Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с Нисан Алмера 2003г 1.5 dci,82 hp


Препоръчан отговор


От няколко дена аз съм горд собственик на гореописания модел автомобил.Прехвърлих я на мое име,свърших си работата със застрахователя,КАТ и сервиза,но...колата ми направи впечатление,че пали малко трудно.От 3-4 път,ако трябва да сме точни.След обслужването ми бе казано,че трябва да я закарам за диагностика на двигателя.Още по-дразнещото е,че след обслужването тя започна да гасне в случай,че чакам на някое кръстовище,но след това пали почти веднага.Забелязал съм,че ако поддържам между 1500-2000 оборота,то автомобилът не гасне,но въпреки това е дразнещо да ти се случва такова нещо.Още повече ако чакаш на някое кръстовище.От какво може да се случва това?Тези дни ще я заведа на сервиз,но искам с цел да се успокоя да чуя мнението Ви,че направо откачам.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като за начало смяна на горивен филтър и проверка на подгряващите свещи ( ако пали трудно). Иначе диагностиката ще каже какво и е.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Емил Костов написа:

Като за начало смяна на горивен филтър и проверка на подгряващите свещи ( ако пали трудно). Иначе диагностиката ще каже какво и е.

Горивния филтър го смених при самото обслужване.Иначе днес си правих допълнителни тестове.Първия път пали малко трудно и може да отнеме 3-4 минути.Запали ли,оставям я така и след около 30-50 секунди гасне.Втория път пали много по-лесно и не загасва.Мен ме притеснява да не е нещо на дюзите,обаче проучването,което направих из интернет не подсказва за такава симптоматика - двигателят работи равномерно,не пуши от катализатора и т.н...абе просто съм притеснен,това е.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, DeadMan23 написа:

От няколко дена аз съм горд собственик....,но...колата ми направи впечатление,че пали....От 3-4 път... след обслужването тя започна да гасне....Тези дни ще я заведа на сервиз,но искам с цел да се успокоя да чуя мнението Ви,че направо откачам.

Ако малко се съкрати поста ви изглежда, че не сте чак толкова горд ама няма значение.

За съжаление няма как да ви успокоим. Каквото и да кажат след диагностиката ремонта няма да е евтин. Ще откачите още повече като чуете за какви пари става на въпрос.

Единственото хубаво което сте направили е да отървете предишният собственик от проблемен автомобил. Той/тя ви е благодарен/на.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, DeadMan23 написа:

Горивния филтър го смених при самото обслужване.Иначе днес си правих допълнителни тестове.Първия път пали малко трудно и може да отнеме 3-4 минути.Запали ли,оставям я така и след около 30-50 секунди гасне.Втория път пали много по-лесно и не загасва.Мен ме притеснява да не е нещо на дюзите,обаче проучването,което направих из интернет не подсказва за такава симптоматика - двигателят работи равномерно,не пуши от катализатора и т.н...абе просто съм притеснен,това е.

Може и да са дюзи. Това също лесно може да се провери. С течение на времето те се повреждат, заради лошо гориво или каране на резерва, слагане на добавки. Рециклират се и продължааш.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Емил Костов написа:

Може и да са дюзи. Това също лесно може да се провери. С течение на времето те се повреждат, заради лошо гориво или каране на резерва, слагане на добавки. Рециклират се и продължааш.

Да,и за съжаление това не е никак евтина процедура...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, DeadMan23 написа:

Да,и за съжаление това не е никак евтина процедура...

Ами около 1000 до 1500 лева с рециклирането и настройката после. Зависи какъв е моделът на автомобила и коя година е, както и какви дюзи използва.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, DeadMan23 написа:

Горивния филтър го смених при самото обслужване.Иначе днес си правих допълнителни тестове.Първия път пали малко трудно и може да отнеме 3-4 минути.Запали ли,оставям я така и след около 30-50 секунди гасне.Втория път пали много по-лесно и не загасва.Мен ме притеснява да не е нещо на дюзите,обаче проучването,което направих из интернет не подсказва за такава симптоматика - двигателят работи равномерно,не пуши от катализатора и т.н...абе просто съм притеснен,това е.

Дизел без празни обороти да загасне си е над 90% заминала горивна помпа. Това май е по скъпо от ремонт на турбо.

В някой сервиз да замерят налягането и.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, nikolela написа:

Дизел без празни обороти да загасне си е над 90% заминала горивна помпа. Това май е по скъпо от ремонт на турбо.

В някой сервиз да замерят налягането и.

И тя се рециклира. Просто при дизелите е така. Затова като начало диагностика, а после вече ще се мисли.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Емил Костов написа:

И тя се рециклира. Просто при дизелите е така. Затова като начало диагностика, а после вече ще се мисли.

По принцип и износен мотор се рециклира, но за какви пари? Идва един момент, в който ремонта надвишава цената на автомобила.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стара кола е, рови из интернет и купува една от обява за части. Решения има, но преди това трябва 100% да се намери виновника на проблема.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, nikolela написа:

По принцип и износен мотор се рециклира, но за какви пари? Идва един момент, в който ремонта надвишава цената на автомобила.

Затова се прави диагностика, за да се изключи поетапно дюзи, помпа, датчици, компютър,турбина. После ще се разбере има ли смисъл от ремонт или не.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Common Rail дизел, при ниски обороти, няма налягане от помпата и мотора гасне без гориво. Вдигаш оборотите и помпата вдига някакво налягане за да се движиш по пътя. Остава да се докаже в сервиза.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, nikolela написа:

Common Rail дизел, при ниски обороти, няма налягане от помпата и мотора гасне без гориво. Вдигаш оборотите и помпата вдига някакво налягане за да се движиш по пътя. Остава да се докаже в сервиза.

Ако няма налягане на помпата колата няма да откъсне просто. Същият резултат се наблюдава и при отиващи се дюзи. Така че можем само да гадаем.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Емил Костов написа:

Ако няма налягане на помпата колата няма да откъсне просто. Същият резултат се наблюдава и при отиващи се дюзи. Така че можем само да гадаем.

При заминаваща маслена помпа на мотора е идентичен симптом. На празни обороти свети лампата за маслото - Онази иконка на таблото с формата на масльонка. Вдигаш оборотите и лампата загасва. Това е, защото с повишаването на оборотите се повишава и налягането. Помпата започва да помпа масло и мие датчика, който загасва.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, nikolela написа:

При заминаваща маслена помпа на мотора е идентичен симптом. На празни обороти свети лампата за маслото - Онази иконка на таблото с формата на масльонка. Вдигаш оборотите и лампата загасва. Това е, защото с повишаването на оборотите се повишава и налягането. Помпата започва да помпа масло и мие датчика, който загасва.

Така е, доста са сходни симптомите. При моя познат се получи другото. Трудно палене ( голям зор). След като запали върви на пушка. И да, понякога гасне при първо запалване и после няма проблеми докато не се изгази. Ако не се запали до няколко часа всичко започва отначало. В крайна сметка се оказаха дюзи. При сложена добавка и непочистен резервоар и каране няколко пъти на резерва цялата смрад от резервоара влезе в дюзите.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, DeadMan23 написа:

Значи с 2 думи - набутах се?

Хайде пак глупости! И как разбра, че си се набутал без да си направил проверка и диагностика.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 33 минути, Емил Костов написа:

Хайде пак глупости! И как разбра, че си се набутал без да си направил проверка и диагностика.

Казах го малко с ирония и насмешка,защото почнаха да се развиват интересни хипотези какъв може да е проблемът и някои от вас споделиха личен опит дори.Аз така или иначе гледам философски на нещата и този автомобил съм си го взел,за да ходя на работа с него и ще гледам да го поддържам,но иначе и като първа кола аз тепърва ще се уча да карам на него и изхождайки от това,мога да толерирам някои минуси по него.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, DeadMan23 написа:

Казах го малко с ирония и насмешка,защото почнаха да се развиват интересни хипотези какъв може да е проблемът и някои от вас споделиха личен опит дори.Аз така или иначе гледам философски на нещата и този автомобил съм си го взел,за да ходя на работа с него и ще гледам да го поддържам,но иначе и като първа кола аз тепърва ще се уча да карам на него и изхождайки от това,мога да толерирам някои минуси по него.

Без диагностика нищо не може да се каже. Така че спри да се притесняваш преди да се знае какъв е проблемът!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Този Нисан е с мотор на Рено, K9K.А емблемата на Рено, на мен ми прича на женски полов орган.

Питай за проблема във форума на Нисан и/или форума на Рено.

А най-добре, бегом при кадърен майстор!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, DeadMan23 написа:

Горивния филтър го смених при самото обслужване

Къде е монтиран, в смисъл да няма и втори?

Провери също въздушния филтър!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, DeadMan23 написа:

.... гледам философски на нещата...

Става ли дума за автомобили по- добре гледай икономически на нещата. Ако се окаже помпа, ремонтирай и продавай.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване