Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Audi a3 - заслужава ли си?


Препоръчан отговор


Здравейте 😊 Харесах си една а-тройка вчера (1.8т, куатро, 2002 г.), но има проблем с превключването на задна скорост и на пета. Понякога включва добре, но понякога има проблем и трудно се включват. Като цяло колата се държи добре, двигателя е добре. Дали си заслужава инвестицията?

Това е колата:

https://www.cars.bg/offer/609ad014d46cca17aa1522b2

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Баси ... питането! Момент - да сваря кафето и да се зареди „кристалната топка“!

„Audi a3 - заслужава ли си?“ - Да, заслужава, ама не е сигурно какво. Да отиде за скрап, за части, да се ремонтира ...

Цитат

Колата е нов внос от Швейцария в идеално състояние хубави летни гуми 2 клиуча без ражда напално опслужена пална сервизна история

„Идеално“ - за продаване сигурно?
Гумите сигурно са „Мис Швейцария“ и подгласничката?
Има „2 клиуча“ (каквото и да означава това), не е раждала - но може да се „отели“ ... „напално опслужена пална история“ - мирише на напалм, ама е пална(та).

На продавача бих подарил Преглед на изображението източник

 

Пп. Хубавото е, че вече пишат що годе реални километри.

Лошото - че е само с две врати и това „4х4“ е постоянно зацепено.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

20 годишна кошница минала през ръцете на дузина пубери от Люлин, Дружба, Перник и т.н...

Мммм струва си, ако ще събира слънце пред блока.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Bubbles написа:

Мммм струва си, ако ще събира слънце пред блока.

Перфектен ... гълъбарник!

Пп. Това - за „пуберите от Люлин, Дружба, Перник“ ми се вижда пресилено. Все пак има документи от Швейцария.
Но пък и не е нужно, да са дузина - един в сервиза е достатъчен.

Мой приятел беше казал на вносителя (друг приятел):
„Ще ме извикаш, да видя колата на автовоза. Свалена ли е на земята - не говорим за миене и пастиране - няма да я погледна!“

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, littlesecret написа:

но има проблем с превключването на задна скорост и на пета

Скоро ще започне и първа предавка да не влиза като хората. Задна и пета са предпоставка за умиращ съединител. Цена за ремонт около 600 лв., може и малко повече.


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, plmen88 написа:

Скоро ще започне и първа предавка да не влиза като хората. Задна и пета са предпоставка за умиращ съединител. Цена за ремонт около 600 лв., може и малко повече.

По-скоро - синхронизатори. 
Но задължително - сваляне и „цепене“ на кутията.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Има и по-евтин вариант. Скъсан тампон на скоростната кутия, с което тя се измества и започват по-трудно да влизат някои предавки.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало трябва да се смени маслото на кутията и да се види дали проблемът ще продължи.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Има и по-евтин вариант. Скъсан тампон на скоростната кутия, с което тя се измества и започват по-трудно да влизат някои предавки.
Възможно, но тогава и „първа-втора” ще имат проблеми.
От свободна - без странично изместване - се включват само „трета-четвърта”.
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, jhoro написа:

Пп. Това - за „пуберите от Люлин, Дружба, Перник“ ми се вижда пресилено. Все пак има документи от Швейцария.
Но пък и не е нужно, да са дузина - един в сервиза е достатъчен.

Мой приятел беше казал на вносителя (друг приятел):
„Ще ме извикаш, да видя колата на автовоза. Свалена ли е на земята - не говорим за миене и пастиране - няма да я погледна!“

Е това е образно казано. Ясно че първоначално вероятно е била собственост на някой по читав човек, но по нашите ширини тия беха модерни точно сред тия шоферчета, та допускам че поне един двама са я юркали, пък и гледам снимките доста изстрадала ми се чини.

За другото съм съгласен, камьона, иначе тука всеки вика абе нов внос, ама колко е нов...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Bubbles написа:

може автора да е купил таратайката.

Или продавача да си е купил учебник по Български език и да си редактира обявата...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Joss Bomon написа:

Или продавача да си е купил учебник по Български език и да си редактира обявата...

Олеле сега обърнах внимание на тази подробност, че тя дажи и раждала каручката, ми аз при това положение бих предочел някое от бебетата й.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

;)

Ясно че първоначално вероятно е била собственост на някой по читав човек, но по нашите ширини ...

Не знам защо, ама като се каже „швейцарец”, „германец” или подобни - много хора си мислят, че ония са супер … шофьори и всичко останало.
И там има „дрифтъри”!
;)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, jhoro написа:


Не знам защо, ама като се каже „швейцарец”, „германец” или подобни - много хора си мислят, че ония са супер … шофьори и всичко останало.
И там има „дрифтъри”!
;)

Асоциацията е за контрола при техническите прегледи /ако се купува автомобил с преминат скоро такъв преглед/.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, jhoro написа:

;)
 


Не знам защо, ама като се каже „швейцарец”, „германец” или подобни - много хора си мислят, че ония са супер … шофьори и всичко останало.
И там има „дрифтъри”!
;)

По-скоро се визира идеята, че хората там имат повече пари, респективно по-голяма вероятност колата да е поддържана повече и по-добре от тук. То и тук може да е поддържана, ама половината части да са втора употреба, че е по-евтино - пак се води поддържана и пак пали и върви, ама до кога...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове



Асоциацията е за контрола при техническите прегледи /ако се купува автомобил с преминат скоро такъв преглед/.


