Премини към съдържанието
Moira

Запали се влакът София-Варна

    Препоръчан отговор


    Всички пътници са евакуирани

    Публикувано изображение

    Запалил се е бързият влак София – Варна. Инцидентът станал в района на село Ресен, Великотърновско, и за щастие няма жертви.

    Всички пътници са евакуирани. Те са били близо 200 човека и са свалени на гара Ресен.

    Пламъците са тръгнали от локомотива, а момента влакът продължава да гори. Огънят се е прехвърлил на първия вагон.

    БЛИЦ

    Добре че няма пострадали!

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Публикувано изображение

    Гори бързият влак София-Варна, запалил се е в района на село Ресен, община Велико Търново, предаде агенция "Фокус".

    Благодарение на бързите действия на полиция на противопожарната охрана, всички пътници са евакуирани.

    Пътували са над 200 души.

    Пожарът е възникнал в предната част на влака, непосредствено след локомотива.

    Няма данни за жертви и пострадали при пожара във влака, заяви комисар Живко Коцев, директор на ОД МВР Велико Търново.

    В района на селата Русаля и Ресен е пламнал локомотивът. Пожарът се разраснал и е обхванал първия вагон.

    Създадена е организация по потушаване на огъня. Създаден е щаб за координиране на действията – каза комисар Живко Коцев.

    standartnews.com

    • Харесва ми 3

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Локомотивът на влака София-Варна се подпали в района на гара Ресен, малко преди Велико Търново. Сигналът за инцидента е подаден около 18.15 часа.

    Няма пострадали пътници, съобщиха за Dnes.bg от МВР. От полицията обясниха, че пламъците тръгнали от искра, пламнала в локомотива. Първият вагон до него е бил пощенски и в него не са пътували хора.

    Пътниците са изведени от влака и чакат друг локомотив да ги изтегли.

    „Пожарът е голям, целият локомотив изгоря, над влака се носят кълба дим”, разказа за Dnes.bg по телефона Надя Добрева, една от пътничките.

    По думите й във влака са се возили около 200 души. В момента те чакат с багажа си встрани друг локомотив, към който да бъдат прикрепени вагоните с пътниците, за да продължат пътуването си.

    До момента на мястото не е пристигнала пожарна, има само екипи на полицията, каза още тя.

    „Откачиха три вагона от влака, за да ги спасят от огъня”, допълни Надя Добрева.

    Днес.бг

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    пак ли с тия влакове... :) След София-Кардам сега и София-Варна.. чудя се дали има още "камикадзета" по тия влакове и докато се чудя .. намирам отговора. 200 Камикадзета :ph34r: Само да припомня: При пожар във влака София - Кардам на 28 срещу 29 февруари 2008 г. загинаха девет души, а други деветима бяха ранени. Инцидентът стана недалеч от гара Червен бряг в композиция от девет вагона.

    Редактирано от Yakuza (преглед на промените)
    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    пак ли с тия влакове... :) След София-Кардам сега и София-Варна.. чудя се дали има още "камикадзета" по тия влакове и докато се чудя .. намирам отговора. 200 Камикадзета :ph34r:

    Няма по-точна дума за всеки,който е решил да пътува с БДЖ.

    • Харесва ми 3

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Няма по-точна дума за всеки,който е решил да пътува с БДЖ.

    Да ама критиките не са само към БДЖ.. Ако не е Влак ще е Автобус, ако не е автобус ще е влак. До кога така ? :ph34r:
    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    пак ли с тия влакове... :) След София-Кардам сега и София-Варна.. чудя се дали има още "камикадзета" по тия влакове и докато се чудя .. намирам отговора. 200 Камикадзета :ph34r:

    Много хора пътуват с влак и така би трябвало да бъде.

    Друг е въпросът, че инфраструктурата, техниката и подвижния състав са в окаяно състояние...

    Да не говорим за ежедневните кражби на кабели, релси и болтове, които създават сериозен риск за влаковете и хората, които се намират в тях.

    • Харесва ми 3

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Да ама критиките не са само към БДЖ.. Ако не е Влак ще е Автобус, ако не е автобус ще е влак. До кога така ? :)

    А не

    :ph34r:

    БДЖ е едно-докато при автобусните компании имаш избор.

    Тук съм писала.

    http://www.kaldata.com/forums/index.php?showtopic=180717

    • Харесва ми 3

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Да ама критиките не са само към БДЖ.. Ако не е Влак ще е Автобус, ако не е автобус ще е влак. До кога така ? :ph34r:

    Освен да бъдем оптимисти и да вярваме, че нещата ще се оправят скоро, друго не ни остава...

