Премини към съдържанието

Препоръчан отговор

В петък ни дадоха да пишем есе по англииски на тема "Моето детство" понеже това ще е първото ми есе ще ви помоля за малко помощ ако може да дадето нещо като план ако нямате възможност да напишете есето плс Публикувано изображение

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това намерих, доста е простичко, но ти казваш, че есе пишете за първи път, така че дано ти бъде от полза. Трябва да п,fменяш къде си роден, на коя дата, в кое основно училище си ходил... направила съм ги с наклонен шрифт, нещата за промяна, но ти можеш и съвсем да излезеш от тези рамки и да си добавиш твои неща:

" I was born in Tapachula Chiapas Mexico in 1983. My birthday is in February 14 in San Valentine’s Day. When I was 6 years old I started the Primary School in IPCA. I studied there 6 years, and it was a really great time for me. I had my best friends there, because we were together 6 years, and we were like a family.

In the end of my school day, when I was home all afternoons I used to do my homework and after I used to play with my dolls. Sometimes I used to go to my friend’s house to play, and sometimes they came to my house.

When I was 8 years old my father gave me my dog, and her name is Jitana. I love my dog. At the same age I started to have ballet classes, because I always liked dance, and these classes were a good time for me.

I think that I had a really nice childhood. I didn’t have any kind of problems, and I enjoyed all my childhood. I very really nice memories about my childhood. "

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи някой ако може да даде някакво примерно есе на тази тема или да кажете горе долу колко голямо трябва да е Is a foreign language useful or not?Why?What is difficult and what is easy about study English?Is it pleasant or not? правя тази тема защото есето ми излиза 5-6 реда

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове