pitona

Японските коли отново по-качествени

    80 мнения в тази тема


    Изследването на Consumer Reports съвпадна напълно с това на J. D. Power and Associates – Toyota, Honda, Mazda и Subaru заеха челните места.

    Американското потребителско издание Consumer Reports побликува традиционния си годишен рейтинг за надеждност на автомобилите. За пореден път японските модели се оказаха най-добри. В черния списък попаднаха американските и европейските.

    Около 4 млн. са абонатите на изданието. В изследването се включиха 810 000 собственици на автомобили, произведени между 1997 и 2004 г. Рейтингът се позовова на количеството повреди на всеки 100 автомобила от дадена марка. От 32 модела най-надеждни са 29, произведени от японски компании.

    Първенецът е Toyota с 16 качествени коли (вкл. и Scion и Lexus). Toyota Corolla, Land Cruiser и RAV4. Добре се представиха почти всички Lexus, Honda Civic, Mazda 3, Subaru Impreza и Forester, Mitsubishi Lancer и Honda CR-V. Сред американските автомобили добра оценка получиха представителите на General Motors - Pontiac Grand Prix и Buick Regal.

    Журито от Consumer Reports обяснява ниския рейтинг на европейските марки с многото проблеми в електрониката, докато азиатските производители не усложняват излишно конструирането.

    Списък на най-надеждните:

    Компактни:

    Toyota Corolla

    Scion xB

    Honda Civic

    Mazda 3

    Subaru Impreza

    Toyota Echo

    Mitsubishi Lancer

    Хибриди:

    Toyota Prius

    Honda Civic Hybrid

    Купета и кабриолети :

    Lexus SC430

    Toyota Celica

    Acura RSX

    Mazda RX-8

    Chrysler Sebring convertible

    Седани:

    Lexus IS300

    Acura RL

    Toyota Camry

    Toyota Avalon

    Lexus LS430

    Lexus GS300/GS430

    Buick Regal

    Pontiac Grand Prix

    Hyundai Sonata

    Infiniti G35

    Всъдеходи:

    Toyota Land Cruiser

    Toyota Highlander

    Mitsubishi Endeavor

    Toyota RAV4

    Honda Elemen

    Lexus LX470

    Honda CR-V

    Subaru Forester

    Acura MDX

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    публикувано (редактирано)

    Известно ми е от доста време.

    Трябва японец да пипне, за да е качествено :)

    Редактирано от lpa (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Никак не съм учуден. И хич не е вярно, че резервните им части са скъпи.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Никак не съм учуден. И хич не е вярно, че резервните им части са скъпи.

    На пълно съгласен,точно това щях да пиша и аз :)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Известно ми е от доста време.

    Трябва японец да пипне, за да е качествено :)

    Точно така


    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    публикувано (редактирано)

    Радвам се че има хора, които са съгласни с мен :)

    Редактирано от lpa (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    А карам моята "Баба Мазда" от една година и половина,минал съм с нея 64000 км. и препоръчвам на всичките си познати да си купуват японски коли.Преди съм имал Заз,Лада,Москвич 412,Голф 2,Опел Корса,Опел Астра и под всичките съм лежал доста време.От както съм с Маздичката не съм помирисвал ремонт! :)

    П.С.Май се получи като реклама,а? cool.gif

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Това говори не само че колата е здрава, ами и че си добър стопанин.

    Баща ми има Мазда 626 , та и той доста рядко ляга под нея.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Аз имах Субару за година, не съм пипнал нищичко по него, а беше 1993г.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Години наред японските са най-добри.Американските пък ги няма в класацията.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Баща ми има Нисан Патрол и патрола е на 16 години и е поправян 4 пъти

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    dragozow, по мой скромни впечатления всяка втора кола в щатите е японска. И те им имат уважението. Поне там къде живях, едва ли не всяка трета кола беше Тойота.

