Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

sunlounger

Чисто нов супер лаптоп забива още от първия ден

Препоръчан отговор


Здравейте, след дълго чакане, най-сетне излезе лаптоп, който има добро съотношение между цена/качество, като под качество в случая разбирайте бърз процесор и добра видеокарта. Става дума за Acer Aspire V3 772G, повече инфо на този линк

 

http://www.technopolis.bg/b2c/details/517818/P11010101/Prenosim-kompyutar-ACER-V3-772G-747A8G1TMAKK

 

 

Още на първия ден започна да забива. Оправя се след рестарт. Забива на всичко, браузър, игра, филм, дори ако само winamp-a работи забива. 30 секунди до 1 минута нищо не може да се направи, дори task manager-a не се включва. След това се оправя, но ако не го рестартирам пак забива. След рестарт, се оправя и нямам проблеми, натоварвам го много и няма никакви проблеми. Дори първият път си направих експеримент, отворих 30 страници наведнъж от които половината са филмчета от youtube и в същото време разглеждам снимки във фейсбук и свалям три филма! Никакъв проблем, всичко работи безупречно, но абсолютно всеки ден, в даден момент просто забива и ако не го ресна, не се оправя и това страшно много ме дразни, а вече ме и плаши и се чудя какво да правя.

 

 

Последният път когато заби, беше на winamp, нищо друго не работеше и заби.Някъде в интернет намерих, че трябва да погледна във event viewer-->windows logs-->application и там да търся за съобщения с грешки и такива неща. Има доста грешки и предупреждения, но ми направи впечатление  последният warning казва следното:

 

SearchIndexer (3956) Windows: A request to write to the file "C:ProgramDataMicrosoftSearchDataApplicationsWindowsWindows.edb" at offset 24444928 (0x0000000001750000) for 32768 (0x00008000) bytes has not completed for 36 second(s). This problem is likely due to faulty hardware. Please contact your

hardware vendor for further assistance diagnosing the problem.

 

Досега си мислех, че проблема е в уиндоуса(казаха ми че 8-цата бил бъгав), но това съобщение ме плаши, да не говорим че съм го взел на изплащане и и честно казано нямам намерение да плащам за нещо, което не работи както трябва.

 

В момента съм в дилема, да го върна ли или да се обаждам в сервиза. Чудя се дали проблема не е в някаква несъвместимост между хардуерните компоненти или може би в някой от компонентите има проблем, да го връщам ли или да се обадя до сервиза.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

 

В момента съм в дилема, да го върна ли или да се обаждам в сервиза. Чудя се дали проблема не е в някаква несъвместимост между хардуерните компоненти или може би в някой от компонентите има проблем, да го връщам ли или да се обадя до сервиза.

Е голяма дилема, няма що.Обаждаш се в сервиза и ако трябва го връщаш

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е голяма дилема, няма що.Обаждаш се в сервиза и ако трябва го връщаш

Със сервиза е разправия и оставам без компютър минимум седмица ..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Със сервиза е разправия и оставам без компютър минимум седмица ..

Важен е крайният резултат.Компа е в гаранция и както сам се досещаш не може да пипаш!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Важен е крайният резултат.Компа е в гаранция и както сам се досещаш не може да пипаш!

Може да пипа и после пак да го носи в сервиза...Просто ще му излезе с...пари.

 

 

Дори първият път си направих експеримент, отворих 30 страници наведнъж от които половината са филмчета от youtube и в същото време разглеждам снимки във фейсбук и свалям три филма

Тоя "експеримент" от какъв зор? Явно си си се чупил или хванал някаква гадина докато си пиратствал. Ма как открито си го признаваш :D


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Със сервиза е разправия и оставам без компютър минимум седмица ..

Теб май хем те сърби, хем боли!  Научете се да си ползвате правата на потребител, та в тоя ред на мисли не разбирам защо не си го върнал на търговеца до сега. Търговеца винаги изпробва продукта прад теб, а и не може да ти е отказал сам да изпробваш - къде си гледал.

Всеки опит сам да решиш проблема ще доведе  най - малко до отпадане на гаранционните права. Ти си решаваш обаче!?!?!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
...

Последният път когато заби, беше на winamp, нищо друго не работеше и заби.Някъде в интернет намерих, че трябва да погледна във event viewer-->windows logs-->application и там да търся за съобщения с грешки и такива неща. Има доста грешки и предупреждения, но ми направи впечатление  последният warning казва следното:

 

SearchIndexer (3956) Windows: A request to write to the file "C:ProgramDataMicrosoftSearchDataApplicationsWindowsWindows.edb" at offset 24444928 (0x0000000001750000) for 32768 (0x00008000) bytes has not completed for 36 second(s). This problem is likely due to faulty hardware. Please contact your

hardware vendor for further assistance diagnosing the problem.

