Премини към съдържанието

Lost™

Потребител
  • Публикации

    136
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

78 Много добра репутация

Всичко за Lost™

  • Титла
    Редовен потребител
  • Рожден ден 2.10.1978

Информация

  • Пол
    Мъж
  1. Lost™

    Въпрос относно BMW X5

    И на тая тема разни паляци и сраха отгоре. Карайте си Голф-овете,. Мареи-те, Кордобите и другите разни каруци и не серете в темата. Човека пита за конкретна кола, не за Голф 3 ТДИ/ГТИ с пернишка регистрация и кученце на задния прозорец. Ако не сте карали такъв автомобил и нямате наблюдение - не пишете! Ама не да има "на лелята на братовчед ми сестрата на зет и ми каза"... Х5 за 5-6 к евро МОЖЕШ да си купиш - какъв кенеф ще излезе след това е на късмет! П.С.: Да твърдиш, че автомобилите, които са на 1-во място по продажба на Small/Midsize Luxury Cars за 2015-та и на 3-то място по продажба на Large Size Luxury Cars, не стават и са кенефи, си е откровена простотия П.П.С.: До колегата с е39-ката - ако си си взел кола за 1000 паунда, получаваш точно това - кола за 1000 паунда, с всичките и проблеми. Имам е39 и мога да ти говоря за нея, ама това може и на лични или в друга тема.
  2. Lost™

    Въпрос относно BMW X5

    Въпроса е, че има. И аз съм далеч от мисълта, че за тия пари ще е "чудесна", но старата кола и жената са на късмет. Виждал съм автомобили в "перфектно" състояние по диагностика, на наистина малко километри и супер запазени, за много пари, които след 2 месеца "раждат" и ремонтите са по няколко хиляди (лева, евро - няма значение).
  3. Lost™

    Въпрос относно BMW X5

    Иво, поне влез и погледни цените им в немското мобиле, преди да говориш. Х5 съвсем спокойно можеш да си вземеш за между 5 и 6 к евро, сега, какво ще излезе по колата си е на късмет
  4. Lost™

    Интеграция на WSUS

    Домейн контролерите си ги ъпдейтвам като обикновени сървъри - смисъл, те без това нямат други роли инсталирани, само АД и ДНС. Даже последно време почнах да слагам само секюрити и критикал ъпдейтите. Ние имаме 3 офиса, като основната част от техниката ни е в дейта център извън България - в него имам 3 виртуални (единия е 2003 и трябва да го махна) и 2 физически. Принципно, идеята на повече от 1 домейн контролер на сайт е само за застраховка Иначе, добре е да имаш поне по 2 - не за друго, ами и при рестартите след ъпдейти да има поне по 1 жив. За счупените ъпдейти - не следя всички (трябва да си наемем 2-3 човека да гледат само ъпдейти), следя основно кумулатив-ите и големите ъпдейти. За Ексчейнджа и MSSQL-a обаче, чета всичко и чакам поне по 1 месец след като излезе, ако се осерат Мс, да си оправят бакиите Да си призная честно, и другите ги слагаме с поне месец закъснение, пак поради същата причина. В момента, във фирмата нямаме Ексчейндж (имах в старата фирма), но пък имаме достатъчно SQL-a и ако ни умре някой сървър става драма
  5. Lost™