    :nono:

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    МАЗНА (Мазда) никой истински българин не би си купил.След като разбрах как крадат патенти от нас-не, мерси.А за японските коли-Ами,на кръстовището спират AUDI A3 и HONDA CIVIC.Коя кола ще гледате с по-добро око?Или новото BMW 7XX с някакъв си LEXUS... :ph34r:

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    публикувано (редактирано)

    МАЗНА (Мазда) никой истински българин не би си купил.След като разбрах как крадат патенти от нас-не, мерси.А за японските коли-Ами,на кръстовището спират AUDI A3 и HONDA CIVIC.Коя кола ще гледате с по-добро око?Или новото BMW 7XX с някакъв си LEXUS... :ph34r:

    Чудех се кога ще изтрещи първият германофилски пост по темата... И то изключително технически аргументиран.

    Ха иди питай борец каква кола да си вземеш :angry:

    (Лично аз на мутренските каляски бих гледал през прицела на базуката.)

    Редактирано от XIIID (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    публикувано (редактирано)

    Гледам, че темата е от преди година :ph34r: Хубаво, че се връщаме пак :ph34r: Все пак проучването е за американския пазар, а там както знаем си има специфични модели! Дори наскоро четох, че излиза специално изпълнение на Голф IV за щатите, след като в Европа отдаааавна сме забравили за четвъратта генерация на Голф. Същото е и с модела на Форд Фиеста ( казвам го, щото карам такава), който ще излезе скоро в Америка като фейслифт на моя, но с много малки разлики! А тук в Европа вече чакаме Фиеста 2008 - напълно нов модел! Примери има много. Иначе и в Европа по надеждност според германското списание Ауто Билд за миналата година в челните места са Мазда и Тойота. Интересното е, че Мерцедес е класиран чак на 15 място от 24 марки автомобили.

    Я да напиша класирането по-добре ;)

    1. Мазда

    2.Тойота

    3.Хонда

    4.Хюндай

    5.Нисан

    6.Шевролет( разбирай Деу)

    7.Волво

    8.Сузуки

    9.Митсубиши

    10.Опел

    11.Ауди

    .БМВ

    .Смарт

    14.Шкода

    15. Мерцедес

    16. Форд

    .Сеат

    .Фолксваген

    19.Киа

    20. Алфа Ромео

    21 Ситроен

    22. Рено

    23.Фиат

    24 Пежо!!!!

    Това е положението за миналата година.

    В изследването са взети предвид следните показатели:

    1. Анкета на Ауто Билд със собствеениците на дадена марка

    2.Сервизни кампании за ремонт( когато се привикват в сервизите модели, на които в последствие е открит някакъв конструктивен дефект)

    3. Данни от техническите прегледи

    4.Продължителни тестове на Ауто Билд ( обикновено 100 000 км)

    5.Пощенска кутия на списанието

    6.Сервизен тест на Ауто Билд( Тоест нещо като скрита камера за сервизите на дадена марка в по-големите германски градове)

    7.Гаранция

    Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    публикувано (редактирано)

    А европейските к оли , откакто почнаха да ги правят в Китай са боклук до боклук...Мазда май още 100 години ще е на първо място...

    Недей така общо да гледаш на автомобилостроенето. Това, че са произведени в Китай не значи, че са боклуци. Има едно нещо, което се казва стандартизация. Освен това тия коли дето ги строят там са си за местния пазар и не ги внасят в Европа ;)

    А за горната класация No Coment. По всички класации Субару са в челото, а тука дори на са в Топ25!

    Редактирано от JueLz (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Недей така общо да гледаш на автомобилостроенето. Това, че са произведени в Китай не значи, че са боклуци. Има едно нещо, което се казва стандартизация. Освен това тия коли дето ги строят там са си за местния пазар и не ги внасят в Европа ;)

    А за горната класация No Coment. По всички класации Субару са в челото, а тука дори на са в Топ25!

