Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


За хотели не мога да говоря с точност защото имаме имоти там но за един що годе добър хотел поне 100-150 турски лири / то лирата е почти колкото лева/ и от там се започва кафето в хубаво кафене ти е 15 TL може и повече да е и т.н. Имам предвид това че в България с тази средна заплата си е скъпо за там.Тука най скъпото ми кафе беше на летище София.Но въпреки това Истанбул е град от които можеш на видиш и научиш много остава ти завинаги в сърцето :))

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всеки пътешественик може да намери в България каквото желае

Публикувано изображение

Природата и историята са се разпоредили така, че всеки пътешественик може да намери в България каквото желае, пише в материал на руския вестник "Известия".

Зимни, морски и спа курорти, старинни замъци и манастири, винарски изби и загадки на природата са разпръснати из цялата страна.

Но компактността на България и удобната пътна мрежа позволяват с лекота интересните места да бъдат обединени в тематични маршрути.

Изданието предлага на своите читатели да си изберат един от следните маршрути в България – планински, класически, оздравителен, мистичен и винен.

Любителите на историята трябва да започнат своя тур от София, а след това да се насочат към Пловдив.

Интересен е маршрутът София-Велико Търново-Русе, посочва историкът Анна Велдина, която съветва да се посети и Плевен.

Все по-голяма популярност в България набира винарският туризъм.

"Българските вина се отличават с плътен и наситен вкус.

Трябва да се опита червеното вино от Мелник, което е обичал самият Чърчил”, казва експертът сомелиер Мария Ларина.

Британската кралица също обича българско вино и в Бъкингамския дворец винаги има запаси от него, пише "Известия".

vesti.bg

http://izvestia.ru/news/539301

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За хотели не мога да говоря с точност защото имаме имоти там но за един що годе добър хотел поне 100-150 турски лири / то лирата е почти колкото лева/ и от там се започва кафето в хубаво кафене ти е 15 TL може и повече да е и т.н. Имам предвид това че в България с тази средна заплата си е скъпо за там.Тука най скъпото ми кафе беше на летище София.Но въпреки това Истанбул е град от които можеш на видиш и научиш много остава ти завинаги в сърцето :))

Е, в границите на разумно скъпото е, значи.

Да не говорим за момента, че дори да е скъпо, ако човек получава това, за което плаща, значи няма проблем.

Защото на много места в България е безумно скъпо, но човек не получава нищо срещу парите си.

Ориентирах се, благодаря.

Ще се ходи натам, някой ден...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е, в границите на разумно скъпото е, значи.

Да не говорим за момента, че дори да е скъпо, ако човек получава това, за което плаща, значи няма проблем.

Защото на много места в България е безумно скъпо, но човек не получава нищо срещу парите си.

Ориентирах се, благодаря.

Ще се ходи натам, някой ден...

Пак ти казвам Алгор че за хотела е що годе добър,не ти казвам 3-4-5 звезди,но когато и ти решиш да дойдеш бих ти показала колко е красив Истанбул

p.s а това за България не съм забелязала да е вярно ти за къде точно говориш ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Банско е най-добрият ски курорт за британците

Публикувано изображение

Българският зимен курорт Банско (bansko.bg) е най-добрата дестинация с най-добрите условия за каране на ски според британските туристи.

Това съобщава английският вестник "Дейли Стар" (dailystar.co.uk) в своето онлайн издание, цитиpано от БГНЕС.

Според британските туристи, в Банско те получават най-добрите услуги за парите, които са готови да похарчат по време на зимната си ваканция, обявява изданието, цитирайки проучване, направено на Острова.

Словенският зимен център Кранска Гора заема второто място, а Елмау в Австрия е на третото място според британските туристи.

Проучването пък е било направено от "Post Office Travel Money".

vesti.bg


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ново лого рекламира туризма в България
 
5750435C.jpg

Ново лого и слоган "Открий и сподели" ще рекламират България като привлекателна туристическа дестинация.

Това стана ясно по време на официалното представяне на новия бранд "България", съобщиха от МИЕТ.

Вече имаме първите положителни оценки от бизнеса за цялостната стратегия на бранда, каза заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов.

Той изрази надежда, че новата символика ще направи страната ни конкурентоспособна и разпознаваема сред чуждите туристи.

С въвеждането на новата бранд стратегия се очаква след 5 години броят на туристите, посетили страната ни, да се увеличи с 25%.

Има множество елементи в самото лого, които отразяват многоообразието от възможности на България в областта на туризма, заяви още Иво Маринов.

Визуалните елементи на бранд "България" интегрират символите на слънце и цвете. Те са разположени в различни комбинации с други символи, представящи възможностите на страната ни като туристическа дестинация.

Освен националното лого и слоган, са разработени и десет подбранда за различните видове туризъм. За избора на новото лого и слоган са направени проучвания сред български и чужди туроператори и туристи в 11 държави.

Анализите на екипа показват, че 90% от чужденците са удовлетворени от почивката си у нас, а 80% отново биха посетили страната ни.