    Интеграция на WSUS

    1 site ли имате или сте с много офиси? Аз съм вдигнал всус сървъри по всичките ни офиси, даже в единия имам 2, че машините са много и е малко батак. Иначе, правиш си политики за различните типове сървъри/десктопи/лаптопи. Моите съм ги разделил на App Servers/Desktops/Laptops/Management Servers/Infrastructure Servers. Policy-to е в Computer Configuration => Policies => Administrative Templates => Windows Components/Windows Update. Повече инфо не мога да ти дам, по простата причина, че зависи страшно много от конкретната ви инфраструктура, секюрити политики, ъпдейт политики и т.н. Поне, когато почнеш да правиш политиките, избора от опции е много голям и може да се къстъмизира доста подробно. Иначе, ъпдейтите си ги пушваш от ВСУС сървъра и ги approve, ама ти това си го видял, щом имаш тестова постановка Един съвет - специално за Ексчейнджа, изключи ги от цялата схема и гледай KB-то за всеки ъпдейт, ОСОБЕНО за Cumulative Updates, че съм ял хурка заради счупен ъпдейт.
  6. Такава йес-ка карах до преди 3 (почти) години. 318ис, '97-ма, мотора е м44б19 - 1895 cc/140 hp, пълен м-пакет, с Рекаро салон. Пусто обаче, стана ми малка и се наложи да я сменя. За мен лично, е36-цата е едно от най-красивите купета (говоря само за купето) на БМВ и ако мога да си позволя, някой ден ще си напразаря истинска М-ка е36 (3.2/321 к.с. задължително със СМГ кутия) и ще си я карам само уйкендите
  7. Наскоро си взех БМВ 3та М серия с автоматична скоростна кутия с по-малък двигател и по-стара година Интересува ме конкретно неговата м3-ка "по-стара година и с по-малък двигател". Близко до ума е, когато се говори за по-стара година, да не става въпрос за F30+ сериите, а нещо до е90. Да не говорим, че дори автомобила, който си постнал, e s M-DCT трансмисия, която е всичко друго, но не и конвенционален "автоматик". Не ми се влиза в излишни полемики, влез и прочети какво точно означава M-DCT/M3 DCT transmision. Още повече изказването, че не можеш да си сменяш скоростите нагоре/надолу при М-ка е пълна простотия...
  8. Искам да ми пуснеш снимка на въпросната М-ка с автоматична скоростна кутия, че досега за такава не съм чувал и искам да се образовам....
  9. Основно пазаря в "Кауфланд" до МОЛ Варна. Майката на близка приятелка работи там, на щанда на месото. Самото месо не е супер качество, но винаги е прясно (освен може би по промоциите). Просто оборота там е такъв, че няма как да застои. Колбаси купувам изключително рядно, ако го правя - само от "Маджаров". По-често купувам пастърми или филета, надявайки се да е месо, а не продукти с карагенан, глутамат и всякакви други гов*а. Сирене купувам основно "Боженци" и "Маджаров", същата работа с кашкавалите. Лятото домати, краставици, черита и рукола и марули от градината на майка ми...правя си и песто с домашен босилек... Доста често купувам замразени зеленчуци - броколи, карфиол и пр. Риба - само от рибния щанд на "Метро". Рибата е прясна и на читави цени - за справка, в неделя взех охладена сьомга към 3 кг. (цяла риба), излезе 32-33 лв., а като я филетирах, станаха към 10-тина филета. 2-3 за ядене, другото във фризера, главата, опашката и малките парчета за чорба и готово Единствената верига магазини, които избягвам са ЦБА - това са най-отвратителните магазини за мен! Но където и да пазарите, трябва да сте наясно - ядем най-скъпата (спрямо стандарта ни и не само) и най-долнокачествената храна в целия ЕС!
  10. Просто напишете в чичо гугъл Cervarix Gardasil side effects или deaths... http://truthaboutgardasil.org/about-2/
  11. Лично аз бих пропуснал италианските машини + опелите. Съвета ми е: харесай си 2 модела автомобили и се съсредоточи върху тях. Влез по форумите на марките, попрочети малко инфо за избраните автомобили и тогава почни сериозно да гледаш.