За „контрол при техническите прегледи” - признавам само ЮК.
Щото там, мога да проверя онлайн - кога е минала, кога - не и защо не!
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Авторе, питаш на грешното място. Тука са кисали ит специалисти 60+ карат някакви куфари Шкода комби и хал хабер си нямат що е то спортен автомобил и имали той почва у нас.Карал съм и двата варианта на 1,8т. 150к.с. и 180к.с. , който е по-редкия вариант. Късат си каишката, още от ниските те лепи за седалката. Окачването е чук, понеже са на платформата на Голф 4. Железни носачи перфектно. Бодваш и едни Енджъл Айс, джанта 17-ка , носят и на газ , така че няма ядове Мотора е корав  20 клапанов, и носи на бой. Каросерията е поцинкована за разлика от гоуфу, който яко го яде баба Яга, ако А3-ката има ръжда вероятно е удряна там. Не ги слушай тук, че ще боклук. Бях взел на един софиянец А3-ката за няколко дена си бях в бегето да има с какво да бръмча. Даже и беше човека от Люлин:)  На 250 000км Колата си беше манекенка от сякъде и вървеше на змей.Тръгвах на втора, че на първа въртеше гуми. Да имат проблеми със скоростите, на мойта А3-ка не влизаше 1-ва , а беше дизел, и тегаво се тръгваше на 2-ра , боднах и в маслото на скоростната кутия една тефлонова добавка и заспа. 
 

 
 

 Успех с покупката!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Брех,че песимисти сте.Ми аз като карам А3 1.8Т,да не би да седи пред блока да събира слънце,или да го ползвам за гълъбарник???Само да ви кажа,че колата и жената са на късмет.Автора ако имаше пари за нова Ауди от магазина,дали щеше да ви пита?Към автора,потърси мнения от някой авто форум,тука са по пц-тата.Само ще ти гледат сеира

Сега видях,че споменаваш и скоростите,залагам на синхронизатори.Сменят се,не е болка

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 часа, Граф Монте Кристо написа:

Авторе, питаш на грешното място. Тука са ...

преди 30 минути, bojoviki написа:

Брех, че песимисти сте.

Пичове - объркАли сте се!

Никой не говори (по принцип) - за нова кола, за кола нов внос, за конкретния модел ...

Говорим за точно тази кола, от някакъв неизвестен дилър! Харесана само на снимка.

 

преди 33 минути, bojoviki написа:

Сега видях,че споменаваш и скоростите, залагам на синхронизатори. Сменят се, не е болка

Пп. Да беше видял и това 

преди 10 часа, jhoro написа:

По-скоро - синхронизатори. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се каже, че А3 е лоша кола. Но зада нямаш поне с двигателя проблеми - то 1.9 TDI! Тогава обаче имаш вече проблеми с бъдещия стикер, с данъците...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 часа, JKirilov написа:

Не може да се каже, че А3 е лоша кола. Но зада нямаш поне с двигателя проблеми - то 1.9 TDI! Тогава обаче имаш вече проблеми с бъдещия стикер, с данъците...

Като ти се запушат дюзите от кофти гориво, ще те питам кон боб ядели и турчин в джамия пърди ли. Иначе са, икономични. Мойта беше 110к.с. вариянта и 5,5 извън и 6,5 вътре. Съединителя при дизела смяната, отива на майка си в злато.На всички А3 механизмите на прозорците са слаби и бързо си заминават. Както и климатиците.Иначе много чаркуля стават и от голф 4.Кире иначе най-якия модел е не дизел бате а S3. Там ще имаш само един проблем. Трябват ти пари;)

преди 21 часа, jhoro написа:

„Ще ме извикаш, да видя колата на автовоза. Свалена ли е на земята - не говорим за миене и пастиране - няма да я погледна!“

Да и джамбазина си го е преместил в другия крачул. Ей така ме кефи някой нарамил 5 иляду лева и ми идва с големите претенции, за кола втора употреба!!!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Граф Монте Кристо написа:

Като ти се запушат дюзите от кофти гориво, ще те питам кон боб ядели и турчин в джамия пърди ли. Иначе са, икономични. Мойта беше 110к.с. вариянта и 5,5 извън и 6,5 вътре. Съединителя при дизела смяната, отива на майка си в злато.На всички А3 механизмите на прозорците са слаби и бързо си заминават. Както и климатиците.Иначе много чаркуля стават и от голф 4.Кире иначе най-якия модел е не дизел бате а S3. Там ще имаш само един проблем. Трябват ти пари;)

Да и джамбазина си го е преместил в другия крачул. Ей така ме кефи някой нарамил 5 иляду лева и ми идва с големите претенции, за кола втора употреба!!!

image.jpeg.bf42c5884527b079181c122e4980755a.jpeg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове



Да и джамбазина си го е преместил в другия крачул. Ей така ме кефи някой нарамил 5 иляду лева и ми идва с големите претенции, за кола втора употреба!!!

Ти четеш ли или караш по инерция?
Не някакъв, от някъде - написах, че двамата са приятели.
Така - с малко кеш - си купувам само ежедневни неща. Храна, цигари … Даже в заведение да седна - пак гледам, кой ще ме обслужи.
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване