеханиците няма. Ето го още един такъв 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 часа, Чингис Хан написа:

Не каква съвест да успокоявам ве човек? Трябва да ме бори съвеста, че съм одраскал една броня и съм сгънал един калник ли? :D  От единия крачол го места в другия.

Е тогава що се палиш толкова, като ти казват, че си виновен? Типично по нашенски, винаги търсим вината в другия. 

  • Харесване 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Чингис Хан написа:

Собственика на колата, дори фактура не е получил от въпросния майстор-посерко.

И ти караш кола ремонтирана от пишман майстори работещи без да декларират доходи и неиздаващи фактура = никаква гаранция не дават.
Велик си ! Браво на тебе.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Белгиеца написа:

И ти караш кола ремонтирана от пишман майстори работещи без да декларират доходи и неиздаващи фактура = никаква гаранция не дават.
Велик си ! Браво на тебе.

Ти карай кофичката от кисело мляко без радио, сглабяне от неграмотните мароканци, мен не ме мисли:lighter:

  • Грижа 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Белгиеца написа:

И ти караш кола ремонтирана от пишман майстори работещи без да декларират доходи и неиздаващи фактура = никаква гаранция не дават.
Велик си ! Браво на тебе.

A ти кога сменяваше накладките на изгнилата хонда на улицата, защото "мошениците" ти поискали чувал с евро за ремонта? Каква гаранция!?
Велик си ! Браво на тебе.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Холандецо цял живот не можеш да събереш пари за нова кола да я изкараш от магазина девствена и ти да си ѝ първият любовник.
Моята я карах на преглед чак на 4-тата година и на 5-тата няма нужда да ходи, щото всичко и беше изправно на 100%.
Та чак на 6-тата година ще ходи за втори път на преглед.
А па ти си карай трошки от 2004г по стар народен обичай от родината ни.

  • Харесване 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Белгиеца написа:

Холандецо цял живот не можеш да събереш пари за нова кола да я изкараш от магазина девствена и ти да си ѝ първият любовник.
Моята я карах на преглед чак на 4-тата година и на 5-тата няма нужда да ходи, щото всичко и беше изправно на 100%.
Та чак на 6-тата година ще ходи за втори път на преглед.
А па ти си карай трошки от 2004г по стар народен обичай от родината ни.

Снимай километража, че от тези трупчета и се изкриваха гумите. Дачия и девственост?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Profruit написа:

A ти 

Егати бъгавия форум, уж съм те блокирал и хем ми показва текст че не искам да ти виждам писанията, хем ми показва отдолу и твоя пост.
Дедко Еврейко, научи ги как да си оправят форума бе, те явно не знаят.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Белгиеца написа:

Цял живот не можеш да събереш пари за нова кола да я изкараш от магазина девствена и ти да си ѝ първият любовник.
Моята я карах на преглед чак на 4-тата година и на 5-тата няма нужда да ходи, щото всичко и беше изправно на 100%.
Та чак на 6-тата година ще ходи за втори път на преглед.
А па ти си карай трошки от 2004г по стар народен обичай от родината ни.

Белжо... Дачията не е кола, а превоз:D Така, че това, че си изкарал чисто нова кола от магазина иди ги разправяй на баба ми от село, която е на 80г. тя може и да ти се вържи на глупостите

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, Белгиеца написа:

А какво се брои за кола у плоската земя ?

У плоската земя се брои за кола немска машина с три букви или с три лъча:lighter: или с четири кръга

  • Харесване 1
  • Ха-ха 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, Белгиеца написа:

Холандецо цял живот не можеш да събереш пари за нова кола да я изкараш от магазина девствена и ти да си ѝ първият любовник.
Моята я карах на преглед чак на 4-тата година и на 5-тата няма нужда да ходи, щото всичко и беше изправно на 100%.
Та чак на 6-тата година ще ходи за втори път на преглед.
А па ти си карай трошки от 2004г по стар народен обичай от родината ни.

Бе ква девствена, тя да не е раждала или още по- зле, да е пред раждане... Тамън тръгнеш и изтекат водите.

преди 4 часа, Чингис Хан написа:

У плоската земя се брои за кола немска машина с три букви или с три лъча:lighter: или с четири кръга

Тея с кончетата викаш, не ги уважават много...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, Чингис Хан написа:

У плоската земя се брои за кола немска машина с три букви или с три лъча:lighter: или с четири кръга

Предишната ми каруца беше германска, уж да била качествена, ама на само 60000 км ѝ се прецака автоматичната скоростна кутия и я смених със сегашната Дачия.
Много повече съм доволен от Дачията, по-висока отдолу, по-голям багажник и ме кара успешно на всичките места където съм ходил и с германската каруца.
Карам си я всеки учебен ден Дачията.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, Радул написа:

Тея с кончетата викаш, не ги уважават много...

Сиренчо, не се изказвай неподготвен.... Тия с кончетата и ония с котката са много малък отбран кръг хора.Иде реч за средностатистическия чиляк........

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
Тази тема е заключена за нови отговори.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване