Премини към съдържанието
nikata233

Автомобил единствено на газ ( фабична уредба ) без бензинов резервоар

Препоръчан отговор


Та разглеждах автомобили и ми хареса хъундаи соната , който се продава от либер ауто . Отидох специално в софия и говорих с  човек от дадената фирма , който ми обясни че ги внасят от Корея , но интересното е  , че идват без сервизна книжка , което доста ме притесни тъй като колата е в гаранция . Друго нещо което ме притесни е , че е единствено на газ  с фабрична газова уредба , без наличието на бензинов резервоар . Двигателя работеше обаче страхотно и изобщо не можеше да се чуе , но все пак понеже не съм употребявал автомобил на газ и не разбирам много , исках да ви попитам за мнения  , а и ако някой има опит с дадената фирма , ако може да ми даде малко повече информация .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1. Няма как колата да е без бензинов резеровар. Никъде не продават коли на газ, просто ние тук правим подобни "процедури".

2. След като колата няма сервизна книжка не се занимавай повече с глупости.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Еми фирмата либер ауто продават точно такива автомобили и ми беше доста странно

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, nikata233 написа:

Еми фирмата либер ауто продават точно такива автомобили и ми беше доста странно

За да може колата да работи на газ, първоначално пали и работи на бензин, за да може да загрее двигателя и от там изпарителя  и чак тогава се прехвърля на газ. Иначе изпарителя ще замръзне и колата ще спре.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, Емил Костов написа:

За да може колата да работи на газ, първоначално пали и работи на бензин, за да може да загрее двигателя и от там изпарителя  и чак тогава се прехвърля на газ. Иначе изпарителя ще замръзне и колата ще спре.

тази уредба доколкото разбрах е фабрична с течно впръскване   с попма  и няма изпарител  като уредбата е 5-то поколение Lpi  и  впръскването наподобяване на бензиновото вприскване


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пето поколение АГУ: Отличителна особеност на пето поколение газови уредби е, че газът се подава в цилиндрите на двигателя в течно състояние. (При всички системи досега, газът се подава в двигателя от собственото си налягане, в газообразно състояние). За се осъществи подаването на газ в течна фаза, със стабилно налягане, в резервоара се поставя помпа. Газовите електромагнитни инжектори подават газ в течно състояние. В тези системи е възможно подаването на течен газ през бензиновите инжектори. Газовият блок за управление използва бензиновите горивни карти, заложени в компютъра на автомобила, и прави необходимите поправки за адаптация към газ. Това е една прогресивна система, но има някои сериозни недостатъци: помпата често се разваля, системата е много чувствителна към качеството на газа, много скъпа поддръжка. 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Колкото по - сложно, то толкова по - ненадеждно и скъпо и при това без особен смисъл! Когато се пръкна газовия инжекцион, то на него се гледаше като на чудо, но оказа се, че нито е по, надежден от класическата газова уредба, нито по - икономичен, но за това пък по- скъп и проблемен! Та, това АГУ 5-то поколение кога ще се избие като инвестиция от икономията от използване на газ!?

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колеги, Hyundai Y20 и KIA K5, са само и единствено на газ (само купето се различава) - правят ги само за пазара в Ю.Корея, много пъти съм се замислял за този автомобил - все още се опасявам от това кой ще се грижа за тази газ-инсталация тук, (мисля, че и Дунев спорт ги внасят).
Повечето такива коли са били таксита с един Бог знае колко навъртяни км, да не говорим че в Ali baba, се продават за около 4-5-6 000$ бройката, тук стъпват на 20 000лв/бр, разбира се има и по-нови години и по-скъпи в алито примерно по 8-9-10 000$ тези тук вече стъпват по около 30 000лв, разбирам че има разходи за технотест, ДДС, Мито, контейнер, всеки сам решава за себе си защо и как. Виждал съм 2-3 пъти из София да се търкалят такива коли, но никога не съм имал възможността да попитам собствениците как е в действителност.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като е само и единствено за там вероятно е само за техните положителни температури, но не и за нашенски студ. Не си прави експерименти, помисли и за нашите алхимици, които продават какво ли не за горива.

Ако все пак си упорит, поразпитай колко "бакшиша" карат такива коли и какво ще ти кажат. Ако има начин да спестят дори и половин стотинка, те ще го направят.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колега Филипов, такава кола - такси още не съм виждал, може би защото повечето предпочитат чисто нови коли за 30000лв, а не такива 2-3 употреба.
Все пак е добре да се опита да намери някой собственик на такъв екземпляр и да го помоли за 5-10 мин. да го черпи една бира и разпита кво-що.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Газовите системи с течна газ са измислени много отдавна и са напълно автономни.Тоест, колата може да работи само на газ, при всякакви температури. За България са неприложими заради високата си цена, скъпата поддръжка и изключително боклучавия пропан- бутан,който се продава у нас. Иначе по света си се карат такива коли...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може да погледнеш нещо такова:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11480242508489225&slink=320kr2

Бутилките за метана са на мястото на резервоара, а самият резервоар е 10 литра.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Доста се надявах някой  употребявал този автомобил да даде мнието си , тъй като съм от благоевгад и мисля , че тук няма никой с такав автомобил .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може да бъдеш спокоен за тези автомобили перфектни са комшията ми си купи такъв не се чува как работи.Аз също работя на такъв мотокар който е единствено на газ.

Редактирано от liudmil zaprianov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Автомобилите са меко казано отлични. Няма никакъв пробем с помпата. За всеки който се интересува ще дам допълнителна информация.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Холандците са пионери на LPI-то . Имал съм личен автобил с такава система, това върви на гръм ве. При топ скорост по каталог 210км/ч, на газ 220км/ч многократно тествано на прав път.Помпата не е чак толко скъпа.Тука ги сменят с рециклирана идват направо до у вас и я сменят за на паркинга пред вас срещу 100-150 евро.Тези помпи работят със собствено масло, което с времето с изпарява под формата на конденз,и в даден момент няма какво да маже лагерите на помпата. и тя заминав у кофата.Но това не се случва толкова бързо, чисто новите карат по 200 000км.Лошото е обаче на тия системи, понеже работят с втечнен пропан бутан, който е много студен, и като станат на километри започва нещо в тях да замръзва по време на движение и колата започва да тресе зверски.Проблема се управя като превключиш на бензин, и след 3 минути върнеш на газ.И така следващото тресене е след 400-500км.Но тука като нямаш бензинов резервоар, ядеш тояга, оставяте като куче на пътя.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обикновенната газова система работи също с втечнен пропан бутан до изпарителя така че това не е нещо което е в минус. За други автомобили с добавеня газова система не мога да кажа. За радост при Хюндай и Киа такъв проблем с тресенто няма. Има коли на над 500-600 000 км никакви проблеми.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, Омуртаг написа:

Обикновенната газова система работи също с втечнен пропан бутан до изпарителя така че това не е нещо което е в минус. За други автомобили с добавеня газова система не мога да кажа. За радост при Хюндай и Киа такъв проблем с тресенто няма. Има коли на над 500-600 000 км никакви проблеми.

Ти май бъркаш муха със самолет. Разликата между Lpg(обикновеннна) и lpi (течна фаза) е че при обикновенните газта не се впръсква в цилиндрите в течно състояние , а при lpi се връсква в течно състояние, тоест през целия процес от бутилката до цилиндрите газта е в течно състояния. Тука един майстор на тия системи

ми беше казал кое точно замръзва , но вече не си спомням, това беше отдавна.Но две коли общо са  ми минали през ръцете с lpi и при двете проблема и решението му бяха идентични. Така, че знам какво говоря.Разбирам,че си от тая фирма и искаш да направиш някой лев, но някои хора живеят в меката на Lpi-то , а именно Холандия, и при тях няма как да минеш метър с тия приказки.

 

Хубав ден!

Редактирано от franchesko (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Наясно съм със системата така че не бъркам мухите. Това което казвам е че тези марки и модели нямат проблеми от този характер не споря въобще за колите които си карал. Липсата на проблеми от такъв характер се потвърждава не от продавачите на коли тук а на клиентите. Има цяла таксиметрова компания с такива автомобили освен десетките частни клиенти. Тук не става въпрос някой да прави пари а да има доволни и осведомени потребители.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В България по  моя информация,има само две лицензирано фирми, които се заниват с инсталация и подръжка на LPI.Обаче колко качествено работят само те си знаят,първо защото до преди 10-тина година, газаджиите майстори в България още гледаха като полези изкопаеми,като видеха тая система,още не бяха и чували за този тип автогазофициране.Другото,което ме навежда на тая мисъл, е че тези хора нямат достатъчно практически опит понеже в България този тип автогазифициране,кръга ползващи го, е изключително тесен.Тоест тези лицензирани майстори нямат къде да натрупат този опит.И тука останаха малко фирми,които се занимават с този тип система,чисто и просто защото електричарките започнаха много да се карат,както и новите бенизнови редндета са толко икономични,че разход 4,5/100 бензин,ти излиза по ефтин от 14/100 газ.Само за протокола, ще кажа,че при мене проблемите с тресенето почнаха,след като изгорях няколко бутилки българска газ.Иначе един съвет към бъдещите купувачи на коли с тези системи,за прословутата помпа,при покупка дайте на контакт,тогава се включва и помпата ,ако чувата някакво жужене помпата е тръгнала...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.