    Ами както виждаш, класацията е на Ауто Билд и хората са решили, че Субару нямат достатъчно продажби в Германия, за да включат и тях. Между другото в тая класация всяка година се появяват нови марки, така, че догодина може и Субару да е включено. За 2006 година новите марки, включени в изследването са Сузуки, Киа, Шевролет и Алфа Ромео.Не се и съмнявам, че Субару ще е в челото, макар, от тестовете, които съм чел за Субару в Ауто Билд да съм останал с впечатление, че на германците не им трябва точно това ;) Ето, миналата седмица ме изненада един коментар на мой колега, който не хареса изобщо новия SUV на Субару, който даваха по БТВ. На мен много ми допадна, даже се влюбих в него :) Разни хора, разни... Всъщност сега ако си купувам SUV, то Субару ще е на едно от челните места в моята класация. Засега си оставам фен на Форд ;)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    публикувано (редактирано)

    Чудех се кога ще изтрещи първият германофилски пост по темата... И то изключително технически аргументиран.

    Ха иди питай борец каква кола да си вземеш ;)

    (Лично аз на мутренските каляски бих гледал през прицела на базуката.)

    Ех, тая кладенчова вода...За твое сведение, на пoвечето бизнесмени колата им печели авторитет и пари, с които може и няколко коли да си купят.Ако не си облечен подобаващо, ако не караш немска лимузина-не вървиш.Брокера със служебната Тойота направо го пъдят ;) А возията забравихте ли?О Т В Р А Т.На мен лично ми е ужасно смешно, като видя японска кола, особено Мазната с крадения от нас двигател.Като са баровци, що сами не си го направят? Който има азиатска кола-просто няма достатъчно пари.Това е, свикнете с тази мисъл.Учудвам се, че напреднали потребители вярват на тия класации :) Веднъж видях нилборд с кола на годината-Рено ли беше, Алфа Ромео ли беше, не помня.Обаждам се по GSM-"Брат ми, я да си продадеш MERCEDES E320, последният модел, че да си купиш кола, която оглавява класациите". Човекът се кикоти до задъхъване.Ами, ако някой кара MERCESED MAYBACH?Колко измежду вас са професионални механици, например?(Аз не съм, но знам какво говоря.)Или може да отидете на някой паркинг да кажете-"Абе, м`че, как можа да се набуташ така, с PORSCHE CAYENNE" Я си го продай и си купи DAIHATSU ИЛИ SUZUKI (R O F L M A O)

    P.S Целта на острия коментар не беше заяждане/опониране, а РЕАЛНАТА страна на нещата;)

    Редактирано от Fixt00l (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Ех, тая кладенчова вода...За твое сведение, на пoвечето бизнесмени колата им печели авторитет и пари, с които може и няколко коли да си купят.Ако не си облечен подобаващо, ако не караш немска лимузина-не вървиш.Брокера със служебната Тойота направо го пъдят ;) А возията забравихте ли?О Т В Р А Т.На мен лично ми е ужасно смешно, като видя японска кола, особено Мазната с крадения от нас двигател.Като са баровци, що сами не си го направят? Който има азиатска кола-просто няма достатъчно пари.Това е, свикнете с тази мисъл.Учудвам се, че напреднали потребители вярват на тия класации :) Веднъж видях нилборд с кола на годината-Рено ли беше, Алфа Ромео ли беше, не помня.Обаждам се по GSM-"Брат ми, я да си продадеш MERCEDES E320, последният модел, че да си купиш кола, която оглавява класациите". Човекът се кикоти до задъхъване.Ами, ако някой кара MERCESED MAYBACH?Колко измежду вас са професионални механици, например?(Аз не съм, но знам какво говоря.)Или може да отидете на някой паркинг да кажете-"Абе, м`че, как можа да се набуташ така, с PORSCHE CAYENNE" Я си го продай и си купи DAIHATSU ИЛИ SUZUKI (R O F L M A O)

    P.S Целта на острия коментар не беше заяждане/опониране, а РЕАЛНАТА страна на нещата;)

    Съгласен съм с теб ;) Всяка " раса" си има предпочитанията. Само не мога да разбера расата на голфаджиите - те към кои спадат? Определено ГолфII не е за престиж, не е и евтин, не е и качествен, изобщо всичко "не е" е събрано в него! Значи единствената раса дето остава е расата на ОВЦЕТЕ :P Не са далеч от истината и ония с Мерцедес и БМВ и те са като посестримите си - "ОВЦЕТЕ - ГОЛФАДЖИИ" :P :P :P

    ДОЛУ ГОЛФАДЖИИТЕ :P

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Причината е в много "механици", които заклеймяват Голф 2 като една от най-здравите и издръжливи коли, произвеждани някога.А за немските лимузини вече поясних.По отношение на ГОЛФ-хм, ами, ако ще е младежка кола- AUDI A3 е по-добрият избор (а уж била същата работа).

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Да се изкажа и аз по въпроса:

    Работя в автосервиз(голям не гараж, с 40 човека персонал, обслужваме 3 марки), брат ми и баща ми работят и те в сервизи, така че смея да твърдя че съм видял доста коли.

    Японците "дръпнаха" доста напред(с качество и с продажби) пред германците.Причината за мен е проста- с по-малко пари японците постигат повече от германците.

    Тука се споменава, че не било престижно да се кара японска или корейска кола, главно защото били евтини! Ми погледнете цената на един лексус или едно субаро- хич не е малка!!!

    За мен японските коли(корейските сега навлизат масово) са по-добрият избор в средния клас(при лимузините нямат още достатъчно модели)

    Аз лично намирам дизаина на повечето азиятски коли за леко скучен, но по добре да се возя в здрава кола с скучен дизаин, отколкото в красива кола с безброй проблеми.

    Бях гледал по телевизията филм за пазара на автомобили в САЩ.В щатите, тойота на всеки един изгубен клиент печели по 4 нови! Като включим и класациите за надежност на автомобилите от последните няколко годин, то става ясно че японците са доста напред.

    А относно изказването за светофара и сивик и а3-то аз лично по бих се загледал по сивика(за новия сивик и за новота ауди говоря)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    МАЗНА (Мазда) никой истински българин не би си купил.След като разбрах как крадат патенти от нас-не, мерси.А за японските коли-Ами,на кръстовището спират AUDI A3 и HONDA CIVIC.Коя кола ще гледате с по-добро око?Или новото BMW 7XX с някакъв си LEXUS... ;)

    Повярвай тоя Лексус съвсем не е някакъв си,просто ти е непознат.В американската армия освен Хамъри и Шевролети има и Тойоти,повярвай не е случайно.Мазда пък няколко години поред побеждава в подобни класации за качество на материал и изработка японците нямат равни освен Мерцедес,Бмв и Ауди.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Повярвай тоя Лексус съвсем не е някакъв си,просто ти е непознат.В американската армия освен Хамъри и Шевролети има и Тойоти,повярвай не е случайно.Мазда пък няколко години поред побеждава в подобни класации за качество на материал и изработка японците нямат равни освен Мерцедес,Бмв и Ауди.

    Между другото Lexus LS 460 спечели наградата на групировката Auto Bild за иновации. Ще те поправя малко за качеството Dragozow. Реда би трябвало да е Ауди, Мерцедес, БМВ :) И все пак мисля, че Тойота е твърде масов и безличен автомобил на нашия пазар. Добре, че си купих Форд Фиеста, а не Тойота Ярис - разликата в цената не си заслужава качеството, което евентуално би ми предложила една нова Ярис :wors: Германците се хващат за дреболии и по-важните неща като сигурност и удобство остават на заден план. А всеизвестно е, че японските коли са малко теснички за нашия ръст ( аз съм 185), всичко в тях е наобратно, понеже са с дясно движение и куп други дреболии, които дразнят - например централното приборно табло в Ярис. Е, ако не беше то, Тойота щеше да има някакъв шанс в моите планове :) Все пак аз не търсех забележима кола като Мерцедес или БМВ, а нещо семпло и да ми върши работа. За качеството на Форд Фиеста бих казал, че е приемливо за парите си. Разбира се всеки, който кара дълго време колата си ще забележи и неща, които не му харесват цък. Що се отнася до другите модели на Форд бих казал, че съм изненадан последните години. Не спряха да валят наградите за тях, просто Форд не е Форд, който познаваме от миналото хилядолетие!