Новият туристически бранд "България" ще бъде представен през март 2013 г. на световното туристическо изложение ITB в Берлин.

Домакините вече са изразили своята удовлетвореност от новата визия на бранда, като са я определили като "свежа и иновативна".

След регистрация в платформа, която ще бъде пусната през март, всеки ще може да ползва логото и слоганите на бранда без ограничения.

 
vesti.bg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В допълнение на горната информация...

 

 

Логото е правено от обединение от хора, взели близо 1.4 милиона лева за изработването му, а финансирането е по оперативна програма "Регионално развитие". Цялостната стратегия е правена от обединение от над 50 различни специалисти от 7 държави и цялата тая работа им е отнела... дръжте се да не паднете, 2 години.

"България - откритие за споделяне" е слоганът.

 

http://www.webcafe.bg/id_280015025/slide_1_Golyama_laja_s_novoto_logo

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

това повече ми харесва от предната роза :)

Запазили са контура на розата, но са включили повече неща, които направо те грабват.

и всичко -като детска рисунка.

 

Добро е :) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В първия момент..не ми хареса..

Но наистина не е толкова зле като се загледам повторно..може би формата не ми допада..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

205892_10151328472181112_518079277_n.jpg
Аз ще заложа на това и със сигурност зам. министъра може да очаква не 25, а 50% повишаване посещаемостта от чужди туристи в държавата ни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичко друго ми стана ясно какво символизира, само това яйце не успях. Някакви идеи имате ли, слънце, портокал? Иначе ми харесва новото ни лого, има замисъл и е симпатично :)

Редактирано от kalina_mladenova (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

на мен не ми харесва

прекалено е претрупано

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може и така...

 

Публикувано изображение

 

Следващия специалитет в ресторантите - закуска България.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

или така :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Намерили сте с какво да се подигравате :mad: Със скъпоструващото 1.4млн. лева грешни пари, лого рекламиращо страната. Аз тия, които са платили толкова на драскачите, които са го нарисували, вероятно за не повече от два-три дни, бих дал под съд, ако зависеше от мен. То повече от хонорара на "Сокола", бре?!

Редактирано от sliderum (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Намерили сте с какво да се подигравате :mad: Със скъпоструващото 1.4млн. лева грешни пари, лого рекламиращо страната. Аз тия, които са платили толкова на драскачите, които са го нарисували, вероятно за не повече от два-три дни, бих дал под съд, ако зависеше от мен. То повече от хонорара на "Сокола", бре?!

Взели много пари, взели ... Може би, всичко щеше да е наред, ако това лого не е пълна отврат. За мен, то няма нито естетически, нито смислов подтекст или послание.

 И това е най-гадното, в крайна сметка и, явно, нещата около създаването му, и одобряваните му (или там, както е думата по протокол и по закон) не са чисти.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Взели много пари, взели ... Може би, всичко щеше да е наред, ако това лого не е пълна отврат. За мен, то няма нито естетически, нито смислов подтекст или послание.

 И това е най-гадното, в крайна сметка и, явно, нещата около създаването му, и одобряваните му (или там, както е думата по протокол и по закон) не са чисти.

Никак не е наред, ама никак. Ако бяха платили хилядарка на един обикновен незнаен художник, щеше много по-добре да се справи. Никак не е оправдан толкова голям разход, дори да се бяха справили перфектно. Не отговаря не само на качество, но и на "количество" работа, с твърде много не отговаря.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ново лого рекламира туризма в България

 

5750435C.jpg

 

vesti.bg

 

 

Новото ни лого е шарения - като бонбонче от панаир!

 

Новото лого на България е шарения като бонбонче от панаир - сладичко, шареничко, хубавичко. България е сериозна страна, не е сладолед, коментира пред журналисти министърът на културата Вежди Рашидов, цитиран от БТА.

Според него логото трябва да бъде една съвършена естетика, а това е малко примитивно. България не заслужава толкова примитивно отношение, заяви Вежди Рашидов.

По думите му трябва да се правят сериозни национални конкурси с професионално жури, така че страната ни да има прекрасно лого, което заслужава.

Съюзът на българските художници също изрази миналата седмица неодобрението си към новото туристическо лого на България. Според творческата организация то е в ущърб на националната графична идентичност.

В средата на януари от икономическото министерство представиха бранда.Той включва палитра от символи, които трябва да представят страната ни и да изградят нови асоциативни форми в съзнанието на потенциалния посетител. За всеки вид туризъм, който страната ни предлага, е разработен отделен „подбранд“, който се отличава със собствени символи, има и свое лого.

За направата им от консорциума „Сдружение за бранд „България“ са въплътили някои от най-типичните за България елементи - роза, слънце, море, планина, шевици, архитектура, погача.

Екипът, който се занимава с творческата част на продукта, е направил и проучване с какво точно чужденците асоциират държавата ни. Оказва се, че това е именно слънцето, затова то е и водеща част от логото – намира се в центъра“, обясни тогава Нико-Александър Ян, който е и творчески ръководител на проекта.

