Премини към съдържанието
Glenarvan

Въпрос относно решаване на листовки

Препоръчан отговор


Добър ден. Записах се на шофьорски курсове и скоро ми предстои изпит. Инструктора ми е на мнение, че трябва да се чете повече. Но всички приятели (които имат книжки) са твърдо ЗА решаването на листовки повече отколкото четенето на помагалото :)

 

Вчера седнах около 16:00 часа след обяд и си довърших всички листовки закупени от инструктора, по-голяма част от който не събирах минималният брой за минаване :). Около 34 са листовките...След което влезнах в сайта avtoizpit и започнах да решавам страшно много до около 00:00 часа вечерта. Бая решаване си падна, и доста от нещата, които не успях да запомня от помагалото ги научих с решаването на голямо количество листовки. 

 

Изпита ми е след няколко дни и ще ви помоля да споделите как да процедирам да наблегна на решаването на много листовки или да наблегна на четенето?

 

При вас как се получиха нещата :) ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С четене и осмисляне на закона и правилника. Със зубрене не става, А и в последните промени при провеждане на изпитите се взимат мерки срещу наизустяване. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз това се опитвам да обясня. Че с решаването осмислям и научавам нещата. Точно пък с четено на правилника някак си при мен се получава зубрене... идва ми в повече. Не, че не съм го чел.. чел съм го 2 пъти., но с практиката (решаване на листовки) някак си ми е по-лесно...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Навремето нямаше кой знае какво да се чете. Решавах само листовки и всичко си беше ок... Сега направиха 1001 вида помагала и простотии... Нали трябва да се печелят пари от курсистите...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравей, аз ги научих листовките така: Значи изпита ми беше на 12-ти юни , и яз като тебе не четях правилника, разчитах само на листовките и на "приятели" , които "уш" искаха да ми помогнат. Утидох на изпита и бам скъсаха ме, наказателните ми бяха 19 точки. Ядосах се и послушах инструктора си, седнах за 2 дена прочетох правилника около 4-6 пъти. За 4 дена реших листовките към 15-17 пъти. Нон-стоп решавах дори, не си позволявах да седна пред телевизора/компютъра. В неделя си почивах и излязох на въздух малко с приятели. В понеделник ги направих 97 от 97 точки. Инструктора се хвана за главата, моя съвет е слушай инструктора и чети.!!! Друг начин да ги вземеш няма.!!


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Прочетох го и то 2 пъти и запомних много неща, но повече запомних от решаване на листовки... 

 

Е явно при всеки е индивидуално...

 

Но при тебе нещата са стояли така, че си решавал БЕЗ да четеш. А аз съм го чел дори повече от 2 пъти... третия път до половината даже...

 

Не знам...

 

Дано всичко да е ок :).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При мен проблема беше, че почета малко и излизах с приятели по кафета и т.н. после пак прочета малко, или малко реша листовките и спирах. Но след като ме скъсаха, направо изядох учебника, запомних всичко още на 3-тото четене, но продължих да си го наливам в главата. Даже сега се пробвах пак да реша, листовките само 1 грешка направих. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма листовки вече е на таблет и въпросите са зададени понякога риторичноотговорите са няколко и т.н.

а знаенето на правилника спокойно може да те измъкне от грешни харчове към

"изпитващи на пътя" полицаи които бягат като дявол от тамян

когато почнеш да им рецитираш нормативната уредба

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да,  аз избрах изпита ми да бъде на таблет. Надявам се не сгреших затова...

 

Инструктора ми каза като решавам листовките да свикна да ги решавам без нито една грешка, защото от притеснение се получават поне по 2 грешки...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ВЗЕХ ГООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООО ОООООООООООООООООООО ОООООООООООООООООО ООООООООООООО 

 

С 0 грешки  :help wanted4:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Браво :)Сега ти остава само практическия :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да... само практическия остана, но до колкото чувам от разни хора голяма част от първият път ги късат...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пич ти колко изпита минаваш не са ли 3 даже 3 тия не е изпит листовки и кормуване  и Бчк ?

Редактирано от TheWalking (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Братке 4 са изпитите... Вътрешен и Външен Листовки... Вътрешен и Външен на Кормуване, а БЧК-то знам, че се минава ей така :). То като се запишеш за БЧК и ти насрочват дата...и е цял ден БЧК-то :).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз също почнах наскоро и решавам всеки ден по 2 часа минимум. лошото е ,че в някои сайтове за решаване на листовки има допуснати грешки, саветвам ви от сайта на Даи да си изтеглите всички теми за изпита и в случай на съмнение търсете там верният отговор, както и да учите от там също, тъй като колкото и листовки да решавам, при генерирането на нова рядко се случва да излезе въпрос който не съм осмислил и видял преди това. Въпроса ми към baner4oo е повреме на вътрешните изпити и тези пред ДАИ най-вече пред ДАИ, описано ли е колко са възможните верни отговори? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз ви съветвам, ако искате да минете изпита пред ДАИ с 0 грешки, както Аз. Да прочетете правилника поне 2 пъти, ама поне 2, защото ако си нямате и хал хабер от тези неща с 1 прочитане няма да стане. Е, естествено и с ходене на теорията де. 

 

Ходете си на теория, изрешете си всички листовки от помагалото, изрешете всички листовки, които инструктора ви ги дава, и започнете да решавате в сайта avtoizpit.com, и където допускате грешки си припомняйте чрез помагалото каквото не ви е ясно, КАТО... КАТО... 4,5 дни преди изпита буквално не сядате на компа, изключвате телефоните.. или ако излизате на вънка.. малко на въздух, за асимилиране на информацията и за отпускане и после пак. Недейте да лежите на тоя гръб, че сте били карали с дядо Генчо ви и баба Станка ви от 6 годишен на село - аааххахаха... ами се мобилизирайте, защото е гадно да сте скъсани.