    някой да е предполагал, че Форд S-Max ще стане "Автомобил на годината" + Автомобил на най-престижната вестникарска групировка в европа Ауто Билд !

    Форд Фиеста

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Повярвай тоя Лексус съвсем не е някакъв си,просто ти е непознат.В американската армия освен Хамъри и Шевролети има и Тойоти,повярвай не е случайно.Мазда пък няколко години поред побеждава в подобни класации за качество на материал и изработка японците нямат равни освен Мерцедес,Бмв и Ауди.

    Дали ми е непознат...возил съм се в такъв.Ако една от двете коли на светофара е случайна, и не е LEXUS-а, тогава може би е Мерцедесът?

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Между другото Lexus LS 460 спечели наградата на групировката Auto Bild за иновации. Ще те поправя малко за качеството Dragozow. Реда би трябвало да е Ауди, Мерцедес, БМВ :) И все пак мисля, че Тойота е твърде масов и безличен автомобил на нашия пазар. Добре, че си купих Форд Фиеста, а не Тойота Ярис - разликата в цената не си заслужава качеството, което евентуално би ми предложила една нова Ярис :wors: Германците се хващат за дреболии и по-важните неща като сигурност и удобство остават на заден план. А всеизвестно е, че японските коли са малко теснички за нашия ръст ( аз съм 185), всичко в тях е наобратно, понеже са с дясно движение и куп други дреболии, които дразнят - например централното приборно табло в Ярис. Е, ако не беше то, Тойота щеше да има някакъв шанс в моите планове :clap: Все пак аз не търсех забележима кола като Мерцедес или БМВ, а нещо семпло и да ми върши работа. За качеството на Форд Фиеста бих казал, че е приемливо за парите си. Разбира се всеки, който кара дълго време колата си ще забележи и неща, които не му харесват цък. Що се отнася до другите модели на Форд бих казал, че съм изненадан последните години. Не спряха да валят наградите за тях, просто Форд не е Форд, който познаваме от миналото хилядолетие!

    някой да е предполагал, че Форд S-Max ще стане "Автомобил на годината" + Автомобил на най-престижната вестникарска групировка в европа Ауто Билд !

    Форд Фиеста

    Къде го слагаш тоя Форд бе :)

    Не бъди пристрастен моля.Фиестата и на мен ми харесва иначе.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!


    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.


    Вход

    • Известия

      • Калин Карабойчев

        Бъди специален, вземи своя VIP Абонамент   14.06.2016

        Със своя VIP Абонамент получаваш:  Форум без никакви реклами.  5 пъти повече точки репутация, с които да гласуваш.  Табелка Специален потребител под аватара си.  Възможност да съхраняваш до 1000 лични съобщения в пощата си.  Специален различен цвят на ника ти, който те отличава от останалите.  До 50 мегабайта пространство за прикачване на файлове.  Използваш търсачката без да чакаш между честите търсения.  Възможност да отваряш и затваряш своите теми.  2 снимки, 3 линка и 5 реда в подписа ти.  Възможност да създаваш теми с Анкети в тях.  Възможност да прикачваш файлове към личните си съобщения.  Не чакаш между честите изпращания на лични съобщения.  Достъп до специален VIP форум, в който можеш да се включиш в дискусии с администрацията на форума относно нововъведения и нови услуги касаещи целия сайт и форум. Не чакай, бъди специален Поръчай сега!
                             VIP - 3 месеца                         VIP - 1 година        5.00 EUR с ДДС                      10.00 EUR с ДДС
    • Разглеждащи в момента   0 потребители

      Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

    • Дарение