Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Основен ремонт или смяна двигател?


realityman
 Сподели

Препоръчан отговор

Здравейте, имам следното питане и ще се радвам и на мнения на хора запознати и сблъсквали се с това, та колата е 

Мицубиши Колт бензин 1998, запазена е като купе, вътре също, не е изгнила, но двигателя си гореше масло отдавна 5,6 години поне и сега започна още повече. Трябва си ремонт гумички, сегменти и тн. Имам оферта за около 500 лева гумички, гарнитура, но ме съмнява че са сегменти, за моя двигател частите са сравнително евтини. Реално ако правя ремонт да сменя и сегментите мисля. 

 

Другия вариант е махаме стария двигател и слагам от същия модел автомобил. Реално незнам колко ще струва това сваляне качване, транспорт. Един двигател на старо е около 300 лева. Колко тежи обаче един двигател и ориентировъчно цени за тази процедура може ли да ми кажете? Нямам идея. 

Много се забавиха с ремонта, но все нещо излиза и а събера парички и отидат за друго нещо. 

 

Кое от двете е за препоръчване. Реално аз така да карам не става вече много пропушва, а и преглед наближава. Преди беше по-добре, пропуши и после спре, но сега се увеличи и вероятно преглед ме съмнява да мина. Пропушвам светофар на старт и след 60 км/ч като вдигна. Явно сегменти а може и гумички да са знам ли. Трябва да избирам вариант, а другото е за части, но не ми се дава количката за части.  

 

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

На 25 годишен мотор на незнайни километри се прави пълен основен ремонт ако искаш да е наред. Тва включва смяна на разпределителен и колянов вал смяна на бутала сегменти шлайфане на цилиндри дефакто от-до и то с оригинални части. Всеки друг "ремонт" в твоя случай е пръскане на пари

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И като го вземеш двигател на старо, няма да пуши ли ? Оправяй си бангията и стига си тровил хората. Ако не можеш, има автобуси. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност не са само гумички на клапаните. Сегментите също са заминали. Дали ще си по на сметка да направиш основен ремонт или да сложиш рециклиран двигател зависи вече от цената. Това обаче могат да ти го кажат само в сервиза.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 часа, realityman написа:

Здравейте, имам следното питане и ще се радвам и на мнения на хора запознати и сблъсквали се с това, та колата е 

Мицубиши Колт бензин 1998, запазена е като купе, вътре също, не е изгнила, но двигателя си гореше масло отдавна 5,6 години поне и сега започна още повече.

Възможно е и да си попаднал на келяво масло,пробвай първо да смениш маслото ,тогава ще се разбере дали не ти е по лек проблема!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, glen написа:

Възможно е и да си попаднал на келяво масло,пробвай първо да смениш маслото ,тогава ще се разбере дали не ти е по лек проблема!

Не ми се вярва 5-6 години с един вид масло да е карал !

На моят "дъргел" си му сменихме сигменти и гумички на клапани и вече над 6 години каране е часовник. Вярно като се отвори двигателя тогава може да се каже дали трябва и нещо друго да се подмени - при мен бе късмет , че друго не излезе, като проблем ... А и над 10год. карам всички коруби само с Divinol :super:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 часа, realityman написа:

Един двигател на старо е около 300 лева.

На който не му знаеш състоянието....

Аз бих ремонтирал сегашния, но трябва да се види и износването на буталата и цилиндрите. 

Успех!

п.п. Понякога, за да спестиш 200 лв.може да се нахендриш на 1000 ... - Прощавайте за вулгаризмът ... 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 57 минути, dioib написа:

На който не му знаеш състоянието....

Аз бих ремонтирал сегашния, но трябва да се види и износването на буталата и цилиндрите. 

Успех!

п.п. Понякога, за да спестиш 200 лв.може да се нахендриш на 1000 ... - Прощавайте за вулгаризмът ... 

Брей?! Виж ти светата инквизиция докъде е стигнала :)

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Бе защо не се научите да пишете моделите на устройствата и на двигателя? Врачки ли има?

За насоки рови тук: https://www.youtube.com/c/KPOWERtuning/search?query=mitsubishi

Със сигурност няма да минеш само с гумички. Зависи кой ти прави ремонта но ми се струва че който ти приказва басните е "рукожопий". Втора употреба двигател може и да е по-издухан от твоя. Та поне аз не знам в България за майстори като тези от този канал.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако маслото не цапа свещите и пали и работи нормално мотора, аз бих си карал и доливал масло.Маслото не е скъпо.Ако пък се прави ремонт, като се отвори мотора ще се разбере къде има проблеми.И по-добре ремонт на този мотор, отколкото друг мотор втора ръка.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Бял Вълк написа:

Хвърляй го тоя кенеф взимай друг и това е.

Ами дай му пари и ще го хвърли!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Емил Костов написа:

Ами дай му пари и ще го хвърли!