 

Аз до 7,8 декември 2013 си нямах никаква представа как да бъда пешеходец по дяволите, а да не говорим за шофьор, не знаех знакът за предимство какво прави. Хванах се на сериозно учих, учих, допусках грешки,почти всички от листовките на хартия ги бърках и дори нямах минималният брой от 87т. и ми беше доста криво. Когато дойде вътрешният си го взех, него няма да го коментирам.

 

Хванах се на сериозно последните 4 дни преди изпита, не излизах само четох, дори не пусках компютъра, за Facebook и дума не можеше да става. Телефонът също.. тези неща бяха от гледна точка да не ми отвличат вниманието странични глупости, и да не се ядосвам напразно. И до последно в сайта Avtoizpit допусках грешки.

 

Но, когато отидох на изпита насвятках всички 45 въпроса за около 10 минути, после започна една връщане назад, променяне на отговорите.. всички започнаха да предават, и си викам тва ще е или го взимам или не, цъкам ПРЕДАЙ и гледам 45 от 45... :D ахахахах като се разбучах, даже ми се и скараха :D

 

Та така при мен. Сядайте с желание и с интерес, защото е едно късане пред ДАИ е 50 кинта, а може да си останат за вас :). Нищо не пречи да седнете и да прочетете и да решавате съвестно с желание.

 

Това, ако имате нещо питайте...

Редактирано от baner4ooo (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Моята книжка е отпреди 7 години, но си спомям, че ходих на теория и основно решавах листовки, нямах грешки на листовки, вече за кормуването друг въпрос :D

Редактирано от paola11 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То на кормуването ако става дума приятели карат от 13 годишни и когато се запишат на курсовете инструкторите им ги правят пълен дроп. Верно е, че е хубаво да си имаш понятие, но не и да се правиш на шофьор и да приказваш, че от 8 години си бил карал. Не бива да имаш увереност до неузнаваемост на пътя, защото и това пречи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То на кормуването ако става дума приятели карат от 13 годишни и когато се запишат на курсовете инструкторите им ги правят пълен дроп. Верно е, че е хубаво да си имаш понятие, но не и да се правиш на шофьор и да приказваш, че от 8 години си бил карал. Не бива да имаш увереност до неузнаваемост на пътя, защото и това пречи.

То по тази логика, аз също карам кола/камион от 10 годишен, но на изпита имах 2 наказателни точки. Това, че караш от 40 год. не те прави шофьор за пример.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Точно тава се опитвам да ти обясня от оня ден. Това, че шофираш на от 1000 години не значи, че на изпита не може да бъдеш скъсан ; ).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хах... сега си видях темата... 38000 пъти е прочетена. Дано съветите тук помогнат на кандидат-шофьорите. Не знам как се изнизаха 5 години, но сега си карам активно и не ми прави никакво впечатление. Пропуснах да кажа, че ме скъсаха на курмуването. Първото ми явяване беше Януари 2014, след това през Февруари 2014 го взех и книжката беше в мен около 20 дни по-късно. И вече се навършиха 5 години, откакто имам шоферско книжле. Сега като видя някой в учебна кола и с усмивка се сещам за себе си... колко зелен и колко неподготвен бях. Не се бях качвал на кола никога преди това и нямах никаква практика. Но с времето и с повече практика се свиква.

Както казах по-горе имам приятели, които карат кола на село съвсем сами от 13-14 годишни, но на кормуването пак бяха скъсани. Не е важно преди това да си практикувал много. Ако имаш грешно изградени навици пак може да те скъсат. Ако имате "предишен опит" с карането, изпитвача ви ще ви разбере и няма да ви гледа с добро око. За това е важно да карате както инструктура ви каже. Изпитващите са от много години в този занаят и преди да станат изпитващи някои от тях имат 10-15 години опит като инструктури. Всичко им е ясно. За това на изпита е важно да се кара по правилата. После вече всеки си има собствен стил на каране, но пак трябва за личната сигурност и за сигурността на другите да се спазва закона изцяло. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Glenarvan написа:

Както казах по-горе имам приятели, които карат кола на село съвсем сами от 13-14 годишни, но на кормуването пак бяха скъсани. Не е важно преди това да си практикувал много. Ако имаш грешно изградени навици пак може да те скъсат. Ако имате "предишен опит" с карането, изпитвача ви ще ви разбере и няма да ви гледа с добро око. За това е важно да карате както инструктура ви каже. Изпитващите са от много години в този занаят и преди да станат изпитващи някои от тях имат 10-15 години опит като инструктури. Всичко им е ясно. За това на изпита е важно да се кара по правилата. После вече всеки си има собствен стил на каране, но пак трябва за личната сигурност и за сигурността на другите да се спазва закона изцяло. 

Днес се заговорих с един мой племенник. Обясняваше, ми как на 14 години карал камиончето на баща му, колата, мотора. Обаче като се записал на курсове го скъсали на кормуването 4 пъти. Единият път попитал изпитващия защо го къса:

- Не спазваш знаците!

- Къде са тия знаци?

:)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, A.com написа:

Днес се заговорих с един мой племенник. Обясняваше, ми как на 14 години карал камиончето на баща му, колата, мотора. Обаче като се записал на курсове го скъсали на кормуването 4 пъти. Единият път попитал изпитващия защо го къса:

- Не спазваш знаците!

- Къде са тия знаци?

:)

Смятай брат :D ... Чак и учуден и пита "защо"... хаха... преди много години от моя клас имах съученик, който твърдеше, че карал от 13-14 годишен. Което май беше истина, но го скъсаха. А един познат от квартала си кара без книжка сумати години активно, защото не може да научи листовките. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване