Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Moira

Запали се влакът София-Варна

Препоръчан отговор


Всички пътници са евакуирани

Публикувано изображение

Запалил се е бързият влак София – Варна. Инцидентът станал в района на село Ресен, Великотърновско, и за щастие няма жертви.

Всички пътници са евакуирани. Те са били близо 200 човека и са свалени на гара Ресен.

Пламъците са тръгнали от локомотива, а момента влакът продължава да гори. Огънят се е прехвърлил на първия вагон.

БЛИЦ

Добре че няма пострадали!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Гори бързият влак София-Варна, запалил се е в района на село Ресен, община Велико Търново, предаде агенция "Фокус".

Благодарение на бързите действия на полиция на противопожарната охрана, всички пътници са евакуирани.

Пътували са над 200 души.

Пожарът е възникнал в предната част на влака, непосредствено след локомотива.

Няма данни за жертви и пострадали при пожара във влака, заяви комисар Живко Коцев, директор на ОД МВР Велико Търново.

В района на селата Русаля и Ресен е пламнал локомотивът. Пожарът се разраснал и е обхванал първия вагон.

Създадена е организация по потушаване на огъня. Създаден е щаб за координиране на действията – каза комисар Живко Коцев.

standartnews.com

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Локомотивът на влака София-Варна се подпали в района на гара Ресен, малко преди Велико Търново. Сигналът за инцидента е подаден около 18.15 часа.

Няма пострадали пътници, съобщиха за Dnes.bg от МВР. От полицията обясниха, че пламъците тръгнали от искра, пламнала в локомотива. Първият вагон до него е бил пощенски и в него не са пътували хора.

Пътниците са изведени от влака и чакат друг локомотив да ги изтегли.

„Пожарът е голям, целият локомотив изгоря, над влака се носят кълба дим”, разказа за Dnes.bg по телефона Надя Добрева, една от пътничките.

По думите й във влака са се возили около 200 души. В момента те чакат с багажа си встрани друг локомотив, към който да бъдат прикрепени вагоните с пътниците, за да продължат пътуването си.

До момента на мястото не е пристигнала пожарна, има само екипи на полицията, каза още тя.

„Откачиха три вагона от влака, за да ги спасят от огъня”, допълни Надя Добрева.

Днес.бг

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

пак ли с тия влакове... :) След София-Кардам сега и София-Варна.. чудя се дали има още "камикадзета" по тия влакове и докато се чудя .. намирам отговора. 200 Камикадзета :ph34r: Само да припомня: При пожар във влака София - Кардам на 28 срещу 29 февруари 2008 г. загинаха девет души, а други деветима бяха ранени. Инцидентът стана недалеч от гара Червен бряг в композиция от девет вагона.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

пак ли с тия влакове... :) След София-Кардам сега и София-Варна.. чудя се дали има още "камикадзета" по тия влакове и докато се чудя .. намирам отговора. 200 Камикадзета :ph34r:

Няма по-точна дума за всеки,който е решил да пътува с БДЖ.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма по-точна дума за всеки,който е решил да пътува с БДЖ.

Да ама критиките не са само към БДЖ.. Ако не е Влак ще е Автобус, ако не е автобус ще е влак. До кога така ? :ph34r:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

пак ли с тия влакове... :) След София-Кардам сега и София-Варна.. чудя се дали има още "камикадзета" по тия влакове и докато се чудя .. намирам отговора. 200 Камикадзета :ph34r:

Много хора пътуват с влак и така би трябвало да бъде.

Друг е въпросът, че инфраструктурата, техниката и подвижния състав са в окаяно състояние...

Да не говорим за ежедневните кражби на кабели, релси и болтове, които създават сериозен риск за влаковете и хората, които се намират в тях.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да ама критиките не са само към БДЖ.. Ако не е Влак ще е Автобус, ако не е автобус ще е влак. До кога така ? :)

А не

:ph34r:

БДЖ е едно-докато при автобусните компании имаш избор.

Тук съм писала.

http://www.kaldata.com/forums/index.php?showtopic=180717

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да ама критиките не са само към БДЖ.. Ако не е Влак ще е Автобус, ако не е автобус ще е влак. До кога така ? :ph34r:

Освен да бъдем оптимисти и да вярваме, че нещата ще се оправят скоро, друго не ни остава...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

...

Oт идиотизъм да убием всичко?

А оня автобус Чавдар на 40години? А катастрофата с автобус, дето 4 или бяха повече пътници умряха от камшичен удар, а милион други инциденти?

Леле, че си ми интелигентна. То за това в Русия само влакове има-всички са самоубийци. Ама ти едва ли ще минеш 5000км с автобус, нали?

Иначе, за автобусите и катастрофите нищо не писа, нали? Само влаковете криви. Ами криви са, иска се обновяване на базата. Но това не е причина просто да се убие БДЖ. С подобни гениализми като изказаните от теб бяха приватизирани доста държавни собствености и сега ядем хурката. Извинявам се за грубостта, но всичко в България свързано с транспорта е в окаяно състояние като цяло.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

България е полигон за краш-тестове с трета употреба таратайки(включая и железопътни състави) производство на от "бели" до още по-бели световни сили. Тестовете ги правят напълно безплатно, даже ние им плащаме шибаните машини. Тестовете се извършват в реални условия с живи каскадьори - е поне живи преди завършека на теста...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Oт идиотизъм да убием всичко?

А оня автобус Чавдар на 40години? А катастрофата с автобус, дето 4 или бяха повече пътници умряха от камшичен удар, а милион други инциденти?

Нито са мои тия ковчези,нито съм ги шофирала!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Цяла отпуска съм си у дома...от страх да не ме убие нещо от социализ-ъ-ма! :question: Всъщност има ли някаква промяна в авто и железопътният транспорт от 80-е насам?!...Никаква!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всъщност има ли някаква промяна в авто и железопътният транспорт от 80-е насам?!...Никаква!

Има, как да няма!

Сега транспорта е много по-зле, отколкото беше през 80-те...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"Голям късмет" са извадили тези хора... Първо влакът им се е подпалил, а после гръмотевична буря е прекъснала захранването на влака на който са ги прекачили и са изгубили още 2 часа. Пристигнали са към 04:30 във Варна. Поне са живи и здрави всички :cool:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сега вече не е точно така.Защото малък контингент от рециклирани автобуси и мотриси...видите ли решава проблема! Чисто нов парк пак няма да е показател за сигурност!Въпросът винаги е опирал до кадърни...и безкомпромисни ръководители. А те в болшинството случаи се продават за шише ракия. "Прави каквото трябва,пък каквото ще да става!" :cool:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

България е полигон за краш-тестове с трета употреба таратайки(включая и железопътни състави) производство на от "бели" до още по-бели световни сили. Тестовете ги правят напълно безплатно, даже ние им плащаме шибаните машини. Тестовете се извършват в реални условия с живи каскадьори - е поне живи преди завършека на теста...

Не са таратайки, тези машини са доста добри.

Има, как да няма!

Сега транспорта е много по-зле, отколкото беше през 80-те...

Така е. Без адекватна поддръжка стават опасни. Като се наслои 10 пласта мръсотия в маслото и прах, пожарът тръгва много бързо. Също от голямо значение е състоянието на електрическата инсталация и ремонтите по нея. В днешно време те са трагични.

Не става съвсем без пари и хора.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И пак

Запали се бързият влак София-Варна

Публикувано изображение

Бързият влак от София за Варна през Горна Оряховица се е запалил. Няма пострадали при инцидента, съобщи БНТ.

Възникнал е технически проблем в спирачната система. От единия вагон започнал да излиза пушек и уплашил пътниците.

За инцидента е сигнализирано на телефон 112, уточниха междувременно от БДЖ.

На междугарието Илиянци - Курило, спирка Куманица, влакът бил спрян. Пушекът се разнесъл, проблемът бил отстранен и влакът е продължил по пътя си до Варна, като е закъснял от разписанието с 40 минути.

Не се очакват промени в движението на другите влакове.

На 20 юли възникна пожар в локомотива на влака също по линията София-Варна. Инцидентът възникна край село Ресен и наложи евакуацията на всички пътници.

БЛИЦ

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре че се е разминало само със закъснението...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре ще е да не пътувате изобщо с БДЖ.

Публикувано изображение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.