Емо на мен кой ми ги дава? На такава изключително стара кола и то нисък клас да и правиш основен ремонт? И друг двигател не си заслужава.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, Бял Вълк написа:

Емо на мен кой ми ги дава? На такава изключително стара кола и то нисък клас да и правиш основен ремонт? И друг двигател не си заслужава.

Може и така да е, но преди да се отвори двигателят не се знае какво и е. А и рециклиран двигател винаги може да се сложи. Да, има рискове но къде няма. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мицубиши Колт 1.3 12 v бензин е двигателя. Хубавото е че един собственик на същия модел ми каза, че е около 70-80 кг., та не е нещо много тежко. Хубаво ремонт, но ме притесняват, че влезе ли в сервиз и отвори ли се монтира може да излязат и още неща и да стане доста ремонта, та ще я мисля. Благодаря за мненията, добих представа що годе. 

Незнам и колко вземат за сваляне у качване на другия. Ще се пита, ако се спра на този вариант. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм много каруци и много от тях съм правил. Ето последните две, които са най-актуални според твоя проблем:

- Ауди А6 2,5 турбо 96та год. - гореше страшно много масло заради турбината. При теб няма турбина, но общото е че ми предложиха да ми заменят двигателя с друг такъв барабар с турбината от доверен човек. На двигателя му искаха 300 лв., за смяната още 300 лв. Не се навих, защото не знаех колко ще издържи колата с другия двигател и да не е набутване. Бракувах я. Това преди 3 години;

- Нисан Алмера 2004та година, 1,8 бензин - ужасно много гореше масло - 2 литра на 400 км. при зверско натискане. Преди да я отворят да я правят всички се надявахме + моя майстор (мой човек) да е от гумичките. Като я отворихме гумичките на клапаните бяха на *ъз, сегментите се бяха спекли да не можеш да ги отделиш от буталото. На всичкото отгоре веригата на коляновия вал се е скъсала в ръцете му при свалянето и на едното бутало му се чупи част от главата - бутала в моя случай не се продават на бройка, а на комплект. Ремонта на тази кола преди да започне по план беше около 700-800 лв. с работата. След всички мизерии, които се случиха по време на ремонта (на майстора си вярвам, че не ме цака) отидох на 1700 лв. Това преди 1 година. На практика изобщо не си заслужаваше да я правя, но я направих. Към този момент я кандилкам по улиците.

Преди да правиш основен ремонт пробвай всички видове добавки за спиране горенето на масло - XADO за омекотяване на сегментите, както и масла специално предназначени за спиране горенето на масло. Аз пробвах и двете и не се получи, но при мен проблема беше доста голяма. При теб все още не се знае, може да си късметлия.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако си от София търси DJ Tumbi във форума на мицубиши (собственик) или офроуд форума и говори с него директно за цена на основен ремонт - сервиза му е в кв. Малашевци преди битака. Шест години поддържа паджерото ми и съм доволен а 100% .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аве пичоси, на тия кошове 1.3 маторя е ресурс макс 300 000 км. Това са градски коли. 98г. колко е шанса да намери матор на 150 000км. Идеята е да плати само за вграждането му и да кара няколко години безпроблемно. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 часа, realityman написа:

Хубаво ремонт, но ме притесняват

Преди да се престъпи към какъвто и било ремонт, то първо се замерва компресията на цилиндрите и именно като се направи това, то компетентният монтьор ще те ориентира дали  си заслужава ремонта. 

Определено такъв сорт ремонт не може човек сам да го направи. 

Дори да се стигне до смяна на целия двигател, то хубаво е и на другия двигател да се направи въпросното замерване на компресията. 

Успех!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Ето и клип. Първия клип е ок, другия нещо не се получи много и го махнах. Та ако имате мнение кажете, според вас с гумички може ли да се мине само. 

Мерси 

 

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема е малък, евентуално гумички. Давам пример: Преди да направя основния ремонт на Нисана, както споменах по-горе той ужасно много гореше масло, но и ужасно много пушеше (това не го бях споменал). Като запалех колата без да я форсирам зад мен нищо не се виждаше от бял дим. Хората, които минаваха покрай мен гледаха нагоре да не би някой апартамент да се е запалил и това съвсем сериозно го казвам. Ако ѝ дам газ ставаше още по-зле. Далече си от моя проблем. Нещо малко е.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, plmen88 написа:

Според мен проблема е малък, евентуално гумички. Давам пример: Преди да направя основния ремонт на Нисана, както споменах по-горе той ужасно много гореше масло, но и ужасно много пушеше (това не го бях споменал). Като запалех колата без да я форсирам зад мен нищо не се виждаше от бял дим. Хората, които минаваха покрай мен гледаха нагоре да не би някой апартамент да се е запалил и това съвсем сериозно го казвам. Ако ѝ дам газ ставаше още по-зле. Далече си от моя проблем. Нещо малко е.

Белият дим е от антифриз, не от масло !

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...