 

 

 

dnes.bg

Редактирано от Калин Карабойчев (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Новото ни лого е шарения - като бонбонче от панаир!

ами ние сме си панаир и цирк с луди

а луд на шарено се радва - та е екстра

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Новото българско лого - копие на киргизстанското?

12 февруари 2013 20:47

 

 

Публикувано изображение  Публикувано изображение

 

Нов „проблем” се изпречи пред логото на България. Не стига, че визията му категорично бе оплюта от специалисти и художници - дори и културният министър изрази неодобрението си, сега лъсва и странна прилика с логото на Киргизстан.

Еднаквостта е почти повсеместна - в цветове, детайли, композиция и т.н. Освен това и посланието на българското лого - „Открий и сподели” прилича на киргизстанското - „So much to discover” („Толкова много за откриване”), посочва news.bg

Новото лого на България беше представено в средата на януари 2013 г., докато логото на Киргизстан е в обръщение още от 2 септември 2012-а.

Още при представянето на новото лого на страната се появи и вълна от недоумение и недоволство. Съюзът на българските художници го определи като „некомпетентно и посредствено”, а министър Вежди Рашидов го окачестви като „бонбонче от панаир”. 

Междувременно от фирмата, изготвила проекта за логото - „Публисис Кънсалтънстс”, изпратиха свое становище до медиите, в което опровергават информацията, че логото им е заимствано от това на Република Киргизстан.

Логото на България е оригинална разработка на екипа, създал бранд стратегията на България като туристическа дестинация. То е изградено на основата на слънчев символ, който се появява в центъра на всеки от 12-те визуални знака, които съществуват в обща система. Логата са създадени на основата на цвете, с център слънцето, и взаимстват формата на ритуален български хляб, съпътстващ всеки важен аспект от живота на българите, посочват в становището си създателите на логото.

Визуалната концепция е част от общата стратегия за представяне на България като туристическа дестинация. Като част от системата на националното лого са създадени лого на туристически район и на 10 продуктови под-бранда: планински и ски ваканции; балнео, СПА и уелнес; културен туризъм; делови пътувания и събития; еко и селски почивки; приключенски пътувания; спорт и голф; вино и гурме; градски почивки. Визуалната система на логото е динамична и създава основа за разказ за бранд България. Всяко от тези лога е създадено с цел да има самостоятелен живот, представяйки определен вид туризъм пред специфични целеви групи.

Стратегията за бранд България е следствие на проведени 9 проучвания в 11 пазара сред повече от 8000 души, както и след анализ на 17 налични проучвания. Създадени са бранд стратегии за национален, продуктови и регионални брандове, както и различни визуални концепции. Проведени са 11 консултации със заинтересованите страни, а финалните визуални концепции са тествани на 12 пазара - България, Русия, Украйна, Сърбия, Гърция, Великобритания, Швеция, Германия, Турция, Румъния, Чехия, Китай.

 

 

 

По повод сравненията на логото на България с туристическо лого на Киргизстан (създадено по частна инициатива и по времето на създаване на бранд България), бихме искали да отбележим следните съществени различия между двете произведения:

- Логото на бранд България е замислено изначално като динамична система от елементи (лога), което го отличава от коментираната разработка за Киргизстан, която е статично изображение на природни дадености;
- Логото на бранд България е изработено с ясна структура, в която различни истории се разказват около един общ център (стилизирано слънце);
- Логото на бранд България не е вписано в кръг, а в определена форма с ясна матрица, напомняща формата на ритуален хляб и цвете;
- Стилизациите на двете изображения са коренно различни. Българското лого е с плавни и спокойни форми, докато в цитирания вариант присъстват елементи, очевидно присъщи на тяхната местна традиция.

 

 

 

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1039678

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Киргистанците си нямат яйца ? 

ми нямат пък ний си имаме, пияно джудже

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Етъра – комерсиален резерват за културни традиции
 
5871333o.jpg

За своя 50-годишен юбилей през 2013 г. Архитектурно – Етнографски Комплекс Етър обяви национален конкурс „Моят първи спомен от Етъра”.

 
Създаден от Лазар Донков с идеята за „жив музей на открито”, днес Етъра е бутафорен комплекс, който представя на туристите култура, която е старателно моделирана и пригодена за лесно и недвусмислено възприемане.

Показването в „автентична“ атмосфера на традиционни български занаяти е комерсиализирано и пригодено за туристическа консумация. Последни впечатления от посещение там оставят натрапчиви спомени за входни такси, високи цени на занаятчийските изделия и туристическите атракции, забрани за пипане и снимане.

 
5871342U.jpg
 
5871344K.jpg
 
Аз, очевидецът
http://reporter.blitz.bg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Предполагам, че ще ви е интересно - цък.

На руски е.

:)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Интересно беше наистина. Сега ще проверявам, дали имаме само 7 думи с български произход... :D И не мога да повярвам, че руските домашни сладки са по-хубави. Тоя кой знае к'во са му пробутали. Те на мен и за германските така ми разправяха...

Редактирано от flare (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...