...

То си пише че проблема е хардуерен. Носите го на гаранционен сервиз, все пак говорим за лаптоп на няколко дена. и не е нормално да забива.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз пък едно не разбирам не прочетохте ли този закон за защита на потребителя има няма 200 реда е, не се излагайте! Научете си правата най - накрая... До 3 дена имаш право да го върнеш и да си вземеш парите или направо нов от друг модел или от същият без да има даваш каквито и да било обяснения даже и да е здрава стоката и нищо да й няма. А ако е закупен от интернет магазин и доставен чрез куриер този срок мисля, че беше 7 дена ли... Не помня за справка всеки може да прочете ЗЗП нейде от 110 чл. нагоре. Просто е трябвало още първият ден да го върнеш да си вземеш паричките или просто да го замениш. Вярно българските търговци още не са "свикнали" да си спазват задълженията, но като отидеш "запасиран" със конкретни членове от закона (управителя в повечето случаи ги знаят на изуст) бързо им омекват колената. Закона защитава потребителя по цял свят, така е и тук ;) И все пак като го върнеш за ремонт могат да ти го задържат 30 дена (календарни), това пък е тяхно право. Тъй че може и повече от седмица да си без, но пък имаш ли избор?!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз пък едно не разбирам не прочетохте ли този закон за защита на потребителя има няма 200 реда е, не се излагайте! Научете си правата най - накрая... До 3 дена имаш право да го върнеш и да си вземеш парите или направо нов от друг модел или от същият без да има даваш каквито и да било обяснения даже и да е здрава стоката и нищо да й няма. 

По-голяма глупост от това отдавна не бях чел  :shock11: . Я ми цитирай точно текста от закона, където го пише?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бе стига празни приказки, а колкото се може по-бързо в сервиз, как лаптоп за 2000 лв. ще забива на Winamp?

И да ти казват че е от 8-цата, не ги слушай...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кофти бройка хард диск може да е причината за тези насичания и рестарти.Автора да знае,че този лаптоп,ако не го държи на твърда повърхност(бюро,маса) а ми на леглото или в скута,хард диска се прецаква за отрицателно време,ако не е SSD.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По-голяма глупост от това отдавна не бях чел  :shock11: . Я ми цитирай точно текста от закона, където го пише?

Айде сега отворената уста да се затвори да си прочетеш и сам ЗЗП и да не се обаждаш толкова а? И впрочем коментара ти е СПАМ! Мразя да се обяснявам в чужда тема на хора, които си трупат явно просто мнения - но все пак за аудиторията чл. 55 от ЗЗП и около него. За 3 дена съм чел на доста места, че е вътрешна политика на ТМ или ТП, че може и на двете... Защото горе е посечен линк към ТП, затова казвам и за трите дена, иначе те не са уредени според закона до колкото си спомням. Но пък не пречи да се запознаеш г-н първо говорим после мислим ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В интерес на истината в Закона за защита на протребителите и аз не намирам подобен текст.

 

icekiller, посоченият от теб чл.55 от ЗЗП се отнася за сключен договор от разстояние. Доколкото разбирам случаят не е такъв.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не беше ли до 7 работни дни правото да се откажеш от даден продукт и да го върнеш ? Поправете ме ако бъркам. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кофти бройка хард диск може да е причината за тези насичания и рестарти.Автора да знае,че този лаптоп,ако не го държи на твърда повърхност(бюро,маса) а ми на леглото или в скута,хард диска се прецаква за отрицателно време,ако не е SSD.

Прецаква се и от експерименти като този на автора на темата...Яко натоварване на машината, съпроводено специално с занимаване с торенти, което допълнително натоварва дисковата подсистема и voila....Диска се опича. Обаче има няколко гадинки които прекрасно симулират хардуерни дефекти(изкарват такива симптоми и съобщения....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма да е лошо да го преинсталираш набързо с една седмица да си сигурен дали наистина е хардуерен проблема и ако да , газ към магазина за рекламация ! Че  да не олекнеш после с 20 кинта само за една преинсталация .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

В интерес на истината в Закона за защита на протребителите и аз не намирам подобен текст.

 

icekiller, посоченият от теб чл.55 от ЗЗП се отнася за сключен договор от разстояние. Доколкото разбирам случаят не е такъв.