  12. Фактури не пазя и не се занимавам, всичко е по спомен, макар да ме блазни сайта, който колегата е дал по-горе. BMW e39 540i Произведена 28.10.1999, закупена на 6 Април 2014 г. на 211000 РЕАЛНИ километри, проверени по ключ, компютър, ЛЦМ модул, седалки и по последни влизания в сервизи на БМВ в Германия. Закупена за 9000 лв. Екстри: Ел. стъкла, огледала, седалки (с памет и подгряване), Разни къпхолдъри, шкафове и т.н. Автоматична СК Климатроник + допълнителна вентилация за лятото (за жалост, няма и печка) М мултифункционален волан Телефон Голяма (16:9) навигация, карта на Европа за 2014-та година М брони, огледала Ксенон фарове с ейнджъл (води се екстра), с пръскалки Парктроник (само отзад) Регулируем волан с памет - към паметта на седалките Ски сак Shadow Line (няма никакви алуминиеви/хромирани лайсни) Щори ........ Сменени при закупуване и в първия месец: Колата влезе са клапан на картерни газове, но за да го сменят, бяха изкормили целия мотор (на майната си е) и без това го бяха отворили, че ги накарах да сменят Масло 7.5 литра Маслен филтър, въздушен филтър и филтрите на климатроника Всички обтегачи, ролки, банани и т.н. за веригите Самите вериги (общо са 3 или 4) Гарнитури на капаците на клапаните и картерите Сегменти Кабели за запалителна система Водна помпа Ремъците около нея и за климатроника Антифриз Ревизия на климатроника и допълване на фреон Смяна на 2 ксенонови крушки "Газиране" Цялата тая въртележка излезе 4000 лв. В по-късно време: 2 биалетки - 60 лв. с труда Спирачни дискове отпред, отзад и накладки - по спомен 600 лв. с труда 2 маркуча на антифриза - 10 лв. 2 селенови втулки на "кокалите" - 80 лв. с труд Допълване със спирачна течност - 5 лв. Втора смяна на масло и маслен филтър - 150 лв. с труда Смяна на масло АСК + филър, гарнитура и т.н. 250 лв. с труда Гуми - 4 зимни Гиславед 245/45/17 по спомен с отстъпката около 800 лв. Сложих и "GROM, че нямаше чейнджър, в момента съм и ръгнал една 32 Гб флашка - 250 лв. с флашката и слагането За година и 3 месеца съм минал 16 к км., като имам 7к км. извънградско, другото е във Варна. Разход на гориво: Бензин 17/100 Газ 22/100 градско; средно около 14 - 14.5 извънградско За този пробег грубо смятам така горивото: Газ извън града 980 л. * 1.10 (отскоро газта е левче) - приблизително 1100 лв. Газ градско приблизително 2100 лв. Бензин съм сложил 500 км. може би е по-малко ама майната му - около 250 лв. (слагам по 50 лв. бензин и карам 3-4 месеца с него) Каско: 2х650 лв., граждански 2х250 лв. Общи сметки до сега: приблизително 20500 лв., може да са повече, може и по-малко. Имам да сменям 2 тампона на ауспуха, ама не е болка за умиране и засега така...
  13. "Пътеводителя" на Дъглас Адамс...мога да цитирам по спомен голяма част от нея (заедно с "Ресторант на края на Вселената"). "Колелото на времето" на Джордън/Сандърсън. "Малазанска книга на мъртвите" на Стивън Ериксън. "Те се сражаваха за родината" на Шолохов "Живи и мъртви" и "Хората не се раждат войници" на Симонов.... "Престъпление и наказание" и "Братя Карамазови" на Достоевски... Твърде много са, това е една много много малка част...
  14. При Тошиба, "Стемо" са една от фирмите - официални сервизи. До сега съм пращал само в "Техно Про" (2 пъти за 7 години и 15+ лаптопа Тошиба). Това РоГ не го знаех - както казах, нямам достатъчно инфо за тях. Проблема на 90% от геймърските (с корави видеокарти) лаптопи е основно, че се сглобяват с много некачествени термоподложки и паста, които за година така се изпичат, че нямат изчегъркване. Скоро правихме един Алиенуеър m17x r3 на приятел и въпреки, че струва една шапка пари, подложките и пастата бяха за 2.40, купени от "Вулкан". Не знам от къде беше поръчал паста и термо подложки (по спомен плати към 60 паунда), но разликата е потресаваща - от 91-92 С до 70-72 при зверско товарене (4 клиента на Eve Online на 2 външни монитора).
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...