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    ...

    Oт идиотизъм да убием всичко?

    А оня автобус Чавдар на 40години? А катастрофата с автобус, дето 4 или бяха повече пътници умряха от камшичен удар, а милион други инциденти?

    Леле, че си ми интелигентна. То за това в Русия само влакове има-всички са самоубийци. Ама ти едва ли ще минеш 5000км с автобус, нали?

    Иначе, за автобусите и катастрофите нищо не писа, нали? Само влаковете криви. Ами криви са, иска се обновяване на базата. Но това не е причина просто да се убие БДЖ. С подобни гениализми като изказаните от теб бяха приватизирани доста държавни собствености и сега ядем хурката. Извинявам се за грубостта, но всичко в България свързано с транспорта е в окаяно състояние като цяло.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    България е полигон за краш-тестове с трета употреба таратайки(включая и железопътни състави) производство на от "бели" до още по-бели световни сили. Тестовете ги правят напълно безплатно, даже ние им плащаме шибаните машини. Тестовете се извършват в реални условия с живи каскадьори - е поне живи преди завършека на теста...

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Oт идиотизъм да убием всичко?

    А оня автобус Чавдар на 40години? А катастрофата с автобус, дето 4 или бяха повече пътници умряха от камшичен удар, а милион други инциденти?

    Нито са мои тия ковчези,нито съм ги шофирала!
    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Цяла отпуска съм си у дома...от страх да не ме убие нещо от социализ-ъ-ма! :question: Всъщност има ли някаква промяна в авто и железопътният транспорт от 80-е насам?!...Никаква!

    Редактирано от Alain Delon (преглед на промените)
    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Всъщност има ли някаква промяна в авто и железопътният транспорт от 80-е насам?!...Никаква!

    Има, как да няма!

    Сега транспорта е много по-зле, отколкото беше през 80-те...

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    "Голям късмет" са извадили тези хора... Първо влакът им се е подпалил, а после гръмотевична буря е прекъснала захранването на влака на който са ги прекачили и са изгубили още 2 часа. Пристигнали са към 04:30 във Варна. Поне са живи и здрави всички :cool:

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Сега вече не е точно така.Защото малък контингент от рециклирани автобуси и мотриси...видите ли решава проблема! Чисто нов парк пак няма да е показател за сигурност!Въпросът винаги е опирал до кадърни...и безкомпромисни ръководители. А те в болшинството случаи се продават за шише ракия. "Прави каквото трябва,пък каквото ще да става!" :cool:

    Редактирано от Alain Delon (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    България е полигон за краш-тестове с трета употреба таратайки(включая и железопътни състави) производство на от "бели" до още по-бели световни сили. Тестовете ги правят напълно безплатно, даже ние им плащаме шибаните машини. Тестовете се извършват в реални условия с живи каскадьори - е поне живи преди завършека на теста...

    Не са таратайки, тези машини са доста добри.

    Има, как да няма!

    Сега транспорта е много по-зле, отколкото беше през 80-те...

    Така е. Без адекватна поддръжка стават опасни. Като се наслои 10 пласта мръсотия в маслото и прах, пожарът тръгва много бързо. Също от голямо значение е състоянието на електрическата инсталация и ремонтите по нея. В днешно време те са трагични.

    Не става съвсем без пари и хора.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    И пак

    Запали се бързият влак София-Варна

    Публикувано изображение

    Бързият влак от София за Варна през Горна Оряховица се е запалил. Няма пострадали при инцидента, съобщи БНТ.

    Възникнал е технически проблем в спирачната система. От единия вагон започнал да излиза пушек и уплашил пътниците.

    За инцидента е сигнализирано на телефон 112, уточниха междувременно от БДЖ.

    На междугарието Илиянци - Курило, спирка Куманица, влакът бил спрян. Пушекът се разнесъл, проблемът бил отстранен и влакът е продължил по пътя си до Варна, като е закъснял от разписанието с 40 минути.

    Не се очакват промени в движението на другите влакове.

    На 20 юли възникна пожар в локомотива на влака също по линията София-Варна. Инцидентът възникна край село Ресен и наложи евакуацията на всички пътници.

    БЛИЦ

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Добре ще е да не пътувате изобщо с БДЖ.

    Публикувано изображение

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.