 

Че аз да съм твърдял друго? Как разбра, че случаят е друг? Не се разбира дали стоката е закупена дистанционно или лично. За трите дена повтарям, че съм чел че е вътрешна политика на ТП/ТМ и не е гарантирана от закона. Просто видях, че колегата е дал линк от там и предположих, че и стоката е от там, а според чл. 112 потребителя има право да предяви 2 варианта (ако стоката не отговаря на договора за продажба) извършване на ремонт или замяната на стоката с нова. Защо искате да се ровим в закона след като първо сте незаинтересовани като цяло и второ правите offtopic след offtopic... Помогнете на автора, аз съм предложил вариант, защото смятам, че за нова стока варианта с връщането на пари или замяната и с нова от същият модел е редно. Авторът ще реши как да процедира и все пак според конкретният случай на покупка какво може да предяви към търговеца.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За 3 дена съм чел на доста места, че е вътрешна политика на ТМ или ТП, че може и на двете... Защото горе е посечен линк към ТП, затова казвам и за трите дена, иначе те не са уредени според закона до колкото си спомням. Но пък не пречи да се запознаеш г-н първо говорим после мислим  ;)

Втората поредна глупост. Я да обясниш откъде си толкова запознат с вътрешните практики на ТМ и ТП?...

Коментарът ми е точно по темата. Защото човекът, който я е пуснал, като ти чете писанията, ще тръгне да се разправя с магазина. Оттам, като пратят лаптопа в сервиза, и го върнат напълно работещ с инсталиран WIndows 7 в пробен период за тестови цели, не само ще стане за смях, а е възможно да се наложи да плати и тест и профилактика, които не се покриват от гаранцията.

Вместо това, съветът ми към автора е - да го занесе на някой, който разбира, да му сложат свястна операционна система, с точните драйвери и проверен софтуер. След това, като поработи известно време, и ако още има проблем, да даде пълно описание с точните съобщения за грешки. Тогава ще може да се прецени дали проблемът е хардуерен или софтуерен. Няколкото дена, които ще са нужни за целта, не оказват влияние върху гаранционните му права.

И да си наясно: Лаптопът се подменя, ако има неотстраним от сервиза дефект. В рамките на гаранционния срок. Връщането без обяснения е само при покупка онлайн, в 7-дневен срок.

Точка по въпроса. Казва ти го човек, който не само е чел ЗЗП, а му се налага ежедневно да го прилага и обяснява на ... такива "умници" като теб, които са "чели някъде" разни работи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз си мислех да преинсталирам и да сложа windows 7, но като гледам по-добре да се обадя в сервиза, но чисто нов компютъра да го мъкна по сервизи ми се вижда някаква лудост и безумие. Лошото е че минаха 10 дни и  като се замисля, дори и със скандали пак ще е невъзможно да го върна, а дори и да го върна, тогава какво ще взема ? За тези пари, такава конфигурация в момента няма ...

 

Иначе и аз си мисля, че може би е в харда проблема, след като се свържа със тези от сервиза, ще пиша тук какво се е случило, за да знаете поне какво ви чака ако имате проблеми с  acer.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
но като гледам по-добре да се обадя в сервиза, но чисто нов компютъра да го мъкна по сервизи ми се вижда някаква лудост и безумие. 

Интересна логика, то за това вече е късно либе, за китка

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като не искате, да го мъкнете по сервизи си стойте с него. Колегите не Ви, карат на сила да го карате в сервиз. Още, ако мислиш да кисниш в форума, и да се чудиш да го караш ли на сервиз или не то гаранцията ще свърши.  ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз си мислех да преинсталирам и да сложа windows 7, но като гледам по-добре да се обадя в сервиза, но чисто нов компютъра да го мъкна по сервизи ми се вижда някаква лудост и безумие. Лошото е че минаха 10 дни и  като се замисля, дори и със скандали пак ще е невъзможно да го върна, а дори и да го върна, тогава какво ще взема ? За тези пари, такава конфигурация в момента няма ...

 

Иначе и аз си мисля, че може би е в харда проблема, след като се свържа със тези от сервиза, ще пиша тук какво се е случило, за да знаете поне какво ви чака ако имате проблеми с  acer.

Споко! Върнах телевизор, който ходи три пъти за един дефект в сервиз. Това отне 7-ем месеца- накрая на всички им писна и сменихме уреда с нов, същия модел. Понеже твоя е на лизинг, не може да се смени с друг модел.

При забавяне на ремонта от тяхна страна в период по-вече от месец ти връщат парите или го заменят с нов.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи в сряда направих дефрагментация на диска и вече реално не забива, само 2-3 се случи за 10 секунди или нещо такова, но предишните проблеми ги няма, което потвърждава тезата, че проблема е от харда и просто най-вероятно ще трябва да се подмени и сега съм по-спокоен, в гаранция си е, така че другата седмица ще отскоча до сервиза и да видим какво ще се получи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

сваляш hd tune и даваш линкъ към снимка на S.M.A.R.T. статуса и ще ти кажем изобщо ще ти приемат ли рекламацията на харда

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.